Ako mene neko pita izmedju KR-a i ABF-a, naravno uvek ABF. Jaci je, vise momenta, vise HP, bolja osnova za tunning.
Moguce su sve kombinacije sa ABF-om. Dakle, radice sasvim lepo i sa K-jetronicom od KR-a. ABF ima viši blok od KR-a i 9a, pa mora druga izduvna grana da ide i zbog klirensa može da se desi da na MK1 udara grana u pod.
Odličan swap za mk2 i mk1 je i 9a, 6a i ACE 2.0 16v, sa bregastim od ABF-a ili KR-a. Daje istu snagu kao i ABF, dakle oko 150-160HP na radilici i mnogo torka na niskim obrtajima. Tzv. shortblock (9a - Passat, 6a/ACE Audi B3/B4) koristi kraće klipnjače od ABF-a, pa je blok manje podesan za visoke obrtaje, ali će bez problema vrteti do 7500, a na nižim vuče ko čipovan TDI. :D
KR je prilično lenj na nižim obrtajima i lepo ide kada se razvrti. Treba mu kratak prenos u menjaču. 9a i ABF se super ponašaju i sa dužim prenosima. Dakle, za ulicu je po meni za mk1 možda najbolji izbor 9a sa bregastim i karburatorima.