VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: Bojan_GTI Mart 14, 2007, 07:36:12 posle podne
-
Posto zelim da stvljam izduvnu tipa 4-1 ili 4-2-1 sta je vec bolje, zanima me postoji li neki proracun kako i koliki obim cijevi da bude,duzina i ostalo.Znaci moj motor je 2.0 16 136 ks!
-
Pa boki stvari stoje ovako...ako uzmes 4-2-1 pokrice ti veci deo obrtaja od nizeg ka visem i ona se koristi za ulicnu voznju a 4-1 se koristi za trke na pisti,drag trke jer pokriva obrtaje od srednjih do visih....najbolje je da povezes cilindre koji imaju isti takt,napr. prvi i cetvrti i drugi i treci....pa ta dva posle u jedan...e sad,nemoj da preterujes sa precnikom cevi jer mozes da dobijes kontra efekat
jer jedan deo gasova mora da ostaje u grani....a mislim da bi ti 1.75 inc (4.5 cm) bilo dovoljno..evo primer dario iz hrvatske,samo tvoj je 2.0
Navescemo slobodan primjer i dimenzije auspuha za FIAT 850 s VW motorom, azpremine 1.8l - DARIO
Namjena - DRAG RACE
4-1 sistem auspuha
1.8l zapremina
284
-
ok raspitacu se jer mogu jeftino da odradim izduvni sistem samo da ne preceram sa dimenzijama!!!hvala!
-
Javi da mi kazes koliko teje izaslo,bas me zanima,samo nepreteruj sa dimenzijama,a moj ti je savet da stavis 4-2-1.....i javi koliki ti je preporucio precnik unutrasnje cevi...ovo od 4,5 cm kazu da ide za golfa 1.8 16v i za passata 2.0 16v ali ti vidi pa da uporedimo misljenja.....
-
evo i ja da se prikljucim s istim pitanjem za dvojku gti 16v! pre par dana sam bati u petrovaradin odneo dihtung da se pravi prirubnica pa smo nesto polemisali da li je bolje 4-2-1 ili 4-1! vec satima tragam na netu i oci su mi ispale! evo konacno nadjoh temu...
ako je onako kako pise u prvom odgovoru odlucujem se za 4-1! precnika 4,5cm??? tell me more tell me more!!! ako moze i slika!?
-
Evo,uspeo sam da nadjem ovo....ovde ima sve
4-1 za trke
http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/l122/r1...aders_Race.html (http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/l122/r123/Headers_Race.html)
4-2-1 za ulicnu voznju
http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/l120/r1...ers_Street.html (http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/l120/r121/Headers_Street.html)
-
hvala Nenade, pomogao si puno!
-
Nema na cemu !!!!!
-
pa do jedno 120 eura treba da me kosta izduv, mislim da nije puno a sto se tice dimenzija mislim da nema ovaj tip pojma koliko i sta, moram vidjet da nadjem tacne dimenzije da nebi dobio kontra efekat.
-
Pa nije puno....jer bese tvoj motor isti kao kod passata b3 16v????
-
jeste iz njega je ubacen!
-
Nasao sam ovaj podatak,mislim da ce ti pomoci ...
velicina izduvne grane(osnovnih cevi i sekundarne cevi) zavisi od velicine cilindra
-velicina(precnik je spoljni) izduvne grane u konfiguraciji 4-2-1 kod auta sa 4 cilindra
A) cilindar 250 cc> osnovne cevi (one iz cilindara)=1,25" precnik x 12"-18" duzina
sekundrna cev= 1.5" precnik x 15"-24"
cilindar 400 cc> osnovne cevi 1.375"-1.5" precnik x duzina kao predhodno
sekundarna cev= 1.625"-1.75" precnik x duzina kao kod predhodne sekundarne
spoljni precnik ostalih cevi u odnosu na zapreminu motora(atmosfernog)
1.3L = najbolje- 1.875"; minimum- 1.75"
1.6L = najbolje- 2.0"; minimum- 1.875"
2.0L = najbolje- 2.25"; minimum 2.0"
sve ovo pod uslovom da samo 1 cev ide od grane do lonca.
Moze se dati i u odnosu na snagu motora
75KkW= 2"
120kW = 2.5"
165kW = 3
-
ok!hvala puno, javicu sta sam uradio.