Wele, auto se vozi u pustinjskim uslovima, pa zato zacementira i posle 6 meseci, na Malti koja je podalje od pustinje (250 km preko mora) filter zastopa posle godinu . . .
Serviserima licno ne verujem ni kad mi dobar dan kazu . . . Slicno je to i ovde, a kamo li u arapskom svetu gde je arapin menadzer a azijski orangutani izvrsni 'majstori' . . .
Upravo tako. Prvo sam poslao opširan mejl na adresu servisnog menadžera u Dohi, a u Cc stavio After sales menadžera (glavnog baju) iz Dubaija i ujutru dobio sledeći odgovor od obojice, do cca 8.20h (servis radi od 8.00)
- Na 15.000 odnosno posle jedne godine se ne čekira ništa osim što se zameni ulje, filter ulja i štopli, i pregledaju "stvari od vitalnog značaja za rad automobila", u koje ne spada AC sistem. Taj sistem VW tretira kao deo entertainment sistema. (Ja sam mu odgovorio da to i može da bude "entertainment" i te kako, pogotovo kad u autu koji si platio skoro 40.000€ taj sistem ne radi na plus 45 stepeni, ali naravno - ta situacija je vlasniku daleko od zabavne)
- Na moju sugestiju da je trebalo proveriti filter fazduha, jer je verovatno u istom stanju, odgovorili su da je VW norma za zamenu istog 30.000km??!! Onda sam im objasnio da to niko nije ni proverio, pipao, odšrafio poklopac kutije bar da vidi stanje filtera (što sam video po naslazi prašine na poklopcu posle servisa)...ne, oni nastavljaju da je filter, konstrukcijski, u tako dobrom položaju da nema šanse da se začepi i isprlja mnogo, te da to nema uticaja na rad motora, te ovo te ono..
Sve u svemu, jako sam razočaran servisom i njihovom uslugom, servisnim intervalima koji nisu adaptirani za ovo podneblje, i postupcima VW generalno. Zanima me samo koji stručnjak određuje sve te kilometraže za servisiranje, kad, šta i kako jer mi to nikakve veze ni dodira sa zdravim razumom nema.
Trebao sam definitivno da uzmem drugu marku ovde, ali za to je sad kasno.
Sent from my iPhone using Tapatalk