Sto se izbora motora tice ja sam takoder bio odlucio vr6 sigurno ubaciti u rallya i tu dolazimo do onoga ali
,u meduvremenu je brat izvadio g60 iz svoga golfa i ubacio vr6 i tu su poceli problemi sa karterom.Posto vr6 u dvici ima karter nizi od mosta sa autom se nije moglo maknuti nigdje a da karter ne udara, zapinje i tako dalje i njemu je se to toliko zgadilo da je mislio vaditi motor i stavio ga je u prodaju tako da ako ga rjesi on razmislja o 1.8T ili ponovo g60.
A i sam znas da je na rallyu prednji spojler puno kraci nego na obicnoj dvici i mozes misliti koja bi to onda muka bila,naravno ako ga mislis solidno spustati.
I ja sam se onda malo zamislio ipak imam orginalni 1H motor i steta bi ga bilo raskopati i tako sam odustao od vr6 iako je to meni motor broj jedan i nemogu ti opisati koji smjesak izvlaci na lice kad sjednem u bratovo auto i uprem gas
Gedora samo dizela nemoj da ubacujes sve drugo moze