Autor Tema: saveti za tuniranje 1.6 d  (Pročitano 26888 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mujo_g1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Age: 33
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
saveti za tuniranje 1.6 d
« poslato: Novembar 25, 2008, 12:20:27 posle podne »
da li znate neke cake ili trikove kako izvuci par konja vise iz mk1 1.6 d....ocu da derem 55-ice po gradu :)
ovako je potpuno fabricki motor...poz
NORTH SIDE TEAM Subotica

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #1 poslato: Novembar 25, 2008, 01:34:33 posle podne »
odvrni bos pumpu, stavi tanje gume, olaksaj auto, ostalo oko motora ne bi trebao da diras jer je dizel a jos mator. koliko para si mislio da ulazes?

Van mreže Dynamite

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Age: 38
  • Lokacija: Cetinje
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #2 poslato: Novembar 25, 2008, 02:02:39 posle podne »
Eh tu muku sam i ja mucio,ali se samo nijanse mogu izvuci.Mozes da odvrnes naftu na bosh pumpu ali ce da dimi...Mene otac ima mk1 1.6d i ide kao lud.A ja imam mk2 i dosta je sporiji.Jedino sa cim sam ja uspio da izvucem to je mjenjac,tacnije mijenjao sam 5 mjenjaca da dodjem do "odgovarajuceg" prenosa.Za mene je to mjenjac od mk1 gti sa 5 brzina (ne znam tacno oznaku).

Van mreže Rogi

  • In Car Electronic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2663
  • Age: 39
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +16/-8
  • Pol: Muškarac
  • VW
  • Auto: Golf 5
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #3 poslato: Novembar 25, 2008, 04:44:49 posle podne »
Mozes da izvuces 150 ks iz dizela,tako sto ces ga prodati i kupiti GTI  biggrin

Ne bih ja tu nista dirao.Mozes samo staviti original K&N filter da lakse "dise" i to je to.

SALE GTI

  • Gost
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #4 poslato: Novembar 25, 2008, 06:32:45 posle podne »
najeftinije izbaciti taj motor i ugurati iz dvojke 1.8 gti motor sa 8 ventila i milina

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #5 poslato: Novembar 25, 2008, 06:36:42 posle podne »
najeftinije izbaciti taj motor i ugurati iz dvojke 1.8 gti motor sa 8 ventila i milina
lepo si rekao i najjfetinije. dizel cak i kad  bi nabudzio ti bi vozio na visokim obrtajima a on nije pravljen za to brzo bi ti prosvirao motor. a ovako gti na 4k obrtaja mu normala. jeste malo veca potrosnja al zato je i vece ubrzanje :)
mada kad bi prebacivao motor morao bi da menja kocnice i instalaciju.

Van mreže Dynamite

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Age: 38
  • Lokacija: Cetinje
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #6 poslato: Novembar 25, 2008, 07:16:38 posle podne »
Kocnice nebi morao odmah,a i to nije prevelika investicija.Samo je pitanje koliko on prelazi sa tim autom isplati li mu se gti da vozi  ;)

Van mreže mujo_g1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Age: 33
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #7 poslato: Novembar 25, 2008, 08:10:19 posle podne »
pitanje nije koji motor ubaciti vec kako izvuci par konjica iz ovog nemam para a ni zivaca za neke velike poduhvate...
@Dynamite koliko ga razvuces 1,2,3,4 pa i 5??
NORTH SIDE TEAM Subotica

SALE GTI

  • Gost
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #8 poslato: Novembar 25, 2008, 08:10:37 posle podne »
GTI je GTI B)

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #9 poslato: Novembar 25, 2008, 08:16:54 posle podne »
procitaj ono sto sam ti rekao na pocetku posta:odvrni bos pumpu (vise trosi malo brze ide), OLAKSAJ auto (ovo ti je najbitnije ako oces da dobijes konje tj da ih vratis, izbaci rezervni tocak, sediste, smrsaj malo :D,)....uglavnom najlakse i najjfetinije ti je da olaksas auto nema tu neke nauke. ako su ti gume na 2.0 bara ispusti ih na 1.6-17 (prednje) ako oces da imas ubrzanje. to su neke sitnice ukratko

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13676
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #10 poslato: Novembar 25, 2008, 08:40:55 posle podne »
Zasto da ispusta pritisak u gumama? Zar nije bolje kad je na 2 bara. Tad guma ima manji gazeci sloj nego kad je ispustena na 1.6-1.7 bara. Kad je meksa, guma se malo rasiri i onda ima veci otpor. Kad lakse motas volan kad je guma malo ispustila ili kad je napumpana kako treba? ;)

SALE GTI

  • Gost
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #11 poslato: Novembar 25, 2008, 08:43:00 posle podne »
Ivane tu nisi u pravu na trkam na 402 metra obavezno se ispuste malo prednje gume ;)

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #12 poslato: Novembar 25, 2008, 09:57:34 posle podne »
vece prijanjanje je kad ispustis gumu a samim tim manje proklizavanje i imas malo bolji odziv na ubrzanje. naravno tu ti se malo oduzima na max speed al decko je pitao za ubrzanje

Van mreže jare

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 740
  • Age: 37
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +11/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #13 poslato: Novembar 25, 2008, 11:40:45 posle podne »
Kad isputis vazduh iz gume proklizavace ti tj. potpisivati auto pri kretanju, a jos brze ce se trositi gume
A za tunirane gledaj da podesis ugao paljena( bosch pumpu), stavi nov filter vazduha  i mocices da deres jugice,
odosmo u off, mladjeg a bezobraznijeg od tebe nema na zemaljskoj kugli...
Od Poršea priznajem 356 i 911, a od Amera bi kupovao samo benzin!

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13074
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #14 poslato: Novembar 25, 2008, 11:51:31 posle podne »
Zavisi koji profil gume se koristi. Ako stavite gumu /50 i manje na 1.6 bara nece valjati uopste i ispucace, ili cak iskriviti.

Kao sto su ti ostali rekli, nema tu sta da se budzi, stavi drugi motor ako hoces da se trkas ;)
O "sportskom" filteru vazduha nemoj da razmishljash, nista se time ne dobija. To sto neki pricaju da oni hlade vazduh nema nikakvu osnovu, tj. i na fabrickom filteru mozes da ohladish vazduh tako sto ces da napravis dovod vazduha do filtera i izolujes ga od motora. Drugo, ti filteri mozda propushtaju vise vazduha, ali onda se poremecuje smesha. Bez nekog veceg doradjivanja celog usisa sama pecurka nista ne znaci. Naravno, osim zvuka koji se dobija ;)

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #15 poslato: Novembar 26, 2008, 12:02:55 pre podne »
Kao sto su ti vec rekli, jedino da odvrnes dozu na pumpi, das mu malo ranije paljenje, al' onda ima da dimi i da trosi, al' i da ide!

Van mreže jare

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 740
  • Age: 37
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +11/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #16 poslato: Novembar 26, 2008, 12:53:44 pre podne »
to MADISON: Ma ja sam mislio na 'obican ' filter za vazduh tj. fabricki da ga promeni sa novim istim takvim jer je garan prljav biggrin
odosmo u off, mladjeg a bezobraznijeg od tebe nema na zemaljskoj kugli...
Od Poršea priznajem 356 i 911, a od Amera bi kupovao samo benzin!

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13074
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #17 poslato: Novembar 26, 2008, 10:46:47 pre podne »
ok, pa  valjda se podrazumeva da mora da menja filtere i ulje ;)

Van mreže mladen03

  • Golf babaroga
  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 343
  • Age: 37
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #18 poslato: Novembar 26, 2008, 11:55:58 pre podne »
najeftinije izbaciti taj motor i ugurati iz dvojke 1.8 gti motor sa 8 ventila i milina
Zar nije potrebna i elektronika onda?!
I Tito je zeleo golfa

Van mreže mujo_g1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Age: 33
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #19 poslato: Novembar 26, 2008, 12:15:53 posle podne »
filter je nov i nije "garan prljav"!!!!
servise redovno radim i to sam-za male pare posto nemam kinte da bacam na nazovi majstore...
@Turbo koliko tacno ranije paljenje i koliko da odvrem naftu? kako ce mi se to odraziti na potrosnju tj oce li biti dobar odnos KS/potrosnja???
hvala za sve korisne savete
NORTH SIDE TEAM Subotica