Prvo nakaci na dijagnostiku da vidis pre koliko km je radjena regeneracija, pa ce se odmah videti na koliko je km radi.
Ja imam ispravku softvera 9978... Regeneracije mi radi na od 100 - 170 km, kad je gradska voznja, 100 km je kad su hladniji dani i kad je bas mala prosecna brzina, kad ima mnogo stajanja. Čim imam malo otvorenog puta, produzava se km za regenarciju. Problem su male prosecne brzine.
Nisam isao na bas duzi put, ali mislim da na 800km puta, bi mi sigurno uradio bar 2-3 regeneracije.. Takav je.
Inače, zatvoren mi je EGR fizički. Blizu sam auto puta, pa gledam da uvek izadjem na auto put da odradi regeneraciju. Ako nisam blizu auto puta, gledam da ga provozam nekim sirokim bulevarima, bez mnogo stajanja. Efekat je isti kao na autu putu, ako ne i bolji.
INače po VAG DPf-u, kad krene regeneracija sa nekih 100% zavrsi je na oko24%, a jednom mi se desilo kad sam ga provozao kumodraskom do kumodraza i tako u krug trečom brzinom da je spustio na 20%, a Carista mi pokazuje da je tada na oko 7 grama cadji...
Inače pepeo ili otpad-OIL ASH kod mene je u litrima, i iznosi 0,14 L, sto kazu da je na oko 75% napunjenosti. Jedan clan na forumu je pisao da je na 0,175 lit morao da da skida DPF. Medjutim, drug mi ima Alhambru sa istim motorom, regeneracije mu radi na preko 500km i to gradske voznje, a OIL ASH mu stoji na, po meni neverovatnih 0,25 litara, i nista se nenormalno ne desava, mada on ima Ad Blue...
Ako imas mnogo otvorenog puta, a na svakih 50km radi regeneraciju, onda to bas nije normalno..
Mozda da kupis ELM 327 i preko VAG DPf-a pratis stanje.