VW Klub
VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: ksrele Mart 11, 2014, 05:24:16 posle podne
-
Ne znam da li ova tema priprada ovde ili ne, ali ja nisam skontao u koji forum pripada posto nema foruma sa nazivom "dijagnostika"... Izvinjavam se. Premestite gde treba ako sam pogresio.
Naime, nedavno sam nabavio dijagnostiku VAG 11.11 i sa softverom VCDS v11.11 sam uradio automatski sken i sve je bilo OK osim ove jedne stavke. Da li mi mozete pomoci o cemu se radi?
U pitanju je Touran 2010 god. 1.9 TDI
Address 15: Airbags
Cannot be reached
-
Po ovome izgleda da su se airbagovi otvarali.
2 Busy from Sony Miro
-
E da, zaboravio sam napisati da mi na display-u ne svetli nikakva lampica da kaze da airbag ne radi. I kada dam kontakt lampica zasvetli ali se posle ugasi.
-
Hmmm... auto ne izgleda udarano i sve plastike izgledaju originalno, previse dobro da bi bilo lepljeno ili menjano. A i koliko se ja laicki razumem u ovo, onda bi trebalo da ispise u dijagnostici da su se airbagovi bili aktivirali. Ovako izgleda kao da auto ni nema modul za airbagove.
A mozda je i samo ova dijagnostika poblesavila na momenat pa nije mogla da udje u taj modul da ga dijagnostikuje. Desavalo mi se isto i sa "engine" modulom pa je posle "reseta" (iskljucivanja i ukljucivanja kabla) nekako usao. Probacu opet a pre toga cu proveriti osigurace.
Da li mozda ima neko shemu osiguraca za ovo auto? Jbt na netu nema ama bas nikakvog materijala za njega. Ima za najnoviju verziju nesto i za onu stariju, ali za ovu moju nema nista.
-
Probaj sa nekom boljom dijagnostikom. Kineski uredjaj ne moze da cita sve modile na novijim vozilima.
-
Savet, nemojte sa VAG/VCDS skenirati jastuke.
U nekim verzijama softvera čak ima i napomena da nije moguće za pojedine modele airbag centrala i da na njima može napraviti oštećenja ukoliko se skenira.
Znači ostalo koristite, naravno šta znate da isčitate, ukodirate a jastuke radite kod majstora sa original ross-techom ili nekim drugim proverenim alatom.
-
Uhhh... hvala na odgovoru, ovo nisam znao...
A mozes li onako nabrzaka da objasnis kako da proskeniram sve ostalo a da samo airbagove preskocim? A da ne idem jedan po jedan modul? Ima li neka fora?
Pitam jer mi sutra dolazi drug na dijagnostiku sa Audijem, nebi da ga nosim na dusi a nemam bas zivaca da idem redom i klikcem jedan po jedan modul.
Mada, njegov je Audi malo stariji od mog Tourana, mislim da je njegov 2005 ili tako nesto... hoce li i njemu smetati?
-
a nema ti sta tu da skeniras. vidi jesu li ti pojasevi ok i skini procesor za air bag. odnesi nekom elektronicaru on se moze uraditi
-
Cek, nisam te skontao. Kako da znam da li su airbegovi OK? Da proverim pojase? Znam da airbeg nece da se aktivira ako nije vezan pojas ali kako cu ja vizuelnim pregledom pojasa da znam da li je airbeg OK ili ne? Nisam skontao...
Nego, jasno mi je sad ovo da kineska dijagnostika ne moze da pristupi nekim modulima, barem ne iz prve i korektno i verujem da to moze da zbuni taj modul i da onda posle poblesavi.
Nista onda, posto ja licno ne sumnjam u jastuke kod mene necu ih vise nikad ni skenirati sa ovom dijagnostikom. Ko ih sisa. Kada budem isao na redovan servis zamoli cu ljude tamo da li bi caskom hteli da mi sa profi dijagnostikom provere jastuke, ako me nece odrati za to, a valjda nece.
-
srele sta si ti po zanimanju?
-
Po srednjoj skoli: Elektrotehnicar racunara
Po fakultetu: Diplomirani inzenjer tehnicke informatike
Znaci, nije mi strano programiranje, softver kao ni elektronika.
A ti?
Ne znam kakve to sad veze ima sa mojim pitanjem ali OK. Hocu brate da vidim da li su jastuci ikad iskakali, to se valjda moze videti dijagnostikom. Barem bi ja tako napravio da to funkcionise kada bi imao mogucnost. Mozes ti da zamenis i 100 jastuka i da svaki od njih pravilno radi ali da izbrises podatak (log) da je on nekad davno iskocio nebi smeo da mozes. Jedino ako zamenis glavni racunar u sistemu.
-
na ovome gore sto si naveo dijagnostika nije mogla da ocita jastuke i iz nekog razloga ih preskocila
-
Pa kao sto rece Kosta i covek pre njega, verovatno zato sto je kineska dijagnostika a ne prava stvar. A mozda je i slucajnost, ali necu da se zaje*avam. Necu vise da skeniram jastuke i tacka.
Nego, nije ni ova dijagnostika za bacanje, uspesno sam uprogramirao AUX ulaz u radio (RCD 510) i samo jos da vidim da li ce znati da drugaru kaze zasto mu se jedan retrovizor ne sklapa i nama je to dosta :) Salim se... ima jos sitnica za koje ce nam posluziti ali otom-potom a i nije za ovu temu, da ne idemo presiroko.
-
onda ga nakaci na neku ozbiljniju dijagnostiku. procesor air baga se uradi i bude u stanju novog. ne pamti unfale.
-
Ma tako ce i biti. Ja koliko-toliko verujem prethodnom vlasniku da je auto u tip-top stanju i da jastuci nisu nikad iskakali ali sam mislio da to i proverim.
A to je bvzv sto ne pamti izletanja jastuka... glupost.
Ma dobro auto, odma se vidi. Jedino je od mnogo kilometara otislo kvacilo koje je zamenjeno i sada je sve cakum-pakum. Steta sto nije 2.0 TDI ali sta sad.
-
jel ti palio airbag fehler na bordu ?
-
Kada? Tokom dijagnostike ili uopste?
Tokom dijagnostike je palio neke lampice po tabli i kliktali su relejcici ali nisam siguran koje je lampice palio. A u toku voznje nikad nista crveno nije svetlelo.
-
jebiga mozemo nagadjati do sutra.
nakaci ga na neku ozbiljniju dijagnostiku.
-
nema log nikakav, samo eeprom ..
dijagnostika ima mapu eeproma i referentne hex vrednosti svakog polja za odredjen auto, ako se ne poklapa sa presetom mogucih stanja, preskoci ga da nesto ne zajebe.
zasto se to desi je vec nagadjanje sa moje strane.. te cu taj deo preskociti
tako ces razumeti valjda ;)
p.s. ja kapiram potpuno.. imas airbag.. pise na njemu airbag.. kako da znas da radi ako ga ne okines da probas.. to mozda zna neko pametniji od mene, mene je to mucilo zbog srpskog posla sa slicnim zajebancijama lollol
-
Ma ja sam ubedjen da su jastuci OK. Mozda je osigurac crko, vidjao sam po netu likove sa istom greskom ali u vezi nekog drugog modula i prvo sto su im savetovali da provere jeste osigurac tog modula. A ja jbg ne znam koji je osigurac a jastuke pa cu morati ici redom jedan po jedan da proveravam :) A mozda i necu... bas me briga. Sve sljaka kako treba i sta da se nerviram. Da ima neka ozbiljna greska valjda bi mi pokazao na bordu.
Malo sam se sada razocarao u ovu dijagnostiku ali... hvala vama na odgovorima u svakom slucaju.
-
@Guarana
E bravo. clap Konacno neko da prica mojim jezikom :) :29
Pa onda je mozda ova dijagnostija stara za taj model... steta sto ne mogu da dobijem RAW podatke iz EEPROM-a... mada i da ih dobijem sta cu sa njima kada ne znam sta je na kojim lokacijama lost006
-
ma uzmi ispali ga , da vidiš jel radi,onda ćeš biti siguran da je sve u redu !!! Neko neka drži nož,da bi mogao lako da se izbuši u slučaju da se desi da je ispravan !!! lollol
-
srele taj vag kom je obicno sranje. vise puta mi se desilo npr kvar na abs-u da napise da je zadnji desni senzor umro. stavim nov, opet ista greska, zadnji desni ne radi??? opet stavim drugi nov na zadnji desni i opet isto...
nakacim na bosch dijagnostiku i kvar u prednjem desnom. promijenim senzor i sve ok.
-
E gde si bio da mi to kazes ranije...
A sta bi mi onda preporucio i koliko to odrpilike kosta? Meni je trebalo samo da uprogramiram taj je*eni AUX na radiju i da drugaru pomerim service interval i jos jednom da proverim zasto mu se ne sklapa retrovizor i da onda posle svima nama sluzi kao preventivna dijagnostika.
-
pa za tvoje potrebe i za te pare koliko kosta vag kom moze se reci da prolazi. sve ozbiljnije su mnogo skupe. moze ti odraditi dosta stvari.
zato sam te i pitao sta si po zanimanju. da drzis servis i da te zajebe nekoliko puta kao sto je mene vjeruj mi da bi ga razbio s apetitom.
-
Ta igracka je dobra za resetovanje servisnog intervala bicedobro
-
Hmmm... dosao mi drug danas da mu resetujem servisni interval i da se mi nebi pravili mnogo pametni, ima tamo dugmence "reset service interval" i ja to stisno i on nesto odradio i kada je drug pogledao na instrument tabli vise mu nije pisalo da za 40 dana mora na servis ali mu vise ni ne pise kada treba da ide vec pisu samo crtice.
Sta smo zeznuli? U pitanju je Audi A4 B6 Avant, ne znam koje godiste.
-
OK, skontao sam i moj i drugarov "problem".
Kod mene je potrebno da motor bude upaljen (ne samo da je dat kontakt) da bi pristupio airbag modulu.
A to sto se kod drugara pokazuju crtice kada treba da ide na servis je OK i posle 500 km ce mu se pokazati prave vrednosti. Treba auto sam da se iskalibrise.
-
Da ne otvaram novu temu o tumačenju pomislih da mogu i ovde da stavim svoje rezultate pa da mi doktori daju dijagnozu. :30
Rezultati izgledaju ovako:
Monday,09,February,2015,17:34:31:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 3B - VW Passat B5
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77
0
Mileage: 331830km/206189miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AJM.lbl
Part No: 038 906 019 AJ
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1305
Coding: 00002
Shop #: WSC 05311
VCID: 5FC7BDA5DD26BD1
2 Faults Found:
18039 - Accelerator Position Sensor (G79)
P1631 - 35-10 - Signal too High - Intermittent
17553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P1145 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8D0-907-389.lbl
Part No: 8D0 907 389 D
Component: ABS/ESP front D46
Coding: 04255
Shop #: WSC 05311
VCID: 346D020904204E9
2 Faults Found:
18264 - Throttle Potentiometer (G69)
P1856 - 35-10 - Error Message from ECU - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl
Part No: 3B1 907 044 D
Component: CLIMATRONIC D2.3
Coding: 05000
Shop #: WSC 05311
VCID: 2241F451AED4D09
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
Part No: 6Q0 909 605 B
Component: 05 AIRBAG VW5 0004
Coding: 12341
Shop #: WSC 05311
VCID: 36693801125C5C9
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx2-17.lbl
Part No: 3B0 920 822 A
Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V25
Coding: 05145
Shop #: WSC 00006
VCID: 1D3BC7AD97AAEF1
Subsystem 1 - Part No: IMMO
Component: IDENTNR: VWZ7Z0Y2627839
IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0Y2627839
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl
Part No: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00004
Shop #: WSC 05314
VCID: F0E54E19B0B8B29
1 Fault Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
35-00 - -
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl
Part No: 1J0 959 799 AH
Component: 3C Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 04097
Shop #: WSC 05311
VCID: 840D12C99400BE9
Subsystem 1 - Part No: 1J1959801D
Component: 3C Tõrsteuerger. FS0002r
Subsystem 2 - Part No: 1J1959802E
Component: 3C Tõrsteuerger. BF0002r
Subsystem 3 - Part No: 1J4959811D
Component: 3C Tõrsteuerger. HL0002r
Subsystem 4 - Part No: 1J4959812D
Component: 3C Tõrsteuerger. HR0002r
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 55: Xenon Range Labels: 4B0-907-357-AUT.lbl
Part No: 4B0 907 357
Component: LEUCHTWEITEREGLER D004
Coding: 00015
Shop #: WSC 05311
VCID: E5CB2F4D7F7A671
No fault code found.
End ---------------------------------------------------------------------
Menjao sam ležaj točka i tad otkačio senzor ABS-a, a i protokomer sam menjao pa mislim da može biti veze sa ovim greškama.
-
17553 - Mass Air Flow Sensor (G70) - Protokomer
18039 - Accelerator Position Sensor (G79) - senzor pedale gasa
18264 - Throttle Potentiometer (G69) - senzor pedale gasa
01044 - Control Module Incorrectly Coded - neko se igrao sa dijagnostikom pa zajebao stvar :)
-
Koristan link o KOD greškama (prepisano od Pekara)
https://www.autocodes.com