VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: headingmachine Januar 06, 2020, 07:01:39 posle podne
-
Naime, problem koji me prati vec duze vreme. Nije cesto, ali se desava s vremena na vreme. Primetio sam da se zimi desava cesce i intenzivnije nego leti, ali to mozda nema nikakve veze.
Znaci, upali mi se lampica od esp-a u voznji ( u dosta slucajeva kada skrecem, ili obilazim, znaci retko se desava na pravcu), i nekada pocne prednji levi tocak (cini mi se) da koci. Desilo mi se i da je skroz blokirao, da me je zaustavio u voznji.
Majstor kontrolisao kocnice, kaze nije to. Ja sam ga stavljao na dijagnstiku u momentu kada je greska bila na tabli, pise nesto za esp senzor. Ne secam se, jer sam obrisao sliku.
E, sad. Da li moze biti problem nesto drugo sem tog senzora, koji inace ne znam gde se nalazi?
Jer dok vozim osetim kada predje preko rupe da mi lupa nesto napred. Homokiteticki sam radio i neke spone.
Da li problem moze biti u losim ramenima, trapu...?
Sve je ovo ok dok nema leda, ako zaledi moze svasta da se desi.
-
Senzor ti je los. Daje pogresne podatke abs jedinici. Znaci dijagnostika pod hitno ne se zezaj sa tim.
Sent from my SM-G928F using Tapatalk
-
Kada nema greske, na dijagnostici nista ne pokazuje, sve je ok. Moram pogledati da li postoje intervali uzivo da se prate kakve vrednosti pokazuje senzor.
Gde je on smesten? Najmanji mi je problem kupiti njega i zameniti ga.
-
Sacekaj da se to desi opet i ocitaj gresku. Tad mora nesto da zapamti auto.
Sent from my SM-G928F using Tapatalk
-
Stavio sam ga danas na dijagnostiku, evo slike koju je resku izbacio u sekciji gde proverava kocnice i sve vezano za njih.
Da li to znaci da treba da zamenim onaj esp senzor ispod zadnjeg sedista i najverovatnije sam resio svoj problem? Naravno, u slucaju da zice nisu u prekidu negde.
Senzor sam skinuo da ga pogledam, nisu korodirali kontakti nigde.
(https://i.postimg.cc/wRsntt0x/20200110-184029.jpg) (https://postimg.cc/wRsntt0x)
-
Mozda je i kabl u prekidu nekom. Sta zbam,kucaj te greske na google vidi sta ce ti izbaciti.
Ovo nadjoh na yt pod 00532 sifrom. U putanju je golf 5 ali na videu je problem sa airbagom nema komunikaciju sa autom.
-
Ne znam, druze.
U svakom slucaju, ovih dana cu kupiti drugi senzor za esp, pa cu videti hoce biti nekih promena.
Moguce je da je on, jer kao sto sam rekao u pocetku, najcesce se javlja problem prilikom obilazenja, ili kada skrecem u neku stranu. A taj senzor valjda prati u kom je polozaju auto, i na osnovu toga daje signal tockovima.
-
Kabal je u prekidu. Ili korodiran kontakt.
-
Kontakti su u odlicnom stanju. Ne znam kako da provetim celu duzinu kabela. Tacnije, ne znam odakle pocinje kabel koji stize do samog senzora, pa pomocu unimera da ispitam sve zice u kabelu.
-
Zamenjen esp senzor, i za sada sve radi kako treba. Nadam se da je to to.
-
Problem resen bravo
Sent from my SM-G928F using Tapatalk
-
Evo, ponovo se javljam zbog istog problema.
Pre par meseci ponovo pocelo da se javlja isto. Tacnije da pali eps gresku na tabli, ali nije kocio, makar ne do pre neki dan.
I ponovo se ne javlja na pravcu taj problem, nego kada se zbog nekih krivina, ili obilazenja prednji tockovi nalaze pod odredjenim uglom.
Juce idem autoputem, i na delu gde je malo duza krivina pocne da blinka lampica i da koci auto.
Kako da proverim te prednje senzore sto su kod tockova? Sto mere brzinu svakog tocka, negde sam procitao da i to moze da bude problem. Ne znam sta bi jos moglo da bude...
Dodao bih da nakon zamene esp senzora, koji je ispod sedista, nece esp da mi se pali na ono dugme pored radija, nego samo automatski, ako prokliza auto na travi, ili vlaznoj podlozi.
-
Isti problem imam na Golfu 4. Samo prednji desni točak.
Najbolje je ukodirati na VCDS da samo ABS radi, ostala el.pomagala sva pogasiti.
-
Ne znam sta da mu radim...
Da nisam u njega ulozio toliko para koliko jesam, sada bih ga definitivno prodao po bilo kojoj ceni, samo da ga se otarasim.
Pokusacu veceras, ili u toku dana ponovo na dijagnostici da pogledam te senzore sto mere brzinu tockova, nadam se da cu uspeti nesto da ustanovim.
-
Pa evo da odgovorim na ovu temu kada auto koči u vožnji naglo uz paljenje ESP lampice (a pri tome se logično ne pale stop svjetla nazad i postoji vjerovatnoća da isti napravi udes ! ) .
Ovako :svi senzori od ESP-a su ti ok i ispravni su (a testovi istih se prave u elektroničkoj prostoriji skopča se napon i osciloskop i pomjeranjem senzora po stolu mijenja se krivulja impulsa ) . Što se tiče podešavanja tzv blokova sa VAG dijagnostikom imaš to na oficijelnoj stranici i postupiti po navedenim procedurama (ni to nije teško ,a kasnije pobrišeš grešku ) .
Konkretno kod tebe treba uraditi sledeće :
1) prvo otiđi do vulkanizerske radnje i neka ti balansiraju 2 prednja točka (ako su gume loše zamijeni ih )
2) poslije balansiranja otiđi do najboljeg servisa za podešavanje optike (kažem najbolje jer ima ih raznih i sa raznom opremom u smislu preciznosti a i stručosti osoba koje to rade )
To je to ...problem mora biti definitivno riješen i vozit ćeš se puno godina bez problema sa ESP ....znači balansiranje i optika i sjedi i vozi .....LP
-
Hvala ti na konkretnom savetu. To cu i da uradim.
-
@mesko7777
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=159.0
-
Evo mali update.
Uradjen trap kompletno, i centriranje trapa. Testiran auto na krivini, na putu do posla, gde mi se uvek palila lampica i bio problem.
Sada je bez problema proslo. Obraticu paznju na to kada budem sledeci put prolazio, ali mi nekako deluje da je reseno.
Jedino sta me sad muci je to sto, nakon zamene esp centrale ispod sedisra, vise ne mogu na dugme u kabini da ga iskljucim. Esp radi normalno, ali kada stisnem dugme u kabini nista se ne desava na bordu. Zamenu toga sam radio u iat9 vreme kada i zamenu kontrolne table. Prekidac sam proverio, spojen je. Gde izlazi drugi kraj tog kabela, pa da vidim da nije raskacen na drugoj strani?
Ili sam nakon zamene te centrale trebao nesto dodatno da uradim? Radio sam onu kao kalibraciju/testiranje, ali nije pomoglo.