Odustao sam za neko vreme od led-ova... otišao na more, vratio se... 2300km, prosečna potrošnja 6.5l.. do 150-160 sam vozio po autoputu, ništa jurnjava isl.. na granicama sve ukupno u oba smera oko 2h...
No, u Grčkoj mi javio da ne radi prednja leva pozicija. U Makedoniji proradi, izgleda posle truckanja...
kratko svetlo u toku puta nazad počne da radi kao dugačko i neće da se spusti i tako dođem u NS... smetao sam drugima, blicali su, palili sva četri pa ja blicnem da ne misle da namerno vozim tako... kad blicnem, upali još dve H7 za dugačko pored ovih oem bixenon...
sutra dan sam ga odneo da se opere, usisa, sredi posle peska, zaostataka hrane i sl... i kad sam preuzeo auto, vidim da svetla rade kako treba, levo kratko je kratko.. ajde rekoh, bila prljava šoferka pa je brljavio senzor i nije prebacivao sa dugačkog u mraku na kratko kad se pojave neka svetla...
Pre neki dan mi prijavi ponovo levu poziciju da ne radi a sad vidim da mi levi far uvek daje dugo svetlo umesto kratkog... čista je soferka tu gde je senzor, kontam nije on. A i da je on zaprljan isl, onda bi oba fara davala dugo umesto kratkog, ne?
Takođe mi se desilo dan posle povratka da nije hteo da upali posle 15-ak pokušaja, samo vergla i ne pali. Taman sam hteo da zovem slep pa u servis i ajde da probam još jednom i upali najnormalnije..
na dijagnostici je pokazao grešku P1603, da nije uspeo da završi Self-chek. Zabeleženo vreme jeste tad kad nije hteo da upali.
Takođe, bila je greska koja po datumu i vremenu se desila negde u Makedoniji na povratku i stajalo je da dizna grupe B nije imala dovod struje..
Inače, u njemu je fabricki akumulator i obe greske mogu biti uzrokovane lošim akumulatorom.. posle toga nisam imao više problema sa paljenjem a vozim ga svaki dan i pali..
Sent from mighty voodoo magic