Autor Tema: GOLF 2, opet problemi! Ler, temperatura...  (Pročitano 2723 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
GOLF 2, opet problemi! Ler, temperatura...
« poslato: Novembar 27, 2011, 03:10:43 posle podne »
Na ovoj hladnoći mogu da vozim i 30 minuta a da motor ne dostigne radnu temperaturu (naravno na otvorenom i sa umjerenom vožnjom), termostat je u redu. Da li da stavim onaj karton ili se može riješiti na drugi način?
Takođe, kada mi auto postigne radnu temperaturu gasi se čim pritisnem kvačilo, a što je jako iritantno u gradu gdje je stalno stani-kreni. Niko ne zna da mi kaže uzrok. Očistio sam karburator, naštelovao ga, da li je prebogata smješa, motorić ler gasa... ?! Već mi to jako ide na živce.
I da, jako mi dimi na iberlauf, pa sam ga skinuo sa kaburatora ali koliko znam to bi mogao biti indikator da je motor produvao.

Inače, auto je benzinac 1.3.

leponiko25

  • Gost
Odg: GOLF 2, opet problemi! Ler, temperatura...
« Odgovor #1 poslato: Novembar 27, 2011, 04:03:58 posle podne »
To ti nije nesto kako treba. Majstor bi trebao da zna sta je. A to sto se tice da mu toliko treba da se zagraje to mi je prosto neverovatno. Ja kad upalim svog golfa 2, takodje 1.3 on se zagreje za 15minuta u mestu, bez voznje. Tako da neznam. Probaj da stavis karton tamo ispred da vidis dal ima razlike, ali iznutra, da se nevidi, ruzno je.

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: GOLF 2, opet problemi! Ler, temperatura...
« Odgovor #2 poslato: Novembar 27, 2011, 04:20:39 posle podne »
I meni se u mjestu zagrije ma i za manje od 15 minuta, ali kada vozim na otvorenom 70 na sat, lagano, bez forsiranja, a po ovoj hladnoći onda je problem. Kao da hladan vazduh rashlađuje motor (mada, ako prije toga malo vozim po gradu i izađem na otvoreni put drži tih 90ak stepeni).

Ali ovo za gašenje pri kočenju i pritisku kvačila pri radnoj temperaturi mi nikako nije jasno. Sve mi upućuje na ler gas, motorić ler gasa ili možda štelovanje...


leponiko25

  • Gost
Odg: GOLF 2, opet problemi! Ler, temperatura...
« Odgovor #3 poslato: Novembar 27, 2011, 04:23:12 posle podne »
+1

Stelovanje ler gasa. To obavezno. Malo ga stavi i jaci da bude, nista nece da mu fali.

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: GOLF 2, opet problemi! Ler, temperatura...
« Odgovor #4 poslato: Novembar 27, 2011, 04:48:55 posle podne »
2x ga je mehaničar štelovao i opet isto. Možda treća sreća:)

Van mreže marko paracin

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 310
  • Age: 36
  • Lokacija: Paracin - Potocac
  • Karma: +10/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2 1.6 D
Odg: GOLF 2, opet problemi! Ler, temperatura...
« Odgovor #5 poslato: Novembar 27, 2011, 05:35:52 posle podne »
Proveri jel imas masu na menjac i motor.
Meni se isto to desavalo na Z128, stisnem kvacilo a on se ugasi.
Problem je bila masa

Van mreže HaridiyaN

  • VW Početnik
  • Poruke: 90
  • Lokacija: Pozarevac
  • Karma: +5/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 ex/Golf 4
Odg: GOLF 2, opet problemi! Ler, temperatura...
« Odgovor #6 poslato: Decembar 01, 2011, 03:28:44 posle podne »
Ja sam imao isti problem sa mojim 1.3 automatski sauh i cim se ugasi ler padne na 300 a u vozlji kad stisnem kvacilo gasio se.Problem je resen stelovanjem gasa i smese ali sledece sto je crklo bili su vakumi 2 od 3 su crkla i morao sam da kupim drugi.Srecom nasao sam drugi u odlicnom stanju kojeg nisam mogao da nadjem 9 mes.i vec 2 god radi kao sat stim sto auto zimi vise ne vozim ostavljam ga da prespava :D

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: GOLF 2, opet problemi! Ler, temperatura...
« Odgovor #7 poslato: Decembar 02, 2011, 02:36:27 posle podne »
A koliko ti je trošio i kako ti je smješa i ler gas bio naštelovan? Ja gledam mog mehaničara, sve na uho u 5 sec.

Van mreže aleksandar_dimic

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Age: 40
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1.3 89 god.
Odg: GOLF 2, opet problemi! Ler, temperatura...
« Odgovor #8 poslato: Decembar 03, 2011, 03:04:14 posle podne »
Meni se desava da se nekad gasi na leru. Problem resim tako sto skinem ler diznu i procistim je.
Takodje sam imao problem sa radnom temperaturom koja nije dostizala 90 na otvorenom putu, zamenom termostata problem je otklonjen.
« Poslednja izmena: Decembar 03, 2011, 03:06:27 posle podne od strane aleksandar_dimic »

Van mreže HaridiyaN

  • VW Početnik
  • Poruke: 90
  • Lokacija: Pozarevac
  • Karma: +5/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 ex/Golf 4
Odg: GOLF 2, opet problemi! Ler, temperatura...
« Odgovor #9 poslato: Decembar 11, 2011, 06:19:00 posle podne »
A koliko ti je trošio i kako ti je smješa i ler gas bio naštelovan? Ja gledam mog mehaničara, sve na uho u 5 sec.
Majstor mi je radio sve i to isto na zvuk stim sto mi je rekao da mu je vreme da se promeni a trosio je od 6-12 na otvorenom a gradska nije spustao ispod 10 zato sam ga i promenio isti od stranca,sad na otvorenom 6-7 a gradska oko 8 stim sto ga ja pustam uvek da radi u mestu par minuta dok se ne zagreje malo