Autor Tema: Dizel motor - odrzavanje  (Pročitano 9979 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Dizel motor - odrzavanje
« poslato: Septembar 26, 2006, 01:43:02 posle podne »
Kada je hladan zna da zadimi kada ga upalim, poprilicno i to beli dim, cim krenem i prebacim u drugu prestane da dimi, sta moze biti problem? Kad je zagrejan motor na leru se malo vise oseca nafta, kao da ne sagoreva kako treba, koliko je komplikovano stelovanje paljenja i koliko otprilike kosta. Jel postoji neki aditiv za ciscenje dizni i koliko su u stvari oni efikasni? I da li neko zna kolika je zapremina rezervoara, u pitanju je golf I 1980. 1600D

Hvala puno, pozdrav  

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4509
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Dizel motor - odrzavanje
« Odgovor #1 poslato: Septembar 26, 2006, 03:31:06 posle podne »
A kakav je motor, trosi li ulje, ima li dima kad otvoris cep gde se sipa ulje?

Jesi li dosada nesto radio sa diznama, ako nisi trebalo bi ih pregledati i nastelovati pritisak ako valjaju.Ako nevaljaju dzaba bacas pare na aditive za ciscenje koji postoje naravno.

Rezervoar je negde oko 40-45 l, neznam tacno, ako neko zna neka napise.  

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Dizel motor - odrzavanje
« Odgovor #2 poslato: Septembar 26, 2006, 04:01:59 posle podne »
Pa znas kako, matoro je to, ali motor je ok, ne trosi ulje, sad sam za dva dana napravio preko 1000 km, bio sam na putu sa njim i nikakve probleme mi nije pravio. Nema dima kad otvorim cep za ulje, mada prsne pomalo neka kapljica, ali vrlo malo, motor nije produvao, lepo vuce i ima snagu, ipak je star 26 godina i presao je 270 000. Uzeo sam ga pre 2 meseca i nista nisam radio na motoru, samo je zamenjen semering na bosh pumpi, pojavljivala se nafta. Neki put malo stuca dok je hladan bez sauha, posle radi kao singerica. Hteo bih malo da osvezim motor nekim aditivom za ciscenje ali sam procitao negde da to bas i nije dobro za motor, sta mislite i sta mi preporucujete i koji aditiv.
Sto se tice rezervoara kada sipam 28l (2000 din) pokazivac mi kaze da je rezervoar pun pa mi malo cudno, da li je moguce da je samo 30 litara?

Thanks, pozdrav

Van mreže MarioTDI

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Age: 34
  • Lokacija: RH
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW CC 2.0 TDI DSG
Dizel motor - odrzavanje
« Odgovor #3 poslato: Septembar 26, 2006, 06:07:37 posle podne »
Jest da je OT no je li normalno da piri jak zrak kad otovrim cep gdje se sipa ulje i motor je upaljen.

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4509
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Dizel motor - odrzavanje
« Odgovor #4 poslato: Septembar 27, 2006, 03:52:38 posle podne »
@mkvb

To sto stucne kad je hladan je indikacija da neka dizna trokira, znaci moras posetiti bosistu, a po ostalom sto si napisao ostalo izgleda nije u losem stanju. Kad sredis dizne javi kakvo je stanje.  
To sto ispadne koja kapljica ulja je zato sto jedinica nema plastiku preko bregaste, bitno je da nema dima.

@Mario TDI

Jel samo duva cist vazduh ili dim?

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Dizel motor - odrzavanje
« Odgovor #5 poslato: Septembar 28, 2006, 09:19:39 pre podne »
Kosta jel moze neki aditiv da osvezi malo dizne ili bas mora kod boshiste, stize mi registracija pa sam utanjio...

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4509
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Dizel motor - odrzavanje
« Odgovor #6 poslato: Septembar 28, 2006, 03:22:37 posle podne »
Aditiv kosta 1500+ dinara, skines dovodno i povratno crevo se pumpe i ubacis u flasu sa aditivom i upalis da radi na aditiv. Tako treba da radi od 15 min do pola sata, onda vratis creva od nafte i posle mesec dana ponovo potrosis sto ti je ostalo aditiva. Ovaj sto sam ja video je radio na tom principu, ima i drugacijih, moras citati uputstvo.

Znaci aditiv ti je 1500+ din, a pisao sam na nekom topiku potrazi na forumu, bosista je 400 din po diznii, neka bude i 2000 mislim da je bolja varijanta. Razmisli

Van mreže MarioTDI

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Age: 34
  • Lokacija: RH
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW CC 2.0 TDI DSG
Dizel motor - odrzavanje
« Odgovor #7 poslato: Septembar 28, 2006, 11:20:49 posle podne »
Citat: KOSTA
@mkvb

To sto stucne kad je hladan je indikacija da neka dizna trokira, znaci moras posetiti bosistu, a po ostalom sto si napisao ostalo izgleda nije u losem stanju. Kad sredis dizne javi kakvo je stanje.  
To sto ispadne koja kapljica ulja je zato sto jedinica nema plastiku preko bregaste, bitno je da nema dima.

@Mario TDI

Jel samo duva cist vazduh ili dim?


Cist zrak puse,cudno mi,jer znam da na prethodnom autu tog nije bilo.

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Dizel motor - odrzavanje
« Odgovor #8 poslato: Septembar 29, 2006, 09:54:44 pre podne »
OK, normalno bolje kod boshiste, nisam upucen, thanks, pozdrav

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Dizel motor - odrzavanje
« Odgovor #9 poslato: Oktobar 12, 2006, 11:08:35 pre podne »
Drugari pomogajte!!! Ostao mi auto bez nafte, poceo da trokira i da se gasi, sipao sam mu naftu ali i dalje trokira, u mestu i primi gas ali cim krenem gubi snagu i gasi se. Da li je moguce da mi je otisla bosh pumpa?

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4509
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Dizel motor - odrzavanje
« Odgovor #10 poslato: Oktobar 12, 2006, 04:03:16 posle podne »
Moze da se desi mada neverujem tako odjednom, verovatno ima vazduha. Upali i popustaj jednu po jednu cev da izadje vazduh ili ga "POTERAJ" negde uzbrdo....
« Poslednja izmena: Oktobar 12, 2006, 04:04:35 posle podne od strane KOSTA »

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Dizel motor - odrzavanje
« Odgovor #11 poslato: Oktobar 23, 2006, 09:48:54 pre podne »
Samo je povukao vazduh, nista strasno nego imam drugo pitanje, kako se menja filter za naftu, nikada ga nisam menjao, jel mogu sam ili moram kod majstora, hvala

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4509
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Dizel motor - odrzavanje
« Odgovor #12 poslato: Oktobar 23, 2006, 03:34:09 posle podne »
Nemoj pricati da NIKAD nisi menjao filter za naftu  , koliko si presao?

Lako je mozes i sam, samo naravno posle opet moras ispustati vazduh.
Pre zamene filtera nafte savetujem ti da prvo ocistis rezervoar.
Kod tebe je verovatno filter na navrtanje, pogledaj sa prednje desne strane kod solje od amortizera.Ako je na navrtanje samo odvrnes stari i zavrnes novi, koji pre zavrtanja napunis cistom naftom.
Ako je drugi model samo sa cevcicama prosto skines creva sa staroga i premestis na novi, pritom vodi racuna da neomasis smer.
« Poslednja izmena: Oktobar 23, 2006, 03:54:01 posle podne od strane KOSTA »

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Dizel motor - odrzavanje
« Odgovor #13 poslato: Oktobar 23, 2006, 04:32:44 posle podne »
Ma skoro sam ga kupio a to mi je prvi auto koji ja odrzavam, a presao sam oko 4000 km. Sramota me al sta da radim

Jeste na navrtanje filter, Thanx, pozdrav

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Dizel motor - odrzavanje
« Odgovor #14 poslato: Novembar 23, 2006, 04:00:06 posle podne »
Ipak nisam otisao kod boshiste nego sam sipao Liqui Moly Super Diesel aditiv i motor osetno bolje radi, pogotovo ujutro dok je hladan, sve to lepo izgleda ali... Isto vece sam primetio da mi curi ulje?!!! Da li moze imati veze sa aditivom ili je cista slucajnost, sta da gledam? Ne curi mnogo, ostala je mala fleka na parkingu.  


Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4509
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Dizel motor - odrzavanje
« Odgovor #15 poslato: Novembar 23, 2006, 05:51:30 posle podne »
Jesi li sipao aditiv za motor ili za ciscenje fuel sistema? Ako je ovaj drugi nevidim kakve bi veze imao sa uljem.

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Dizel motor - odrzavanje
« Odgovor #16 poslato: Novembar 25, 2006, 11:41:49 pre podne »
Aditiv za ciscenje fuel sistema, zbog toga mi je i bilo cudno, ali, nije ono bila fleka od ulja nego od nafte, sad vec ima logike! Verovatno je aditiv razgradio prljavstinu na nekom od spojeva, mislim da je na bosch pumpi  jedno od onih metalnih creva za odvod nafte do cilindara, drugar mi rece da su tu mesingani dihtunzi i da je verovatno to u pitanju, vise ne curi mnogo, videcu sa majstorom, pozdrav

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4509
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Dizel motor - odrzavanje
« Odgovor #17 poslato: Novembar 25, 2006, 01:28:11 posle podne »
Cevi od BOSCH pumpe do dizni su povezane holenderima ispod kojih je konus, tako da nebi trebalo da tu pusta, moguce da neki od njih nije lepo lezao.

PS. Cevi netreba zatezati previse, zatezanje velikom silom moze da osteti konus tako da kad se sledeci put pomeri pumpa radi stelovanja nece da zadihtuje. Znaci zavrnuti da pridje do kraja i samo malo zategnuti.
Kada se pumpa pomera pozeljno je popustiti cevi i na pumpi i na diznama pa ih po zavrsetku stelovanja zategnuti da nebi neka ostala nategnuta, jer u slucaju ako je puno nategnuta moze kasnije u radu da naprsne.
« Poslednja izmena: Januar 04, 2007, 03:21:00 posle podne od strane KOSTA »

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Dizel motor - odrzavanje
« Odgovor #18 poslato: Novembar 27, 2006, 10:09:26 pre podne »
Bio sam kod boshiste jutros, bio si u pravu, nije lepo lezao jedan konus, bukvalno je curila nafta napolje! Sad je sredjeno i nije me skupo kostalo, 300 din!