Pa menjas nosac kljesta i sama kljesta (celjusti), i kako kaze Jare lafet ili lafetu (odnosno viljusku, rame... kako god se zove). Dalje menjas glavcinu, a samim tim i lezaj (lager). I dobro bi bilo zameniti onda i glavni kocioni i servo, da bi imao pun efekat. Naravno kad sve to radis onda zamenis i creva do kljesta, i gumice na kljestima....
Mislim da su cene sledece:
creva: 600-800 din po komadu
gumice: 300-500 po setu
diskovi: oko 2500-3500 par (ja sam kupovao ATE Power 9000, ali su jako losi, samo sto lepo izgledaju: NIKAKO NE KUPUJ)
plocice: oko 2000 (cini mi se) (ATE su oko 3000)
glavcine i lageri: menjao sam ali ne mogu da se setim
Viljuska: 1800-2000 u autoline-u su jako dobre (cini mi se da su Febi Bilstein), i idu sa sve silen blokom sto je dosta vazno
I to bi trebalo da bude to.
Posle toga samo gas patos.