Autor Tema: ne radi na plinu kad je hladan  (Pročitano 2040 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže milanv87

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
ne radi na plinu kad je hladan
« poslato: Mart 09, 2014, 03:10:37 posle podne »
posto danas ne rade majstori..ako ima neki savet ovako na brzinu :).. Golf 2 1.8 90ks obican karburator...na benzinu sve radi lepo..pali super..karburator je servisiran nastelovan..a od juce sam krenuo da ga prvi put vozim na plin i majstor je nastelovao plin dok je motor bio zagrejan i fino je radio i palio...a jutros na plinu nije hteo da upali jer je verovatno hladan motor i upalio sam ga na benzinu i vozio na benzinu..a kada se motor zagreje pali i radi na plinu...rasprsivac je landirenzo ali je polovan (mozda je do njega)..

Van mreže milanv87

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: ne radi na plinu kad je hladan
« Odgovor #1 poslato: Mart 12, 2014, 08:12:04 pre podne »
Samo jos da napisem juce sam presao 104km na plinu i potrosio je 15lit..a benz trosi oko 7 lit..naravno sa normalnom voznjom opustenom ne preko 2500rpm..nastavio sam da ga vozim na benz.. dok se ne sredi plin :D

Van mreže milanv87

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: ne radi na plinu kad je hladan
« Odgovor #2 poslato: Mart 19, 2014, 07:38:14 posle podne »
Na rasprsivacu landirenzo ec04 sam zamenio membrane, i sada super radi i pali, lepo radi na leru, ali sto se tice potrosnje oko 12 lit.normalne voznje do 2000rpm (grad, auto put).ali mislim da je to mnogo, videcu da se jos malo stelovanjem dotera potrosnja..ako moze ispod 10lit :)) ili nov rasprsivac..

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5027
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: ne radi na plinu kad je hladan
« Odgovor #3 poslato: Mart 20, 2014, 11:59:25 pre podne »
Taj rasprsivac treba pregledati. Ja sam imao takav isti na Audiju 80. I palio je na plin bez greske. Rasprsivac hoce da je..va kad ne cirkulise dobro rasladnja tecnost kroz isti. I nadam se da znas da rasprsivac mora da stoji nize od najvise tacke na motoru do koje dolazi hrashladna tecnost. Da se ne bi stvarali vazdusni cepovi i rasprsivac ledio.

Kad je topla rashladna tecnost, on greje i pali. Opet ne dovoljno, sa obzirom koliko ti vise trosi. A kad je hladan, onda nece ni da upali. Gde stoji rasprsivac? Najbolje sliku zakaci...

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže milanv87

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: ne radi na plinu kad je hladan
« Odgovor #4 poslato: Mart 20, 2014, 07:21:25 posle podne »
Rasprsivas stoji sa desne strane kad se stoji ispred motornog prostora usrafljen je malo iznad menjaca. Sada lepo radi i pali  kad je hladan ne trokira..mali update :) danas mi je trosio 9,5 lit voznja do  2000rpm kombinovano grad auto put..ali sam mu zavrnuo ona dva srafa koja regulisu dotok plina do karbiratora i sada mu je nizi ler gas ikao da hoce da se ugasi,  svratio do majstora za plin da ga nasteluje ako moze nize da trosi a on mi kaze da tesko da moze nize da trosi a meni benzina ovakve voznje trosi oko 6-7lit...skoro i nije neka usteda na plinu..

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: ne radi na plinu kad je hladan
« Odgovor #5 poslato: April 26, 2014, 06:10:47 posle podne »
                                  milanv87, vidim da nisi grub vozac, cak sta vise, davis masinu bespotrebno  driving. Kad ti bude odgovaralo dodji u moj seris u Pancevu ( nije preko sveta ), nastelovacu ti plin uz pomoc analizatora gasova ( CO ) kako treba.
                 
                                Smesa mora biti takva, da motor ima maksimalnu snagu, a da potrosnja bude najmanja. To se nemoze postici podesavanjem koje se radi napamet.

                                 Imao sam slucajeva da vidim, istopljen difuzor na karburatoru. Zbog nestrucnog podesenog plina, jer dragi moji forumasi. Ako vam motor radi sa siromasnom smesom goriva, znajte da taj motor ima bespotrebno povecano termicko naprezane.

                                Slozice te se samnom da nevalja imati ni prebogatu smesu:

                                                         prvo   - jer Vas bespotrebno udara po djepu ( placate gorivo koje je motor progutalo, ali ga nije iskoristilo ) i

                                                         drugo - dovodite motor u fazu ispiranja ( razredjuje se motorno ulje, jer deo goriva odlazi u karter ( ovo nevazi za plin ), dize se nivo razredjenog ulja koje vise nema potrebnu gustinu- viskoznost ). Sada imate povecano mehanicko habanje.

                                                                                                                                                                                                     majstor1