I ja sam odvrtao i zavrtao punjenje nafte, malo bolje ide, ubrzanje mu je veoma dobro u odnosu na kw i godiste. Paljenje bih ti savetovao da ne diras ako ti dobro pali i leti i zimi, ja sam podesavao tako sto sam odvio naftu, poceo je da dimi crn dim i pomalo sam zatezao dok se dim nije izgubio. Pa voznja i dok nisam izgubio dim u retrovizoru (uzbrdica pun gas) zavrtao sam po malo. Sada je ok i trosi izmedu 5 i 6l, zavisi od voznje. U zadnje vreme sam svakodnevno isao KG - VB i na otvorenom pri 80 km/h trosi ispod 5l (sramota me da kazem 4 jer mi niko ne veruje).
Mene kod ovog mog nervira menjac, kratak je strasno ali zato lepo ubrzava, trecom moze i do 100 da se navuce ali to retko radim a cetvrtom sam max poterao 140 i jos je mogao malo da ubrzava ali nije bas prijatan osecaj, jos sam mlad
Ah da, sto se tice konverzije na TD zaboravi na to. I ja sam to mislio da uradim zato sto je moj motor BIO TD pa je prepravljen na obican, (CY motor), znaci blok i klipove imam ali ostalo bi me izaslo toliko da mogu drugi motor da kupim
Ja sam se pomirio sa tim da vozim 50 umornih konja i ne nasedam na provokacije mladjih