Ne bih se bas slozio sa Weletovom slikom i konstatacijom. Pisao sam pre jedno mesec dana da sam imao problem na kolima sa hladnjakom AGR-a, na Audiju a4 B8 2011. godiste. Promenio sam bukvalno 4 hladnjaka, prvimi je crkao posle mesec dana, 2-3-4 su crkavali 2-3 dana nakon ugradnje ali bukvalno, hladnjak kosta 46.000 dinara i ugradnja 15.000 rsd, sva sreca palatio sam samo prvi put, a nakon toga je sve bilo u garanciji. Posle 3 hladnjaka fabrika je poslala dopis autokomercu da je neophodno isprazniti gorivo iz rezervoara pre ugardnje dela i sipati novo gorivo iskljucivo na OMW ili NIS pumapa. Pre nego sto mi je poslednji put crkao AGR, u autokomrcu su mi zamenili deo, napravili probnu voznju (nisu isparaznili gorivo iako su znali da treba, i tek nakon probne voznje ga zamenili), uzeo sam auto i sutra dan mi je ponovo crkao. Onda sam opet otisao zamenili su mi gorivo i filter goriva pre ugradnje i evo presao sam 1000 km i sve je cool. 2-3-4 hladnjak su pcali bukvalno posle predjenih 40-60km.
Evo slike kao dokaze LEVO ED SA
MOL PUMPE / DESNO ED SA
NIS PUMPE