Vozio sam ga malo ovih dana pa da vam dam utiske iz prve ruke
Kljucevi sa tipkama od alu-chrom mi se izuzetno svidjaju. Zbog toga nece se izlizati kao u prethodnim modelima. i bice mnogo, mnogo dugotrajniji nego prethodni .
U allroad ulazim mnogo lakse za razliku od prethodnog S-line modela. U onom sam morao biti dobro fizicki pripremljen i za ulazak i za izlazak
. Znaci to ide na ruke Allroadu.
Pozicija sedenja je malo višlja u odnosu na stari auto. Sa tim ide i bolja preglednost. U sedišta veoma lako nalazim polozaj zbog izuzetno mnogo opcija na sedištu, plus koza mmmm. opet allroad
Pozicija na zadnjoj klupi ide na ruku C6, al ja imam dva mališana i meni ni nije bio potreban onoliki auto pozadi zato što se ni na C6 jako reko ko vozio od odraslih osoba.
Stavljanje celog kljuca na bravu za paljenje mi je takodje jednostavno na ovom autu i nekako modernije nego okretanje na starom.
Pali mnogo lako. Ne znam da li je to zbog zato što je manji motor, ali treptaj oka i on upali.
Kvacilo je mnogo lakse na Allroadu. Ja sam sve menjao na C6 zbog toga, ali sam opet dobio tvrdo kvacilo. Najverovatnije mora da bude tako zbog vece zapremine motora. opet allroad
Menjaci su kratkog hoda oba. I ovaj i onaj su taman kako treba. Kratki, glatki i dobro podešeni za bilo koje brzine.
Oba motora su izuzetno elasticna i ne traze ceste promene brzina.
Voznja na S-linu je bila jako tvrda. Sve nosi svoje. 19ke 35 profil, full sline vešanje = smrt za bubrege
Allroad je neka sredina izmedju tvrde i meke voznje. Baš kako treba. Ocekivao sam sundjer voznju, ali me je prijatno iznenadio. Brz i precizan na upravljacu. Mnogo brze reguje od C6 na promene pravca. A quattro je posebna prica.
Znaci sa C6 kada sam preterao u kruznim tokovima, ili u nekim ostrim krivinama, znao je prednji kraj da mi bezi. Ovde toga nema i cim preteraš, odma snaga ide u zadnji pogon i SAVRŠENSTVO .
Ubrzanje kada se setim dok je bio C6 fabricki, opet je C6 bio u prednosti.Nije to neka velika razlika, nekih 15%, A Sa chipom da ne govorim. Verujem da kada 2.0 bude chipiran bude taman meni koliko treba.
Zvuk totalno ide na ruku C6 V6. I to je nešto što je normalno. veci motor ... Mada u leru cini mi se da je 2.0 tiši ...
Parkiranje u BG sa C6 S-line nisam mogao ni da zamislim. Uvek bi na trotoar pola prošao, a pola ne bi jer bi kacio i cini mi se da bi karter otkinuo, pa sam morao da odustanem i trazim nova mesta. Allroad ... milina bozija ... gde god hocu
Voznja na autoputu je totalno ista. Udoban su i jedan i drugi zbog svojih razloga. C6 zbog medjuosovinskog rastojanja, a Allroad zbog visine auta i felni i guma. Tu su ravnopravni ...
Necete mi verovati ali buka vetra na velikim brzinama ide Allroadu. Ne znam zašto ali je nekih 10% manje buke recimo na 180kmh.
Poglede mame i stari i novi auto podjednako. Onaj zbog znate vec, a ovaj zbog izuzetne retkosti i spakovanosti svega u jedan autmobil.
Cak Allroad malo više jer je baš redak i ne vidja se cesto.
Potrošnja je ajde da kazem ista (nekih pola lit u korist 2.0) .. ali registracija ... ,,PRICALI SMO O TOME,,
Kada se sve uzme u obzir izbor je vrhunski i nisam pogrešio ...
presrecan sam