E pa da počnemo
115 vs 130 vs 150 razlike:
Veličina MAF senzora kod 115 je 2.5", dok je kod 130 i 150 3".
Usis od MAF senzora do turba je takođe širi dosta.
Usisna grana je kod 130 i 150 daleko veća, EGR se takođe razlikuje, tj.veći je.
Turbo je različit kod sva 3 motora:
115ks ima GT1749V kome je plafon 150ks
130ks ima GT1749VA koji ide do 180ks
150ks ima GT1749VB i ide do 200ks.
Dalje,
Dizne kod 130 ASZ i 150 ARL su identično iste i iznose 550cc, dok su kod 115ks oko 475cc, ako se ne varam.
MAP senzor kod 115 je 2.5 Bara, dok je kod 130 i 150 3 Bar.
150 ima FMIC, a ova dvojica SMIC i mislim da je kod 115 nijansu slabiji IC, ali ide do 190ks bez problema.
Za izduv nisam siguran, ali mislim da je isto širi.
Radilica je jača kod 130 i 150ks motora.
Ostalo je manje-više isto.
Uglavnom zamijeni usisnu granu ako budeš bilo što radio, jer nisu za preko 150ks.