Autor Tema: Golf 3 1.8 66kw na sekvent tng uredjaj  (Pročitano 2983 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Golf 3 1.8 66kw na sekvent tng uredjaj
« poslato: Decembar 02, 2014, 06:47:15 posle podne »
Jeli ikako moguce na g3 1.8 monopoint(isti motor kao u g2 1.8rp),ugraditi sekvent uredjaj?Znam da na ovaj motor ugradjuju vakumski tng uredjaj.Mada sam na nekim sajtovima citao da moze da se ugradi i sekvent tng,stim sto bi plinske dizne(njih 4) uzimale signal sa monopoint dizne i sve bi to radilo kao full group.Pa bih da cujem misljenje kolega sa foruma koji se razumeju u ovu tematiku,dali je ovo moguce napraviti da radi?Sekvent na monopoint bi dosta pobolsao iskoriscenost tng-a(manja potrosnja,bolji odziv na gas...itd,od vakumskog uredjaja).Pozz i ziveli :26
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Golf 3 1.8 66kw na sekvent tng uredjaj
« Odgovor #1 poslato: Decembar 03, 2014, 10:51:05 pre podne »
Evo da ja jos malo dopunim temu.Guglajuci po netu procitah da neki litvanski tng uredjaj(Stilo gas) u svom softveru sadrzi opciju za rad na monopointu(SPI ubrizgavanje).Zatim sam trazio da nadjem dali ova opcija postoji na uredjajima koji se trenutno kod nas ugradjuju.I ni jedan lovato,Brc,landi renco...barem koliko sam ja pitao nema u softveru opciju za rad na SPI.Kada bi ovo moglo da radi na monopointu,znacajno bi omogucilo kolko toliko isplativiju voznju na sekvent tng nego li na vakumski tng(po sadasnjim cenama plina i raznih atesta i reatesta istog).Svi g2 1,3 monopoint,g2 1,8 monopoint,g3 monopoint bi mogli da se konvertuju na sekvent tng...I sam razmatram jedan g3 1.8 monopoint koji nikad nije imao ugraadjen tng,stim sto bih mu,kada bih ga uzeo,isklucivo radio ovaj sekvent uredjaj.Jel vakumski po ovoj ceni i dazbinama gubi polako svaki smisao na vozilima starije generacije.
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13073
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 3 1.8 66kw na sekvent tng uredjaj
« Odgovor #2 poslato: Decembar 03, 2014, 01:21:40 posle podne »
Ako planiras da atestiras taj plin, pogledaj onaj novi zakon, cini mi se da sam procitao da se za monopoint ubrizgavanja odredjuje bas odredjen plinski uredjaj. Kakva smo drzava, moze da se desi da nece da ti atestiraju posle taj sekvent, zato se bolje prvo informisi. ;)

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Golf 3 1.8 66kw na sekvent tng uredjaj
« Odgovor #3 poslato: Decembar 03, 2014, 03:40:30 posle podne »
Medison upravu si za atest,trebalo bi dobro proveriti jeli moguce atestirati ovaj uredjaj.Vrlo je moguce da je drzava ogranicila sta u sta ide i za sta i kako ce da uzmu pare.Nevidjeni lopovluk...Mada ovaj sistem nosi velike prednosti u odnosu na vakumski,tako da kad bi ovo uspelo da radi,atest bi mi bio u drugom planu totalno..Ali da se vratim na temu,pitao sam par majstora za plin,kazu da je ovo u teoriji izvodljivo,mada nisu to do sad radili.Jos sam ceprkao po netu i uglavnom su zakljucci da je ovo moguce i glavna fora je u softverskoj kalibraci samog uredjaja.Javice se valjda jos neko sa znanjem i iskustvima u vezi ovoga. :26
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Golf 3 1.8 66kw na sekvent tng uredjaj
« Odgovor #4 poslato: Decembar 06, 2014, 05:37:59 posle podne »
Evo novih saznanja u vezi ove teme.Dakle,po infu koji sam iskopao po netu,sekvent uredjaji koji su ispitani i rade na boss mono-jetronicu su sl. Holandski Koltec,Litvanski Stilo gas.Postoje tvrdnje da radi i Landi igs,mada za taj kazu i da ne radi...Dakle sekvent na spi po tvrdnjama nekih vidjenijih majstora za tng,radi na Spi,ali se ovi uredjaji iz nekog razloga tesko nabavljaju kod nas.U Coki ima jedan tng servis koji servisira i ugradjuje Koltec uredjaje.Ja licno mislim da je ovo mnogo bolje resenje od vakumskih sistema i lambda kontrole(koja u vecini slucajeva neradi kako treba).Ko ima znanje i mogucnosti u svakom softverskom interfejsu od sekventa,moze pogledati ima li opcija za rad na SPi,ako ima znaci da isti sljaka na monopointu.Ziveli i pozz :26
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 3 1.8 66kw na sekvent tng uredjaj
« Odgovor #5 poslato: Decembar 06, 2014, 11:52:53 posle podne »
jel sekvent plin moze i na 1.8 multipoint 90ks motor sa cetri el dizne, kod mene je takav motor, a ugradjen mi je redovan plin sa isparivacem

Послато са Telenor_Smart_HD користећи Тапаток 2


Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Golf 3 1.8 66kw na sekvent tng uredjaj
« Odgovor #6 poslato: Decembar 07, 2014, 12:27:26 posle podne »
Mikula-Na taj 1.8 multipoint 66kw ti u svakom slucaju ide i najbolje radi sekvent tng uredjaj.moze i obican vakumski al onda vise trosi i nikad nemoze primati gas kao na sekvent.E da je meni u g2 multipoint sa 4 el dizne davno bih ovaj vakumski zamenio sa sekventom.. :25
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 3 1.8 66kw na sekvent tng uredjaj
« Odgovor #7 poslato: Decembar 07, 2014, 02:56:31 posle podne »
ide on i ovako lepo samo je potrosnja po gradu 12 do 14 litara u zimskom periodu, jel moze  da se prebaci na sekvent tj jel ima puno izmena u odnosu na ovaj sistem

Послато са Telenor_Smart_HD користећи Тапаток 2


Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Golf 3 1.8 66kw na sekvent tng uredjaj
« Odgovor #8 poslato: Decembar 07, 2014, 04:36:22 posle podne »
Verujem da ide i ovako ali da probas nekog elektronca sa sekventom,veruj mi nebi verovao kako tek on ide i trosi sigurno za 1,5-3l plina manje.Moze da se prebaci na sekvent ali moras menjati sve osim boce(cak i nju ako joj istice atest).Razlika u sekvent tng i benzinu je toliko mala(mislim na ponasanje auta u voznji),da je neki vozaci i ne primecuju.Razlika u ceni vakumskog i sekventa je sada takoddje mala kada se uzmu u obzir prednosti.
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀