Autor Tema: Svi Audijevi "S" i "RS" modeli  (Pročitano 11700 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Svi Audijevi "S" i "RS" modeli
« poslato: Decembar 01, 2010, 08:32:03 posle podne »
S1
Preteca svih S modela bio je legendarni Sport Quattro koji je kasnije dobio naziv S1.
Predstavljen je 1983 god. na IAA (Internationalen Automobil-Ausstellung ) u Frankfurtu a prodaja je krenula decembra 1984 god.U odnosu na tada popularni coupe Quatro (Ur-Quatro) sport quatro je bio kraci za 320mm.
Tehnicki podaci: 2140ccm(5cilindara), 225kw(306ks),0-100 4,9 sec.
Cena ovog modela bila je 195 000DM tako da su ga sebi mogli priustiti samo odabrani ljubitelji(cena Porschea carera turbo bila je 100 000DM)
Proizvedeno je ukupno 220 automobila od kojih je 134 bilo u tornado crvenoj,48 u alpin beloj,21 u kopenhagen plavoj,15 u malachit zelenoj i 2 u crnoj boji.





S2

Audi S2 proizvodio se od 1990 - 1995 kao coupe, limuzina i avant ukupno 9488 puta. S2 coupe bio je oficijalni naslednik Ur-Quattra.S2 avant je bio prvi sportski karavan srednje klase i proizveden je 1812 puta dok je limuzina sisla sa trake u samo 306 primeraka.
Tehnicki podaci:
(1990 do 1992) 2226ccm(5cilindara),162kw (220ks),0-100 6,1 sec,309 Nm
(1992 do 1995) 2226ccm(5cilindara),169kw (230ks),0-100 5,9 sec,350 Nm



Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Svi Audijevi "S" i "RS" modeli
« Odgovor #1 poslato: Decembar 01, 2010, 08:32:29 posle podne »
RS2

Ovaj model nastao je u saradnji sa Porscheom ,i proizvodio se od 1994 do 1996 god. Proizvodio se iskljucivo kao avant mada po podacima iz uprave Audija potvrdjena su i 3 komada limuzine RS2 , jedan se nalazi u Audijevom muzeju a ostala dva se voze ulicama Arabskih Emirata.Originalni Porscheovi delovi ne ovom modelu (a inace sa Porschea 911) su spoljni retrivizori, migavci i maglenke u braniku i aluminijumske felne.
Tehnicki podaci: 2226ccm (5 cilindara),232kw (315ks),0-100 5,4 sec , 410 Nm



Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Svi Audijevi "S" i "RS" modeli
« Odgovor #2 poslato: Decembar 01, 2010, 08:32:59 posle podne »
Idemo dalje...

S4 C4(1991-1994)

Sportska verzija Audija 100 C4 nosila je naziv S4 sve do 1994 kada je restilizovani model dobio naziv A6 a samim tim i ovaj model naziv S6.Mogao se dobiti kao limuzina i kao avant , isto tako i sa dve varijante motora i to sa tradicionalnim petocilindricnim ili sa V8 motorom.
Tehnicki podaci:
2226ccm,169kw(230ks),0-100 limuzina 6,8s / avant 7,1s,, max. brzina 244/235, 350 Nm.

4172ccm,206kw(280ks),0-100 6,2s/6,6s,max. brzina 249/247, 400Nm





Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Svi Audijevi "S" i "RS" modeli
« Odgovor #3 poslato: Decembar 01, 2010, 08:33:21 posle podne »
S6 plus smo vec spomenuli tako da cemo ga ovde preskociti

S4 B5 (1997–2001)

Prva sportska verzija audija A4 bio je model S4 , takodje kao limuzina i avant.Tipicno za S4 su natpisi na masci i prtljazniku, modificirani branici i od 1999 aluminijumske obloge retrovizora.Kako A4 tako je i S4 1999 doziveo svoj facelift sto podrazumeva providne farove, drugacije branike, ovalne umesto okruglih maglenki.

tehnicki podaci: 2671ccm V6 bi-turbo,6brzina,195kw (265ks),0-100 5,7s/5,8s,blokada na 250km/h, 400 Nm

za neka trzista proizvodio se sa 250ks u kombinaciji sa tip tronik menjacem.




Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Svi Audijevi "S" i "RS" modeli
« Odgovor #4 poslato: Decembar 01, 2010, 08:33:40 posle podne »
RS4 (B5)
1999god. Audi je predstavio model RS4 , zvanicnog naslednika modela RS2.
Za razliku od svog predhodnika koji je Audi radio u kooperaciji sa Porscheom , ovaj model je bio 100%  produkt Audijeve cerka-firme Quattro GMBHkoji su od kraja 1990-e odgovorni za Audi-sport modele.Kao i predhodnik i RS4 je proizveden samo kao Avant.
Cena ovog modela ,koji je radjen samo za evropsko trziste ,u osnovnoj verziji bila je 127 000 DM.
Za RS verziju je modifikovan 2.7 litarski V6 iz modela S4 i to od strane firme Cosworth koja je u to vreme pripadala VW grupi. Rezultat je bio 280kw (380 ks) i 440 Nm.A pored tezine vozila od 1620 kg ubrzanje od 0 do 100 bilo je zavidnih 4,9 sec.
Karoserija se razlikuje po tome sto ima sire rubove napred i pozadi.
Produkcija prvog RS4 modela zavrsila se 2001 god. posle proizvedenih 6030 kom. iako je audi planirao polovinu od toga ali velika potraznja na trzistu dovela je do dupliranja serije.
Zadnji modeli vode se kao modeli 2002 god.
Ah da , umalo da zaboravim, 0-200 za ispod 17 sec i blokada na 250km/h





Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Svi Audijevi "S" i "RS" modeli
« Odgovor #5 poslato: Decembar 01, 2010, 08:34:14 posle podne »
S6 C5 (1999–2005)

Druga generacija Audija S6 ponudjena je iskljucivo sa4.2- V8 motorom stim sto je sada sa 5 ventila tehnikom imao snagu od 250kw (340ks).
Na pocetku proizvodnje u ponudi je bio manuelni 6-stepeni menjac i 5-stepeni automatik (tiptronic), dok se kasnije mogao dobiti samo sa automatik (tiptronic) menjacem.
Ubrzanje limuzine od 0 do 100 je 5,7 sec (tiptronic 6,7) a avanta za 0,1 sec sporije.
Sve to sa 420 Nm.




Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Svi Audijevi "S" i "RS" modeli
« Odgovor #6 poslato: Decembar 01, 2010, 08:34:50 posle podne »
RS6 (C5)(2002-2004)

Prvi RS6 predstavljen je sredinom 2002god. A od aprila 2004 bio je samo model RS6 Plus cija je proizvodnja limitirana na 999 kom.
Inace je RS6 zvanicno predstavljen kao naslednik S6 Plus (C4) modela.
Naj upadljivije razlike u odnosu na A6 su:
-Siri rubovi
-Opticki izmenjeni prednji i zadnji branik
-siri pragovi
-ovalne izduvne cevi
-mat aluminijumske obloge retrovizora
-serijske 18" felne (opcija 19")
Limitirana RS6 Plus varijanta se razlikovala od "normalnne" RS varijante po sledecem:
-Sportski izduv sa crno eloksiranim zavrsnim cevima
-mat crna optika inace hromiranih delova(maska,lajsne...),samo su retrovizori ostali isti.
-rupicasti diskovi
-serijske 19" felne
-22kw (30ks) vise snage
-proizveden samo kao Avant
Motor je preuzet iz S6-ice s tim sto su dodate dve turbine i dva intercoolera (kod RS6 Plus iza oba Intercoolera jos po jedan hladnjak vode)
Menjac koji se ugradjivao u ova dva modela preuzet je iz A8 W12.
Sportsko vesanje sa Dynamic Ride Control (DRC)
Ukupno je proizvedeno 8086 modela RS6 u pogonu Nekarsulm.
Limitirana serija RS6 Plus je proizvedena u samo 650 komada i pored najavljenih 999 zbog nedostatka karoserija jer je uveliko vec pocela proizvodnja novog modela A6.
Tehnicki podaci RS6 :

4172ccm,331kw (450ks), 0-100 4,7sec/4,9sec,0-200 17,8sec, 560 Nm,max. brzina ogranicena blokadom na 250km/h

Tehnicki podaci RS6 Plus :

4172ccm,353kw (480ks), 0-100 4,6sec , 0-200 17,3 sec , 560Nm , max.brzina ogranicena blokadom na 280km/h

RS6 limuzina



RS6avant



RS unutrasnjost




Motorcic   biggrin



RS6 Plus



Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Svi Audijevi "S" i "RS" modeli
« Odgovor #7 poslato: Decembar 01, 2010, 08:36:03 posle podne »
S3 (8L)(1999-2003)

Prva generacija Audija S3 imala je 154kw (210ks) a kasnije u restyling modelu snaga je povecana na 165kw (225ks).Jedina opcija menjaca bila je 6-brzinski manuelni.
Kao i svi S modeli i ovaj je imao iskljucivo Quattro pogon.
Razlike u odnosu na normalni A3 su:
-modifikovani prednji i zadnji branik
-Sira prednja krila
-siri pragovi
-krovni spojler
-vidljive izduvne cevi
-Quatro pogon (HELDEX-KVACILO)
-elektricno stelujuca recaro sedista
-xenon svetla
tehnicki podaci:
(1999-2001)1781ccm, 154kw (210ks),0-100 6,8 sec ,max. brzina 238km/h, 270 Nm
(2001-2003)1781ccm, 165kw (225ks),0-100 6,6 sec, max. brzina 243km/h, 280 Nm




Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Svi Audijevi "S" i "RS" modeli
« Odgovor #8 poslato: Decembar 01, 2010, 08:36:24 posle podne »
S4 B6 (2003–2005)

2003 god. je predstavljen novi S4 na B6 platformi. Bazni motor iz audija A8 (D2) sada je dostizao snagu od 253kw (344ks), i morao je u odnosu na bazni motor biti skracen za 52mm da bi uopste mogao da se smesti u automobil srednje klase. To se postiglo tako sto se za pokretanje bregastih osovina sada brinuo lanac umesto zupcastog kaisa.
Spolja se S6 razlikuje od A4 po drugacijim branicima, aluminijumskim retrovizorima,sire lajne na vratima,S4 amblem, sire izduvne cevi,18" felne sa 235-40/18 gumama, snizene opruge za 20mm.
U unutrasnjosti , lajsne na pragovima imaju S4 natpis, tabla sa belim cajgerima kao i serijski sportska sedista i xenon farovi.
Sa sestostepenim manuelnim menjacem ubrzanje od 0 do 100 je 5,6sec (avant 5,8, cabriolet 5,9), automatiku je potrebno izmedju 0,2 i 0,3 sec duze.
Kao i kod predhodnika i ovde je ugradjen TORSEN quattro pogon sa simetricnom raspodelom snage 50:50 izmedju prednjih i zadnjih tockova.
Kao i kod veceg brata S6-ice i ovde se sa tip tronic menjacem brzine mogu menjati i na volanu.
Od obog modela su S oznaku pored limuzine i avanta poceli da nose i kabrioleti.
Nazalost ovaj model se nije proizvodio u RS varijanti





Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Svi Audijevi "S" i "RS" modeli
« Odgovor #9 poslato: Decembar 01, 2010, 08:36:43 posle podne »
S6 C6 (od 2006)

U trecoj generaciji audija A6 , S6 je dobio 5,2 litarski v10 motor sa 320kw (435ks)
Jedina opcija bio je 6-stepeni automatik (tip tronic)
2008god. je dobio blagi Facelift da bi se uklopio u restyling modela C6.
Pored toga sto ima mnogo vise snage, s6 se od normalne sestice razlikuje i po sledecem:

-opticki blago izmenjena karoserija
-vertikalne hromirane pregrade u masci
-4 izduvne cevi
-aluminijumski retrovizori
-LED dnevna svetla u braniku

Tehnicki podaci:
5202ccm, 320kw(435ks),0-100 5,2sec/5,3sec ,540 Nm

S6 limuzina




S6 avant



Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Svi Audijevi "S" i "RS" modeli
« Odgovor #10 poslato: Decembar 01, 2010, 08:37:31 posle podne »
RS6 C6 (od 2008)

Isporuka avanta pocela je u aprilu 2008god. a limuzine u oktobru.Osnovna cena avanta bila je 110.650 evra a limuzine 108.400evra. Kasnija PLUS varijanta je bila limitirana na 500 komada.
Tipicno za ovaj model je integrisano dnevno svetlo u faru , za razliku od S6, i prosirenja koja treba da podsecaju na legendarni Ur-Quattro.
Motor je bio proizvod daljeg razvoja od strane audija konstruisanog V10, koji se uveliko ugradjivao u S modelima i modelima Lamborginija.
Tehnicki podaci:
-4991ccm
-Bi-Turbo sa direktnim ubrizgavanjem (TFSI)
-426kw (580ks), 650 Nm  :shock:
-0-100 km/h 4,5sec/4,6sec
-0-200 km/h 14,5sec/14,9sec
-max.brzina blokirana na 250km/h , uz doplatu 280 km/h
-6-stepeni tiptronic
-serijske kocnice na prednjoj osovini sa 6 klipa po celjusti i 390 mm rupicastim i plivajucim diskovima, uz doplatu se dobijaju keramicke plocice i 420mm diskovi.

RS6 PLUS

Pored toga sto mu je blokada maksimalne brzine podignuta na 303 km/h i sto je dobio oznaku (znacku) na srednjoj konzoli, RS6 Plus se mogao poruciti u dve varijante opreme:

RS6 Plus / sport paket

-redni broj limitirane serije na srednjoj konzoli
-max.brzina 303km/h
-Aluminijum-gus felne 9,5x20 sa gumama 275/35-ZR20
-Designpaket Carbon u motornom prostoru
-sportsko vesanje "plus"
-instrument tabla oblozena kozom
-patosnice sa RS6 natpisom

RS6 / Audi exclusive Paket

U sustini sve kao sport paket stim sto su ovde kontrolna tabla i unutrasnjost bili presvuceni ekskluzivnom Valcona kozom.

RS6 Avant




RS6 Limuzina



RS6 Plus



RS6 Motor



RS6 Enterijer



RS6 Plus enterijer


Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Svi Audijevi "S" i "RS" modeli
« Odgovor #11 poslato: Decembar 01, 2010, 08:37:49 posle podne »
S4 B7 (2004–2009) 

S4(B7)se pojavljuje krajem 2004god. u okviru facelifta modela B6,i to kao limuzuina i avant.
Tek pocetkom 2006god. se pojavljuje kabriolet zbog cega se i preklapa proizvodnja modela B6 i B7.
U uporedjenju sa predhodnikom promenjen je dizajn i vesanje dok je motor ostao isti sa 253 kw (344ks) i bio je serijski isporucivan sa 6-brzinskim manuelnim menjacem i opcionalno automatikom.
Samo detalji kao sto su drugacija maska hladnjaka, aluminijumski retrovizori ,izbocene lajsne na vratima i 4 ovalne izduvne cevi su ga razlikovale od obicne A4-orke.
Osnovni model kostao je oko 54000evra (Avant ca.55000evra a cabriolet 62000evra)

S4 Avant



S4 Limuzina



S4 Cabriolet


Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Svi Audijevi "S" i "RS" modeli
« Odgovor #12 poslato: Decembar 01, 2010, 08:38:08 posle podne »
RS4 (Typ B7)

Posle cetvorogodisnje pauze , sredinom 2005god. pojavljuje se opet RS4 na bazi B7 modela.
Sredinom 2006god. slede Avant i Cabriolet.
Razlike u odnosu na klasican A4 bile su sledece:
-Instrumenti sa drugacijim cajgerima i digitalni merac temperature ulja
-"odseceni" volan i aluminijumske pedale
-"kadice"
-prosireni rubovi
-drugaciji branici
-aluminijumski retrovizori sa dvodelnim drzacima
-ovalne izduvne cevi

Sa novim 4.2l V8 motorom Audi po prvi put ulazi u svet motora sa velikim obrtajima(blokada na 8250 min−1)
Do ovog momenta su RS modeli uvek posedovali turbo punjace.
Ovog puta bez turbine sa direktnim ubrizgavanjem (FSI) dostize snagu od 309kw (420ks), i obrtni momenat od 430Nm.
Za razliku od predhodnika ovde je ugradjen asimetrican odnos rapodele snage i to 40% prednja osovina a 60% zadnja.
Ugradjivan je samo manuelni menjac sa 6 brzina.
Kako RS6 tako i ovaj model poseduje Dynamic Ride Control (DRC) vesanje.
Cene su se kretale od 71.700evra za Limuzinu,73.350 za Avanta i 85.050 za Cabrioleta.
Od avgusta 2007-e se RS4 limuzina mogao dobiti u dva stilska paketa i to Stylepaket Black kod kog je okvir maske bio crn ,kao i ostatakvozila, umesto hroma i Stylepaket White gde je okvir bio beo , takodje kao ostatak vozila.
Oba paketa dobila su "plus" vesanje i blokadu maksimalne brzine koja je podignuta na 280km/h

RS4 Avant



RS4 Limuzina



RS4 Cabriolet



RS4 Stylepaket Black



RS4 Stylepaket White


Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Svi Audijevi "S" i "RS" modeli
« Odgovor #13 poslato: Decembar 01, 2010, 08:38:23 posle podne »
S3 8P  (od2006)

Druga generacija S3-ke imala je snagu od 195kw(265ks)
Zajedno sa faceliftom aprila 2008god. pojavio se i S3 sa petoro vrata „Sportback“(8PA) .
Krajem 2008god. dobija i S tronic menjac.
S3 je fabricki imao 18" alu felne sa gumama 225/40, bi-xenon svetla, kao i aluminijumske retrovizore sto je vec tipicno za Audijeve S modele.

Tehnicki podaci:
1984ccm,TFSI,195kw(265ks),o-100 3vrata 5,7 s (5,5 s)/5vrata 5,8 s (5,6 s)*,Blokada na 250km/h

*-U zagradama je ubrzanje sa S-tronic

S3 od 2006




S3 od 2008



S3 Sportback




S3 unutrasnjost


Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Svi Audijevi "S" i "RS" modeli
« Odgovor #14 poslato: Decembar 01, 2010, 08:39:03 posle podne »
TTS (od 2008)

Juna 2008god.se po prvi put zvanicno pojavljuje oznaka TTS na ovom modelu, mada je 1999god.TT Roadster formalno nazvan TTS sto nije imalo povezanosti sa S modelima i performansama.
Kao i kod ostalih S  modela i kod TT-a ima izmena na branicima i pragovima,sada vec tradicionalni aluminijumski retrovizori,4 ovalne izduvne cevi.
U izduvu se nalaze "klapne"koje sluze da se u nasljenim mestima smanji buka vozila.
ESP se moze stelovati u dva stepena ali se nemoze potpuno ugasiti.
Farovi su dobili LED dnevna svetla sa po 12 LED sijalica.
Pored 6-brzinskog manuelnog menjaca opcija je i S-tronic.
TTS je dobio i znatno veci kocioni sistem od slabijih modela.
Serijski je ugradjeno sportsko vesanje Magnetic-Ride.
Izduvni sistem i Turbo su optimizirani tj. povecani.

Tehnicki podaci:
1984 cm³,TFSI, 200kw(272ks), 0-100 5,4sec.,350Nm,

TT RS(od 2009)

U prvom kvartalu 2009god.predstavljena je najjaca verzija  TT-a.
Napokon je opet jedan Audijev coupe dobio motor sa rednih pet cilindara  :D koji uz pomoc turbo punjaca razvija zavidnih 250kw(340ks).
Razlikuje se po sjajno crnoj masci hladnjaka, vecim otvorima u prednjem braniku, difuzoru pozadi sa dve velike ovalne izduvne cevi,spojleru na prtljazniku i vecim kocnicama.
U levoj izduvnoj cevi je ugradjena klapna posle cijeg se otvaranja intenzivnije cuje fantastican zvuk motora.
Pritiskom na dugme moze se povecati osetljivost pedale gasa.
Po zelji kupca mogu se dobiti  sportske "kadice".

Tehnicki podaci:

2480cm³, TFSI,250kw(340ks),0-100 4,6(coupe)4,7(Roadster), max.brzina blokirana na 250km/h (uz doplatu 280)

TTS coupe



TTS Roadster



TT RS coupe



TT RS Roadster


Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Svi Audijevi "S" i "RS" modeli
« Odgovor #15 poslato: Decembar 01, 2010, 08:39:51 posle podne »
S5 (od 2007god)

Serijskije u ponudi S5 imao samo 6-stepeni manuelni menjac a 2008god. u ponudu je ubacen i 6-stepeni tiptronic koji je po fabrickim podacima potrosnju smanjio za skoro 2 litra na 100km i stetne izduvne cestice za 50g.
Opticki se S5 razlikuje od A5-ice po izmenjenim branicima, aluminijumskim retrovizorima,masci hladnjaka i izduvu sa 4 cevi.
2009god. pored coupea u ponudu izlaze i cabriolet i Sportback sa 5-oro vrata.
Za razliku od coupea koji nosi V8 motor , ova dva modela dobila su 3 litarski V6 sa kompresorskim punjenjem i S-tronic menjacem.
Serijska oprema S5-ice je kao i kod svih S modela Quattro pogon, zatim xenon sa LED dnevnim svetlom, MMI-Infotainmentsystem, Panorama-"siber",soundsystem od Bang & Olufsen,Auto telefon...

Tehnicki podaci coupe:
4163ccm,260 kW (354 ks),0-100 5,1 (tiptronic 5,4),440Nm, blokada na 250 km/h

Tehnicki podaci cabriolet i Sportback:
2995ccm,245kw(333ks),0-100 5,6/5,4 ,440 Nm,blokada na 250 km/h

S5 coupe



S5 cabriolet



S5 Sportback



S5 unutrasnjost



....


Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Svi Audijevi "S" i "RS" modeli
« Odgovor #16 poslato: Decembar 01, 2010, 08:40:09 posle podne »
Inace je 14. marta na salonu automobila u Genevi promovisan i RS5 :D

http://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a5/rs_5_coupe.html










Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Svi Audijevi "S" i "RS" modeli
« Odgovor #17 poslato: Decembar 01, 2010, 08:40:34 posle podne »
Umalo da zaboravim

S8 (D2)(1996-2002)

Prva generacija modela S8 pokretana je sa 4,2V8 agregatom,snage 250kw (340KS) a od 1999god. 265kw(360ks).

I naravno sa permanentnim Quattro pogonom i  TORSEN diferencijalom.
U ponudi je bio manuelni 6-stepeni ili tiptronic menjac.
U trenutku kada je pocela proizvodnja , S8 je bila najaca limuzina na svetu.

Zahvaljujuci dobroj kombinaciji aluminijumske karoserije,quattro pogona i jakog V8 motora performanse su mu se ravnale sa Porsche Carerom.

Tehnicki podaci:

4172ccm, 250kw(340ks)/265kw(360ks), 0-100 5,5s(6,8s)/5,4s(6,8s)*,410Nm/450Nm, blokada na 250km/h

*- u zagradi tiptronic




Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Svi Audijevi "S" i "RS" modeli
« Odgovor #18 poslato: Decembar 01, 2010, 08:40:48 posle podne »
S8 (D3)

Druga generacija Audija S8 pojavila se 2006god. i to sa V10 motorom, zapremine 5204ccm i snage od 331kw (450ks) a sve to uz neverovatni obrtni momenat od 540 Nm izmedju 3000 i 4000 o/min.
Kao i kod vecine S modela i ovde su karakteristicne razlike u odnosu na A8 , kao npr. aluminijumski retrivizori, uspravne hrom lajsne u masci hladnjaka, 4 ovalne izduvne cevi i integrisan spojler na poklopcu prtljaznika.
U serijskoj opremi se dobija sledece :
-multi funkcionalni sportski volan
-komfort automatska klima
-tempomat
-elektricno stelovanje sedista
-ulazak u auto bez kljuca i dugme za start motora
-dupla stakla
-grejaci sedista napred i nazad
-DVD -navigacioni sistem
-Surround-Sound-System sa sarzerom
-kozna sedista,srednja konzola i nasloni za ruku na vratima
-"adaptive light"-xenon svetla koja se pokrecu pri skretanju
-LED dnevna svetla

Tehnicki podaci:

5204ccm , 331kw(450ks) na 7000 o/min, 0-100 5,1 s. , 540 Nm na 3500 o/min, blokada na 250 km/h




Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13676
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Svi Audijevi "S" i "RS" modeli
« Odgovor #19 poslato: Decembar 02, 2010, 01:32:33 pre podne »
Krajem devedesetih se jedan RS2 vozio po Krusevcu. Bio je drecavo zelene boje sa tamnim staklima. Nije bilo brzeg auta u Krusevcu u to vreme. Decko ga je slupao, uradio i posle kratkog vremena prodao.

P.S. Meni se ovaj A8/S8 i dalje svidja bez obzira na godine i verziju.