VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: passatb5.5 Januar 10, 2013, 05:38:21 posle podne
-
Imam problem,auto je passat b5.5 1.9 tdi....desava mi se da tokom voznje izgubi snagu,gas pritisnem do kraja i uopste ne prima...a desava mi se jos i ti da krenem da gazim i samo npr. u trecoj brzini stignem do 90-100 i samo zakuje,nece preko cini mi se 3 hiljade obrtaja.Posle toga izgubi snagu i nece ni u jednoj brzini da vuce,desi mi se ono sto sam provo napisao,ne prima gas u opste...Moram da stanem da ugasim kola da bi se sve vratilo u normalu,ali osecam da nije to to,ne vuce kao sto je vuke...zna li neko u cemu li je problem ??? ;)
-
meni se to desavalo na benzincu 2.0 Opelu
da prestane da vuce, i kad stanem ugasim i upalim auto, on opet leti. bilo mi je zapuseno sito goriva :rolleyes:
-
Imas dosta tema o tome, verovatno prepunjava turbo, potrazi malo...
-
Isti problem sam imo ja....
Ovako sam ga rijesio..
Prvo proveri proto komer ako nije onda samo povedi auto da ti ociste turbinu meni su je ocistili i sad vuce kod lud..
Za cisnjenje turbine sam dao 70e ali ne zalim ni eura..
To je dosta zajebano,nemos da preteknes a pun gas.. :)
-
najbolje ti je da ga prikacis na dijagnostiku
-
Ja sam mog kacio i prikazo mi neki problem sa kljucem...
Nek prvo proba protokomer.. ;)
-
1. Protokomer 2. Turbina. Ja sam imao identican slucaj na sharanu i bila je u pitanju turbina. Iskljucivala se na 3000ob. Remontovana i od tada evo godinu dana vec sve steka bez problema.
-
Turbinu sam ocisto pre mesec dana,nije do nje...vec joj nesto ne dozvoljava da se upali...
-
Ako je dobro ociscena, onda imas problema sa upravljanjem turbinom tj vakuumima, vakuum ventilima, map senzorom, maf senzorom, nadji valjanog majstora, opravice ti to...
-
ja sam druze imao isti problem, 2 puta ciscena turbina i servisirana, i opet isto mi se desavalo dodje do neke granice i zakuca, zatim promenio EGR ventil i opet isto, protokomer i opet isto, promenio one vakum ventile, ima ih 2 i onaj veliki sa polugom sto se nalazi iznad turbine ocistio, opet isto, i na kraju mi komsija obican mehanicar koji radi jugice itd, nema ni dijagnostiku covek kaze jesi promenio vakum creva, ja ga poslusam i promenim i od tad auto kao nov, sve ok evo vec godinu ipo dana, resen problem za 300din koliko kostaju creva, bila losa, pustala negde
-
Imam problem,auto je passat b5.5 1.9 tdi....desava mi se da tokom voznje izgubi snagu,gas pritisnem do kraja i uopste ne prima...a desava mi se jos i ti da krenem da gazim i samo npr. u trecoj brzini stignem do 90-100 i samo zakuje,nece preko cini mi se 3 hiljade obrtaja.Posle toga izgubi snagu i nece ni u jednoj brzini da vuce,desi mi se ono sto sam provo napisao,ne prima gas u opste...Moram da stanem da ugasim kola da bi se sve vratilo u normalu,ali osecam da nije to to,ne vuce kao sto je vuke...zna li neko u cemu li je problem ??? ;)
Kad mu je filter za gorivo menjan? Ja sam na B5 imao takav problem i do filtera je bilo.
-
vakum creva(jako jeftina) ili protokomer. skini dzek sa protokomera i vidi da li ce da ide bolje, trebao bi turbo tada da ti se pali ranije.
-
ja isto mislio kod mene da je protokomer. I probao da ga iskljucim i vozim. I nije bilo do njega. Ali opet sto kaze kolega u postu iznad, treba i tako testirati. Da se eliminise jedno po jedno. Kada protokomer ne radi ili je iskljucen, auto prelazi u safe mode. mislim da preko 4000 nece hteti. Kod mene nije hteo preko 3000. I do filtera za gorivo je bilo. Bio se zapusio od loseg goriva,
-
ja sam druze imao isti problem, 2 puta ciscena turbina i servisirana, i opet isto mi se desavalo dodje do neke granice i zakuca, zatim promenio EGR ventil i opet isto, protokomer i opet isto, promenio one vakum ventile, ima ih 2 i onaj veliki sa polugom sto se nalazi iznad turbine ocistio, opet isto, i na kraju mi komsija obican mehanicar koji radi jugice itd, nema ni dijagnostiku covek kaze jesi promenio vakum creva, ja ga poslusam i promenim i od tad auto kao nov, sve ok evo vec godinu ipo dana, resen problem za 300din koliko kostaju creva, bila losa, pustala negde
I ja sam imao taj problem sa vakum crijevima, samo sto je meni kocnica bila losa kad je 2. ili 3. put stisnem samo sto mi je majstor rekao da ovo moje vakum crijevo kosta novo 90e? blink tako da ga nije zamjenio nego samo trakom sastavio, da li je to moguce da je tako skupo? I koje je to crijevo, odakle dokle ide?
-
Meni vakum creva nisu naplatili... rekli da se to ne popravlja ili tak nesto... ja sam mislio da je protokomer a bila su creva
-
Vide cemo sta je...idem za koji dan kod majstora...pregledao mi je neka creva,ali nije sva,pa ce mi je rekao da dodjem da sva prekontrolise...valjda je neki sitan problem...hvla vam u svakom slucaju...javljam sta je u pitanju...msm ako se otkrije biggrin
-
mozda je maf senzor kao kod Gomy-a isto na b5.5
-
Kada sam imao passata b5, kao da je neko turbinu iskljucio nece da ide, pa to ti je. U perionici sam pre toga prao motor, pa mi oni momci sa puskama pokidali neke gumice i otkinuli neko napajanje, neki senzor pritiska turbine ili tako nesto, zalemili smo i to je to bilo. Cisto preispitajte i ovakav vid problema...
-
Druze jesil rijesio probelm ?
Ako jesi napisi,da znaju sta je ako u slucaju neko bude imo ovakav problem :)
-
Imao sam isti problem i resio ga na sledeci nacin: Zamenio sam vakum crevo koje ide na turbinu. Cena je 1.500 din. Obicno pukne sa donje strane. To mozes i sam proveriti...
-
To je najsrećniji kvar, da je samo do vakuum creva, samo da nakriviš šešir big_boss
-
Resio sam,turbina normalno sada radi...nije ni jedno crevo ciknulo,niti nista...samo mi je vakum aparat nesto stelova,ko zna sta je radio,rekao je da je mnogo tvrda kocnica i to je to...ko zna sta je radio...vakum aparat ne verujem da ima neke veze sa time sto turbina nece da se otvori,mozda je samo dok je probao auto video da je tvrda kocnica pa usput otklonio taj kvar...a sta je radio sa turbinom nemam pojma...nesto je gledao i smejao se,ali mi nerece sta je....i mislim da je cistio neka creva
-
Evo da podelim iskustvo vezano za ovaj problem.kupio sam golfa 4 tdi 90ks i kao svaki savestan vozac uradio mali servis na vozilu dan posle kupovine.Bukvalno dan dva posle toga zapalim za Bg kad na autoputu da ga raspucam malo kad ono oko 3000 obrtaja baci u safe mod ide ko Sdi i tu pocinje moj pakao od dva meseca.Sve sam prekontrolisao bio kod majstora deset puta,sve ok i turbina i ventil turbine,egr,vakumi,izduvi ma poludeo sam vise,da bi bas ovde procitao da se proba zameniti filter goriva.Ja skinem ovaj kao novi(Filtron angry2)i vratim stari Mahleov cisto da probam,kad ono auto ko puska problema nema vise....Nisam inace imao iskustva prilikom odabira delova a i u radnji sam dobio ovaj filter od prodavca nije da sam ga trazio....Uglavnom nisam mogao da verujem da sam ugradnjom nekog poljskog Sr... napravio sebi sr.... da sam ga zamalo prodao od muke....A golfic vrh izgled i oprema i motor,Gt verzija iz 2003 god....