I dalje imas veliki pad busta ali dosta manji nego sa otkazanim ventilom
,sada ti pada pola bara sto je i dalje mnogo ali bar moze da se vosti,nadji nekog pametnhog da ti malo popegla mapu, mnogo bolje ce ti se auto ponasati sa malo konstantijim pritiskom,nema veze ako to bude 0,9 ili 1 bar ali da bude konstanta do blokade.Neocekuj cuda preko mape i konstantne pritiske oko 1,2 ili 1,3 bara,to mozes samo da prevaris sa manuelnim kontrolerom ali je veliki rizik po motor ako si krvnik za voznju,ako to teras povremeno za svoj gust mozes da probas kako ce biti.
Ako hoces 1,2 ili 1,3 bara zdravog i pravog pritiska u konstanti, onda ti netreba drugi N75 ili W/G vec ti treba kolicina goriva i kolicina izduvnih gasova da tera turbinu a da to komp necita kao siromasnu smesu,svaki put kada sonda ocita siromasnu smesu N75 ce oboriti bust,jednostavno cipovanjem nemozes povecati protok dizni i do besvesti menjati njihov inetrval brizganja,nevozis TDI vec GTI da u 3000 obrtaja imas 190 ks a u 6000 imas 160ks
Ovo ti je dobronameran savet a ti ga prihvati kako ti zelis