VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: Milan94 Jul 17, 2021, 11:57:44 pre podne
-
Pozdrav svima imam passata b5+ 74kw 04' godiste 5brz, hteo bih malo da mu podignem ks jer ide kao da si ga vezao za drvo(svako preticanje 10 molitvi) lollol ..
Ovako mislio sam da odradim sledece za nekih 160 konjica:
Straight pipe fi70(cat ostaje zbog tehnickog)
Interkuler golf v GTi
K&n filter(sklonjen od motora)
I na kraju SM power chip
Usput lamela mi je pri kraju mislio sam da ostavim fabricku korpu I druk lamela da ide od vr6 zamajac abf ili g60(koji nadjem).
Pitanje je da li je jos nesto potrebno dodati, da li je ovo pameto sto sam napisao I da li menjac moze da izdrzi?
Hvala svima na savetima thumbup
-
Turbo, MAF, MAP i usis od 130ks motora
Fabrički GT1749V ne može jače od nekih 145ks, a usis do 150ks
-
Ne bacaj pare na K&N, za 160-170 ks na tom motoru treba turbo GT1749VA od PD130. Pozeljno ali nije neophodno je usisna grana od PD130.
-
Hvala na odgovorima, ja sam kontao da ubacim map I pumpu goriva od 96kw a maf od 2.5tdi ako pase posto ga imam. Sto se tice turba ako mora jaci iso bi onda na gt20v ako mogu stock dizne?
-
Previše je gt20, jer dizne na 74kw su preslabe
Pumpe goriva su identične na svakom PD motoru.
Ja bih za 160ks odradio sledeće
EGR+usisna sa 130ks motora
MAF sa 130ks
MAP 3bara sa 130ks
Turbo sa 130ks
Eventualno dizne sa 130/150ks, ali Golfa/Leona/Toleda (kod Fabie, Ibize, Sharana, Passata su malo slabije)
Ostalo ti ništa ne treba osim dobre mape da dobiješ 160ks.
-
A IC? Menjac poluosovine kocnice? Stock sve?
-
Ne komplikuj ne potrebno, tvoje dizne daju goriva do 190-200ks, MAP od 3bar mozes da stavis ali nije neophodan zato sto ti sa tvojim MAP-om od 2.5b mozes da dosegnes 160ks koju planiras. MAF ostavi tvoj. Turbo stavi od PD 130 GT1749va kao sti napisa. Za GT20 - GT2052v ti treba mnogo goriva a usput radi se o turbini koja ima solidan lag. Tako da sam na tvom mestu samo GT1749va, auspuh i mapiranje.
-
Hvala prijatelju, jako sam se zajebao sto se tice ovog motors od 74kw jer stvarno gazim gas a ovo je cisto sranje ;) ulozio Sam dosta para u izgled auta tako da zato hocu da ga namunjam a ne da prodam I uzmem jace pa pitam za iskustva sta I kako.. hvala jos jednom :25
-
Ja mu kažem da mu komponente budu rasterećene, a ne da kad ga stisne ostavi tonu crnog dima za sobom
-
A IC? Menjac poluosovine kocnice? Stock sve?
Bolji IC bi bilo svakako pozeljno da ugradis,kada su manje temp radice posao i stock interkuler ali leti ces imati osetan pad snage.. Kvacilo obavezno uradi i neki kvalitetniji set ugradi. Ovo ostalo nemas sta da diras ali se potrudi da bude sve ispravno, ako nisi zameni ulje u menjacu, zameni dotrajale diskove i plocice...
-
:25
A IC? Menjac poluosovine kocnice? Stock sve?
Bolji IC bi bilo svakako pozeljno da ugradis,kada su manje temp radice posao i stock interkuler ali leti ces imati osetan pad snage.. Kvacilo obavezno uradi i neki kvalitetniji set ugradi. Ovo ostalo nemas sta da diras ali se potrudi da bude sve ispravno, ako nisi zameni ulje u menjacu, zameni dotrajale diskove i plocice...
Malo samm dosadan lollol
Koji ic pase bez nekih vecih prepravki da ga stavim od napred a da vrsi posao?
-
Ja mu kažem da mu komponente budu rasterećene, a ne da kad ga stisne ostavi tonu crnog dima za sobom
Tacno, slazem se da je bolja varijanta.. Ja mu kazem jeftiniju varijantu sa manje komplikacija i glavobolja. Nece mnogo dimiti ako se mapa uradi kako treba.
-
:25A IC? Menjac poluosovine kocnice? Stock sve?
Bolji IC bi bilo svakako pozeljno da ugradis,kada su manje temp radice posao i stock interkuler ali leti ces imati osetan pad snage.. Kvacilo obavezno uradi i neki kvalitetniji set ugradi. Ovo ostalo nemas sta da diras ali se potrudi da bude sve ispravno, ako nisi zameni ulje u menjacu, zameni dotrajale diskove i plocice...
Malo samm dosadan lollol
Koji ic pase bez nekih vecih prepravki da ga stavim od napred a da vrsi posao?
To stvarno ne znam, malo googlaj.. naci ces neki adekvatan primer
-
Hvala drug, a sto se tice kvacila zamajac: fiksni abf g60, lamela vr6, korpa druk fabrika, moze li ?
-
Trebalo bi da moze, nisam 100% siguran ali mislim da moze zamajac G60 ili jednomaseni od tdi, korpa i lamela od VR6. Na prvu generaciju TDI VP ova varijanta ide a trebalo bi i na PD motore ali pre kupovne ipak proveri.
-
A kad je rec oko turba jel pasuje gt1749vb sa arla?
-
Pasuje samo na glavu, sve drugo moras da menjas.. Stavi 1749va i ne brigaj
-
Pa vb Ima veci potencijal od va a sa cenom su iste... Avb stock izvlci 150 kobila a ako cu da pakujem va turbo zbog 10 20 KS glupo je. VB koliko znam nepasuje egr na njega a sto se tice creva svakako cu stavljati pola silikon pola alu cevi pa zato pitam jer sa vb mogu da izvucem 200 konjica :35
-
1749vb moze da izvuce 195ks na 1.7b ali nece dugo trajati, pisali smo ovde na forumu o tome... Kao sto rekoh VB ti pase samo na glavu, dovod i odvod ulja se menja, kacenje na auspuh je pod drugim uglom tako da i to moras da menjas, cevi usisa i boost-a isto tako moras da prilagodis za VB..
Sve se moze uraditi a imas i tone materijala na netu o tome... samo je pitanje koliko imas volje i vremana za to.
-
Vb nije prevelik napredak u odnosu na Va.
Tako da ili Va ili neki GT(B)1752.
Za 160ks je dovoljno Va turbo od 130ks.
Inače klipovi i radilica od motora 74 i 85kw ne podnose preko 200ks, pa imaj u vidu.
-
To Sam nacuo da 96kw ima kovane klipove a 74 ne :)
-
@MileSrb @mur3633
Mislio sam da spakujem ovo definitivno:
Turbo maf map egr i usisnu granu od 96kw
IC GTi petica
K&n I blowoff hks original naravno
Down pipe sa catom 3" straight 2" sa zadnjim protocnim loncem
Komplet IC I turbo creva I alu cevi
Zamajac TDI fiksni ili g60 vr6 set kvacila
I na kraju dobar remap
Imam par pitanja jos
Jel turbo I egr pasu na moju izduvnu granu?
Stavio bi bolji ladnjak ulja zbog performansi a I zbog veceg turba da/ne?
I koji fi cevi da stavljam, jel moze na mesto brze spoke da se stavlja crevo I da se strgne selnom I kakve selne trebaju zbog pritiska?
Jel smeta hladnjaku da IC ide preko njega?
Sve bi radio sam sem postavljanja kvacila I izrade auspuha I remapa majstor1 ..
-
Turbina pase, EGR ces da zatvoris i nece ti trebati..
Ne treba ti veci hladnjak ulja
Fi50 ti je ok do 220ks, preko toga pozeljan veci precnik cevi. Selne ABA trazi, prodaju ih u radnjama za teretni program.
Ne smeta.
-
Da zatvorim egr, a tehnicki ?
P.s nacuo sam nesto da se stavljaju srafovi glave od 96kw ili 110kw jer kad se avb nasvira stock srafovi ne izdrzavaju?