Nisam pisao odavno, a proslo je tacno godinu dana od kako sam kupio auto i jedno 14 000+ predjenih km, sto je i iznad proseka za mene.
U medjuvremenu je skinuta mapa koja je bila na autu, jer nije prijavljivala neispravan senzor radilice zbog cega motor nije hteo da se vrti preko 4-5000 obrtaja. Auto je ponovo mapiran, ovoga puta kod Ivana Vag Speed Shop, Stage 1+, 240-250 konja se izvlaci u zavisnosti od stanja. Ujedno sam zamenio i svecice, stavljene NGK BKR7EIX. Medjutim, bilo je gubitka pritiska nekih 0.2 bara, tako da sam narucio Diverter Valve iz originala Rev D.
IMG20230819160811 by
Mladenovic1989, on Flickr
IMG20230819160831_BURST000_COVER by
Mladenovic1989, on Flickr
Stavljen je na auto i ove nedelje bi trebalo ponovo da odem do Ivana da odradimo log i vidimo je li to to.
Auto sluzi odlicno, imao sam par manjih problema nevezanih za mehaniku i jedan potencijalni veliki peh koji moram da podelim sa vama da se jos neke ne zezne.
2 dana pred polazak na more mi je pukla sajla vozacevog podizaca prozora, ali je to brzo reseno. Onda je par sati pre polaska gepek ostao "bez struje" - prijavljuje neispravne sijalice na board-u. Znao sam odmah sta je u pitanju (instalacija na gepek vratima)...
IMG20230820151900 by
Mladenovic1989, on Flickr
IMG20230820150550 by
Mladenovic1989, on Flickr
Reseno to za pola sata i sve je bilo ok dok nisam menjao ulje. Na proslom malom servisu Nino mi je rekao da na mom kucistu ulja fali sito, pa sam kupio novo kuciste i montirao kad sam menjao ulje sada.
IMG20230829181633 by
Mladenovic1989, on Flickr
Isprobao auto pola sata nakon zamene, sve je bilo ok, ispucao ga 3-4 puta trecom do blokade. Sutra ujutru upalim auto i za 10 sekundi rada u leru iscuri skoro 2 litra ulja sa kucista ulja. Sreca te nisam bacio staro, nakon uporedjivanja vidim da ovo novo ima duzi navoj i dihtung gumicu koji nema ni veze sa originalnim. Vratio staro kuciste i sve ok, ali moglo je svasta da bude da se desilo u toku voznje.
Elem, marka je Birth, made in Italy, da se slucajno ne zeznete da od njih kupite ni zabicu neku ili sraf, kamoli nesto vise.
Desno je originalna gumica levo Birth, vidljivo je manja i nema zazora:
IMG20230830125311 by
Mladenovic1989, on Flickr
IMG20230830125402 by
Mladenovic1989, on Flickr
IMG20230830131107 by
Mladenovic1989, on Flickr
Letnji set sam skinuo i bice na prodaju jer mi se ne svidja boja, ako se ne prodaju, farbacu ponovo.
Jedna slika sa dedom koji je registrovan i vozi se povremeno:
IMG20230830100427 by
Mladenovic1989, on Flickr
Klinac je presao iz Recara u oem GTI sediste
IMG20230902161147 by
Mladenovic1989, on Flickr
I za kraj jedna slika moje bivse cetvorke koja je dozivela dosta promena. Bio da registrujem peticu na tehnickom pregledu gde radi lik kome sam prodao auto.
IMG20230831161921 by
Mladenovic1989, on Flickr
To je to za sada, inace su me Goodyear Eagle F1 gume odusevile kako drze krivinu, vrede svaki dinar. Podrao sam ih oko 1mm za ovu sezonu sto je ok.