Autor Tema: Čudno neko čipovanje???  (Pročitano 14563 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Zrnojed

  • Gost
Odg: Čudno neko čipovanje???
« Odgovor #20 poslato: Jun 01, 2011, 08:55:05 posle podne »
Sitni euri izlaze na auspuh,a?  lollol

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Čudno neko čipovanje???
« Odgovor #21 poslato: Jun 01, 2011, 08:59:32 posle podne »
Ma jos i gore, sve po 10. A rezervar 100 L puta evro i kusur po Evropi i kod nas u Srbiji pa vidi. Ma kosa mi se dize od pomisli. wacko wacko wacko
Boban-Rus

Zrnojed

  • Gost
Odg: Čudno neko čipovanje???
« Odgovor #22 poslato: Jun 01, 2011, 09:03:31 posle podne »
Sto kazes i od same pomisli se najezim
TDI rules
 ;)

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Čudno neko čipovanje???
« Odgovor #23 poslato: Jun 01, 2011, 09:11:14 posle podne »
Odosmo u off,  boodala
Boban-Rus

Zrnojed

  • Gost
Odg: Čudno neko čipovanje???
« Odgovor #24 poslato: Jun 01, 2011, 09:12:24 posle podne »
 boodala

wagenman

  • Gost
Odg: Čudno neko čipovanje???
« Odgovor #25 poslato: Jun 01, 2011, 10:06:18 posle podne »
Softver mu daje vise snage i momenta sto uzrokuje vece ubrzanje i krajnju brzinu. To je jedno od drugog neodvojivo i uzrocno - posledicno. Osim kada se dira menjac, ali o tome ovde nije rec. Hocu da kazem da povecanje krajnje brzine cipovanjem je posledica povecanja snage.

Povečanje snage ne daje veću krajnju brzinu. Crveno na obrtomeru ostaje na istom mestu samo se do njega brže stiže ( i na gti 8v i na vr6 crveno je na istom mestu a krajnja brzina nije ista) ili da digneš obrtaje na 10k+ obrtaja. Krajnja brzina zavisi od prenosnog odnosa.

P.S.
ZIL trosi oo 80 do 100l na 100 km u zavisnosti od motora (V8 ili V12)  biggrin
« Poslednja izmena: Jun 01, 2011, 10:15:24 posle podne od strane wagenman »

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Čudno neko čipovanje???
« Odgovor #26 poslato: Jun 01, 2011, 10:11:43 posle podne »
@gedora to je ustvari drugi kompjuter sa drugim parametrima. Izdzekujes fabricki, udzekujes ovaj. Meni su tada pradlagali prekidacem to da regulisu.
Boban-Rus

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: Čudno neko čipovanje???
« Odgovor #27 poslato: Jun 01, 2011, 11:12:14 posle podne »
Ja to imam brate, u fioci mi stoji jer sam prodao auto bez njega, ubaci se na dva dzeka pre kompa od auta. A crveno je tamo gde je, samo fabricki u petoj ne moze da stigne do crvenog, a sa boxom moze.

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Čudno neko čipovanje???
« Odgovor #28 poslato: Jun 01, 2011, 11:32:20 posle podne »
Power box je dobra stvar ali nikako ne moze biti bolja od samog chip tuninga odnosno remapa softwera u fabrickom kompijuteru

Zasto?

Zato sto klasican power box presrece informaciju od kompijutera do pumpe i lazira je tako da pumpa daje vise goriva.To je jedino povecanje snage koje obican box daje.Postoje kvalitetniji box-ovi koji imaju neke senzore i slozeniji su ali opet to mnogo kosta a opet ne pruza koliko im sam chip tuning.

Power box-om dobijate polovicnu stvar,a chip tuningom kompletnu.Na koji nacin? Chip tuningom se resava sve i pritisak nafte i pritisak turbine i ugao paljenja i jos xxxx stvari koje sam box ni u ludilu ne moze pruziti.

Ne znam da li sam ovde okacio jedan tekst o boxu ali cu opet okaciti,jako je poucan i edukativan ;)
 

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Čudno neko čipovanje???
« Odgovor #29 poslato: Jun 01, 2011, 11:39:55 posle podne »
Ja to imam, bio mi je na mk4 1.9sdi, dobra stvar skroz, ne diras fabricki kompjuter, za minut se ukljuci na dva dzeka i skines kad oces. A kad cipujes auto, menjas mu fabricki softver nepovratno, tj moze opet da se plati i programira fabrika, itd koliko puta hoces, uz vreme i pare. A ovo za minut. Ucinak isti. Mom motoru davao oko 20-25hp i ne znam koliko nm. Potrosnja ista ili toliko mala razlika da nisam primetio.

Da li znas koji je to power box u pitanju?Mislim na proizvodjaca i model ;)

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Čudno neko čipovanje???
« Odgovor #30 poslato: Jun 01, 2011, 11:41:17 posle podne »
druze ja sam u njemackoj gledao p boxove od 27 eura i boxove od 1600.  nemoj sad reci da oba rade istu stvar i glume hladne davace na motoru. isto znas da pritisak turba nije uvijek isti. ako box samo pojacava gorivo kako odredjuje koliko ce goriva dizne ubaciti u odredjenim rezimima rada, recimo na 1700 i 4000 o/min?


Rekao sam klasicni power box-ovi  ;)

Ima i dosta slozenijih koji su mnogo skupi

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: Čudno neko čipovanje???
« Odgovor #31 poslato: Jun 01, 2011, 11:52:13 posle podne »
Svedski, pise power modul, pogledacu kad ga iskopam detalje, pa pisem. Velicine otprilike 20x8x4, gumiran, ima na sebi displej, led diode, neku skalu, ulaze..

mladen3103

  • Gost
Odg: Čudno neko čipovanje???
« Odgovor #32 poslato: Jun 02, 2011, 01:16:39 pre podne »
vecina power boxova su sranje,ima kvalitetnih ali su skupi,tako da nema racuna,jeftinije i bolje je mapiranje,
jedina prednost je kad neko prodaje auto brzo skine box,mada se i originalna mapa moze vratiti,neda mi se kucat
pa evo copy/paste made by srdjan



Odlucio sam da napisem par recenica o vjecito postavljanom pitanju da li to dobra ili losa investicija?

Power box nije uopste losa stvar ali ako je pravi power box koji je nazalost skup.Evo objasnicu malo u cemu je razlika izmedju boxova.

Prva i najgora varijanta su ebay otpornici koje neki cak i zovu boxovi i oni imaju zadatak da slazu motor da je vani hladnije nego sto ustvari jeste i tako motor dodaje gorivo i time povecava "kao" snagu.Cijena im je par eura a dobitak je na obrtnom momentu malo vidljiv ali snaga ostaje ista a potrosnja je povecava i motor dimi a to dalje vuce posljedice.Prepoznaju se lako zato sto imaju konektor sa samo dva kontakta(slika 1)

Druga stvar je bezimeni i jeftini box koji se stavlja izmedju pumpe i ECUa i taj box povecava pritisak nafte ili interval ubrizgavanja,porast snage je veci nego na otpornik tuningu ali ovde je jako cesto moguce da motor podrhtava i da neradi dobro,tj. nece svaki box da radi na svakom motoru OK,takodje dobitak na snazi moze da bude oko 5% ali motor dimi i nije ni ovo sretno rjesenje.Ovo je "na silu" tuning koji je ekvivalentan odvrtanju bosch pupme na golfu 2 td.Znaci kod ovakvog boxa signal ecua prema pumpi je presretnut i produzen za neki konsantni procenat i to uzrokuje promjene kroz sve obrtaje i kroz sve pozicije opterecena motora i polozaje pritisnutog gasa sto je veoma lose za motor a pogotovo sto nepostoji adaptacija za konkretan motor niti mogucnost mijenjanja nacina funkcionisanja boxa.Neki imaju potenciomentar kojima je mjenja taj procenat produzenosti signala ali opet to je isto kao saraf koji se okrece na mehanickoj bosch pumpi.(slika2)

Treca kategorija je isti box kao druge kategorije ali sa garancijom i porijeklom kvaliteta kao i optimizacijom za svaki motor,tako da ce biti mnogo sigurnije i kvalitetnije koristiti ovaj box nego recimo neki kineski.Dobitak na snazi je moguc ako je dobro box podesen i krece se od 5%-10% osim VAG motora gdje sam mjerio i 15% pri velikom dimu ali je moguce.Ovaj box se programira i adaptira za svako vozilo kad se narucuje i mnogo je napredniji i kvalitetniji od ovog proslog boxa o kome smo pricali.Najveca mana mu je mali dobitak na snazi ali za motor je OK i nece prouzrokovati nikakvu stetu za razliku od prethodnog boxa koji moze veoma lako da napravi problem u motoru.Takav je VECTOR npr.(slika3)

Cetvrta kategorija je pravi box,tj box koji ima na sebi prikljucke za pritisak turba kao i konekcije za elektro ventil i potenciomenat polozaja gasa i takav box je veoma kvalitetan i nista nezaostaje za kvalitetnim chip tuningom,takve boxove recimo radi MTM ali oni kostaju preko 800 eura i prava su rijetkost da se vide na nasim prostorima ali su i oni neopravdano na losem glasu zbog ovih gore nekvalitetnih boxova.(slika4)

Los softwer je mnogo opasniji od loseg boxa jer kod tih jeftinih boxova nepomjera se pritisak turba i zato je motor koliko toliko siguran a kod loseg tuning fajla moguce je sve pomjeriti i da na nakon 1000 km imamo cokoladu od klipova.Chip tuning je mnogo bolji i mnogo napredniji nacin povecanja snage ali je i veoma opasan ako to neko radi iz hobija i ako mu je to usputni posao.Samo profesionalan chip tuning moze da bude dobar i kvalitetan a isto tako i za box vazi,samo box koji ima porijeklo i iza koga stoji ime neko moze da bude OK.

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: Čudno neko čipovanje???
« Odgovor #33 poslato: Jun 02, 2011, 09:09:00 pre podne »
Po svemu sudeci, nisam dao pare dzabe i nije dzabe samo taj box mogao uz garanciju.

Zrnojed

  • Gost
Odg: Čudno neko čipovanje???
« Odgovor #34 poslato: Jun 02, 2011, 07:18:28 posle podne »
E ja ovo prvi put vidim. :huh:

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Čudno neko čipovanje???
« Odgovor #35 poslato: Jun 02, 2011, 09:25:33 posle podne »
Nemogu da razumem zesto neki kazu da power boksom nemogu biti odradjene sve perfomanse kao sa cip tjuningom. Pa ako se odradi pravilno i sve ono sto treba da bude u njemu, on je isti kao i cipovanje. Covek ustvari ikljuci fabricki kompjuter i ukluci ovaj. komandu motor dobija ili sa jednog ili sa drugog.
Boban-Rus

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13074
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Čudno neko čipovanje???
« Odgovor #36 poslato: Jun 02, 2011, 09:41:16 posle podne »
Pa lepo gore pise u textu sto je okacio mladen, nisu svi boxovi isti  ;)

Nego gedora, sto ti ne kupis ovo za tvoj trkacki, vidis da na atmosfercima izvlace bas dosta konja, sta bacas pare na bregaste, sirenje usisa itd?

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13074
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Čudno neko čipovanje???
« Odgovor #37 poslato: Jun 02, 2011, 09:46:55 posle podne »
E jbg... Pa zovi mene onda da ti prevedem sta ti treba beer

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Čudno neko čipovanje???
« Odgovor #38 poslato: Jun 02, 2011, 09:49:19 posle podne »
I drug uskoro stize u Ime Gospoda pa cemo da prevodimo i radimo sta hoces ;)
Boban-Rus

Van mreže MACNE_GTI

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3510
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd-kaludjerica
  • Karma: +53/-31
  • Pol: Muškarac
  • Tata kako se pise ljubav?? Pisi sine GTI
Odg: Čudno neko čipovanje???
« Odgovor #39 poslato: Jun 03, 2011, 01:02:54 pre podne »
PRODAJEM PLAVOG KAMELEONA.
Ne, crvenog...
Ne, zelenog... Uuuu... Ekstraaa... Ne prodajem ga !!
XD