Skorašnje poruke

Stranice: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
VW - Tuning / Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Poslednja poruka od strane Wele poslato juče u 02:56:25 posle podne »
Idi u novi sad u safe chip tunning. U bg samo freaks motorsport.

Sent from my SM-G780G using Tapatalk
Hrabra izjava bez bilo kakvog potkrepljenog argumenta. Konkretno freaks baš udaraju sa cenama, ali to ne znači da drugi ne znaju. Ja sam nekoliko vozila čipovao na par mesta (bez da reklamiram) i baš sam zadovoljan, a smatram da sam poprilično tehnički potkovan da znam šta gledam kod čipovanja.

Jel zna neko iz iskustva da ima neko u BG pouzdan da radi remap,a da cene nisu 300e ? 


I ja sam se iznenadio da pored velike konkurencije da su cene i dalje su poprilično jake. Da li je pouzdan neko za 100€, a da ne vidiš krive dijagrama ili rezultat šta si platio? Trebalo bi razmisliti, pogotovu ako je auto malo skuplji. Iskreno možda je bolje platiti koliko treba, a da imaš crno na belo. Svi vlasnici misle da im je auto spreman za čip, ali realnost je drugačija. Zato mislim da valjci trebaju prvo da pokažu krivu postojeće mape. Ima u Srbiji čip za 250€ sve sa valjcima. To je najniže da ja znam da ima.
22
Motor, Menjač, Auspuh / Odg: Golf7, 1.6TDI......Greska P190D00
« Poslednja poruka od strane Terenac poslato juče u 08:57:00 pre podne »
Novi momenti...... Očita a greška, sada je P190E00.... Naponsko napajanje.
Upali se nekad prilikom starta pumpe, a nekad ne...... Pumpa je nova..... Samo mi je važno da ona radi..... Ali lampica bode oči.
Neka iskustva sa ovim?
23
Motor, Menjač, Auspuh / Golf7, 1.6TDI......Greska P190D00
« Poslednja poruka od strane Terenac poslato April 25, 2024, 08:18:14 posle podne »
Upali se lapica..... Check engine......i ocita se greska P190D00 (Pumpa sredstva hladjenja hladnjak zraka,Mehanicka greska). Imajuci u vidu da je na velikom servisu zamenjena pumpa za vodu(ona koju pogoni remen) proverim elektricnu kod hladnjaka,tako sto joj istaknem kabal,napravim prekid da vidim kako ce je izbaciti na greskama......i zakljucim to je to ....Pumpa sredstva hladjenja ......., Prekid.
Yamenim istu sve lepo vratim.......kad ono opet se pali lampica. Da li je neko imao slican problem.....mislim da je sve vraceno kako treba i da je povukao vodu jer sam posle prvog punjenja .....naknadno dolio pola litra otprilike(posle otvaranja termostata). Znam da ima i ona mala na zadnjoj strani motora takodje elektricna.....ali cuje se kako radi.
Da li je neko imao slican problem?
24
Motor, Menjač, Auspuh / Odg: EPC problem TFSI motor
« Poslednja poruka od strane Desmo poslato April 25, 2024, 05:33:41 posle podne »
Kakve su svecice, ima li garzi u cilindrima? Potrosnja ulja?
25
Audio, Video, GPS / Odg: RNS 315 u Golfu 5 2006
« Poslednja poruka od strane Jetta-boY poslato April 25, 2024, 04:00:50 posle podne »
Nije moguce, nemaju isti vid komunikacije.


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
26
Motor, Menjač, Auspuh / EPC problem TFSI motor
« Poslednja poruka od strane Ivan77 poslato April 25, 2024, 01:33:45 posle podne »
Pozdrav grupi ! U pitanju je VW Passat B6 2008god , 2.0 TFSI 147kw. Auto radi normalno u voznji,medjutim kada je u manjim obrtajima ili dok je u leru (NPR: semafor) i kada je RPM ispod 1000 on pocne da cudno da radi,trese kao da sam sipao dizel u njega,pa cak ume i da se ugasi. Prilikom kretanja on se muci da krene i proizvodi cudan zvuk,sve dok RPM ne predje 2000.Prilikom kretanja slabo prima gas,kao da mu treba 1-2 sekunde da bi povukao. EPC lampicu upali pa ugasi i tako vec neko vreme. Prvo sam mislio da je gorivo u pitanju,pa sam jedno vreme vozio samo na 100 oktana pa jedno vreme na 95 oktana ali dzabe,ista prica...
Pre nekoliko meseci sam mu stavio drugu klapnu gasa,skoro sam stavio NOVU Febi Bilstein usisnu granu,zamenio sve 4 Bobine,zamenjen PK kais,na vreme odradjeni servisi.
Ako je neko imao slican problem ili isti , ili ako neko zna o cemu se radi neka baci komentar,samo da ne budu glupi komentari kao sto su "Ne rade farovi,ili stop svetla,ili kocnice itd,posto naravno EPC nema veze sa navedenim"
Kad smo kod kocnica,ja sam stavio napred Brembo diskove i plocice (prezadovoljan), i pozadi Bosch plocice. Hvala na komentarima i savetima !
27
VW tehnički kutak / Odg: BLIC Pitanja
« Poslednja poruka od strane Ivan poslato April 25, 2024, 01:00:02 posle podne »
Moj je sa trecim redom sedista.
28
VW tehnički kutak / Odg: BLIC Pitanja
« Poslednja poruka od strane raca1 poslato April 25, 2024, 12:57:46 posle podne »
Ako gledam Sachs postoje tri tipa- sportsko, standardno i cross ogibljenje i sva tri u dve verzije u zavisnosti da li ima treći red sedišta.

Za Cross sa trećim redom sedišta

Debljina [mm]                   13 mm
Dužina [mm]                   382 mm
Spoljašnji prečnik [mm]   117 mm

bez zadnjih sedišta

13 mm
380 mm
115 mm
29
Razno / Odg: Voda u kabini
« Poslednja poruka od strane Ivan poslato April 25, 2024, 09:06:07 pre podne »
Dobro došao...
U skladu sa pravilima foruma, neophodno je da pre započinjanja diskusije pročitati pravila: http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=159.0

Sledeći neophodan korak je predstavljanje: http://www.vw-club.rs/forum/index.php?board=9.0

Hvala na razumevanju!
VW Club
30
Motor, Menjač, Auspuh / Odg: Golf 5 teze ubacivanje/izbacivanje iz brzina
« Poslednja poruka od strane marko012po poslato April 25, 2024, 07:21:42 pre podne »
Proveri cilindar kvačila, i master i slave. Mani je slave procureo, gubio pritisak ulja i onda je bio osećaj kao da nisam stistuno kvačilo do kraja kao kod tebe. Nakon što pustim pa stisnem opet, pritisak se poveća i onda je moguće izbacivanje/ubacivanje u brzinu. On se nalazi iznad menjača i lako se menja.

Sent from my 22101316UG using Tapatalk

Stranice: 1 2 [3] 4 5 ... 10