VW Klub
Audi - Forum => AUDI kvarovi i popravke => Temu započeo: mohikanac Decembar 18, 2022, 01:48:06 posle podne
-
Drugari totalno sam izgubljen, odvezem auto majstoru jer mi auto nije dizao temp vise od 68C max 70C.
Kaze on otisao termostat. Zamenio termostat ubacio Mahle termostat novi i opet isti problem.
Temp na ovom vremenu -2C do 3C+ max 70C digne i nema dalje?
Sta raditi ima li taj auto mozda jos neki termostat ili sta mu je vec problem?
U pitanju je a4 2009 88KW CAGC motor.
hvala svima unapred na pomoci.
-
Kako je radio pre toga?
-
90C uvek dok je bilo toplo, prosla zima isto 90C.
-
https://www.audi-sport.net/xf/threads/audi-b8-2-0-tdi-caga-coolant-temp-problems.359714/
-
Koliko se secam, a neka me neko ispravi ako gresim, na tom motoru pored glavnog termostata postoji i in-line termostat (za automatika?) 1k0121113a, kao i nepovratni ventil 1j0122351
Vrlo verovatno da jedan od ta dva zeza ili cak oba.
Edit: Desmo odgovorio brze :)
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Ne znam za 2.0 ali moj je 3.0 i automatik i ima 2 termostata i oba sam mijenjao na savjet majstora iz ovlascenog, kaze samo iz org ako mislim da potraje i kao valjalo bi u paru da se mijenja jer oce da zeza i tako sam uradio i nema greske za sad
-
Multitronik
-
Blago ovome, ja sam pola dana ostavio da bih dosao do njega
-
moj menjac je manuelni, nije automatik.
-
Imas ga sigurno, iznad menjaca blizu alternatora.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
-
Ako je manuelni menjac mislim da nema taj drugi termostat iznad menjaca.
-
Ima, to je forumska prica.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
-
Godinu a4 vozim t izmedju 50 i 70c . Na 90 zakuca kad ga davim 1h po BG. Autoput i otvoreno ne prelazi 80c
Neću da menjam ništa jer niko to ne zna da sredi , ima behr Tompson termostat da se kupi ko hoće ostali ništa ...
-
Etka kaže da taj audi sa manuelcem ima taj linijski termostat.
Imam sličan problem na šestici, CFFB motor, s'tim što kod mene postigne 90 stepenl kad se duže vozim po gradu, ali čim izadjem na auto put, padne na 60..
Kupljen je termostat da se zameni sad kad se radi veliki servis.
Biće frka ako bude opet isto, jer koliko vidim on nema dva termostata.
Hladan motor mi utiče na potrošnju, i mnogo dugo drži više obrtaje.
-
Da li šteti motori turbini viška t itd , kod mene isto po gradu kad ga dugo vozim retko digne na 90, autoput 60c
-
Naravno da šteti, najviše zimi, leti i možda nije toliki problem. To treba rešavati.
Znaš kako su pričali stari majstori sa kraja 80-tij, motoru više šteti da je hladan, nego da je preterano vruć...
-
Koji si uzeo termostat i cena
-
Behr, ali sad ih je kupio Mahle. Kod mene je sa kućištem zajedno. 3000 dinara u Wint-u.
-
Godinu a4 vozim t izmedju 50 i 70c . Na 90 zakuca kad ga davim 1h po BG. Autoput i otvoreno ne prelazi 80c
Neću da menjam ništa jer niko to ne zna da sredi , ima behr Tompson termostat da se kupi ko hoće ostali ništa ...
Ne znam sta ima tu da se sredjuje, ako imas oba, kupi oba iz org, zamijeni se i nema greske
-
Godinu a4 vozim t izmedju 50 i 70c . Na 90 zakuca kad ga davim 1h po BG. Autoput i otvoreno ne prelazi 80c
Neću da menjam ništa jer niko to ne zna da sredi , ima behr Tompson termostat da se kupi ko hoće ostali ništa ...
Potraži na YT kako riješiti problem. Baš mi ne ide u glavu kako ti se isplati tako da voziš,. Auto kad nije na radnoj temperaturi više troši, svako naglo ubrzanje je stresno za turbo i motor jer je ulje manje tečljivo, a i barem ja kad imam neki problem na autu pa makar bio i najmanja sitnica gledam što prije da ga riješim jer me nervira kad nešto nije kako treba, a i zbog sigurnosti u vožnji. Probaj to da riješiš, otidi kod nekog dobrog majstora, ili kod nekoliko majstora, vidi šta kažu.
-
Ima, to je forumska prica.
Ne znam da li je forumska prica i da li kod Audija mozda ima i kad je manuelni, ali znam da na mom proslom CC-u dsg menjac jeste imao i menjao sam ga, a na ovom sada manuelni menjac nema.
Evo bas danas zamenjen onaj glavni na motoru (100 evrica OEM + rad).
-
Jel imas egr?
-
Jel imas egr?
Madar tesko je na tom modelu CR motora ukinuti egr
Kojicu moglo bi da bude zavisi ko je i kojom dijagnostikom citao greske. Pored svakog koda greske stoji pvo obrazlozenje pa tek onda kod greske na svakoj iole krstenoj dijagnostici a i kinezu
-
Jel imas egr?
Madar tesko je na tom modelu CR motora ukinuti egr
Odgovorio sam na poruku AcoVW, ako mu je zatvoren egr onda nema ni termostat egr-a o kome pricaju.
Suludo je da zbog 30e auto radi na 50-60`C. Racunajte da je u tom slucaju i temp ulja za toliko manja
(https://i.postimg.cc/3wHtnKyq/Screenshot-from-2022-12-20-22-42-54.png)
"03L 121 111 AD - this is main thermostat
1K0 121 113 A - this is an auxiliary thermostat - and I believe this is what is sitting on the whole hose with part number 03L 122 157 M
1J0 122 351 - this is non-return valve, forces coolant to flow only one direction
one more part O-ring seal: 06B 121 687 - for main thermostat"
"(CAHA,CAHB, CAGA,CAGB,CAGC)
1K0121113A
1J0122351
All problems are solved!"
Dobro nisu kao na Reno 4 stavili termostat u crevo :36
(https://i.postimg.cc/76h0NcNc/139096948-3640524329350577-6004665950334818360-o.jpg)
(https://i.postimg.cc/tg2FWyFW/135309209-3611500788919598-8654717561072737007-o.jpg)
Ali ovo je na LCI od 2011 kako napisa covek u poruci "However for the facelift model the temperature drop does not always resolve there. (CJCA,CJCB,CJCD,CGLC etc."
Link:
https://www.audi-sport.net/xf/threads/audi-b8-2-0-tdi-caga-coolant-temp-problems.359714/post-3676269
-
201500
-
Ima, to je forumska prica.
Ne znam da li je forumska prica i da li kod Audija mozda ima i kad je manuelni, ali znam da na mom proslom CC-u dsg menjac jeste imao i menjao sam ga, a na ovom sada manuelni menjac nema.
Evo bas danas zamenjen onaj glavni na motoru (100 evrica OEM + rad).
Vozio A6 mauelni 2012to i imao je drugi termostat.
Za VW ne znam.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
-
evo nasao sam sam danas kod mene A4 saljem vam sliku.
vecina majstora udari na ne znanje i menja glavni termostat, ali na a4 skoro pa nikada ne oda taj glavni prvi vec ovo malo stanje pravi problem.
(https://i.postimg.cc/vcwbSsnD/slika1.jpg) (https://postimg.cc/vcwbSsnD)
-
Zeznuto je za menjanje, a dosta njih i ne zna. A mislim da kosta 10-15€.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
-
Drugari ovako,
zamenio sam nepovratni ventil oznaka: 1J0122351 (ovo verovatno i nije moralo da se menja, ali smaralo me vec vise da nemam normalnu temp na autu i resio sam da ga zamenim) kosta 4200 din samo ga imate u Porsche-u.
zatim zamnjen je pomocni termostat oznaka: 1K0 121 113 A, koji se nalazi odmah ispod njega dici cu sliku sa sheme on me kostao BEHR 4900 din.
konacno resen problem, za kratko vreme voznje par km temp zakuca na 90C i ne pada vise, tako da je to to.
Eh da jos da dodam ako imate muku sa ovim, nemojte nikad prvo da menjate glavni termostat, jer kasnije mi je pravi majstor koji radi u ovlastenom rekao glavni retko kada ode prvi, te da prvo odlazi ovaj pomocni!!
(https://i.postimg.cc/3kL1QbYk/shema.jpg) (https://postimg.cc/3kL1QbYk)
-
Dobro je da je problem resen.
Mogao ti je dati bolji savet, precizniji.
Kada digne na 90c i pada temperatura kad se vozi lagab gas tu je problem pomocni.
A kada ne moze da digne do 90c ni kada se vozi malo ostrije onda je glavni.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
-
Koja je cena behr glavnog i ruke ?
Da li je neko imao problem p2015?
-
Dobro je da je problem resen.
Mogao ti je dati bolji savet, precizniji.
Kada digne na 90c i pada temperatura kad se vozi lagab gas tu je problem pomocni.
A kada ne moze da digne do 90c ni kada se vozi malo ostrije onda je glavni.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
gle ovako, ja sam zamenio najpre glavni, ali sa njim je dizao max temp do 70C dakle glavni nije bio problem.
U prevodu dzaba sam bacio pare na glavni,jer je i stari bio dobar, ali pametnjakovic mi je stari razvalio kao da mi pokaze sta je problem.
-
Lepo sam napisao pod malo jacim gasom(ne ispod 2000rpm) na temperaturama 0-15c. Ako je glavni dobar doci ce do 90. Cim krenes da kruziras i obrtaji budu ispod 2000rpm temp ce pasti na 70.
Realno ocajno je reseno oko temperature. Sutra ces voziti nizbrdo 3km na 0c i opet ce ti oboriti na 70c u tom momentu
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
-
Tako i meni na 407ci nov termostat izbusio srwfcigerima da ni "dokaze" da je propao