Mislim da Ecu zahteva odredjenu kolicinu goriva, a dizne moraju to da isporuce i toliko da isporuce. Sa vecim diznama bi trebalo da se samo promeni brzina kojom ce dizne da isporuce to gorivo. Posle remapa Ecu ce da zahteva vecu kolicinu goriva, koje su sada vece dizne spremne da bez problema obezbede, povecava se i turbo boost da ne bi auto dimio, vec sve to lepo iskoristio...
Da se stave vece dizne bez remapa ne verujem da bi se bilo sta dobilo osetno, ali ne mogu da tvrdim, a da se stavljanjem samo vece turbine dobija penis, to znam.. Bude jos gore. Auto je isao ostetno losije, sto je primetila cak i moja zena.
Ecu je kompjuter i to ne funkcionise na jebem li ga daj sta das, vec ako Ecu trazi 0.2726337mg necega, a dobije 0.2726336 ili 0.2726338, eto ga neki over ili under boost i safe mode... Na kraju dobar sam sa ovim momcima iz Bobosport pa cu da i lh pitam da li se ista dobija, ali mislim da unapred znam odgovor...
Ovaj ASZ sto Kiki ima je identican sa ARL i BPX od 116kw u Ibizi Cupri. Jedina razlika su 1749VA turbo i ASZ a 1749VB i ARL i BPX, Fmic umesto smic i jaci srafovi glave... Dizne su identicne kao i sve ostalo. Ovi na Briskoda i TdiClub insistiraju na tome da se za 180ks onavezno stave ti jaci srafovi!
Na Darkside Developments preporucuju to takodje, tako da imaj to na umu...
Kad stavljas turbo od ARL mora da odradis i Egr delete jer se polozaj cevke od turba do egr razlikuje, pa ne pase ni od va ni od vb. Takodje mora da se malo zaklokuje jaci turbo, ili kako se vec kaze...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro