VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Auto klime, Ventilacija => Temu započeo: Micke Passat b6 Januar 26, 2017, 11:49:11 posle podne
-
Pozzzz ... Od kad sam uzeo auto imam problem sa grejanjem na desnoj strani... Nikako da odem do majstora da vidimo sta je...Ali pre 3-4 dana na sred voznje dobio je grejanje na desnoj...Nije vrelo duvalo ali toplo dok malopre usred voznje osetim da opet hladno...Koliko li od prilike naplacuju majstori zamenu malog hladnjaka ako je on,koliko taj ozloglaseni motoric za klapne itd ??? Cisto da se malo uputim u cene :) :) :) Hvala unapred...
-
Da li je automatska ili obicna klima? Da li je dvozonska? Da li imas grijanje na vozacevoj strani?
Pretpostavljam da je dvozonska klima,pa da je zakovao motorcic klapne toplo/hladno na desnoj strani.
Nakaci to na dijagnozu,prije nego rasturis pola auta bezveze.
Sent from my D2303 using Tapatalk
-
Zašto pola auta? Meni je bio crko mototčić na desnoj strani, hladno non stop. Skinuo kasetu kod suvozača i odmah sa leve strane je na dva šafa uštekan, 20min posla. Kupio polovan za 3.ooorsd jer za nov mi tražili 90€
-
A ako je zaglavila klapna?
-
Onda kapa i rukavice cold lakše je biggrin
-
vozacu grije, a suvozaca ko sex neka se mrzne. dosao prijatelj meni u servis prije dosta vremena onako na pivu, reko ne valjaju ti zadnji amortizeri da ti donesem da zamjenimo, a on mi odgovara "boli me k...c ne vozim se ja nikad nazad"
-
Xaxaxaxa,pa u pravu je čovjek.
-
Ma da bre... upravo tako, i zima polako prolazi... :53
-
Od prosle godine ga vozim,kad treba da greje na desnoj strani ledeno hladno duva a na levoj toplo...U zadnje vreme na desnoj mlako duva a kad se motor zagreje do 90 stepeni izgubi i to mlako pa pocne opet hladno...Kad ser ugasi,motor pocne da se hladi,po startu opet pocne mlako i opet izgubi...Nije mi jasno :) Inace klima je dvozonska...
-
Imam ja zanimljiv slucaj...
Bio auto (pasat B6, 2010.) u zvanicnom servisu, menjali blokadu stuba volana, morali oni zbog kodova...
Mislim da su skidali komandnu tablu jer mi ne stoji lepo levi otvor (vozacev uz A stub), upao tockic znatno u otvor i kroz resetke se moze videti rub tapacirunga komandne table... verovatno su polomili nesto...
Ono bitno u vezi grejanja je da kada upalim na 26C da greje (to je brojcani maximum kod mene) na mom klimatroniku dvozonskom automatskom, cujem ventilator(e) da rade, podesim rucno na maximum protok al ne ulazi vazduh kroz 4 velika otvora u kabinu, kad smanjim na 23C vazduh pocne da ulazi, kad prebacim da samo greje prednje staklo struji vazduh i na 26C ka soferki...
Sta je problem, da li je normalno da manuelno podesena temperatura i jacina duvanja ne dozvoljava protok vazduha u kabinu?
Da li su i sta mogli u servisu (najovlastenijem) da pokarabudze pa da ovako klima radi?
-
Pozzzz ... Od kad sam uzeo auto imam problem sa grejanjem na desnoj strani... Nikako da odem do majstora da vidimo sta je...Ali pre 3-4 dana na sred voznje dobio je grejanje na desnoj...Nije vrelo duvalo ali toplo dok malopre usred voznje osetim da opet hladno...Koliko li od prilike naplacuju majstori zamenu malog hladnjaka ako je on,koliko taj ozloglaseni motoric za klapne itd ??? Cisto da se malo uputim u cene :) :) :) Hvala unapred...
Imam identican problem, stoji resenje, zamena motorica klapne. Mene interesuje, da li moze da se ovo rasturi i rucno pomeri (kao kod zastave 101) dok malo ne prikupim para i kupim drugi motor?
-
Kod nekih kola (video licno na reno megan) moze da se okrene u zeljeni polozaj i raskaci se dzek od struje i on tako stoji u tom polozaju, e sad za pasata nisam siguran mada bi trebalo da moze e sad dal je pristupacan taj mehanizam nisam siguran
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Taj motorcic je oko 20€ polovan. Na suvozacevoj strani nije teško da se zameni dok je na vozacevoj teze. Ja sam ga zamenio na vozacevoj pre neki dan i sada obe strane greju isto, tj. odlično.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Nije do motorica. Motoric radi. Rasturio sam sve, i motor otvara i zatvara. I dalje je hladno. Malo zamlaci, ali je hladno i dalje. Nije kao na vozacevoj sttani. Da li je moguce da ne zatvara dovoljno?
Na dijagnostici ovo pokazuje...
(https://i.ibb.co/MRwKGs2/20181217-204208.jpg) (https://ibb.co/MRwKGs2)
-
Poštovani članovi ovog foruma, obraćavm se sa istim problemom koji ste većina ovde imali, ali vidim malo rešenja 😊 Naime od maja sam vlasnik jednog iskreno mogu reći odličnog Passat-a ali sa jednom boljkom a to je grejanje. Leva strana greje rekao bih sasvim ok ali zato desna duva samo hladno u svim mogućim položajima i različitim zadatim temperaturama koje ne postiže. Otvoreni su prilazi motorčićima i vizuelno svi rade i okreću u zadatim smerovima. Znači motorčići su ok. Moje pitanje za vas je šta sledeće proveriti i na koji način ako neko zna mogu rešiti za ovo zimsko vreme vrlo neprijatan problem. Hvala unapred na odgovoru.
-
Ja isto imam problem sa desnom stranom,ne duva skroz hladno al ono neprijatno mlako i mnogo manjim intezitetom nego leva strana.kada dam kontakt kao da kucka neka plastika iz table.
Jel na vcds se vidi da je motorcic ili mora da se dodje do njega da se vidi dal radi?
Sent from my LG G4 using Tapatalk
-
Postize li auto radnu temperaturu?
Procisti mali hladnjak vodom. Imas kod mene temu koju sam ja otvorio. Isto imao takav problem i rjesio ga ispiranjem malog hladnjaka. Jer se iz ne znam ni ja kojih razloga pocne zacepljati. Iako je g12 u njemu i ja ga promjenio kad sam uzeo auto. Lijeva strana ima grijac elektricni i zbog toga duva toplo.
Ali treba provjeriti i dva senzora u lufterima dijagnostikom. Da se vidi da li prikazuju dobru temperaturu. Jer ako sad npr pokazuje da je desni lufter na 80 stepeni. Tad ce klima sama da se kompenzuje za tu temperaturu da je prilagodi trazenoj i moze da zbog toga duva hladno.
Dok je meni bilo nesto otprilike ovako. Kada je na hi namjesteno. Lijevi lufter negdje blizu 50stepeni. Desni na 20. Sto je realno i bilo tako. Pa sam znao da je problem negdhe drugo.
-
Radna temp jr na 90 i jako brzo dodje do 90.
A letos mi se desilo da oko kolasina prebacim klimatronik na 29 i nije hteo da okrene na grejanje,nego klima ladila sve vreme.
Moracu da odem da mi neko proberi taj motorcic pa ako on otvarabi funkcionise da kazem majstoru za taj mali hladnjak.
Sent from my LG G4 using Tapatalk
-
Evo da se javim i ja. Očigledno im je to mana. Naime, desna strana nekada duva mlako, ali pretežno samo hladno. Dijagnostika pokazuje da je sve u redu, dok čujem s vremena na vreme jedan od motorića kako tandrče. E sad, razmišljam da rastavljam sutra, pa da pogledam klapnu, ili bar da vidim šta tandrče toliko, ako već ne uspem namestiti da greje.
-
Javi sta si uradio...
Jek ti se cuje kad das kontakt kao da motorcic radi i cuje se negde u intrument tabli?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
Motorcic sigurno. Tako je meni bilo na levoj strani, zamenjen motorcic i sve je ok
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Jel morao da skida plastiku od inst. Table?koliko para te izaslo?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
Nemoj dzaba da rastavljas tablu tok ne provjeris osnovno.
Kada motoric zakuca, dijagnostika ga obicno prijavi. Mora se motoric malo cuti, to je normalno i kada je ispravan. Udjes u vcds i nadjes mjernu grupu koja prokazuje temperaturu zraka koja ozlazi iz suvozacevog i vozacevog luftera. Ako se i po dijagnostici razlikuju, odnosno ako je suvozaceva mnogo hladnija odradi kako sam i napisao. Skini dva crijeva sa malog hladnjaka, ubaci slauf u jedan prikljucak na malom hladnjaku i pusti kinut dva da voda ispere. Pa obrni smjer, stavi slauf na drugi prikljucak.
A ako pokazuje da je ista temperatura ili veca u suvozacevom, znaci da je senzor u lufteru problem.
Lakse ti je to za prvu odraditi,a ako ne pomaze onda tablu diraj majstor1
-
Neće da pokaže vcds dok ne crkne totalno. Meni nije. 20€ motorcic i 30€ ruke, s tim sto je mnogo teze zameniti na levoj strani. Za desnu imas tutorijal na YT.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
(https://i.postimg.cc/m1SmkNBN/20191101-122848.jpg) (https://postimg.cc/m1SmkNBN)
(https://i.postimg.cc/phwwzBww/20191101-122947.jpg) (https://postimg.cc/phwwzBww)
Evo kolika je temperaura kod mene izmereno. Mereno je kada je duvalo u grudi i u noge.
Kod mene na vcds ispisuje gresku
(https://i.postimg.cc/21HK0Dbc/20181217-204208.jpg) (https://postimg.cc/21HK0Dbc)
ali klapna radi - snimak
https://streamable.com/tra53
Ako se vezem na prethodni moj post u drugoj slicnoj temi, ispisuje gresku na vcds, ali motoric radi. Znaci da je vrlo verovatno do zaprljanog malog hladnjaka.
Ja sam zakazao zamenu motorica za cetvrtak sledeci, ali bih probao prvo da isperem to. Koliko je komplikovano to odraditi u sopstvenoj reziji ispred kuce bastenskim crevom. Nemam garazu.
-
Kupi dvije litre g12 koncentrata.
Vidjeces dva crijeva gumena koja ulaze kroz protupozani zid u kabinu. Skini crijeva, brze spojke su. Znaci izvuces osigurac i povuces prema sebi crijevo.
I tako oba skini. Zatim uzmes slauf pustis vodu i isperes i jednu i drugu stranu malog hladnjaka. Samo neka ti motor bude hladan. Da ne prskas vrelu turbinu hladnom vodom.
I zastiti protokomjer vrecicom, on je najosjetljiviji tu. Cisto ako se prospe, da si siguran.
-
To je na suvozacevoj strani?
Od ponedeljka sam prepodne na poslu, pa cim se vratim...
Hvala
-
Skoro u sredini. Odma kraj njega se nalaze i dvije sive metalne cijevi, na svakoj ima imbus saraf(ako se dobro sjecam). One su ti od klime. Njih ne diraj :41
-
Kupi dvije litre g12 koncentrata.
Vidjeces dva crijeva gumena koja ulaze kroz protupozani zid u kabinu. Skini crijeva, brze spojke su. Znaci izvuces osigurac i povuces prema sebi crijevo.
I tako oba skini. Zatim uzmes slauf pustis vodu i isperes i jednu i drugu stranu malog hladnjaka. Samo neka ti motor bude hladan. Da ne prskas vrelu turbinu hladnom vodom.
I zastiti protokomjer vrecicom, on je najosjetljiviji tu. Cisto ako se prospe, da si siguran.
Po tvom druze auto ne bi smjelo u lokvu uletitit. Za turbinu malo i pije vodu, ali za protokomjer ga usra
-
Okej :26
Aaa pa zato mi ne moze biti family pack wc papira ni 5 dana lost006
-
Poštovani, što se tiče kućne radinosti ispiranja malog hladnjaka teško će ići tj. skoro nikako jer se vremenom napravi gelasta masa koja se ne da isprati. Uvek se može pokušati ali ovo pričam iz ličnog iskustva i kao potvrdu toga ubaciću par slika malog hladnjaka kad je bio skinit. Isečen je i gle čida ispiranje ne pomaže.
-
U cetvrtak sam odvezo auto u servis. Pregledao motoric i on je ispravan. Nije mogao da pridje crevom da ispere mali hladnjak i druga opcija je bila zamena istog.
Zamenili smo mali hladnjak, i sada grejanje radi u fullu :)
Naravno i antifriz.
-
Javi sta si uradio...
Jek ti se cuje kad das kontakt kao da motorcic radi i cuje se negde u intrument tabli?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Evo da se javim i ja sa odgovorom. :)
Naime, kod mene je klapna bila raskačena, ali je crkla, pa je prethodni vlasnik raskopčao, da li je hteo menjati, ili ko zna. Prebacio je na grejanje, i čekam proleće da mogu normalno sve rastaviti da je zamenim.
-
možda je već pisano ranije pa reko da pitam ponovo i osvezim temu...
jako je zeznuto menjanje tih motorica za mesanje temperature vazduha i nece svako da rasturi ceku tablu da zameni motorcice...
imate li neki predlog mozda za Pančevo ili Bgd i koliko to kosta otprilike za jednu ili obe strane?
unapred zahvalan na odgovorima.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
Cene se krecu oko 130-150.
Ja sam pre 10-ak dana zvao da pitam za mene za Lagunu 2. Rekose mi 150.
Prosli cetvrtak sam sam sve rasturio, zamenio deo i vratio sve na svoje mesto.
Kod mene je crkla klapna pa sam morao i samu kutiju grejanja da otvaram da bih dosao do nje.
U svakom slucaju posao vredi te pare koje majstori traze.
-
Kod mene je dijagnostika prijavila motorić, ali pošto sam bio radoznao, skinem ladicu na suvozačevom mestu, i proverim prvo žice, a ono električar otkačio klapnu, šta već na suvozačevoj strani. Vratim, radi. :D
-
bio na dijagnostici...
leva strana ne radi motorcic a meni leva strana lepo greje( vrednost temp. od 20 do 220 a kod mene ide od 20 do 170,znaci grejanje radina 27stepeni)
desna strana nema gresku ali konstantno duva hladno cak i na HI
čeka me rasturanje cele table nažalost
-
rastavio sam kasetu,dosao da mogu da vidim motorcice..
v159 radi i okrece napred nazad kada menjam temperaturu sa low na hi,motorcic za recirkulaciju vazduha otvara i zatvara.
A i dalje hladno i slabije duva desna strana iako dijagnostika pokazuje da je sve ok.
Vidim da taj motorcic v71 koji mi pokazuje Carista da je greška,e sad ne znam ima li veze v71 i v113 ili je to isto tj samo za recirkulaciju?
Totalno sam izgubljen i ništa mi nije jasno,majstor mi reče da mora da vidi šemu grejanja i hlađenja..
Ako nešto neko zna,svaka je pomoć dobrodošla.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
Ja sam sve živo to probao i na kraju našao da mi je zapusen mali hladnjak. Da li si siguran da stvarno greje leva strana, ili samo onako tinja? Ja sam mislio da greje, a u stvari je radio samo električni grejač.
Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka
-
desna strana bas greje ok...
recimo srednji otvori ventilacije levi greje desni je mlak,desni ventilacioni otvor slabo duva i konstantno duva hladno...dok recimo desni kao furuna
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
Verovatno ti je motoric otisao, kao i u vecini slucajeva. Kada skines plastiku sa centralne konzole (kod leve noge suvozaca) videces belu polugicu koja prebacuje toplo / hladno. Pomeris je i za prvu si resio problem. :)
-
Isti problem imam sa pasatom b6, desna strana hladno duva. Inace motoric se ne cuje i ne prijavljuje dijagnostika nikakvu gresku. U nedoumici sam da li da idem na ispiranje, da li ce to pomoci, ili da zamenim hladnjak. Da li znate nekoga Bg i okolina koji rade to?
-
Mozda je motoric ispravan ali je pukla poluga koja pokrece klapnu.
Kad je hladnjak zapusen onda bi duvalo mlako na sve otvore. Ako na jednom duva toplo a na drugom hladno pre ce biti do klapne/poluge.
-
I ja sam takvog misljenja. Da li se isplati uzimati polovan, ili kupiti neki alternativni nov?
-
Bolje nov.
Polovan moze biti u ko zna kakvom stanju.
Nije mali posao oko zamene da bi rizikovao sa polovnim.
Edit
Sad sam gledao cene novih.
Krecu se od 3000 pa na gore.
Denso, Nissens i Febi su 50-60 evra.
Polovan nije ispod 30 pa ti vidi sta se vise isplati.
-
Ima u Bg servis koji radi samo te zajebancije ali nemam nikakav kontakt
-
Znas li gde su, ime, nesto? Dosta njih nece da se bakce sa time, a jedan kod kog sam bio kaze mora da se skida tabla, sto evo iz vasih iskustva, ne mora..
-
Ne mora tabla ali mora da se zajebava žestoko ispod vizacevih nogu. Ja sam platio ruke 50e.
Послато са SM-N970F помоћу Тапатока
-
Tako i meni jedan majstor rece, da je bas zajebancija velika. Generalno vredi te pare kad vidis koliko je cimanje oko toga. Gde si radio ti?
-
Ljudi moji, da li je moguce da niko ne zna majstora u Beogradu i okolini ko radi ovakve stvari, a pritom ne dere sa cenama? Da je posten. Moram da resim problem do kraja meseca najkasnije.
-
Ja sam radio u Sapcu, mogu taj kontakt da ti dam.
Послато са SM-N970F помоћу Тапатока
-
Daleko druze moj, treba mi Bg i okolina..
-
Evo da se ja javim sa resenim problemom. U pitanju je bio hladnjak grejanja, sve je normalno radilo osim desne strane sto je neujednaceno duvalo, u odnosu na levu stranu, i naravno umesto toplog duvalo hladno. Na preporuku Vllade sa foruma(kojem se ovim putem zahvaljujem +1 ima od mene), cuo sam se sa momkom u Bg-u(Jajinci), koji radi takve stvari, odmah se dogovorili, ostavio sam mu juce auto, nakon kontrole ustanovljeno da je hladnjak grejanja, cena zamene 120e ruke + 7500din Denso deo. Trebalo mu je ceo dan da skida tablu, da se petlja sa tim, i na kraju je resio problem, auto greje kao Smederevac sada(zena presrecna), posto se ona vozi na suvozacevom mestu uglavnom. Da je bio motoric, kaze mi 30e ruke + 5000din nov deo, ima ih 12 komada, a obicno zabode jedan ili dva, sve zavisi od slucaja do slucaja.
Kontakt:
Nikola - 064 261 5959
Adresa:
Porodice Petkovic 13, Jajinci, Beograd
Nadam se da sam nekome pomogao, i da ce resiti problem svoj. driving
-
Драго ми је да си успео да решиш проблем!
Кад су нам жене задовољне и нас мање боли глава
Sent from my vw mk5