Treba mi savet i misljenje vas koji ste majstori ili kao ja radite sami na kolima ono sto mozete i za sta imate alat i uslove...
Odmah cu se izviniti, sto nije VW u pitanju, ali napravite uzuzetak ovaj put, znaci mi misljenje...
Naime, u pitanju je 2.0 HDI motor jednog francuskog automobila. Auto je dimio u leru, u voznji se ponasao odlicno, lepo isao i lepo radio. Na dijagnostiku da su u pitanju dizne, vlasnik je zamenio dve, za koje je dijagnostika pokazivala da ubacuju mnogo goriva. I otisao je da proba auto, na sta mu je taj koji mu je na otpadu zamenio dizne rekao da ide na otovreno da ga produva u trecoj 100-120, jer se nakupila cadj. I covek je tako terao, auto je poceo da dimi, on je stao i auto se ugasio.
Auto je tako doslepan kod mene. Pogledao sam prvo da li je zupcasti kais na mestu, u redu je, probao sam rucno da okrenem motor, ne klepece nista. Ulje preko maksimuma, smrdi vise na dizel, znaci jedna od dve nove dizne je nalivala gorivo u karter. Ispustim ulje, sipam novo i stavim drugi filter.
Skinuo sam i poklopac motora, da vidim da slicajno nije neka klackalica slomljena, nije srecom.
Skinem dizne, probam da verglam, okrece se motor, nista ne lupa. Vratim dizne, probam da upalim. Upalim auto, ali trese motor i dimi. Mnogo nestabilno radi Na dijagnostici pokazuje da cetvrta dizna naliva vise goriva, osetno. Prve tri su oko 1, a cetvrta je 4,5. Probam da zamenim dve dizne, prvu na cetvrtu, da vidim da li ce pokazivati sada na prvoj problem. Ali ne, opet pokazuje na cetvrtoj.
Taj motor ima bosch pumpu.
Po prici vlasnika i mojoj proceni, motor je usao u iberturu i srecom preziveo najgore. Pokusavam da ga vratim u zivot.
Dizne cu sve 4 da skinem i odnesem na proveru, svakako.
Da ovde i do pumpe moze da bude problem ili slicajno neko drugo mehanicko ostecenje, mada takvih simptoma nema?
Svaki savet i misljenje su dobrodosli. Mnogo hvala svima unapred na odvojemo vremenu i zeli da mi savetima i misljenm pomognete...