VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: mk2vr6 Oktobar 24, 2008, 09:20:00 posle podne
-
Imam motor 1.6 i njegov fabricki 4brzinski menjac, pa me interesuje sta mislite o ugradnji 5b menjaca od gti 2.0 16v i ako moze da mi date neke podatke o tom menjacu.majstor kaze da je saltanje na sajle i da je bolje ubrzanje zagarantovano, ali ce krajnja brzina biti manja.Naravno, poslije ce ici i odg. motor, najvjerovatnije 2.0 16v
-
Svako odstupanje od menjaca koje je fabrika preporucila je budzenje, da stavis 5b od 1.6 pa i ajde to ide i to bi valjalo. Taj menjac od gti-ja, voli da se vrti, tako da mozes planirati skraceni radni vek motora. Sve je stvar afiniteta. ;)
-
Mozes li mi pojasniti zasto kraci radni vijek motora?I znas li koja je razlika izmedju obicnog 5b i onoga od gti-a?
-
pa ako si rekao da ces imati bolje ubrzanje i manju max to znaci da je skracen menjac. to znaci da ce brze da ti puni obrtaje nego taj obican sto imas. i kad punis pre obrtaje ici ces u vise rpm i ostalo znas. visoki obrtaji brze ode motor.
-
Ne bih rekao da ce taj menjac od GTI-ja i to 16V da bude kraci, samim tim sto je taj motor daleko jaci od 1.6 pa je i menjac duzi. Taj motor ide u 2. brzini 120 pa ti vidi da li je kraci ;)
Kod Krleta je recimo menjac od vr6 a motor 1.8, i brzine su mnogo duze pa samim tim se vozi na nizim obrtajima, ali je i ubrzanje slabije nego sa fabrickim menjacem jer motor nema tu snagu da ga pokrene.
-
Na MK2 GTI-ju jeste kraci menjac. 2.0 16v iz trojke ne znam kakav je, verovatno i on nesto kraci.
Meni se licno bas svidja kratki menjac, i ne bi ni razmisljao da stavim duzi,ali naravno to je stvar ukusa.
-
Ja se i dalje ne bih slozio da je kraci menjac kod GTI-ja. Ako neko misli da nisam u pravu neka me ispravi, ali sa dobrim obrazlozenjem.
Duzina menjaca prosto receno oznacava koliko u kojoj brzini mozete da izvucete, odnosno kojom brzinom cete se kretati na odredjenom broju OBRTAJA u odredjenom stepenu prenosa. Poznato je da GTI moze da izvuce vise u bilo kojoj brzini u odnosu na 1.6 benzinca. To je tako fabrika stavila jer gti ima dovoljno snage da pokrene taj menjac, tj. da se uskladi ubrzanje sa maximalnom brzinom. Ako stavite menjac od gti-ja na slabiji motor, sigurno cete izgubiti na ubrzanju, i verovatno nece moci da se motor "zavrti" do max obrtaja jer jednostavno nema dovoljno snage. Isto tako, ako stavite kraci menjac, dobicete na ubrzanju, ali cete izgubiti na max brzini.
-
http://www.vw-club.co.yu/forum/index.php?topic=1055.0
Na MK2 GTi 16v je 2Y menjac,a na 8v je 9A.Oni su najkraci u MK2. Fabrika je isla na to da GTI ima sto vece ubrzanje,jer je ipak sportska verzija.
-
Cekaj, sta oznacavaju ove bojke ispod 1,2,3,4,5 brzine? Koliko vidim ima dosta menjaca sa manjom brojnom vrednoschu?
-
Ti bi trebao onda od 1.3 da stavis a ne od jaceg motora jer ce ti u suprotnom sporije auto ubrzavati. Bolje ubrzanje se postize samo ako npr stavis na 2.0 od 1.6
-
Ti bi trebao onda od 1.3 da stavis a ne od jaceg motora jer ce ti u suprotnom sporije auto ubrzavati. Bolje ubrzanje se postize samo ako npr stavis na 2.0 od 1.6
To je i po meni logicno. Vozio sam se u golfovima sa istim motorom, 1.8 monopoint( Krletov i Magdin), jedan ima menjac od vr6 a drugi neki sa 4 brzine verovatno sa 1.6...uglavnom, ovaj drugi mnogo bolje ubrzava, ali mu je zato max brzina mnogo niza.
-
Evo npr sta kaze meni program:
2Y naspram 4S
1 brzina na 7000 obrtaja
2Y: 59 km/h
4S: 55 km/h
2 brzina na 7000 obrtaja
2Y: 97 km/h
4S: 99 km/h
3 brzina na 7000 obrtaja
2Y: 143km/h
4S: 149km/h
4 brzina na 7000 obrtaja
2Y: 183km/h
4S: 212km/h
5 brzina na 7000 obrtaja
2Y: 227km/h
4S: 258km/h
Velicina gume 195/50 R15
Oba su petostepena menjaca, ne znam na koje modele MK2 su stavljali 4S menjace, ali su duzi od GTI-ja. Ko ne veruje poslacu program,pa moze da proba.
Ako neko ima pouzdano da zna koji su menjaci fabricki na 1.3, mozemo da ga stavimo u program i da vidimo dali je duzi ili kraci.
-
Kako se zove taj program? Gde to ima da se skine?
-
Ja sam to skinuo sa Vw Club Croatia sajta,ali evo ti direktan link:
http://www.vwclubcroatia.com//index.php?ind=downloads&op=download_file&ide=7&file=mk_19_swinger.zip
-
Pa po ovom tvom proracunu, ovaj menjac 4S moze jedino da bude sa GTI 16V KR, ili G60, jer nijedan drugi motor ne moze da ide 258...
Sto bi znacilo da gti ima duzi menjac kao sto sam rekao na pocetku ;)
-
Ja sam to skinuo sa Vw Club Croatia sajta,ali evo ti direktan link:
http://www.vwclubcroatia.com//index.php?ind=downloads&op=download_file&ide=7&file=mk_19_swinger.zip
meni ne radi ovaj link.
-
za takve menjace trebaju i jaki motori da bi razvrteli 4 i 5 brzinu do blokade....
-
258 km/h je teorija ali praksa je sasvim druga?ija ;)
-
Alo ljudi, moj mjenjac je 4b.Ja mislim da gti ne moze bit duzi nikako, barem sto se tice 1,2,3,4
-
Alo ljudi, moj mjenjac je 4b.Ja mislim da gti ne moze bit duzi nikako, barem sto se tice 1,2,3,4
Hm, pa jedino ako mislish da tvoj auto moze da ide u 4. brzini 212 km/h, posto teoretski onaj menjac 4s moze toliko ;)
A i kao sto su rekli mujo i sale, ne moze svaki auto da u najvecem stepenu prenosa dostigne max broj obrtaja kao sto moze u prvoj ili drugom.
-
Evo drugi link,pa kliknite na download:
http://www.vwclubcroatia.com//index.php?ind=downloads&op=entry_view&iden=7
Vidim da nisam trebao na 7000 obrtaja da dam primer.
2 Madison: evo Ti na 3000 obrtaja mozda ces ovako razumeti sta zelim da kazem:
3. brzina
2Y: 61 km/h (GTI 16v)
4S: 64 km/h
4T: 69 km/h
4Z: 69 km/h
7A: 64 km/h
8A: 69 km/h
8N: 61 km/h
9A: 61 km/h (GTI 8v)
ACD: 61 km/h
ACH: 60 km/h
ACL: 60 km/h
ACN: 64 km/h
AEN: 61 km/h
AGB: 61 km/h
AGS: 64 km/h
AON: 64 km/h
AOP: 64 km/h
ATH: 69 km/h
AUG: 61 km/h ('89-'91)
AWY: 57 km/h ('89-'91)
AXR: 52 km/h ('89-'91)
AYC: 66 km/h
AYN: 66 km/h
CBA: 66 km/h
5. brzina
2Y: 97 km/h (GTI 16v)
4S: 110 km/h
4T: 119 km/h
4Z: 119 km/h
7A: 116 km/h
8A: 119 km/h
8N: 103 km/h
9A: 99 km/h (GTI 8v)
ACD: 99 km/h
ACH: 110 km/h
ACL: 110 km/h
ACN: 119 km/h
AEN: 99 km/h
AGB: 97 km/h
AGS: 110 km/h
AON: 119 km/h
ATH: 110 km/h
AUG: 99 km/h ('89-'91)
AWY: 92 km/h ('89-'91)
AYC: 118 km/h
AYN: 118 km/h
CBA: 116 km/h
Uzeo sam za primer samo 3. i 5. brzinu, i ovako mi je trajalo sat vremena ovo da sve ubacim i napisem. Tu su svi menjaci,koji su stavljeni u MK2. Vise od ovog ne mogu obrazloziti sta sam hteo da kazem. Ako neko zna pouzdano koje su oznake menjaca na 1.3 motorima neka napise tu, pa da mozemo da vidimo tacne brzine.
2Arch: ako mozes saznati oznake onog menjaca 2.0 16v sto tebi hoce majstor da stavi onda se moze i to proveriti koliko je kraci.
-
svaka cast za ovo mnogo je korisno....
-
Ja sam to skinuo sa Vw Club Croatia sajta,ali evo ti direktan link:
http://www.vwclubcroatia.com//index.php?ind=downloads&op=download_file&ide=7&file=mk_19_swinger.zip
Hvala za link
-
bas zanimljivo...Je l' ti nije problem da izracunasj na 5000 obrtaja, posto ne mogu da skinem program. Ne moras za sve ;)
-
Druze Ti mene zezas. Koji menjac Te konkretno interesuje? Ili da Ti posaljem prog mail-om?
Inace izgleda da stvarno ne moze da se skine program,ne znam da li smem na rapidshare da ga okacim?
-
Okaci ga, Ne kapiram sto nebi smeo.
-
Ma ne zezam te. Samo 4s, 2y, i recimo AWY, i ovaj 4t posto mi on najvise lici na moj ;)
-
OK,evo:
2Y
1.:42
2.:69
3.:102
4.:131
5.:162
4S
1.:39
2.:70
3.:107
4.:151
5.:184
AWY
1.:39
2.:70
3.:95
4.:122
5.:154
4T
1.:42
2.:76
3.:115
4.:162
5.:198
Znaci ovo je na 5000 obrtaja u minuti, opet sa gumama 195/50 R15, mislim da Ti imas ove gume isto.
Sutra cu verovatno postaviti program na Rapidshare ako budem imao vremena.
-
E hvala ti ;)
Pogledacu kad odem kuci tacan broj menjaca, mada mi ovaj deluje malo duzi od mog, mislim na menjac biggrin
-
Evo kako sam obecao (mada sa 2 dana kasnjenja biggrin ), okacio sam program na Rapidshare,evo i linka:
http://rapidshare.com/files/159923473/omjer-mjenjaca.htm
-
Jel postoji nesto ovako ali za Audijeve menjace?
-
Program je univerzalan, samo ti treba ista takva lista menjaca sa omerom diferencijala,i brzina, i samo ubacujes u odgovarajuca polja.
-
Aj sad ovako.... GTI 16V na satu kaze 260km/h... jel tako? Sto znaci, kako ja to razumem, da taj auto pri maximalnim obrtajima (do crvene zone) u najvisem stepenu brzine tj petoj brzini treba da postigne brzinu od 260 km/h. teoretski ili mozete probati na ledu... ja sam npr mog ALEKa na ledu vozio preko 180.... tj kazaljka je skakala preko 180, a ja sam skoro stajao u mestu, samo piste gume.... nego naravucenije.... i moje shvatanje je da GTI menjac nikako nije kraci od 1.6 obicnog benzinca.
Ja licno vozim golfonju sa 1.3 motorom i sutra cu da pogledam koja mi je oznaka menjaca mada je moj nekad bio sa 4 brzine i neko je na njega nabudzio petu... nemam pojma kako al sad ima 5 brzina i malo mi je rucica menjaca pomerena u stranu... prva mi je od prilike gde je klasicnima treca ;)
-
Madison je u pravu, GTI nema kraci menjac nego je motor jaci pa zato brze dize obrtaje do max.
Recimo moj GTI u 2. brzini na 5000 o/min. ide 80 km/h a u 3. brzini 120 km/h
(u prvoj brzini nikad nisam probao i ne zelim..)
A vozio sam i 2.0 16V i on u prvoj brzini ide 80 km/h, u 2. brzini 120 km/h, i treca pri max o/min ide 160 km/h.
Da je kraci menjac ne bi mogao da postigne tu brzinu u tom stepenu prenosa.
Taj menjac nije za 1.6 motor, samo bi ga ulenio.
-
2.0 16V mjenja? je rijedak a i da ga na?e
-
voleo bi i ja da se razumem u sve to kao vi, ali polako biggrin
-
Golf gti mk1 ima najkraci prenos,zatim sledi menjac od mk2 (2Y) ali naci menjac od jedinice je ravno pronalasku cupa sa zlatom.
-
Pitatore ja sam uspio poslije 5 godina trazenja da ga nadjem i nebih ga dao ni za kakve pare ;)
-
To ti pricam
-
Pozdrav svima... Ja imam Golfa 3, motor je 1.8 od 90 KS, a menjac je od VR6 modela koji ima 2.8 ccm i 174 KS. Moj auto lepo tera u prvoj do nekih 50 km/h i to pri 3500 obrtaja, u drugoj bije do 90 pri istom broju obrtaja, u trecoj hoce i do 140 ako ga pustim, ali je problem u tome sto je upravo razlika izmedju dva pomenuta motora samo 1000 ccm i jos ,,manje bitno,, 84 KS!!! Covece, ako stavis menjac od jaceg automobila, sa vise ccm i KS, MOZES DOBITI samo na tome da ti auto manje trosi, jer ces ga voziti na manjem broju obrtaja, jer ako ga cepas u crveno, moze da se desi svasta... bar ja imam takav utisak... ako neko ima menjac od MK3 1.8 i hoce da menja za moj od VR6, neka javi na PM. Inace, moj auto sa 260k predjenih km, na plinu ide 170 sasvim lepo, sto mislim da je i vise nego dovoljno, osim ako neces da se trkas...
-
Alo ljudi, moj mjenjac je 4b.Ja mislim da gti ne moze bit duzi nikako, barem sto se tice 1,2,3,4
4b menjac ne postoji za golfa
-
Kako ne postoji? Moj drugar na 1.3 motoru ima 4 brzine. ;)
-
oprosti, ja sam razumeo da je 4b sifra menjaca.
Zato sto ima 4a, 4f itd...
-
Imam motor 1.6 i njegov fabricki 4brzinski menjac, pa me interesuje sta mislite o ugradnji 5b menjaca od gti 2.0 16v i ako moze da mi date neke podatke o tom menjacu.majstor kaze da je saltanje na sajle i da je bolje ubrzanje zagarantovano, ali ce krajnja brzina biti manja.Naravno, poslije ce ici i odg. motor, najvjerovatnije 2.0 16v
Dakle, da resimo misteriju, kao prvo u dvojku se nije ugradjivao 2.0 16v, osim u Americi... 2.0 GTI 16v je poceo u trojci sa oznakom ABF i ima 150 ks.
Ako si mislio da stavljas menjac sa dvojke GTI 16v, onda je to 2Y (210mm kvacilo) ili npr. 9A (200mm kvacilo) koji nije sa GTI-ja ali ima nesto duzu 5-u brzinu.
E sad da li bilo koji od ova dva pasu na 1.6 nisam siguran, ali bi trebalo. U svakom slucaju moras da uzmes novu korpu, lamelu i zamajac (pri tom moras da vodis racuna o broju zuba na kvacilu, za GTI 16v je 28 cini mi se)
Menjac 3R (prvi cetvorobrzinski na koji sam naleteo, s' obzirom da ne znamo o kom se menjacu radi) ima sledece prenose
Gear Km/h per 1000 RPM Km/h @5800 RPM Km/h @7000 RPM
--------------------------------------------------------
1 8.57 50 60
2 15.23 88 107
3 23.02 134 161
4 32.57 189 228
Ovo je 2Y menjac koji se najcesce ugradjuje u GTI 16v
Gear Km/h per 1000 RPM Km/h @5800 RPM Km/h @7000 RPM
--------------------------------------------------------
1 8.57 50 60
2 13.98 81 98
3 20.56 119 144
4 26.23 152 184
5 32.47 188 227
Iz ovoga mozes videti da su brzine krace (odnosno da ce brze da puni), ali zato ima jednu brzinu vise, tako da je max brzina slicna.
Odnosno na recimo 160 km/h sa starim menjacem ides na 4918 o/min a sa GTI menjacem 4928 o/min, sto i nije neka usteda ako gledas na potrosnju.
Jedino ce ti auto brze dostizati visoke obrtaje.
Ako to trazis onda ti je 2Y menjac odlican izbor, a ako to radis zbog potrosnje, onda neces nista narocito dobiti.
-
Mozes da ubacis svaki menjac oznake 020 na dizela,ali preporucljivo bi bilo da bude sa duzim prenosnim odnosima zbog manjeg broja obrtaja na kojima rade dizeli.Neki od standarnih dizelovih menjaca su 4T i 4S,mada se moze naleteti i na neke druge tipove.Da ne bude zabune menjaci sa tim oznakama su ugradjivani i na neke benzinske modele,npr kod mene na 1.6 benzincu je 4T fabricki ugradjen,a ujedno je to i najcesci petostepeni menjac na dizelima.Oznaka se nalazi ukucana na sa donje strane zvona menjaca.
-
a o?e se onda pove?ati max speed i ubrzanje
-
Nece se povecati max brzina zato sto se ona postize u cetvrtom stepenu prenosa,dok je peta brzina tzv ekonomik.Maksimalnu brzinu automobila odredjuje snaga motora a ne prenosni odnosi u menjacu.
Ubrzanje ce se povecati ukoliko ugradis menjac sa kracim prenosom u odnosu na trenutni menjac u tvom autu,ali ce se tako povecati i potrosnja.
-
Na 1.6 1.8 i 2.0 moze da se stavi bilo koji 020 02A itd menjac uz odgovarajucu lamelu,korpu i zamajac. Stim sto je 020 menjac sa polugama i ima kvacilo na sajlu,a ostali imaju saltung sa sajlama i hidro kvacilo te dolazi do toga da treba da se budzi kvacilo i saltung. Inace neki Seat-i imaju 02A menjac sa polugama,tako da je taj menjac najidealniji za 2.0 16V konverziju u Golfa 1 i 2 a pritom da se ne budzi nista oko gore navedenih stavki.
-
ja sam ubacio od benzinca oznake o20 na dizela i nece da dosegne kvacilo , sve zivo sam probao , i menjati sipku , stavio novu lamelu sve, ma sve sve , a dimenzije su sve iste ......ma izludeh angry2 badmood
-
Interesuje me ako se na motor od 1600cm3 sa 75 konja, na menjacu zameni:
Zamajac, korpa i lamela i stavi isto to sa modela 1800cm3 od verovatno 90konja, sta se dobija ili gubi???
Primetio sam da su korpa i lamela drugacije odnosno vece. Kakva se dobija ili gubi snaga ili ubrzanje ili sta???
-
Isto sto bi dobio i da stavis vece diskove, ali obrnuto. Dobijas veci potisak, bolje "prihvatanje", i na istom rezimu voznje dobijes da ti lamela i korpa duze traju.... Nije ti to nesto interesantno, osim ako nemas neki nasviran 1.6 sa 100 i kusur konja.
-
ima li ko podatke za menjac sa 5 brzina oznake fk27012? tripujem da mi nije fabricki,kratak je brzo navlaci,a petom ide od 60 do 150 (vise nije bilo puta da probam)
-
e, jel ima neka veca lamela za 1.3 4brzine? ova je 180mm ne mislim samo na lamelu naravno nego na komplet kvacila.... mozda masim temu al kao da ne otvaram novu.....
-
kod menjaca sa 5 stepeni prenosa prva brzina je kraca nego kod menjaca sa 4 stepena prenosa... i ta peta brzina se zove ekonomik... sluzi da bi motor rasteretio ... da ne bi radio u previsokom broju obrtaja... ima uticaja na max speed ali je to jako malo... provereno je u praksi... ja na mom golfu imam 5 a komsija je imao 4 ... moj je maximalno isao 145 km/h njegov oko 135-140 ... kada smo mu stavili menjac sa 5 on je isao isto kao moj... Govorim o 1.6 dizel motoru... tako da ja mislim da ti se to uopste ne isplati raditi... A to sto moze da ide u 4oj 212 km/h to moze ali na klocnovima sa 0 opterecenja... imaj u vidu da je golf tezak oko 950 kg... zavisi od motora... A fizicki je moguce staviti od Pola... Ja se drzim toga da treba ostaviti fabricki jer je to provereno...
-
ja sam ubacio od benzinca oznake o20 na dizela i nece da dosegne kvacilo , sve zivo sam probao , i menjati sipku , stavio novu lamelu sve, ma sve sve , a dimenzije su sve iste ......ma izludeh angry2 badmood
eh... nikada se sa dizela ne stavlja na benzinca jer su zupcanici u menjacu za benzinca veci jer se motor okrece brze... ako bi stavio sa dizela na benzinca , em sto ne bi mogao da namestis kvacilo, nego bi izgubio na ubrzanju i bespotrebno bi opterecivao motor... kratko i jasno skratio bi mu vek...
-
kod menjaca sa 5 stepeni prenosa prva brzina je kraca nego kod menjaca sa 4 stepena prenosa... i ta peta brzina se zove ekonomik... sluzi da bi motor rasteretio ... da ne bi radio u previsokom broju obrtaja... ima uticaja na max speed ali je to jako malo... provereno je u praksi... ja na mom golfu imam 5 a komsija je imao 4 ... moj je maximalno isao 145 km/h njegov oko 135-140 ... kada smo mu stavili menjac sa 5 on je isao isto kao moj... Govorim o 1.6 dizel motoru... tako da ja mislim da ti se to uopste ne isplati raditi... A to sto moze da ide u 4oj 212 km/h to moze ali na klocnovima sa 0 opterecenja... imaj u vidu da je golf tezak oko 950 kg... zavisi od motora... A fizicki je moguce staviti od Pola... Ja se drzim toga da treba ostaviti fabricki jer je to provereno...
Izvini ali gresis i to mnogo! 1.6D u dvojci ima cetiri mejaca. Dva sa cetiri i dva sa pet brzina. U svima su prenosni odnosi u sve cetiri odnosno pet brzina isti ali je razlika u diferencijalima.
M A N U A L T R A N S M I S S I O N
Specifications:
Manual transmission factory codes:
3R 4R 4S 4T
Transmission type - 020 020 020 020
Gears - 4 4 4 + overdrive (E) 5
Years of production - 08.1983 - 10.1991 08.1983 - 07.1992 08.1983 - 07.1992 08.1983 - 10.1991
Close ratio - No No No No
Speed in 5th gear
(@ 3500 rpm) [km/h]
-
-
126
135
Clutch diameter [mm] 200 200 200 190
Oil capacity [l] 1,5 1,5 2,0 2,0
Oil specification - API-GL 4 / SAE 80 API-GL 4 / SAE 80 API-GL 4 / SAE 80 API-GL 4 / SAE 80
Ratios
1st gear - 3,455 3,455 3,455 3,455
2nd gear - 1,944 1,944 1,944 1,944
3th gear - 1,286 1,286 1,286 1,286
4th gear - 0,909 0,909 0,909 0,909
5th gear - - - 0,745 0,745
Reverse - 3,170 3,170 3,170 3,170
Final drive 3,941 3,667 3,941 3,667
Malo je nepregledno posto sam kopirao iz word-a ali moze da se skapira ;)
-
I ne mora 5-a da bude ekonomik... big_boss
-
izvinjavam se... hvala... ali u svakom slucaju menjac sa benzinca ne moze na dizela i obrnuto biggrin ... inace moj menjac je onaj iz 10.1991
-
izvinjavam se... hvala... ali u svakom slucaju menjac sa benzinca ne moze na dizela i obrnuto biggrin ... inace moj menjac je onaj iz 10.1991
Nije da ne moze, moze od benzinca na dizela, pogotovu ako nameravas da se trkas u traktorskoj konkurenciji bleh
-
moze da se stavi bez ikakvih problema... e sad to sto auto nece da ide to je drugo....
-
Nije ni to bas tacno, ja kad bih stavio menjac 2y od kr-a, punio bi mi jos brze nego sa mojim. Nisam ni ja verovao, ali svasta se nauci ovde na forumu. ;)
E sad, fora je sto bih sa tim menjacem u 5-oj isao 120 na skoro 4000 obrtaja- tj.ne bih mogao da ga vozim preko 100km/h biggrin
-
Ja sam imao taj mjenjac i bilo mi je petom na 3000 obrtaja 100km/h.Prekratko za dizela.
-
Evo preglednije verzije, i nadam se jasnije ;)
(http://i798.photobucket.com/albums/yy266/volkswagen-rs/untitled10.jpg)
-
a ,jel bi ti prodao taj menjac sa VeRke..nemam ovaj sto bi hteo u zamenu alealeee
-
eeee a kako se u praksi pokazalo , i da li je ekonomicno na golfa 2 1.3 benzin, staviti umesto 4 brzine menjac petobrzinac cisto zbog smanjenja potrosnje na otvorenom putu, i od cega staviti menjac
-
Od Juga ne moze, tj moze al se nema racun, probaj od golfa dvojke beMzinca jbga
-
ne moze od juga, e jbg, taman sam mislio da mogu jeftinije da prodjem biggrin
-
eeee a kako se u praksi pokazalo , i da li je ekonomicno na golfa 2 1.3 benzin, staviti umesto 4 brzine menjac petobrzinac cisto zbog smanjenja potrosnje na otvorenom putu, i od cega staviti menjac
Naravno da je ekonomično. Postoji original petobrzinac za 1.3 koji paše i na trojku 1.4, zato i jeste malo skuplji od ostalih :angry:
-
pa ono nije mi toliko bitna cena, samo ako odgovara! hvala clap
-
Pozdrav! imam golfa gti mk2 1.8 16v pl. Uzeo sam ga sa menjecom ATH oznakom. Sad sam kupio 2y menjac koji ocu da stavim na njega. Pa da pitam da li neko zna trebam li uzeti drugi set kvacila za 2Y menjac ili odgovara ovaj koji je sad u ATH menjacu? Inace ce ovaj ATH biti na prodaju ako je neko zainteresovan....
-
Pa ako ti je 210mm, onda je to to ;)
-
jeste 210mm. ali na menjac 2y ide lamela sa 28 zubaca. a ne nadjem nigde kakav ide na ath, da li i sad ima sa 28
-
Kad je mene bio 2y mjenjac na golfa otac je bio nasao lamelu 200mm tako da nisam morao cijeli set kvacila da mijenjam.Samo sto ne znam tacno od cega je bila,mozda god golfa 4.Na taj mjenjac ti idu drugaciji zglobovi i poluosovine,medjutim ako se prepakuju prirubnice sa klasicnoga mjenjaca sve ostaje isto.
-
Narode jel zna neko oznaku menjaca za Passat/Golf 1.6D?
-
Ne
Narode jel zna neko oznaku menjaca za Passat/Golf 1.6D?
Nemoj da si toliki gotovan B)
(http://i798.photobucket.com/albums/yy266/volkswagen-rs/untitled10.jpg)
-
Hvala,caletu su menjali kompletan menjac na passatu b2 D pa cu da se sagnem da procitam oznaku,jer mi se cini da je auto mnooogo lenj. :huh:
-
Moze li neko prema ovoj tabeli da mi kaze da li je 4T menjac dugacak ili kratak? Nista tu meni nije jasno....
-
Dugacak, najduzi koji je isao u dvojku, taj je na mom td interkuleru. U vreme dok sam mu cupao dusu isao je trecom 120 na 5500 obrtaja biggrin
Samo skini onaj program, preko njega mozes najlakse da izracunas, tj. uporedis sa ostalima. ;)
-
Stari link ne radi, novi je: https://rapidshare.com/files/713478793/omjer-mjenjaca.htm
-
Ja bas skoro trazio, nasao sam na nekom sajtu bez download-a, ali nisu imali svi menjaci kao ovde. Odlicna stvar inace, hvala za upload. beer
-
Čini mi se da su ovi menjači približni 2y
(http://img856.imageshack.us/img856/9696/mktj.jpg)
-
vidim da ima dosta strucnjaka za menjace :) zanima me od cega menjac da stavim na 2.0 16v 9a da je kratak max speed ne mora da bude preko 220 ali da pumpa do max da ne posustaje,s tim sto sam cuo da uz bregaste od ABF_a taj motor moze da se izvuce na oko 110 kw.
-
2y menjac ti treba za to. a za bregaste neka ti neko strucniji kaze, ali mislim da je najbolja opcija sa abf bregama.
-
jeli samo na kr i pl isao taj menjac ili jos neki model?
-
na njih sigurno. a mislim ni na jedan vise
-
ok. hvala :)
-
Ono sto su meni rekli i sto sam nalazio po netu najkraci je 2H ali se tesko nalazi. A ova dva su veoma slicni su 2y i 7g stim sto se 7g teze nalazi. To su neki od kracih menjaca
-
Kakav set kvačila ide na ovaj menjač? Kada sam zadnji put menjao rekli su mi da menjač nije Golfov. Uporedili su moju lamelu sa par novih setova i nijedan nije bio odgovaraćuji pa sam remontovao lamelu. Sada bih hteo to da rešim jer mi je kvačilo previsoko a pre bih dao za nov set kvačila ~100e nego za polovan menjač pa da opet ne znam na čemu sam. Evo oznaka sa menjača:
(http://s18.postimg.org/vvv9622d1/DSC03100.jpg) (http://postimg.org/image/vvv9622d1/)
Edit: Zaboravio sam da napišem o kom Golfu se radi. :) Golf 2 1.6 55KW, nekada je imao 4 brzine pa je menjač zamenjen za ovaj sada.
-
2y je sa golfa gti 16v mahac
-
Još sam zaboravio. Lik što remontuje lamele je pitao jel' lamela od Golfa 4. Ima li između njih sličnosti?
@eskachagt +
-
Au da ti znas koliko ljudi juri ovaj menjac biggrin
Mislim ja 210mm lamela, ali nisam siguran, neka me neko ispravi ako zna...
-
verovatno da je slična... u svakom slučaju promeni majstora da ti to sredi kako valja majstor1
-
hoces da se menjamo sa menjacima? ja imam od 1.6 i set za taj menjac ima da kupis gde hoces. za taj 2Y menjac ide drugacija lamela, razlika je u onom centralnom otvoru na lameli...malo je teze naci...
-
evo 2y kome treba... http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=56062.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=56062.0) mahac
-
Hvala svima, potražiću ovih dana ima li neko nov set. Ako ne nađem onda moram da se trampim sa nekim... :)
-
Prelistao sam temu ali nisam nasao pravi odgovor
kupio sam 9a menjac pa bi da stavim na abf (golf 3) ima slican prenos kao i 2y ali ima razlike u spojnickoj (2y 28 zubica) a ( 9a 24) pa me zanima jel postoji lamela f210 sa 24 zuba? hvala na odgovorima :)
-
naravno. to ti je lamela od dvojke gti 8v
-
majstor1 Hvala majstore :26
-
9a menjac namontiran na abf-a evo i rezultata
https://www.youtube.com/watch?v=9g28ylELvrI&spfreload=10 (https://www.youtube.com/watch?v=9g28ylELvrI&spfreload=10)
-
Svaka cast ide opasno thumbup
-
Hvala Makse :26
-
nisam do sada video trojku abf da ovako ide.
Raznosi
-
Auuu kako puni trojka,svaka cast. Imam jedno pitanje za sve koji se razumeju,koji menjac sa kratkim prenosom je najbolji za gti 8v pf?
-
Stvarno dobro vrti, Mare, je l' ovo sigurno trojka ili si stavio u svoju dvojku tablu od mk3? :)
-
Trojka, meni je 2y menjac na dvojci i ne moze ovko da ide za sad biggrin
-
Evo moje skromno iskustvo,vozio sa Jettu 2 1.3 karburator na plin menjac 4 brzine dugih 7 godina,nema gde nisam bio.U pocetku mi je i padalo na pamet da ubacim 5 brzina sve dok nisam vozio Golf 2 1.3 5 brzina i to ajnspric,bio sam razocaran i ubrzanjem ali sam se ziv polomio od saltovanja,navikao sam bio ubacim Jettu u 4 i vise ne diram,ko automatik da vozim,od 40 do 140 nema saltovanja.A sa tim menjacem je imala strasno ubrzanje iako je bila 1.3,mnogi su se sa jacim i noviji automobilima prevarili i ostajali iza mene.
-
E ovako je to islo
[img width= height= alt=jjghjgh.jpg" border="0]http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/25/jjghjgh.jpg[/img] (http://www.imageupload.co.uk/5RlT)
i to natovareni kada smo letos isli u Grcku.
[img width= height= alt=106267564433912058006696146167530103806224n_1.jpg" border="0]http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/25/106267564433912058006696146167530103806224n_1.jpg[/img] (http://www.imageupload.co.uk/5Rl4)
-
Moze neko da mi odgovori koji menjac je bolji sto se tice RAZVLACENJE a ne ubrzanje iz mesta motor je 1.8 8V Gti Digifant II trenutno mi je menjac sa oznakom 4T na njemu.
A imam menjace jos sa oznakom ACD i FF?(koja od ovih tri je najbolji!!!)
Znam da je menjac sa oznakom 2H neprevazidjeno ali tesko se nalazi.
-
prevedi sta znaci pojam razvlacenje i prevedi slicnosti mjenjaca/prenosa 4t i 2h ako nije problem
-
Kanadjanka,evo ti svi omjeri mjenjača od Golfa 2,pa uporedi
http://www.doppel-wobber.de/forum/Information_128_VW-Golf-Getriebe.html (http://www.doppel-wobber.de/forum/Information_128_VW-Golf-Getriebe.html)
-
Doneses ta tri menjaca kod mene i poneses 150e :), vratis se kuci sa 2H upakovan u jedno kuciste od ta tvoja 3 menjaca.
Nelupas glavu sta, kako, gde.Ako neces kod mene evo tu je Gedora pa mozes kod njega,ako neces ni kod njega mozes i kod TTS-a. :26
-
@ TTS hvala druze.
@ Gedora majistore nisam se dobro izrazio ali ipak ti hvala sto si trazio da objasnim znaci (razvlacenje) mislio sam na menjac sa dugackim prenosom, znam da menjac 2H ima kraci(najkraci)prenosom u odnosu na menjac sa 4T sa dugackim prenosom.
Znaci trazim vase misljenje dal da ostavim moj postojeci menjac 4T ili menjaci koje imam sa oznakom ACD i FF imaju duzi prenos od 4T.
-
@scirocco 16vg60 pa bolje kod tebe ili kod majistor gedore posto TTS malo dalje, ali u svemu hvala ti nije losa ideja...videcemo...
-
Tu smo u svako doba...... :26
-
Tako je Ilija :26
-
Jedva sam našao set kvačila za 2Y menjač. Svi imaju spojničku sa 24 zupca a ova moja 28 komada.. :) Cena 8500 dinara, marka Luk.
-
Jel zna neko koji je najduzi menjac na poluge..jel ima duzi od 4t.... i koliko je zajebano ubaciti menjac na sajle sa hidro kvacilom u golf 2 1.9 tdi auto za svaki dan a kratak menjac u pm :) ...
-
Neces naci duzi od 4t, samo je 5. brzina za nijansu duza kod nekih starijih FF-ova, ali zanemarljivo, a i ne znam kako se prepoznaje razlika.
-
Pretpostavio sam da nema, al sam mislio da od mk3 td mozda ima nesto duze posto su oni isto na poluge... za nijansu duzi mi ne igra ulogu, da je za dve nijanse pa i nekako biggrin
Izgleda jedina opcija da idem na sajle.
-
Napisi koji menjac imas sad i sta te uopste interesuje, da ima dugacku petu, ili sve brzine hoces da budu duge?
Drugar je imao trojku 1.9td i secam se da mu je 2. i 3. brzina bila bas kraca od mog 4T, ali u petoj su bili tu negde ja mislim.
-
4T je na autu barem tako pise na zvonu menjaca, dok je na njemu bio 1.6d nije bilo problema, kako sam ubacio 1.9tdi 1. brzina mi maltene ne treba 4.tom idem 100km/h 5.tom 140km/h na 4200+ rpm.
Da, hocu sve brzine da budu duze, ubrzanje mi je super ali je krajnja brzina mala.
Verovatno nije bilo potrebe da na mk3 td 75ks bude duzi menjac od GTD+ic
-
Imam ja da prodam taj dugacki menjac na poluge koji trazis,kodna oznaka 8A,ovaj je bas to sto trazis, ako te zanima javi se na pm da ti posaljem sve podatke o njemu,koja brzina u koliko obrtaja sa kojim gumama itd.... :26
-
Imas pp druze :26
-
Za gti 8v digifant ACD menjač je bolji za ubrzanja. Krajnja brzina je manja. U odnosu na 9a.
-
Morao sam da ga zamenim jer se razleteo, ostao bez ulja curelo po malo na dif.
-
Pozdrav ekipo, zna li neko gde mogu da nadjem iglicasti lezaj pete brzine i treba mi bronzani deo (nzm kako se zove) ide ispod glavcine gde se safi poluosovina, u pitanji je menjac od seat ibice 1.0 , 97 godiste hvala na odgovorima :)
(http://s4.postimg.org/mj65u817d/Fotografija0308.jpg) (http://postimg.org/image/mj65u817d/)
-
Pitaj clana milan b_mk1 on je sebi relativno skoro remontovao menjac pa je menjao to.
-
Drustvo,zanima me ima li neko odnose brzina i difirencijala za menjac od passata b3 syncro AME?
-
Drugari zanima me da li 5-stepeni menjac od golfa 2 1.6 dizel(40kw 54Ks)odgovara za golfa 1 1.6 dizel.(isti ima 5-stepeni menjac)Prvenstveno mislim na god.proizvodnje golfa 2 stari ili novi tip?...
-
Odgovara
-
Znaci odgovara.Jer sam ja nasao menjac 5-stepeni golf 2 91god.
Hvala TTS... :26
-
Momci treba mi savet iskusih za poredjenje 2 menjaca. Jedan je 4S a drugi CQB. Po tablici isti su im omeri svih brzina. Diferencijalni omer za 4S je 3.941 po tablici a za CQB ne pise. Sad me interesuje koji od ova dva menjaca ima duze a koji krace brzine?
Послато са Lenovo K53a48 уз помоћ Тапатока
-
CQB
http://www.oemepc.com/vw/part_single/catalog/vw/markt/RDW/modell/GO/year/1996/drive_standart/166/hg_ug/311/subcategory/311034/part_id/3690672/lang/e (http://www.oemepc.com/vw/part_single/catalog/vw/markt/RDW/modell/GO/year/1996/drive_standart/166/hg_ug/311/subcategory/311034/part_id/3690672/lang/e)
4S
http://www.oemepc.com/vw/part_single/catalog/vw/markt/RDW/modell/GO/year/1985/drive_standart/14/hg_ug/311/subcategory/87000/part_id/3690672/lang/e (http://www.oemepc.com/vw/part_single/catalog/vw/markt/RDW/modell/GO/year/1985/drive_standart/14/hg_ug/311/subcategory/87000/part_id/3690672/lang/e)
Za svaku brzinu imas broj zuba, npr. za CQB 5 brzina 38/51=0,745 pa racunaj za ostale.
-
Hvala puno
Послато са Lenovo K53a48 уз помоћ Тапатока