Autor Tema: NOS  (Pročitano 60942 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: NOS
« Odgovor #20 poslato: Maj 19, 2010, 08:56:26 posle podne »
mali copy/paste sa jednog foruma:


Ovde ce biti navedeno par najcescih pitanja, odnosno popularnih zabuna, u stilu TRUE ili FALSE, gde cu pokusati da objasnim kako i zasto je nesto tacno ili nije, i zasto takva zabuna uopste nastaje. Slobodno postavljajte svoja pitanja

Da li ce N2O rasturiti moj motor?
Zavisi, od 3 stvari: od mehanickog stanja/ispravnosti motora, od sposobnosti motora da podnese dodatna podizanja snage, od kolicine snage koju dodate. Opste misljenje je da N2O na neki volseban nacin rastura motor. Ovo je naravno, potpuna zabluda. N2O po principu rada nije nista drugaciji nego turbina, na primer, cak stavise, jako je slican. N2O je samo jedan od nacina uvodjenja dodatnog kiseonika u cilindre radi povecanja snage, i gledajuci po KS, manja je verovatnoca da cete imati detonacije i katastrofalnu stetu na motoru sa 100KS sa N2O sistemom, nego sa bilo kojim drugim vidom dizanja snage. Dodajte 100KS putem N2O, putem turbine, ili putem novih bregastih i obrade glave na primer ? od ova tri nacina, najmanje sanse da vam motor zvekne imate upravo sa N2O sistmom, upravo zbog dobre kontrole detonacija prvenstveno putem hladjenja temperature usisa.

Naravno, sasvim je moguce da lose dizajniran i instaliran sistem upropasti motor, ali pod uslovom da se korektno koncipiran sistem ugradi na propisan nacin, N2O sistem nece razvaliti motor nista brze (a verovatno i sporije) nego bilo koji drugi vid povecanja snage.

Opet napomena: pretpostavlja se da je motor ispravan i da moze da konstrukcijski podnese planirano povecanje snage. Ako to nije ispunjeno, nebitno je da li je N2O u pitanju ili turbina, motor ce puci ovako ili onako.

Moze li se N2O koristiti na standardnom motoru?
Moze. Kljuc je biranje odgovarajuceg nivoa snage za vas motor. 30% je otprilike cifra za koliko moze da se bezbedno poveca snaga na maltene bilo kom motoru bez dodatnih intervencija ojacavanja. Za ovu cifru potrebno je samo promeniti svecice na 1-2 stepena hladnije, i uveriti se da sistem napajanja gorivom moze da obezbedi dodatni protok za trazenu snagu. Napomena: na N2O motorima NIKAD se ne koriste svecice sa 3 elektrode! To je najobicnija marketinska glupost ciji jedini efekat je pravljenje dodatnih povrsina koje mogu da se usijaju i postanu izvor samopaljenja smese i zakucavanja motora. Generalno se UVEK koriste svecice sa jako kratkom elektrodom.

Da li se motor mora ojacavati za veca dodavanja snage?
Mora, ali uglavnom zavisi koliko dodajete extra. Do 30% uglavnom se prolazi sa hladnijim svecicama. Sve preko toga, do 50% 1-6 je toplo preporucljivo. Za ekstremna pojacanja (100% i mnogo vise), 7-10 i dalje je maltene obavezno.

1. pomeriti paljenje unazad za 2-4 stepena za svakih 50KS povecanja snage,
2. gorivo dobre oktanske vrednosti, 98+
3. jaci sistem paljenja
4. jaca pumpa goriva
5. jaci dihtung glave sa jacim srafovima
6. jace kvacilo
7. kovani klipovi
8. kovane klipnjace
9. jaca transmisija
10. kovana radilica

itd... u zavisnosti od povecanja smage lista se nastavlja...


N2O sistemi ne mogu dati toliko koliko turbina?
Mogu i PUNO vise, stvar je samo budzeta. Naravno, krace traje, ali je moguce dodati maltene neograniceno snage, zavisi samo od budzeta kojim raspolazete. Dobitak KS/Nm je UBEDLJIVO najbolji za ulozeni novac, od svih metoda tuninga.

N2O se koristi samo na visokim obrtajima?
Upravo suprotno, na najnizim obrtajima su najveci dobici.

N2O se koristi samo na par sekundi inace motor puca?
Netacno. N2O se moze koristiti koliko god hocete, pod uslovom da NE PUSTATE gas ? znaci N2O se aktivira SAMO sa pritisnutim gasom. U bilo kojoj brzini, preko 2-2500 obrtaja. Licno sam ga aktivirao i po 30 sekundi bez problema.

N2O je zapaljiv i boca lako eksplodira
Netacno. Boca kod vozila sa LPG-om em skladisti zapaljivi gas, em je pod vecim pritiskom, pa ne vidite da puno takvih eksplodira oko vas, zar ne?

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: NOS
« Odgovor #21 poslato: Maj 25, 2010, 05:17:01 posle podne »
Ne slazem se sa tim da se nitro pusta i da se najbolje ponasa na niskim obrtajima,u takvim situacijama auto se jednostavno ugusi pogotovo atmosverski motori,oni zahtevaju visoke obrtaje.

Druga stvar i jako bitna je da se ne sme dozvoliti da kada se pusta nitro automobil udje u blokadu,tada se najcesce desava da pukne motor.

Van mreže phantoom

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 448
  • Age: 32
  • Lokacija: prijepolje
  • Karma: +27/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw golf 2
Odg: NOS
« Odgovor #22 poslato: Februar 24, 2012, 01:20:04 posle podne »
pozdrav svima
 Vi sa mk3 ako hocete oko 150 hp aj prepreporucujem da ubacite motor 2.0 abf od trojke i ta solucija nebi trebala da predje preko 500e max. ako hocete neke extremnije brzine i snage onda je moja preporuka VR6  driving njetga nemozete da preforsirate a mozete ga jos pojacavati silu
bar ja tako mislim da on ima prostora za razne experimente, dali se ti slazes sa tim KRVOLOK ??  biggrin

Van mreže ninjas

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2.0 TDI
Odg: NOS
« Odgovor #23 poslato: Maj 20, 2013, 05:09:46 posle podne »
Ako je ova prica jos uvek aktuelna, imam pitanje. Sta moze dodatno da se uradi sa 2.0 TDI, Passat B6 iz 2006. godine?
Podignut je sa fabrickih 140 na ~170 konja chip tuningom i stavljen kn filter.
Pozdrav.
bazinga

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9892
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +221/-52
  • Auto: Lada 2104
Odg: NOS
« Odgovor #24 poslato: Maj 20, 2013, 05:35:03 posle podne »
Može da se uradi da ga prodaš i kupiš drugi 2.0 al TFSI.

Van mreže ćubica

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1525
  • Age: 50
  • Lokacija: Novi sad
  • Karma: +70/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V GTI,rallye
Odg: NOS
« Odgovor #25 poslato: Maj 20, 2013, 06:54:18 posle podne »
Taj rad Desmo  biggrin

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: NOS
« Odgovor #26 poslato: Septembar 17, 2013, 10:21:21 posle podne »
bas taj nos je vrhunac tuninga :)xaxaxa
uvalis bocu u auto i glumis montera centralnog grejanja.

mogu li da zamolim nekog od ovih strucnjaka da nam objasne sta se dobije kad u turbaka ugradis neku struju koja moze da gura ALS anti lag sistem itd a cena verujem da nije mnogo veca od tog sranja posto ne znam koliko to kosta.
e pa to je drugovi vrhunac tuninga ne moras da vuces boce po kolima.
samo ti treba dosta poluosovina i zglobova
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."