VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: vladairon Januar 14, 2018, 01:56:35 posle podne
-
Je l radio neko ovo? Citao sam negde da samo Corrado Vr6 ima tapove sa trojke, a svaki drugi Corrado sa dvojke. E sad, zanima me da li se dobija trojkinim trapovima jos nesto osim sirine traga? Bolje lezanje, lepsi osecaj u voznji? Posto mi trojkin i dvojkin trap sto se geometrije tice deluju prilicno isto, osim dimenzija poprecnih vodjica i drugacijih stabilizatora prednje balans stangle.
Druga stvar koja me muci je sledeca, ako stavim trojkine trapove, da li cu moci posle da upakujem neke felne sa falcem i da spustim auto?
I jos jedno pitanje, da li obicna trojka i trojka GTI ABF imaju iste trapove (osim glavcina koje se razlikuju po broju srafova)?
-
Prednji trap kod Corrado VR6 i Golf MK3 i ABF su isti i razlikuju se od običnog trapa. Razlika je u tome što su kugle postavljene ispred ose točkova, a na običnom po sredini.
Inače to vešanje se zove "plus vešanje".
Plus
(https://s17.postimg.org/48vzp5yz3/00-1h0407256.jpg)
Obične
(https://s17.postimg.org/hd1k1vlvz/00-171407255b.jpg)
Viljuške se takođe razlikuju, pa kad bi stavio jednu preko druge video bi da je na plus viljuškama kugla takođe pomerena ka napred, koliko i na glavčinama.
Kugle
Plus
(https://d2m4kcr6k6fa8s.cloudfront.net/_img/products/167396531/AF23CCE9-08CA-441C-B5E7-0278C95CE7D3.jpg)
Obične
(https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRePtz2ZOy4v5LiQfSr7Wu366e7HMVLkwUjBOTnn2DMAzDNdbaP)
-
Zato Verka i trojka imaju nagib na tocku kada se motaju, a ovi obicni trapovi nemaju. Nista, onda definitivno idu trapovi sa ABF-a. Hvala Raco! :26
-
Nisam siguran da li mora i servo letva ZF i spone, razlikuju se od običnih TRW, ne mogu da se kombinuju. Razlika je i u balans štangli, pa ne može da se koristi MK2 i obična MK3 štangla već samo sa VR/ABF , ali postoje plus viljuške sa Passat B3/B4 i kod njih se balans štangla kači isto kao i na MK2/MK3.
Zadnji trap (torzija) sa Corrado VR je ista kao i sa MK3 torzija sa diskovima, jedna MK3 torzija sa balans štanglom.
Evo jedna slika za razmišljanje, ima dosta stvari da se reši ali je extra varijanta. Audi TT aluminijumske viljuške.
(https://s17.postimg.org/twwop67dr/A1e_Grna.jpg)
-
Odlicna ideja. Ali ne bih da ekperimentisem jer hocu da napravim auto za svaki dan. Stavio bih sve sa trojke u kompletu.
A je lima trojka GTI 8V plus oslanjanje? I je l znas mozda da li je most sa trojke VR6 i ABF isti? Mislim na one prepuste gde dolaze nosaci motora. Da ukljucim vise modela u pretragu, lakse cu naci.
Video sam ovde negde na forumu da neko peskira i farba trapove za 50e, ali ne mogu da nadjem temu. Je l zna neko ko to radi? Necu imati vremena da to uradim sam.
-
Most skini sa bilo kog MK3 svi su isti, a razlika na Plus vešanju je u viljuškama, kuglama i glavčinama i možeš ga naći na Golf MK3 (ABF, VR6) Toledo MK1 ABF ili Passat (ABF, VR6, AFN).
-
Evo zbog čega su TT viljuške bolje. Pored toga što su aluminijumske i lakše, pogledaj koliko su kugle niže postavljene. Kod običnog vešanja kad se spušta auto "u pod" pređe se granica i onda auto mnogo lošije leži nego standardna visina. Plus vešanje, a naročito TT setup su prava stvar za spušteni auto.
(https://s13.postimg.org/xt152wn1j/rstec_Us.jpg)
Još jedna prednost je smanjeni understeer kod Plus vešanja, a što se tiče felni 5x100 imaju veči ET za oko 10mm.
(http://www.johnnyoconnell.com/images/tips/understeer.gif)
-
Svaka ti cast na znanju i sto uvek to znanje podelis sa svima.
Vidim, jasno mi je sta pricas. Sta je potrebno da se prepravlja da bi se te viljuske stavile?
-
Ja bi ti savetovao da odradiš MK3 plus vešanje, jer je sve na šraf i ne razmišljaš. Zadnje silent blokove stavi od pune gume za TT ili MK4 R32, a šolje sa VR6 Corrado ili MK3 iste su.
(https://s13.postimg.org/g5jc4uq0n/dk0g5_NX.jpg)
Ovim je rešen jedan problem zbog različitog kačenja glavčina kod MK2 i TT, ovi nosači sa podesivom visinom bi trebalo da koštaju ispod 100 USD, a šolje bi mogle OEM VR6.
Treba takođe da se reše balans štangla, spone i poluosovine, ali provaliće se šta i kako.
-
Svakako Mk3 plus, ovo mi je puno zajebancije s obzirom da ce to biti auto za svaki dan. Bilo bi zeznuto i za odrzavanje. Je l ABS sa trojke isto ide sraf na sraf?
-
Sa Passat B4 ABS ide na šraf, kod MK3 nije isto kačenje na pedalu, samo servo je drugačiji, ostali delovi mogu da se kombinuju, možeš i sa MK4 pumpu i modul, a postoje i varijante sa klipom više za EBD protiv proklizavanja. Dobra stvar je što se izbacuje zadnji regulator kočnica pa cevi idu direktno sa ABS na čeljusti.
-
Taj sa EBD-om zvuci zanimljivo :D. Je l moze komp od tog ABS-a bez problema na CE2?
-
Nema veze CE1 ili CE2 jer je ABS instalacija zasebna, na centralnu kutiju se povežu dve tri žice, VSS i prekidač kočnice, dve na akumulator + i masa i 4 na senzore. Ima i ODB2 žicu za dijagnostiku. Prosto za ugradnju.
-
Ok. Onda pretpostavljam da i senzori na tockovima idu sa cetvorke? Koliko bi po tebi orjentaciono para izaslo da se kupi sve sto je potrebno za njega?
-
Senzori sa MK3 ili MK4 isti su bitno je da je Teves MK20, ne mogu senzori originalni sa Corrado ili sa MK5 ili noviji. Original su skupi oko 70€ mislim, a ima da se nađu novi iz Poljske 1000 din, a bilo je na Bubanj Potoku 10-15€ Siemens.
Komplet Servo, kočioni, nosači, modul i pumpa su oko 40-50€, a pumpi i modula polovnih ako bude problema imaš po 20-25€, svi ih prodaju.
-
Nasao sam trapove sa Golfa 3 TDI GTI Jubi. Nije mi lik jos poslao slike. Da li postoji sansa da su isti kao za ABF i VR6?
-
Moguce, nek slika balans stanglu kacenje na viljuske pa ces videti jeste ili nije.