Autor Tema: saveti za tuniranje 1.6 d  (Pročitano 26882 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže jare

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 740
  • Age: 37
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +11/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #20 poslato: Novembar 26, 2008, 12:35:21 posle podne »
Ljudi nemojte da se osecate prozivanim , iz najbolje namere sam ti rekao za filter jer i ja ima 1.6 d i filter mi se nenormalno brzo prlja!
odosmo u off, mladjeg a bezobraznijeg od tebe nema na zemaljskoj kugli...
Od Poršea priznajem 356 i 911, a od Amera bi kupovao samo benzin!

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #21 poslato: Novembar 26, 2008, 12:42:11 posle podne »
Ipak ti ne bih preporucio da diras paljenje, ako ti se sad dobro ponasa, tj. ako dobro pali i ne trokira. Ja sam svoju na proslom Golfu pomijerao odoka (radi se o milimetrima), bez komparatera i ovako je bilo - kad je pomjerim prema motoru (na ranije) onda bolje ide i malo je bucniji motor, a prema farovima obrnuto. Imas ovde sve objasnjeno http://www.vw-club.co.yu/forum/index.php?topic=1022.0. Inace, motor je bio od mk1.
A ako neces da diras pumpu, samo malo odvrni naftu (kad se okrece na desno, tj. zavrce saraf za dozu, tad povecava protok) i onda malo smanji ler gas (jer ce se povecati) i probaj. Ako bude puno dimio (crn dim) onda malo vrati.

Van mreže mujo_g1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Age: 33
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #22 poslato: Novembar 26, 2008, 07:52:33 posle podne »
hvala ljudi za savete,probacu ovo sto mi je turbo rekao.
@jare osecao sam se prozvanim i zato sam tako odreagovao ali ok je sad...
NORTH SIDE TEAM Subotica

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #23 poslato: Novembar 28, 2008, 02:50:27 pre podne »
ja ti ne bih preporucivao da diras bosch pumpu,pikantne stvari nije tako prosto gurnes odoka itd,to se radi o nano milimetrima tako da odoka nije bas pamtno.a mislim da je ispod casti da se trkas sa smederevcima od auta,moze da cak i bude brzi ali jugo je jugo i ostace samo jugoslovensko govno.:):):)

Van mreže REMI VR6

  • VW Početnik
  • Poruke: 108
  • Age: 33
  • Lokacija: BEOGRAD
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • GOLF MK1!!!GTI BRATE
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #24 poslato: Novembar 28, 2008, 10:39:26 posle podne »
borko ti si rodjen u toj JUGOSLAVIJI zato nemoj da vredjas ni srpski auto ni bivsu JUGU!!!ima ovde i patriota!!!!nije da je YUGO odlican ali je ok!!!na kraju on je nas!!!made in serbia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jake masine,uzdizu prasine!!!
GOLF MK1 GTI     
--------------------
..../=========\
(]/______________\[)
./(O) ==\X/== (O)\
|\===[-------]===/|
|__|====.====|__|

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #25 poslato: Novembar 28, 2008, 11:18:24 posle podne »
borko ti si rodjen u toj JUGOSLAVIJI zato nemoj da vredjas ni srpski auto ni bivsu JUGU!!!ima ovde i patriota!!!!nije da je YUGO odlican ali je ok!!!na kraju on je nas!!!made in serbia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
moram i ja da offnem malo ja se izvinjavam: Ja nemam nista protiv Juga al odes i da kupis juga glanc novog u fabriku i garant ce ti nesto faliti. znam brdo ljudi koji imaju dosta problema sa tim kolima (novim) motor rikne posle 60 000, zaborave da sipaju ulje u menjac, izgube cep od rezervoara, tapacirunzi nisu usrafljeni, trese se volan na 80kmh i jos mnoooogo mnogo drugih stvari. Da ne pricam isto tako nov jugo jedva ubadas brzine, jedva okreces volan, kocnice nikakve bolje su na onim iz 90 godine..... O5 ja se stvarno izvinjavam ali morao sam da offnem.

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #26 poslato: Novembar 29, 2008, 05:28:41 posle podne »
ja jesam patriota i to veeeliki ali juga ne volim da vidim ni da prodje pored mene,a m islim da bi bilo mnogo bolje da priznamo da nam se svijet sprda sa auto industrijom,pa ne bi dzabe bio u filmu,umri muski,predstavljen kao dno dna od auta.ja jesam srbin i nedam na srpstvo ali jugo je sve samo niokad nece biti auto i hvala Bogu sto su konacno prestali da ga proizvode.Izvinjavam se na off-u.

Van mreže Rogi

  • In Car Electronic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2663
  • Age: 39
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +16/-8
  • Pol: Muškarac
  • VW
  • Auto: Golf 5
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #27 poslato: Novembar 29, 2008, 10:16:13 posle podne »
Jos jedan OFF i tema ce biti zakljucana...  rules


Van mreže mujo_g1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Age: 33
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #28 poslato: Novembar 30, 2008, 04:26:59 posle podne »
uglavnom postigao sam malo vece ubrzanje stim sto sam odvrnuo onaj sraf sto granici sajlu za gas...tako da se ide u vece obrtaje....tj 80km/h drugom  alealeee
NORTH SIDE TEAM Subotica

Van mreže Rogi

  • In Car Electronic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2663
  • Age: 39
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +16/-8
  • Pol: Muškarac
  • VW
  • Auto: Golf 5
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #29 poslato: Novembar 30, 2008, 05:50:36 posle podne »
Taj sraf je stavljen vise zbog podesavanja ler gasa,ako se ne varam. Nemoj da ga forsiras u velike obrtaje  bicedobro

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #30 poslato: Novembar 30, 2008, 06:20:14 posle podne »
Taj sraf je stavljen vise zbog podesavanja ler gasa,ako se ne varam. Nemoj da ga forsiras u velike obrtaje  bicedobro
jedan je za ler drugi je za max gas. to sam i ja cackao :D al nisam stavio do max

Van mreže mujo_g1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Age: 33
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #31 poslato: Decembar 01, 2008, 10:27:49 pre podne »
nisam ni ja do max posto ima i onaj granicnik na samoj papucici...ovako mnogo bolje ide. samo imam problem:navucem ga na 140 km/h u 4. i prebacim u 5. i pocne brzina da mi opada...zasto???
NORTH SIDE TEAM Subotica

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13074
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #32 poslato: Decembar 01, 2008, 04:18:25 posle podne »
Taj sraf na bosch pumpi sluzi da se auto ne forsira kada je kupljen, tj. prvih nekoliko hiljada km, i inace mozes slobodno da ga odvijes. Iskreno ja nisam osetio neko poboljsanje kad sam ga odvio...A u svakom slucaju se skracuje vek motora ako ga forsiras, tako da ne steti taj poduhvat sam po sebi ;)

Van mreže ljuboje

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 534
  • Age: 38
  • Lokacija: bijeljina
  • Karma: +5/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #33 poslato: Decembar 12, 2008, 11:23:11 posle podne »
mozes li ti mujo podnijeti finansijski da ubacis bosch pumpu,turbinu i cooler od dvojke(gtd intrcooler)sa 50ks popeces se tu negdje oko 80 ks.a trosice manje dizela..a to da odvrces neke sarafe i sarfacice...to zaboravi.motor ce ti riknuti za pola godine.

Van mreže Dynamite

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Age: 38
  • Lokacija: Cetinje
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #34 poslato: Decembar 12, 2008, 11:42:01 posle podne »
Ljuboje i ja bi to odavno uradio ali ima drugi problem.Gtd ima dodatne brizgaljke u blok motora sto obicni dizel nema tako da ne bu puno izdrzao.

Van mreže mujo_g1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Age: 33
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #35 poslato: Decembar 13, 2008, 09:19:26 pre podne »
pa da ali i gtd se razlikuje od d zbog klipova,klipljaca koje su mnogo jace zbog pritiska turbine  ;)
NORTH SIDE TEAM Subotica

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #36 poslato: Decembar 13, 2008, 09:20:33 pre podne »
mozes li ti mujo podnijeti finansijski da ubacis bosch pumpu,turbinu i cooler od dvojke(gtd intrcooler)sa 50ks popeces se tu negdje oko 80 ks.a trosice manje dizela..a to da odvrces neke sarafe i sarfacice...to zaboravi.motor ce ti riknuti za pola godine.
jel znas ti koliko kosta takav zahvat? to sam i ja hteo da uradim. ali se uopste ne isplati. plus je moj bio turbo dizel, treba ti turbina, hladnjak, (ja mislim karter), klipovi, cooler ( moze a ne mora) jos nesto treba al ne mogu da se setim. i na kraju sve to da odradis ti treba oko 700 evra....i onda sacekas doplatis jos koju stotku i imas tdi od trojke i imas i brzinu i malu potrosnju.

Van mreže Dynamite

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Age: 38
  • Lokacija: Cetinje
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #37 poslato: Decembar 13, 2008, 11:37:09 posle podne »
Pa da vise se isplati kupiti drugi i taj prodati pa znas na cemu si.Ja imam istu masinu pa je ista muka,samo sto sam ja zadovoljan kako moj ide.A klipove i klipnjace vec imam od gtd :)

Van mreže golfo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 723
  • Age: 45
  • Lokacija: Neradin-Irig
  • Karma: +13/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 tdi,Polo 9N 1.4 tdi
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #38 poslato: Decembar 14, 2008, 12:46:22 pre podne »
mozes da stavis turbinu od mk3 i cooler od fiat tempre...

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #39 poslato: Decembar 17, 2008, 11:21:02 pre podne »
I ja sam odvrtao i zavrtao punjenje nafte, malo bolje ide, ubrzanje mu je veoma dobro u odnosu na kw i godiste. Paljenje bih ti savetovao da ne diras ako ti dobro pali i leti i zimi, ja sam podesavao tako sto sam odvio naftu, poceo je da dimi crn dim i pomalo sam zatezao dok se dim nije izgubio. Pa voznja i dok nisam izgubio dim u retrovizoru (uzbrdica pun gas) zavrtao sam po malo. Sada je ok i trosi izmedu 5 i 6l, zavisi od voznje. U zadnje vreme sam svakodnevno isao KG - VB i na otvorenom pri 80 km/h trosi ispod 5l (sramota me da kazem 4 jer mi niko ne veruje).

Mene kod ovog mog nervira menjac, kratak je strasno ali zato lepo ubrzava, trecom moze i do 100 da se navuce ali to retko radim a cetvrtom sam max poterao 140 i jos je mogao malo da ubrzava ali nije bas prijatan osecaj, jos sam mlad  biggrin

Ah da, sto se tice konverzije na TD zaboravi na to. I ja sam to mislio da uradim zato sto je moj motor BIO TD pa je prepravljen na obican, (CY motor), znaci blok i klipove imam ali ostalo bi me izaslo toliko da mogu drugi motor da kupim

Ja sam se pomirio sa tim da vozim 50 umornih konja i ne nasedam na provokacije mladjih  bonk
« Poslednja izmena: Decembar 17, 2008, 11:28:42 pre podne od strane mkvb »