VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Vitko87 Septembar 27, 2012, 05:46:06 posle podne

Naslov: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: Vitko87 Septembar 27, 2012, 05:46:06 posle podne
Pozdrav svima..kupio sam pre par  meseci pasata sa  motorom 1.8t,menjao sam ulje i filtere..Ulje sam sipao Halvolline Ultra S 5-40w 5l..Krenuo sam sa burazerom na put od KS-a do Bgd-a..Vozio sam oko oko 130kmh 140kmh i u tom trenutku upalila greska na instr.tabli ``STOP SERVICE OILL MANUAL`` I lampica za ulje,oduzeo sam  mu gas i vozio ga na nekih 120kmh,i negde blizu Bgd opet ga malo zgazim po gasu oko 140kmh opet isti porblem..Stao sam na zaustvanoj liniji da pogledam sta s e desava,niej gubio snagu ni rad  motora se nije menjao,znaci  bukvalno nisma  preso svega 400-500km po gradu,do tada dok sam ga  vozio pod manjim borjme obortaja i manjom brzinom niej se  palilia  greska,znaci samo kada izadjem na  otvren puta tipa traznit ili negde na neko vece uzbrdo hoce da upali isut gresku..Isao kod Mehanicara,menjao sam davac ulja  visokog prisitska i opet sma imao isti porblem,na dijagnnostici je  pokzivalo neku gresku pret.paljenja..Pre 20-tak dana odradio veliki srevis  innini delovi komplet,roleri ,spaneri,zub.kajis.vod.upmpa itd..Isao do Nisa,niej se palilila greska u povrtak se opet  pocelela paliti greska..Otisao sam  kod jednog naseg forumasa Floyda iz Krusevca dobar mehanicar..prikljucio ga na Boshovu dijagnostik,naci bio je hladan u umesto je  radio pola  sata dok niej se  zagrejao motor,i dostigao radnu temperaturu,i pokazalo mu je u mestu znaci radio je na leru da gubi prisitsak ulja u motoru,bas smo zajdeno gledali pritisak premali.pa onda pise pritisak normalan..On ince se preslio pre godinu dana u Becu bio je tu samo na par dana,i morao je da ide..Reko mi je da probam narcuiti orignalan davac ulja viskog  prisitska i da  probam neko druge  ulje tipa Liqvi Molly 10-40w sa aditivima ili neko kavlitetno ulej 5-40w full sintetik..Uet ja na ime  kupca iz Engleske pise da je  presao 103000 milja kad sam ga  kupio,sada ima oko 109000 milja..Planirao sam menjati  ulje i ramiljao sam da  uzmem neki aditiv  ili nesto da  ocisti  motor jer sam citao prethondno da hoc e kanali da s e zapuse  u motoru da gubi prisitsak..Ako neko zna  o ovome  nesto neka mi kaze..Hvala unapred.. :rolleyes:
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: RUS Septembar 27, 2012, 07:12:28 posle podne
Pored toga sto ces promeniti davac, ja bi na tvom mestu proverio predjenu kilometrazu ali ne na satu nago u kompu motora. Postoji verovatnoca da ti je i uljna pumpa losa i da kada se ulje razredi (zagreje) i razlije po celom sistemu, pumpa ne postize da pravi pritisak.  To kazem zato sto ova pumpa ima vreteno koje je na vrhu sa nutovima i koji se sa vremenom razlokaju, pa nekad moze i da proklizavaju. Ja iznosim svoje misljene u slucaju da su davaci ispravni, ali kao sto si napisao da ste merili pritisak ulja i da je po nekada slab, mali. Drugo, postavlja se i pitanje u kakvom su stanju leteci i lezeci lezajevi, jer i oni dosta uticu na to. Ima dosta razloga koji mogu uticati na to.
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: crni_vlada Septembar 27, 2012, 07:23:51 posle podne
Pa da probaj sa davačem ako nije onda je uljna pumpa pop1
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: RUS Septembar 27, 2012, 07:54:20 posle podne
Evo malo kasnije sam se setio i jos jedne veoma bitne stvari. Valjalo bi da se skine karter i proveri samo sito pumpe da nije zaprljano (sto je veoma moguce) Motor je benzinac i vozi se pod solidnim obrtajima tako da postoji mogucnost i toga.
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: Wele Septembar 27, 2012, 08:01:59 posle podne
Ja pola nisam razumeo, a ono što sam razumeo sugerisao bi na ovo što i Boban
Očisti motor pred zamenu ulja sa onim nekim aditivom i očisti saće iznad kartera, hoće da zakoksa 1.8T
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: Vitko87 Septembar 27, 2012, 09:52:56 posle podne
Hvala puno.. ;)..Wele i ja sam planirao sada pred  ovu zamenu da ocistim motor  pred zamenu ulja,nisi me  raumeo  a rzlog je taj sto kad sam prvi put posle  mesec dana  krenuo na  recimo duzi put 450km u oba  pravca pocela je da se pali ta  greska a kad prikacimo nkaze da pritisak premali  i da tako drzi par sekundi pa onda vrati prisitsak ulaj u motoru normalan,razumes me?A pokusao sam sa  davacem viskog i niskog  prisitska da zamenim nista niej odgovaralo jbg opet isti problem..Sto se tice drugog problema,je kada se  zagreje t.j kada dostigne radnu temperaturu 85-90 stepeni hoce da  dimi kada radi umesto plav dim,a ulje sam dodao oko 600-700ml ulja za predjenih 9500km..Sutra idem na zamneu ulja i filtera naravo i da se  opere motor..Ne znam koej ulej ovako najbolje za njega mislim da VW preporucuju Castrol,ali ne bih Castrol zato sto sam cuo raznih prica da je fejk ili nije original..HvALA JOS JEDNOM NA ODGOVRIMA biggrin
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: RUS Septembar 27, 2012, 10:43:36 posle podne
Vitko, to je ono u sta sam ja i sumnjao, plavi dim. Motor trosi ulje i 99% su ti otisli lezajevi i uljne karike. Motor zreo da se radi generalna. Izvini ali je tako. mahac I presao je on mnoooogo vise od toga sto je na satu.
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: Desmo Septembar 27, 2012, 10:57:52 posle podne
Izmeri pritisak ulja mehaničkim putem zajebi te dijagnostike
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: Vitko87 Septembar 28, 2012, 01:42:52 pre podne
Ne znam kako da izmeri pritisak ulja mhanickim putem???Pa ja sam to i pretpostavio neki mi kazu da je trubina pri kraju,ili gumice ventila..Ja koliko znam kada su gumice u pitanju onda treba da  dimi kada je hladan t.j kada se strauju hladan motor. :huh:..Jer kada je ovaj mehanicar radio veliki servis,reko mi d aje malo vise ulja bilo u inter coller-u tako d ami je reko d aje najbolej remont turbine da se odradi i gumice ventila..Ona ovako vuce ide sve je ok ali kazem plli tu gresku kad je pod vecim brojem obrtaja i nekad kada sam na nekoj vecoj uzbrdici..Hvala  va jos jednom videcemo pokusacu ovo sa mailim servisom ili cu ga prodati na sredjivati trece nema..
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: milper Septembar 28, 2012, 07:54:05 pre podne
600-700g ulja na 10000km za turbo motor nije nista...da je pred generalnu onda bi toliko (i vise) ulja trosio na 1000km...

Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: Pile Septembar 28, 2012, 08:19:35 pre podne
+1
to sto ti zapurnja plavo,mogu biti i gumice ventila .
To sto gubi pritisak,to je drugo,il pumpa ili leteci ili laze . To moras da resis sto pre,da ti stvarno neizgubi pritisak kako treba ,ce ti zakuje motor.
Prvo vidi da resis pritisak.to nije zezanje. Sipaj gusce ulje 15\40 pa vidi oce li gubiti pritisak,to ti je najbrza i naj jeftinija stavka.
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: RUS Septembar 28, 2012, 09:36:11 pre podne
Ja se iskreno nadam da ste vi u pravu, ali mi je malo mnogo 700ml na 10 000km.
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: Pile Septembar 28, 2012, 10:16:35 pre podne
Sve je moguce Bobane,mozda mu je i turbo na izmaku pa zbog njega dimucka,moze tu da bude par stvari i oko dima i oko pritiska.
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: Vitko87 Septembar 28, 2012, 10:26:44 posle podne
Hvala vam jos jednom svima. ;)..Danas sam proneio ulje Motul 10-40w polu-sintetika i naravno filteri za klimu,vazduh,gorivo i ulje..Videcemo sada kako se  ponasa..Sutra cu da odem do tranzita i malo probam ga na  vece obrtaje i vecu brzinu pa  cemo videti  sta  se desava..Voleo bih za da mi Wele obajsni kako se  mehanickim putem meri pritsak ulja u motoru? blink ..stavrno ga prvi put  cujem to..Ako neko zna nesto oko ovog porblema neka iznese svoje misljenje..Hvala puno :rolleyes:
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: Pile Septembar 28, 2012, 10:37:11 posle podne
Imas manometar sa cevkom.Kraj cevke srafis tamo odakle skines davac. To je mehanicko.
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: smgoran April 13, 2013, 05:42:44 posle podne
Drugar, jesi rešio problem? Šta je bilo sa motorom? Hajde podeli iskustvo sa nama! ;) Znam da je prošlo podosta vremena, ali baš me interesuje.
I molio bih poznavaoce 1.8T mašina ako mogu malo da pojasne kakav je AWT 1.8T motor, na šta obratiti pažnju prilikom kupovine istog... Izvinjavam se ako slična tema već postoji. ;)
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: acix April 14, 2013, 01:32:47 pre podne
ja ga vozim nekih 8-9 mjeseci i nekih 18 000km nisam imao nikakvih kvarova osim bombina koje su boljka na svim 1.8T ali naucis zivjeti sa tim,2 komada u gepek i samo vozi  driving,promijenis je za 2 min.
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: smgoran April 14, 2013, 11:14:41 pre podne
To znam za bobine. Zam i za long life servise da su usrali sa tim. Koliko je tvoj prešao? Mislim na stvarnu km... Kako prepoznati u kakvom je stanju motor? Zaintersovan sam za jednog takvog, a svi majstori me odvraćaju. Voleo bih da čujem iskustva drugih ljudi. Nešto sam već našao na netu i pročitao. E sad, najbitnije mi je da znam kako da procenim u kakvom je stanju makina! ;)
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: acix April 15, 2013, 09:35:02 posle podne
e vidis ja neznam za long life servise,na sta mislis?
kad sam ga uzeo na satu je bilo oko 201400,sada ima preko 219 000 mislim da mu je to i stvarna,ali opet ko zna.
ja sam svog kupio a da ga nisam ni probao,samo ga upalio jer sam prije njega gledao 4-5 "krseva" i odmah sam vidio da je ovaj OK,dogovorio sa covjekom cijenu,izbrojao pare i odvezao ga :)
tek kasnije sam ga vozio na dijagnostiku tek toliko da vidim ako mu sta ne valja da zamijenim,sve je bilo dobro tako sam mu odmah odradio veliki i mali servis da ne razmisljam o tome,ugradio plin i sad samo vozim.
a nasi majstori ko majstori njima ne valja 1.8T jer neces cesto dolaziti kod njega  lollol lollol
znam jos 2 koji imaju iste motore u passatima i obojica su zadovoljni.

a sto se tice kako da procijenis,nemam ti sta reci osim standardno poslusaj rad motora,malo obrati paznju na turbinu i crijeva oko nje,trap itd...
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: delpo April 15, 2013, 10:08:14 posle podne
vitko87 moras mehanickim putem izmeriti pritisak ulja, znaju majstori kako se to radi,ako ne zelis da ti rikne motor jer  90 posto ti je zaprljana resetka na kraju cevke kroz koju uljna pumpa gura ulje u gornji deo motora,sto ce reci da malo ulja dolazi u glavu motora i naj..o si lezajevima i radilici nemoze nista jer se u ovom slucaju kupaju u ulju, i nikako gusce ulje jer ce ono jos teze prolaziti kroz resetkicu,prvo sipaj neko sredstvo za ispiranje motora pa skini karter da se proveri resetkica i eventualno zameni i obavezno sipaj ulje 5-40 full sintetic a to ako potrosi 800g na 10000km to je nista za toliko ispari ako je to tako bicedobro
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: enki79 April 15, 2013, 10:31:41 posle podne
pozz kolega isti problem vec imao na audiju 6 , rjeseno , skidanje kartera i ciscenje sita uljne pumpe , taj motor nakupi puno garezi i ostalog otpada od ulja i to zacepi sito pumpe , pa povremeno i to na autoputu u vecini slucajeva na vecoj brzini nema dovoljan protok ulja.
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: smgoran April 15, 2013, 10:34:36 posle podne
Neki su išli na long life servisne intervale, mali servis radili na 30k km i ti motori su najčešće puni koksa. Dok ovi drugi koji su išli na standardan servisni interval od 15k km u daleko boljem stanju. ;) To sam načitao. Nije mi problem auto kao auto, već samo na šta obratiti pažnju vezano za samu makinu (1.8T). Da li je 260k km puno za taj motor, odnosno da li se isplati uzeti ga sa tom kilometražom?

A valjda će nam se javiti i Vitko pa da nam prijavi šta je bio problem sa njegovom zverkom! :)
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: acix April 16, 2013, 12:33:12 posle podne
mislim da nije,ja bi ga uzeo ako mi se cini dobar
evo sta kaze jedan vlasnik A6 1.8t na jednom drugom forumu

"Elem prodje godina pa udjosmo u 2013 ,ali nije sve po planu
Malo iznenadjenje je trebalo biti još jedan jubilej kao što je danas moj u godinama   
Trebao sam da do nove godine napravim 500,000 km ,ali mi nije uspelo
Napravio sam do nove godine 493,000 km
Na autu nikada ništa radjeno sem redovnog održavanja.
Motor nikada otvaran
Zamena korpe i lamele na 300,000km ne mojom greškom .jer sma ga već kupio sa načetom
Inače auto je kupljen sa 180,000km 08.01.2007 i od prvog dana je na plinu"

kad sam ovo procitao prije kupovine kada sam bio u potrazi za autom definitivno sam odlucio da ce biti 1.8T    thumbup
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: pekar April 16, 2013, 04:41:00 posle podne
ma nisu to toliko dobri motori  biggrin
 thumbup
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: acix April 16, 2013, 06:45:57 posle podne
 lollol lollol lollol
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: smgoran April 16, 2013, 08:04:23 posle podne
Uh, pa malo li je? yupi3ti
Momci, jesu i kod vas AWT makine? Jel ima razlike u kvalitetu tih 1.8T (npr. AWT, AGU, AEB, BEX...)?
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: pekar April 16, 2013, 08:18:25 posle podne
ima razlike, neki imaju vece turbine neki manje,neki imaju portovane glave dok drugi ne,neki imaju mnogo vise senzora dok drugi manje,jedni imaju veci kapacitet dizni dok drugi manji kapacitet,i tako redom jos po neka sitnica ;) sto se kvaliteta tice,tu su barem svi isti.
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: smgoran April 16, 2013, 09:55:02 posle podne
To me interesuje, da je kvalitet svih podjednak, da ne moram da tražim tačno određenu oznaku motora. ;) Po vama, koji je najbolji, sa kojom oznakom, ali da je godina proizvodnje 2002+?
Drugar, hajde mi pojasni, šta ti znači ovo "portovana glava"?
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: pekar April 16, 2013, 10:23:38 posle podne
to ce neko strucniji da ti detaljno pojasni,ja ti mogu  samo reci ukratko da portovana znaci dodatno ojacana glava za razliku od ostalih modela,ukoliko se ozbiljnije povecava snaga moze izdrzati bez pucanja,i ima sire kanale,i ne znam sta jos,imas u mojoj temi na drugoj strani, GTI 16V je pisao za tu glavu,a nju nosi AGU motor.
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=6370.20 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=6370.20)
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: Vitko87 Jul 12, 2013, 12:56:05 pre podne
Evo i ja da se javim..Prosao sam sa Motulovim uljem neki 7100km,i opet ista greska mi se pojavi na auto-putu,A zadnje je sto sam zmenio je Motulovo Sae 10-40W,i ono je i dalje u motoru,ma kod ovog mehnicara sto mi servisira auto,uvek ima guzve nikad ne moze,kako je doslo lpese vreme u auto skoro i ne sedam,vozim skuter,i auto mozda upaim jednom nedeljno do grada i nazad,tako da i nedostigne radnu temperaturu..Davaci nisu sigurno jer sam ih zamenio ,opet ista greska se pojavila..Sto se ticce dima,vise ne dimi kao pre,jednom mi je zadimio i to nesto msasvim lao na kratko i vise niej za ovih 7000km..Ne znam koje ulje sada da sipam,i videcu da skinu uljnu pumpu i ociste tu garez ako je vec ima..Meni se desava kada dostigne radnu temperaturu na pola i d apri manjim briznimam od 60-70 upali istu gresku `SERVICE CHANGE MOTOR OIL` i onda se pojavljuej dlan `STOP` i crvena lapmpica svetli posl enekog vremena se izgubi...Izvinite sto se nisam javljao retko ulazim na forum..Hvala svima jos jednom na svetima..
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: smgoran Jul 12, 2013, 07:42:35 pre podne
Drugar, dobar si ti kad možeš to tako da kuliraš, ja bih se pojeo dok to nebi rešio. lollol Sama činjenica da mi auto nije spreman da u svakom momentu krenem na duži put... Ali dobro.
Moraš od nečeg krenuti. Za početak, s obzirom da planiraš zamenu ulja, uradi odmah i ispiranje motora. Imaš sredstvo koje naspeš u motor pred zamenu ulja i sa njim voziš 400-500 km i onda zameniš ulje. A kad već budeš to radio, onda neka ti majstor skine karter i očisti sito na uljnoj pumpi. A ako ni to ne pomogne onda menjaj i uljnu pumpu, kao što je neko ovde već rekao, hoće i ona da proklizava.
A jesi ti merio pritisak ulja manometrom?
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: Wele Jul 16, 2013, 03:32:47 posle podne
ovde je sindrom nezainteresovanosti da reši problem + nema majstora koji hoće/zna da se bakće sa ovim motorom
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: Vitko87 Septembar 07, 2013, 09:05:59 posle podne
Nije druze da nisam zainteresovan,vec mi se smucilo dA mi svako prica neke svoje prica i mnogima se ne radi,u fazonu nije to nista tako je auto nastelovan da se menja ulje na 8000-8500km,,Eto danas sam zamenio ulje Motul 10-40w ulje i filtere..Pre toga sam isto zamenio ulje nije mi palio gresku i da zamenim ulje tek posle predjenih 8000km,i eto bas danas sam opet zamenio ulje i filtere..I znam da nece da mi prijavi gresku odmah,nego nakon 8000-9000 predjenih km..

Videcu kod jednig majstora sto mi je radio veliki servis on je ok lik i korektan covek i dobar majstor nego onj radi  u drzavnoj firmi kao auto-mehanicar i ima kuci  garazu radi sa njegovim kumom zajedno koji isto dobar mehanicar..Malo ima vise posle da se skine karter i ocisti pumpa naravno proveri da li je sa pumpom sve u redu pa cemo videci dalje ako je to u stavri porblem..Ma da na zadnje menjanje potrosio skoro 1l ulja ovog  puta..Jer prvi put kad sam kupio auto sipali smo Valoviline SAE 5-40W full sintetic,ali izgleda da to ulje vis enije za taj motor jer auto je presao vise od 180 000km tako da su mu majstori prpeorucili polu sintetiku 10-40w..Tada sam sipao Motul 10-40w preso oko 8000km i menjao ulje jer mi je izbacio dva puta u toku voznje da zamenim ulje `SERVIS CHANGE OIL` i onda posle toga prikazuje `STOP MOTOR`..Posle 30sek od prilike ta  greska nestane..Ugalvnom samo pod vecim obrtajima i  vecim briznama..
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: Ivan Septembar 07, 2013, 09:29:23 posle podne
Kod kog si majstora terao auto?
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: v_branko Septembar 16, 2013, 04:57:15 posle podne
ja sam uzeo passata 1.8 T i video sam u servisnoj da je imao te glupave long life servise. Koja glupost ! Prvo sto sam uradio jeste ciscenje tog sita na pumpi,kartera i bilo je koksa/prljavstine. Nisam imao problema sa pritiskom ali mozda sam ga na taj nacin i sprecio, nznm..Predlazem svakome to da uradi jer ruke su oko 30- 40e, kupis neko bzvz ulje, adetiv LMolly..i za relativno male pare sprecis totalni zajeb motora....

Moje iskustvo u troskarenju ulja je slicno. na 10 000 potrosi oko 750ml, i to je realno OK.

Da li je neko imao momenat da pri malko jacem gazenju, vec upaljeni check engine zbog grejaca lsonde, blinka ? Kad malko spustis RPM onda ostane upaljen ? (zbog LPG) ?? Thnxx
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: acix Septembar 16, 2013, 08:01:20 posle podne
meni blinka kad mi crkne bombina  B)
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: Vitko87 Oktobar 18, 2014, 09:20:12 posle podne
Drustvo,tek sad se javljam..ja zaboravio da napisem da je problem resen..U pitanju je bila uljna pump au karteu koja bila zapusena sa mnogo koksa i gareza..Ocisceno je sve zamenejno ulje i filer sada je sve ok..Nmemam vise tih problema..A postrsnja ulja je i dalje izmedju 750-1000ml ulja na 10k km... Cuo sam da je kdo njih problem ispod akumolatora ima neka rupa  ili otvor gde kad pada kisa  ili kada je sneg da voda ulazi kroz taj otvor i ide  u motor,tako da zimi kada izvadim merac ulja ono ima kao neke braon linije na meracu i ulju  :huh: ..neki kazu da je kondezacija u  motoru,jer kad aje hladniej vreme,auto ne stigne dovoljno da se zagreje ni  ulje u  motoru,to je na primer kada su kratke relacije u pitanju do grada ili tu  po lokalu..tako da ne znam sta je tu tacno i  sta moze  biti?
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: Ivan Oktobar 18, 2014, 10:36:54 posle podne
Ne moze da ide voda u motor.

Ne bar na taj nacin.
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: delja Oktobar 20, 2014, 06:18:03 posle podne
Voda iz  prostora oko akumulatora moze da prodre u kabinu i napravi picvajz sa CCM Modulom (to se meni desilo i to je neka druga prica),
kako se ciste odvodne rupe moze videti u temi ovde: http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=59003.0. (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=59003.0.) Ja sam uradio slicno bez skidanja kutije oko ECU.

Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: Vitko87 Septembar 01, 2016, 11:57:36 pre podne
Opet ja posle duzeg vremena. Posle dve godine od kako je ocisceno sito, uljna pumpa i zamnejno ulje naravno i ispran motor sa spirolom nisam imao problem.sa pritiskom ulja u motoru. Medjutim krenem iz Krusevca do Smedereva, u putu negde ispred V.Plane auto upali opet istu gresku 'Srevice Change Oil' i 'Stop Motor'. Ulje je bilo na polovini meraca vec sam presao nekih 9000km sa Motoluom 6100+ synergie 10-40w i auto promeni zvuk motora i izgubi snagu i ugasim auto i stanem sa strane. Auto je mleo i radio je kao  traktor. Pozvao sam slep sluzbu vratio se za Krusevac i pravac kod majstora. Turbina je bila polomljena unutar kucista msm na rotore i ne znam sta jos, hidro spaner plastika zatezaca polomljenaa,  ulje bilo i dalje izmedju min i max. E sad kada je majstor prvo skinuo karter, proverio letece i leze lezajeve kaze da su dobri i da nije proklizao  kao sto su mi vec neki rekli. Ulljna pumpa ociscena, sito, zameneja trubuna, stavljena nova, hidro spaner sam nasao u odlicnom stanju na auto otpad, zamnjen automat ulja, ulje filter, paljenje nastelovano. Auto pali lepo, motor radi ne cuje se, ima snage vuce kao blesav, ali opet mi pali kontrolku za ulje. I ona ista prica 'Service change oil' Stop motor. Na leru je mereno manometrom skinut je davac ulja i na leru mu je pritisak ulja 1.7bara, kad se dodaje gas ide oko od 3 do 4 bara e sad ne znam zadto se to opet desava..Majstor kaze da odem kod nekog elektricara da mi pogleda instrument tablu ili je nesto do elektronike nzm sta vec. Ako zna nesto da mi kaze sta trebam dalje da uradim, unapred hvaka 😊
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: pimbe Septembar 08, 2016, 11:56:45 pre podne
Majstor nema dijagnostiku = menjaj majstora . . .
Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: lucas76 Novembar 25, 2017, 08:09:20 posle podne
Pozdrav svima,jedno pitanje u vezi motora 1.8t. U voznji upalio lampicu ulja,proverio ulja i bilo ga je na sredini meraca, posle pal kilometara cuo se tup zvuk i kvacilo je propalo.99% je uzrok uljna pumpa. Motor ne pali i verovatno je potrebna generalna. Jel zna neko otprilke koliko kosta? Ili je bolje kupiti drugi motor.

Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka

Naslov: Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
Poruka od: mikula Novembar 26, 2017, 12:06:13 pre podne
Bice da je bolja opcija drugi motor,  delovi i majstor i pitanje sta je sve otislo ce biti duplo skuplje nego da se ubaci drugi motor