Autor Tema: Passat b6 2.0 CARAT  (Pročitano 46373 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #60 poslato: Februar 10, 2020, 04:48:03 posle podne »


Gresna mi dusa pljuvao sam plastiku u pasatu, ali...pisao sam kao mi skripucka nesto u suvozacevim vratima. I islo mi na živce od kada sam uzeo auto. I jutros zulja krcka i poludim odem kupim silikonski sprej da naprskam spojeve na tapaciru. Skinem tapacir i reko da probam krug bez njega kad ono isto. I tada se smorim mislio sam da necu naci problem. Cackam zadnja vrata b stub ma sve stoji. I podignem ja malo suvozaceva vrata kad ono luft. Pogledam onaj sraf 13 na sarci, a on nije zategnut. I primetio sam da su vrata malo spala sto me zacudilo. Mada sam mislio posto su ta vrata farbana da se od cukanja sve zeznulo. Podignem lepo vrata zategnem sraf naprskam spojeve i centralnu konzolu silikonskim sprejom i nema vise nista da šušne :) pozdrav

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #61 poslato: Februar 25, 2020, 09:36:15 posle podne »
Paja prosao malo ozbiljniji test, isao na Kopaonik, malo i usetnju do Tutina. Sve zajedno oko 800 km. Petoro ljudi i pretovaren. Odlicno je isao i bila je uzivancija putovati sa njim.









Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #62 poslato: April 10, 2020, 10:25:32 pre podne »
Za sada paja se vozi i cekam da prodje ovo sranje pa da se nesto dotera. Pregledan je trap i vec naruceni delovi. Zadnji trap je ok, a na prednjem samo silen blokovi ne valjaju. Narucio sam velike silen blokove iz originala, a male lemforder. Kupljene i dve letnje gume. Samo cekma da ovo sredim i centriram trap i da ih stavim.


Sredio sam zadnje luftere posto su bili neispravni.
E sada malo zanimljivosti. Posto je auto kupljen od prvog vlasnika cije podstke imam u originalnoj saobracajnoj dozvoli, jedan dan mi padne na pamet da potrazim na fb i nadjem vlasnicu. Pustio sam joj poruku, tacnje moj drug, pitali smo za kilometrazu i ostale detalje. I gospodja je posle nekog vremena ljubazno odgovorila. Paja zaista ima pravu kilometrazu, rekla je da ga je redovno odrzavala i poslala fakturu od prosle godine kraj aprila. Ulozila je 2900e. Preveli smo spisak delova i radova. I na 185000km uradjeno sledece: mali i veliki servis, dve nove gume, usisna grana nova koja kosta 600e, tandem pumpa i tako jos neke sitnice.
E sad meni i dalje na usisnoj slinavi od uljnih isparenja tamo gde je ona polugica za leptire. Cini mi se da su je oni navukli i da to nisu zamenili. Takodje sumnjam i za tandem pumou jer je pustala naftu kads sam ga ja uzeo i promenio sam dihtung i sad je ok. Uglavnom rekla nam je kada je videla kolika je cena ona je njega prodala. Skapirao sam da je ostavila servisu auto da ga srede. Iprodaju i dala ga je kaze po niskoj ceni. E sad, sta je tu je. Najbitnije mi je da je uradjen veliki servis. Pk kais zaista izgleda novo, a i kada sko gledali zupcasti deluje sve bas novo.
Eto, ko bi rekao da passat karavan iz 2007.moze imati tu km. Jos malo pa 200 hiljada km.
Imam jedno pitsnje kako da resim tu usisnu da ne masti na tom mestu gde je onaj vakuum ventil za krilca?


Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #63 poslato: April 10, 2020, 05:31:13 posle podne »
Hrom na passatu je ocajan. Sve lajsne su matirale kao ds ih je nesto uflekalo, najgori su krovni nosaci. Probao sam jesenas malo da sredim ali nije bilo pomoci. Danas kupim k2 pastu za hrom i alumijijum i nista. Onda sam upotrebio mali agresivnije metode. Smirglao sam krovne nosace sa vodenom smirglom 1000, zatim 2000 i na kraju 3000. Posle toga polirka i pasta g3 i na kraju ova k2 pasta za hrom. Jedno 70% je bolje, ali moraće opet. I dalje se vide fleke i sjaj nije na zavidnom nivou. Hrom lajsne oko stakala su takodje lose i njih cu probati obom metodom. Razmisljao sam da uzmem i abrazivnu pastu za ruke ds skinem taj gornji slok i te naslage. Pa onds smirglu 3000 pa poliraje. Javicu kako je ispalo. Ako neko ima dobar predlog neka javi. Evo i slike kako izlgeda



Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2011
  • Age: 47
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +26/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7 R
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #64 poslato: April 10, 2020, 06:34:27 posle podne »
ako ga peres na ove samo usluzne perionice, jednog dana nece vise ni postojati taj hrom na lajsne ;)
drive

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #65 poslato: April 10, 2020, 09:00:19 posle podne »
Takav je dosao od preko. Mada perem na samousluznim, ali gledam da koristim samo cistu vodu. Znam da ona hemija ubija lak i sve

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #66 poslato: Maj 04, 2020, 07:19:15 posle podne »
Danas manja nezgoda, vozim polako u guzvi svojom trakom i covek iz leve se prestroji i srecom udari mi samo retrovizor i razbije ogledalo. Pobegao sam malo u desno pa sam spasio lim. Covek bio neki sa dobrocudnom facom i uzeo sam mu samo 1000dingera za ogledalo. I zamenio nekom kopijom od 650 din. Zimus mi nisu radili grejaci retrovizora. Nisam znao sta je, a danas kada sam ugradio to novo vidim ono greje. Tako da sam sada u potrazi za originalmnim polovnim ogledalima sa ispravnim grejacima. Naručio sam i rucicu i kozocu menjaca naravno original. I kupljena kutija za akumulator

Nasao sam i nebo u krem boji u odlicnom stanju, ovih dana krecem sa skidanjem mog i idem po novo.
Polako vracam sve na fabriku.

Van mreže delja

  • VW Početnik
  • Poruke: 122
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat 1.6
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #67 poslato: Maj 04, 2020, 08:11:56 posle podne »
Nista ja tu ne bi dirao sto se tice hrom lajsni i krovnih nosaca.
Dobar pasat.
Ima li dpf filter?
Nista ne moze da nadzivi stare tdi masine sa bosch pumpom.
Ali sta je tu je, enterijer je top. 
1342

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #68 poslato: Maj 04, 2020, 10:14:39 posle podne »
Nema dpf. Hrom nije dobar. Na slikama se ne vidi. To cu probati da ispoliram i taman malo i farove da sredim. Usmoro krecem sa svim radovima pa ce biti i slika

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #69 poslato: Maj 07, 2020, 12:46:42 posle podne »
Pre neki dan vozikam i sve cekam da uhvatim okruglu cifru i naravno zaboravim

Danas poceli radovi. Mislio sam da ce mi trebati ceo dan da skinem nebo, skinuo sam ga za 1 sat







Sutra idem po drugo nebo i montiram. Nadam se da se nece odlepiti od cimanja

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #70 poslato: Maj 08, 2020, 10:55:07 posle podne »
Zbog neba sam hteo ds odustanem od kupovine ovog pasata. Nisam verovao koliko se lako menja





Ostale su jos neke sitjice i gotovo je. E sad, moj auto nema onu mrezu za gepek takozvanu majminaru pa nije na nebu ni imao kacenja za mrezu. Ovo nebo koje sam uzeo ima kacenja. Ne bi bio problem da ta kacenja stoje radi ukrasa ali ladno ne mogu da se usrafe jer ne postoji mesto na koje se srafe. Smislio sam kako cu to pricvrstiti.
Prednje plafonsko ili ambijentalno svetlo se malo razkikuje. Ovo sto je stiglo sa nebom ima i dugmice i mikrofon i jos neo cudo za telefon. Moj to nema oa nisam htro ds stavim dugmice koji nemaju svrhu.
E sada ono sto me najviše zanima,na novom nebu postoji i modul ili senzor za alarm. Kapiram posto sva svetla na novom nebu rade da je i senzor povezan, jer se sva elektronika povezuje preko jednig dzeka. Kako da ga aktiviram i da vidim da li uopšte radi?

Van mreže taxi_bg

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 922
  • Lokacija: bg
  • Karma: +17/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #71 poslato: Maj 09, 2020, 02:35:07 pre podne »
Pre neki dan vozikam i sve cekam da uhvatim okruglu cifru i naravno zaboravim

Danas poceli radovi. Mislio sam da ce mi trebati ceo dan da skinem nebo, skinuo sam ga za 1 sat







Sutra idem po drugo nebo i montiram. Nadam se da se nece odlepiti od cimanja
Nemoj da se sekiras pokazaće on još 2 puta 200.000(doduse kod nekog drugog) 😀

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #72 poslato: Maj 12, 2020, 06:04:07 posle podne »
Juce odradjen trap. Prednja viljuska, silen blokovi i orednji i zadnji i kraj leve spone. Zadnje velike silene sam narucio u originalu, ali jije mi se dalo. Nestali su u putu, a auto vec bio rastavljen. Tako da sam stavio sve lemforder. Sada je poprilicno utegnutiji i mnogo lepse upija neravnine i rupe. Jos da se centrira trap i toliko.


Nesto sto me mnogo  vise brine, od kada je krenulo toplije vreme hoce auto na konstantnom gasu malo da podrhtava na oko 1600 obrtaja. Cim mu malcice dodam gas prestane. I kada se zagreje na radnu temperaturu ne oseca se nista. Da li neko ima predstavu sta moze biti

Van mreže Gibli032

  • VW Klub Prijatelj
  • Jr. Member
  • ***
  • Poruke: 249
  • Age: 27
  • Lokacija: Cacak
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: 2016 Passat B8 2.0TDI Sport
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #73 poslato: Maj 17, 2020, 09:46:55 posle podne »
Bas lepo ocuvan enterier i lepo odrzavana sedista, retkost za bez boju. Svaka cast  ;)

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #74 poslato: Maj 27, 2020, 10:58:29 pre podne »
Centriran trap. Posle centriranja auto je malo vukao u desno. Otisao sam opet da proverimo. Zamenili smo prednim točkovima mesta i sada je valjda ok. Ne mogu bas da procenim. Onda sam u trenucima dosade oprao motor





Bio je prasnjav osim u delu gdee je ventil za klapne usisne grane. Jbg tu malo masti.
Isao sam i u euro glas da vidim sta je sa senzorom za kisu. I momak koji tamo radi nije imao onaj providni silikon izmedju senzora i soferke pa je moj osteceni napunio nekim gelom i sada i on radi. Kada bude lepse da sredim jos par sitnica i toliko

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2424
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +50/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #75 poslato: Maj 27, 2020, 12:14:32 posle podne »
Odradi balansiranje točkova.
TDI POWER

Van mreže Fitipaldi

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2301
  • Lokacija: Basra, Irak
  • Karma: +36/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat B6 2.0 TDI CR
Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #76 poslato: Maj 27, 2020, 12:53:03 posle podne »
Zamena mesta točkovima obično rešava problem. Jel su ti reglazu radili sa opterećenjem?


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Poslednja izmena: Maj 27, 2020, 01:52:11 posle podne od strane Fitipaldi »
This time next year, we'll be millionaires!

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #77 poslato: Maj 27, 2020, 08:16:06 posle podne »
Kako mislis sa opterecenjem?

Van mreže Fitipaldi

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2301
  • Lokacija: Basra, Irak
  • Karma: +36/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat B6 2.0 TDI CR
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #78 poslato: Maj 27, 2020, 08:32:38 posle podne »
Treba tegove ubaciti u auto ili da šefe dvojica unutra. Sad, ne znam da li je to do aparata ili nije. Nisi isti parametri kad je auto prazan ili kada su dva putnika unutra. Meni je počeo bio da jede gume a kada smo uradili reglazu sa dvojicom unutra, sve je bilo ok.


Sent from my iPhone using Tapatalk
This time next year, we'll be millionaires!

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #79 poslato: Maj 27, 2020, 08:44:55 posle podne »
Nismo tako. Ali razumem sta hoćeš da kazes. Kada sam vozio sam isao je ok, a kada vozim nekog vuce malo u desno