Pa obzirom da sam imao Kupru pre ovog golfa sa istim motorom i dao 1000e samo za delove u glavi motora (imam slike sta joj je bilo) sa istom kilometrazom i tacnom 100%, ovaj u glavi nema problema sem tog lanca koji se potrosio i koji je inace mana na toj generaciji. Kucaj po netu, nacices milion tema o zameni tog lanca. On je zamenjen, kao sto se i svaki lanac menja posle izvesnog vremena, stari lanac je tu i zatezac, prva ugradnja, imam na uvid. Svecice sam menjao, ulje i sve filtere motora i menjaca, cam follower iliti potiskivac pumpe visokog pritiska (i stari je tu na uvid da nije bio mnogo mnogo los), menjao kompresor klime, sredio trap par stvari sto je bilo oko elektro brave suvozacevih vrata... O kakvim kvarovima ti pricas?
To da li bi ti dao 6700e je nesto drugo, cinjenica da Kupre kostaju po 1000-1500e preko i da obicne golfove cene po 6000e a moja platforma je ista kao Kuprina i Audi s3. Audi s3 kosta 9000e, i onda sam ja skup?
Pritom je auto dosta redji, jubilarni primerak jedan od 2200 komada u svetu. Nov kostao par soma vise od Kupre, i obicnog Gti-a... I ajde sad, ne bi dao 6700? Golf 6 gti kosta 9000e a ima slabiji motor. Uz neke mimimalne dorade je motor potpuno isti kao u golfu 6 R, osnova je ista a duplo jeftinija. Imas klip kako ide pa proceni dal ima 150ks
Sto se garancije tice, ko bude dosao i ustanovio da je auto imao tesku havariju i bio krivljen, placen mu je put posle detaljnog pregleda vozila od strane bilo kog majstora.
Ponavljam, zafarbavan jeste naravno, imao je sitna cuskanja kao i 90% ostalih vozila.