VW Klub

VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: ksrele Mart 11, 2014, 05:24:16 posle podne

Naslov: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: ksrele Mart 11, 2014, 05:24:16 posle podne
Ne znam da li ova tema priprada ovde ili ne, ali ja nisam skontao u koji forum pripada posto nema foruma sa nazivom "dijagnostika"... Izvinjavam se. Premestite gde treba ako sam pogresio.

Naime, nedavno sam nabavio dijagnostiku VAG 11.11 i sa softverom VCDS v11.11 sam uradio automatski sken i sve je bilo OK osim ove jedne stavke. Da li mi mozete pomoci o cemu se radi?

U pitanju je Touran 2010 god. 1.9 TDI

Address 15: Airbags
Cannot be reached
Naslov: Одг: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: 2busy Mart 11, 2014, 08:30:27 posle podne
Po ovome izgleda da su se airbagovi otvarali.

2 Busy from Sony Miro

Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: ksrele Mart 11, 2014, 08:31:26 posle podne
E da, zaboravio sam napisati da mi na display-u ne svetli nikakva lampica da kaze da airbag ne radi. I kada dam kontakt lampica zasvetli ali se posle ugasi.
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: ksrele Mart 11, 2014, 08:34:58 posle podne
Hmmm... auto ne izgleda udarano i sve plastike izgledaju originalno, previse dobro da bi bilo lepljeno ili menjano. A i koliko se ja laicki razumem u ovo, onda bi trebalo da ispise u dijagnostici da su se airbagovi bili aktivirali. Ovako izgleda kao da auto ni nema modul za airbagove.

A mozda je i samo ova dijagnostika poblesavila na momenat pa nije mogla da udje u taj modul da ga dijagnostikuje. Desavalo mi se isto i sa "engine" modulom pa je posle "reseta" (iskljucivanja i ukljucivanja kabla) nekako usao. Probacu opet a pre toga cu proveriti osigurace.

Da li mozda ima neko shemu osiguraca za ovo auto? Jbt na netu nema ama bas nikakvog materijala za njega. Ima za najnoviju verziju nesto i za onu stariju, ali za ovu moju nema nista.
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: Djole DMC Mart 11, 2014, 10:57:04 posle podne
Probaj sa nekom boljom dijagnostikom. Kineski uredjaj ne moze da cita sve modile na novijim vozilima.
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: Kosta Mart 11, 2014, 11:01:15 posle podne
Savet, nemojte sa VAG/VCDS skenirati jastuke.

U nekim verzijama softvera čak ima i napomena da nije moguće za pojedine modele airbag centrala i da na njima može napraviti oštećenja ukoliko se skenira.

Znači ostalo koristite, naravno šta znate da isčitate, ukodirate a jastuke radite kod majstora sa original ross-techom ili nekim drugim proverenim alatom.
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: ksrele Mart 11, 2014, 11:09:55 posle podne
Uhhh... hvala na odgovoru, ovo nisam znao...
A mozes li onako nabrzaka da objasnis kako da proskeniram sve ostalo a da samo airbagove preskocim? A da ne idem jedan po jedan modul? Ima li neka fora?
Pitam jer mi sutra dolazi drug na dijagnostiku sa Audijem, nebi da ga nosim na dusi a nemam bas zivaca da idem redom i klikcem jedan po jedan modul.
Mada, njegov je Audi malo stariji od mog Tourana, mislim da je njegov 2005 ili tako nesto... hoce li i njemu smetati?
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: gedora Mart 11, 2014, 11:15:17 posle podne
a nema ti sta tu da skeniras. vidi jesu li ti pojasevi ok i skini procesor za air bag. odnesi nekom elektronicaru on se moze uraditi
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: ksrele Mart 11, 2014, 11:26:42 posle podne
Cek, nisam te skontao. Kako da znam da li su airbegovi OK? Da proverim pojase? Znam da airbeg nece da se aktivira ako nije vezan pojas ali kako cu ja vizuelnim pregledom pojasa da znam da li je airbeg OK ili ne? Nisam skontao...

Nego, jasno mi je sad ovo da kineska dijagnostika ne moze da pristupi nekim modulima, barem ne iz prve i korektno i verujem da to moze da zbuni taj modul i da onda posle poblesavi.

Nista onda, posto ja licno ne sumnjam u jastuke kod mene necu ih vise nikad ni skenirati sa ovom dijagnostikom. Ko ih sisa. Kada budem isao na redovan servis zamoli cu ljude tamo da li bi caskom hteli da mi sa profi dijagnostikom provere jastuke, ako me nece odrati za to, a valjda nece.
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: gedora Mart 11, 2014, 11:28:22 posle podne
srele sta si ti po zanimanju?
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: ksrele Mart 11, 2014, 11:37:30 posle podne
Po srednjoj skoli: Elektrotehnicar racunara
Po fakultetu: Diplomirani inzenjer tehnicke informatike

Znaci, nije mi strano programiranje, softver kao ni elektronika.

A ti?

Ne znam kakve to sad veze ima sa mojim pitanjem ali OK. Hocu brate da vidim da li su jastuci ikad iskakali, to se valjda moze videti dijagnostikom. Barem bi ja tako napravio da to funkcionise kada bi imao mogucnost. Mozes ti da zamenis i 100 jastuka i da svaki od njih pravilno radi ali da izbrises podatak (log) da je on nekad davno iskocio nebi smeo da mozes. Jedino ako zamenis glavni racunar u sistemu.
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: PaulGT Mart 11, 2014, 11:40:03 posle podne
na ovome gore sto si naveo dijagnostika nije mogla da ocita jastuke i iz nekog razloga ih preskocila
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: ksrele Mart 11, 2014, 11:44:52 posle podne
Pa kao sto rece Kosta i covek pre njega, verovatno zato sto je kineska dijagnostika a ne prava stvar. A mozda je i slucajnost, ali necu da se zaje*avam. Necu vise da skeniram jastuke i tacka.

Nego, nije ni ova dijagnostika za bacanje, uspesno sam uprogramirao AUX ulaz u radio (RCD 510) i samo jos da vidim da li ce znati da drugaru kaze zasto mu se jedan retrovizor ne sklapa i nama je to dosta :) Salim se... ima jos sitnica za koje ce nam posluziti ali otom-potom a i nije za ovu temu, da ne idemo presiroko.
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: gedora Mart 11, 2014, 11:45:23 posle podne
onda ga nakaci na neku ozbiljniju dijagnostiku. procesor air baga se uradi i bude u stanju novog. ne pamti unfale.
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: ksrele Mart 11, 2014, 11:53:39 posle podne
Ma tako ce i biti. Ja koliko-toliko verujem prethodnom vlasniku da je auto u tip-top stanju i da jastuci nisu nikad iskakali ali sam mislio da to i proverim.

A to je bvzv sto ne pamti izletanja jastuka... glupost.

Ma dobro auto, odma se vidi. Jedino je od mnogo kilometara otislo kvacilo koje je zamenjeno i sada je sve cakum-pakum. Steta sto nije 2.0 TDI ali sta sad.
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: gedora Mart 11, 2014, 11:58:23 posle podne
jel ti palio airbag fehler na bordu ?
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: ksrele Mart 12, 2014, 12:02:57 pre podne
Kada? Tokom dijagnostike ili uopste?
Tokom dijagnostike je palio neke lampice po tabli i kliktali su relejcici ali nisam siguran koje je lampice palio. A u toku voznje nikad nista crveno nije svetlelo.
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: gedora Mart 12, 2014, 12:05:20 pre podne
jebiga mozemo nagadjati do sutra.
nakaci ga na neku ozbiljniju dijagnostiku.
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: Guarana Mart 12, 2014, 12:10:56 pre podne
nema log nikakav, samo eeprom ..
dijagnostika ima mapu eeproma i referentne hex vrednosti svakog polja za odredjen auto, ako se ne poklapa sa presetom mogucih stanja, preskoci ga da nesto ne zajebe.
zasto se to desi je vec nagadjanje sa moje strane.. te cu taj deo preskociti
tako ces razumeti valjda ;)

p.s. ja kapiram potpuno.. imas airbag.. pise na njemu airbag.. kako da znas da radi ako ga ne okines da probas.. to mozda zna neko pametniji od mene, mene je to mucilo zbog srpskog posla sa slicnim zajebancijama lollol
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: ksrele Mart 12, 2014, 12:14:37 pre podne
Ma ja sam ubedjen da su jastuci OK. Mozda je osigurac crko, vidjao sam po netu likove sa istom greskom ali u vezi nekog drugog modula i prvo sto su im savetovali da provere jeste osigurac tog modula. A ja jbg ne znam koji je osigurac a jastuke pa cu morati ici redom jedan po jedan da proveravam :) A mozda i necu... bas me briga. Sve sljaka kako treba i sta da se nerviram. Da ima neka ozbiljna greska valjda bi mi pokazao na bordu.

Malo sam se sada razocarao u ovu dijagnostiku ali... hvala vama na odgovorima u svakom slucaju.
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: ksrele Mart 12, 2014, 12:18:26 pre podne
@Guarana
E bravo.  clap Konacno neko da prica mojim jezikom :)  :29

Pa onda je mozda ova dijagnostija stara za taj model... steta sto ne mogu da dobijem RAW podatke iz EEPROM-a... mada i da ih dobijem sta cu sa njima kada ne znam sta je na kojim lokacijama  lost006

Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: Gagi Mart 12, 2014, 12:20:21 pre podne
ma uzmi ispali ga , da vidiš jel radi,onda ćeš biti siguran da je sve u redu !!! Neko neka drži nož,da bi mogao lako da se izbuši u slučaju da se desi da je ispravan !!! lollol
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: gedora Mart 12, 2014, 12:22:02 pre podne
srele taj vag kom je obicno sranje. vise puta mi se desilo npr kvar na abs-u da napise da je zadnji desni senzor umro. stavim nov, opet ista greska, zadnji desni ne radi??? opet stavim drugi nov na zadnji desni i opet isto...
nakacim na bosch dijagnostiku i kvar u prednjem desnom. promijenim senzor i sve ok.

Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: ksrele Mart 12, 2014, 12:36:06 pre podne
E gde si bio da mi to kazes ranije...
A sta bi mi onda preporucio i koliko to odrpilike kosta? Meni je trebalo samo da uprogramiram taj je*eni AUX na radiju i da drugaru pomerim service interval i jos jednom da proverim zasto mu se ne sklapa retrovizor i da onda posle svima nama sluzi kao preventivna dijagnostika.
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: gedora Mart 12, 2014, 12:42:11 pre podne
pa za tvoje potrebe i za te pare koliko kosta vag kom moze se reci da prolazi. sve ozbiljnije su mnogo skupe. moze ti odraditi dosta stvari.
zato sam te i pitao sta si po zanimanju. da drzis servis i da te zajebe nekoliko puta kao sto je mene vjeruj mi da bi ga razbio s apetitom.
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: Djole DMC Mart 12, 2014, 09:17:59 posle podne
Ta igracka je dobra za resetovanje servisnog intervala bicedobro
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: ksrele Mart 12, 2014, 11:32:13 posle podne
Hmmm... dosao mi drug danas da mu resetujem servisni interval i da se mi nebi pravili mnogo pametni, ima tamo dugmence "reset service interval" i ja to stisno i on nesto odradio i kada je drug pogledao na instrument tabli vise mu nije pisalo da za 40 dana mora na servis ali mu vise ni ne pise kada treba da ide vec pisu samo crtice.

Sta smo zeznuli? U pitanju je Audi A4 B6 Avant, ne znam koje godiste.
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: ksrele Mart 13, 2014, 03:11:41 posle podne
OK, skontao sam i moj i drugarov "problem".

Kod mene je potrebno da motor bude upaljen (ne samo da je dat kontakt) da bi pristupio airbag modulu.

A to sto se kod drugara pokazuju crtice kada treba da ide na servis je OK i posle 500 km ce mu se pokazati prave vrednosti. Treba auto sam da se iskalibrise.
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: Simon69 Februar 10, 2015, 11:22:22 pre podne
Da ne otvaram novu temu o tumačenju pomislih da mogu i ovde da stavim svoje rezultate pa da mi doktori daju dijagnozu. :30

Rezultati izgledaju ovako:

Monday,09,February,2015,17:34:31:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 3B - VW Passat B5
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77
         0
 
   Mileage: 331830km/206189miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AJM.lbl
   Part No: 038 906 019 AJ
   Component: 1,9l R4 EDC G000SG  1305 
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 05311 
   VCID: 5FC7BDA5DD26BD1

2 Faults Found:
18039 - Accelerator Position Sensor (G79)
            P1631 - 35-10 - Signal too High - Intermittent
17553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
            P1145 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 8D0-907-389.lbl
   Part No: 8D0 907 389 D
   Component: ABS/ESP front       D46 
   Coding: 04255
   Shop #: WSC 05311 
   VCID: 346D020904204E9

2 Faults Found:
18264 - Throttle Potentiometer (G69)
            P1856 - 35-10 - Error Message from ECU - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
            07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 3Bx-907-044.lbl
   Part No: 3B1 907 044 D
   Component: CLIMATRONIC        D2.3   
   Coding: 05000
   Shop #: WSC 05311 
   VCID: 2241F451AED4D09

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 6Q0 909 605 B
   Component: 05 AIRBAG VW5       0004 
   Coding: 12341
   Shop #: WSC 05311 
   VCID: 36693801125C5C9

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 3B0-920-xx2-17.lbl
   Part No: 3B0 920 822 A
   Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V25   
   Coding: 05145
   Shop #: WSC 00006 
   VCID: 1D3BC7AD97AAEF1

   Subsystem 1 - Part No: IMMO
   Component: IDENTNR: VWZ7Z0Y2627839         
   IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0Y2627839       

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901
   Component: Gateway K<->CAN    0001 
   Coding: 00004
   Shop #: WSC 05314 
   VCID: F0E54E19B0B8B29

1 Fault Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
            35-00 -  -

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1J0-959-799.lbl
   Part No: 1J0 959 799 AH
   Component: 3C Zentral-SG Komf. 0001 
   Coding: 04097
   Shop #: WSC 05311 
   VCID: 840D12C99400BE9

   Subsystem 1 - Part No: 1J1959801D
   Component: 3C Tõrsteuerger. FS0002r 

   Subsystem 2 - Part No: 1J1959802E
   Component: 3C Tõrsteuerger. BF0002r 

   Subsystem 3 - Part No: 1J4959811D
   Component: 3C Tõrsteuerger. HL0002r 

   Subsystem 4 - Part No: 1J4959812D
   Component: 3C Tõrsteuerger. HR0002r 

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 55: Xenon Range        Labels: 4B0-907-357-AUT.lbl
   Part No: 4B0 907 357
   Component: LEUCHTWEITEREGLER  D004 
   Coding: 00015
   Shop #: WSC 05311 
   VCID: E5CB2F4D7F7A671

No fault code found.

End   ---------------------------------------------------------------------

Menjao sam ležaj točka i tad otkačio senzor ABS-a, a i protokomer sam menjao pa mislim da može biti veze sa ovim greškama.
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: Gagi Februar 25, 2015, 12:22:38 pre podne
17553 - Mass Air Flow Sensor (G70) - Protokomer

18039 - Accelerator Position Sensor (G79) - senzor pedale gasa

18264 - Throttle Potentiometer (G69) - senzor pedale gasa

01044 - Control Module Incorrectly Coded - neko se igrao sa dijagnostikom pa zajebao stvar :)
Naslov: Odg: Pomoc u tumacenju rezultata dijagnostike
Poruka od: Joca April 29, 2017, 07:56:17 posle podne
Koristan link o KOD greškama (prepisano od Pekara) 


https://www.autocodes.com