E evo jedno moje mučeničko iskustvo. Ja imam golfa 1.6 sr sa 8v 98 god. On nosi tablu sa bordom gde je sat tu pokazuje parametre. Meni je tabla bila problematicna to jes bila je neosvetljena. Pa sam je hteo zamenit. Još nisam sve završio, a dosada sam potrošio 250e kod raznoraznih majstora i majstorčića.
Ono šta sam ja uspeo naučit. Table nisu sve iste imaju VDO i MOTOMETAR svaka u sebi i ima imoobilajzer. Pa su podeljene u tri grupe imoo1 2 i 3. E sad dalje. Nisu iste dizel i benzinac to već sigurno znate. ono što neznate je da nije ista za 1.4 1.6 16v 1.6 8v 1.8t 1.8 2.0 i onaj v5. sve su različite to jes nemeru brzinu kretanja na isti način i nemogu se kalibrisat ili kodirat. Najsigurnija varijanta je da tražite tablu od istog auta to jes sa istim motorom, a ima ih različitih godišta pa se može naći. Ako neide tako lako, onda na odpad pa ovako.
Uzmete tablu koju mislite da možete ugradit, upalite svoj auto i dok radi skinete vašu tablu i namontirate tablu koju hoćete. Trebalo bi da ugasi sve lampice osim od imobilajzera to jes blinkace kod ključ. auto se neće ugasit i neće napravit nikakav problem, čak ako ga ugasite i upalite u roku od 3 sec opet će upalit i nastavit da radi sa lampicom imoo. Ja dosada nisam uspeo naći tablu sa bordom na sredini koja će gasiti lampicu ulja i koj će radit obrtomer i koja će gasit abs. Ne table su ispravne al je problem što su rađene za drugi model golfa. Pretpostavljam da će na dizela to ići mnogo lakše benzinaca su napravili tonu i svi su različiti.
Kada nađete tablu predstoji vam pravilno kodiranje, treba će vam dijagnostički alat kojim ćete iščitat pin kod table uglavnom se koristi VDC VAG Dash Can v5.20 ili vag comander 3.6, posle je možete prijavit i sa vcds om i obavezno je kodiranje ključeva.
Neznam dali sam vam sve napisao, al mene je ta tabla skratila 5 god života i sad na mojem golfu imam tablu sa bordom gde je sat, dosta loše osvetljena al je prihvatljivo i kilometraža me laže to jes brzina kretanja. I to procentualno idem 40 km/h tabla pokazuje 50 idem 120 km/h tabla pokazuje 140.
Oko kodiranja možda sam bio nejasan, pin kod je potreban da bi se tabla venčala sa motornim računarom kodovi ključeva se čuvaju u tabli al i u motornom računaru. Imoo off motornom nesavetuje se kod benzinaca može da obriše damp to jes taj program koji nosi u sebi i nema paljenja.
Sve ovo je možda jednostavnije kod dizela, tu neznam, al kod benzinaca je ovako kako sam napisao. Sad imam u garaži 5 tabli koje sam kupovao, a nisu mogle da se ugradu i probano je još njih preko 15 kom. I nastavljam potragu nisam još odustao. Priupitajte još ako se nisam nečeg setio rado ću pomoći.