Autor Tema: TURBINA ILI KATALIZATOR  (Pročitano 8438 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #20 poslato: Oktobar 15, 2011, 11:23:14 posle podne »
fora je da ni na zapadu ne treba raditi servis na 30kkm, ni na 60kkm, ni na 15kkm,nije to toliko do exploatacije kolko do toga sto ulja ne mogu izdrzat tolku pocriju km, gube aditive, gube masu svojstava. Zna se zasto je na masu 1,9 i 2,0 TDI riknula turbina na bas oko 60kkm a motor na cca 180-200kkm (a 95% tih motora su radili na long life) - pa povezite  ;)

Long-life je predvidjen da se serviseri dobro omaste i nista vise (em sto u startu zarade na cijeni ulja em sto kad tad ce ti nesto zaribat i opet ce na tebi zaradit).

Van mreže crni_vlada

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 434
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia 1.9 TDI
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #21 poslato: Oktobar 15, 2011, 11:26:40 posle podne »
Pa nisam siguran u to što pričaš,jer većina auta koja dođu kod nas su sa Longlife servisima i dođu sa 250,300 k km u korektnom stanju (manje ili više) pa se mi čudimo posle 50,60 k km što nešto treba da se radi..
A ni proizvođaču ne odgovara da Longlife bude fora jer su auta pod garancijom 100 k km ili 3,4 god... :rolleyes:
Druže Brano,Škoda kakva je takva je ona je moja :)

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #22 poslato: Oktobar 16, 2011, 11:33:51 pre podne »
da pod garancijom su 100kkm, u tih 100kkm nekome crkne turbina i oni je skinu, ponesu na ispitivanje i kazu nije koriscena u skladu sa uputima u knjizi vozila (natezala se ledna i sl) i aj ti dokazi da jeste/nije tako. Naravno priznaju i oni garanciju na dosta njih, ali svakog imalo jaceg chip tunera kad pitas svi kazu da ni jedno ulje pa ni longlife ne moze biti bezbjedno posle 15kkm, to su potvdila i brojna ispitivanja ulja od drugih nezavisnih institucija, ulje za naftase, posebno TDI nije za upotrebu posle 10-15kkm.

I sad jedna moja logika, sto su uslovi kod nas tooliko losiji (sem kvaliteta goriva i ulja) pa kod nas savjetuju mijenjanje ulja na 7500-10kkm a u evropi (gdje masu zemalja ima vecu prasnost vazduha, zimi su temperature generlano nize, auta se voze po autoputevima dje su pod vecim opterecenjem i dje ljude jednostavno generalno boli pipa za auto) je interval 60kkm? Ima nesto i u tome jer svaki je motor konstruisan sa odredjenom rezervom i moze da radi u nsaim uslovima skoro isti vijek kao i u EU uslovima  ;)

Van mreže crni_vlada

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 434
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia 1.9 TDI
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #23 poslato: Oktobar 16, 2011, 01:57:09 posle podne »
Ja baš mislim da je kvalitet ulja i goriva i izazvao problem na ovom Transporteru..dovoljno je da jednom uspeš falš od ulja i eto ti problema  bonk
Druže Brano,Škoda kakva je takva je ona je moja :)

Van mreže transporter t5

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Age: 41
  • Lokacija: NOVI SAD
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #24 poslato: Oktobar 17, 2011, 08:00:41 pre podne »
pa receno mi je u servisu da se castrol 5w 30 edge menja na 30 000km ,
DUNDJERSKI

Van mreže transporter t5

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Age: 41
  • Lokacija: NOVI SAD
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #25 poslato: Oktobar 17, 2011, 12:16:11 posle podne »
sipam 5w-30 edge castrol ,u servisu su rekli na 30 000 km se menja ja ga menjao na 20 000 km,dim od ulja je .bio sam u servisu prikopcali ga sve je u redu turbina je tako kazu, narucio sam novu poslace mi rodjak iz  nemacke 700e je nova minus 19% porez  za dva dana mi stize pa cu vam javiti sta se desava ili ce biti sve u redu ili opet dim driving
« Poslednja izmena: Oktobar 17, 2011, 12:18:08 posle podne od strane transporter t5 »
DUNDJERSKI

Van mreže transporter t5

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Age: 41
  • Lokacija: NOVI SAD
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #26 poslato: Oktobar 17, 2011, 03:13:31 posle podne »
slazem se sa tobom crni vlado dok sam u hamburgu menjao ulje i radio servis kod prijatelja nije bilo nikakvih problema, problem se javio od drugog servisa u srbiji sipano isto ulje 5w-30 edge castrol kupljeno kod nas filteri i ostalo sto ide, znaci da je ovde kod nas upravo to problem los kvalitet ulja  i goriva sto sam i mislio ali nisam bio siguran.rekao mi jejedan prijatel koji radi u nemackoj u wv da ovo ulje sto se kod nas nalazi na trzistu bio castrol ili nesto drugo nije ni blizo onoga kod njih po kvalitetu  u tome je problem a o gorivu da se i ne prica meni sa puni rezervoarem kada sipam u austriji ili nemackoj predje 150 km vise nego ovde kod nas znaci predje 900km sa 85l a sa nasim 750 nekada i manje
« Poslednja izmena: Oktobar 17, 2011, 03:18:25 posle podne od strane transporter t5 »
DUNDJERSKI

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #27 poslato: Oktobar 17, 2011, 03:57:57 posle podne »
nije te turbina mnogo ispala, sad ne znam kolko vjerujes ovim nasim majstorima ali momci iz uzica bi ti je sigurno sredili za nekih 300e. Mada opet novo je novo.

od sad pa nadalje ulje maximalno 15kkm, zato bih mozda i presao na ovo 5-40w jer motor ti je dosta pod opterecenjemei bitna ti je gornja brojka gradacije. Po meni ako se auto stalno vozi autoputem 5-30 je malo prerijedak  ;)

a za ulje i gorivo ste u pravu ali opet da je cesce mijenjano ne bi ostetilo turbinu jer ne vjerujem da si bas na toliko smece naletio  ;)

Van mreže transporter t5

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Age: 41
  • Lokacija: NOVI SAD
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #28 poslato: Oktobar 17, 2011, 06:10:23 posle podne »
zvao sam uzice 450e 500 veliki servis za nju  , polovna od 300 do 400 e  ovo je najbolja kombiunacija,kaze mi jedan prijatel da sipam 5w40 ali Wurth ima on jedno 20 litara  doneo iz nemacke original neznam dali to sme da se sipa u njega?????
DUNDJERSKI

Van mreže crni_vlada

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 434
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia 1.9 TDI
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #29 poslato: Oktobar 17, 2011, 06:16:02 posle podne »
Moj ti je savet da vidiš na internetu ili nazoveš Castrol Srbija,da vidiš gde u NS imaju prodavnice koje od njih uzimaju ulje,u Bg-u imaš u Euroauto (a mislim da ih ima i u NS) prodavnicama Castrol sa deklaracijom...ja sam uzeo EDGE i prezadovoljan sam,ne troši ni kap.. ;)
Druže Brano,Škoda kakva je takva je ona je moja :)

Van mreže VLADA88

  • VW Početnik
  • Poruke: 15
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #30 poslato: Oktobar 17, 2011, 07:06:35 posle podne »
Iii na koliko menjas edge?
Interesuje me, jer mi sad na a5 pd istece 10000 a ne znam na koliko da menjam, ne trosi ulje...

Van mreže crni_vlada

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 434
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia 1.9 TDI
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #31 poslato: Oktobar 17, 2011, 07:19:18 posle podne »
Na 10 k km,eventaulno koji km više ako češće vozim na otvorenom,ali ne preko 12 k km..
Druže Brano,Škoda kakva je takva je ona je moja :)

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #32 poslato: Oktobar 17, 2011, 09:19:53 posle podne »
Najbolje je nerelaziti 10 000 i naci neku cifru za lako pamcenje
Boban-Rus

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #33 poslato: Oktobar 18, 2011, 12:35:50 pre podne »
zvao sam uzice 450e 500 veliki servis za nju  , polovna od 300 do 400 e  ovo je najbolja kombiunacija,kaze mi jedan prijatel da sipam 5w40 ali Wurth ima on jedno 20 litara  doneo iz nemacke original neznam dali to sme da se sipa u njega?????

ako na tom wurtu pise VW specifikacija tj norma za VW vozila (kao ono sto je za PD motore 505.01) uzimaj ga, 5-40 je taman za njega, ako pocne i njega da trosi predji na 10-40

nije toliko bitan proizvodjac kolko norma i specifikacija ulja.

super je onda cijena toj turbini u dojclandu

ja sam samo par puta preskocio 11kkm inace je to uvijek oko 10kkm

znaci bolje neko ne preskupo ali mijenjat na 10kkm nego tobos kvalitetnije i skuplje pa na 20kkm ili vise

meni castrola vrlo malo trosila skoda, shella nije npr ni kap ali se dosta lose pokazao (dimi, bucniji motor, grublje radi).

castrol edge ovaj u CG mi je nekako ujednacen, potrosi ga oko 0,2 litra na 10kkm, do cca 8kkm odlican posle malo losiji sve u svemu za 8-9e/litar dosta solidno ulje iako znam da nije original

Van mreže transporter t5

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Age: 41
  • Lokacija: NOVI SAD
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #34 poslato: Oktobar 18, 2011, 07:45:46 posle podne »
stigla mi je turbina ali mi treba trouglasti metalni dihtung za nju i dihtung isto metalni na izuvnoj grani gde to moze da se kupi a da nemoram da cekam od 5 do 7 dana
DUNDJERSKI

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #35 poslato: Oktobar 18, 2011, 07:49:52 posle podne »
a sa tvoje stare turbine te djelove ne mos iskoristit?

Jedino da provjeris ima li ko to na stanju u auto-djelovima ili da poneses kod nekog dobrog strugara sa preciznom masinom i taj da ti u mikrometar izreze od slicnog ili istog materijala novo

Van mreže transporter t5

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Age: 41
  • Lokacija: NOVI SAD
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #36 poslato: Oktobar 18, 2011, 08:42:20 posle podne »
imam stare ali bi ipak stavio novo novo je novo
DUNDJERSKI

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #37 poslato: Oktobar 18, 2011, 08:43:24 posle podne »
Onda se strpi i naruci novo. Jer nije dzabe ona narodna: " strpljen-spasen"
Boban-Rus

Van mreže transporter t5

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Age: 41
  • Lokacija: NOVI SAD
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #38 poslato: Oktobar 20, 2011, 07:21:35 posle podne »
sve namesteno da kucnem u drvo  radi perfekt clap clap clap clap clap
DUNDJERSKI

Zrnojed

  • Gost
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #39 poslato: Oktobar 20, 2011, 08:09:16 posle podne »
Odlično clap
Jedan info u vezi ulja:
Svi proizvođači ulja u svijetu koriste isto bazno ulje.
Razlika je jedino u količini deterdženata i aditiva koji se dodaju u bazno ulje ;)