Pozdrav svima! Oterao sam auto pre neki dan kod majstora i uradio je elektoniku koja je nedostajala (pretpaljenje, motoric ler gasa itd.), medjutim kada sam preuzimao auto receno mi je da ventili ne zatvaraju kako treba na trecem klipu i to samo kada radi na ler gasu i kada je na plinu. Pri visim obrtajima navodno dobija kompresiju a na benzinu sve normalno. Po svoj logici ja mislim da je ovo nemoguce, ako zatvaraju onda zatvaraju ako ne onda ne. No dobro, ja sam to proverio i stvarno, na leru kada mu skinem kabal sa treceg cilindra ne menja zvuk, sto znaci da ne radi...Javlja se jos i problem da kada je ler dobar na plinu, onda na benzinu ler ide na 2,5 hiljade obrtaja.
E sad, ima tu zanimljivo jedno crevo koje sluzi za karter gasove i sprovodi ih nazad u kutiju filtera za vazduh ali se na pola puta racva gore prema glavi i prikljucuje na cevku koja se nalazi ispod usisne grane a kod prvog cilindra. To crevo je secam se ranije bilo blokirano i secam se da je tada motor na plinu izvanredno radio ali na benzinu nije imao uopste ler gas. Kada ja ponovo blokiram taj usis na toj maloj cevcici na plinu radi perfektno, cak se izgubi i problem sa kompresijom na trecem cilindru. To sam objasnio majstoru i on mi je rekao da taj usis mora biti povezan na crevo za karter gasove i otvoren...
- Moj pitanje za sve ljude koji umeju i voljni su da mi pomognu je za sta sluzi ta mala cevcica?
- Kako je moguce da kad je ona otvorena motor nema kompresiju na trecem cilindru na leru?
- Sta da preduzmem a da uspostavim dobar rad i na plinu i na benzinu?
- Meni pada na pamet da ugradim mali mehanicki ventil kojim cu kontrolicati protok vazduha koji motor tuda usisava, ali ne znam da li je to nesto bitno za motor pa ce mu malo vazduha naskoditi?
Pozdrav svima i hvala unapred!