VW Klub
Audi - Forum => Predstavite svoj AUDI => Temu započeo: milepn Oktobar 20, 2009, 06:07:41 posle podne
-
Pre neki dan sam kupio ovo cudo od auta,nadajuci se da cu moci u njega da ubacim neki motor manje snage i kubikaze. Molio bih nekoga ako zna,da li je to izvodljivo i koji bi motor mogao da se ugradi u ovaj auto,a menjac i ostalo da se ne dira. Auto je 1986.g.
(http://i37.tinypic.com/nmhwdf.jpg)
(http://i34.tinypic.com/2hoejcg.jpg)
(http://i34.tinypic.com/nejck4.jpg)
-
taj auto sigurno ima tonu i po... pa ako stavis manji motor, opet ce vise da ti trosi, a greota je da vadis taj motor iz njega... jel hoces da ga vadis zbog potrosnje ili registracije?
-
Moj kolega bi ubio za ovaj auto. Inace, slazem se sa Sandokanom. Tezak je to auto da bih mu stavljao neki slabiji motor. A koji je motor u njemu sad?
-
stavi ti njemu kakve dobre alu felge... B)
a motor ne diraj...
-
Sada ima motor od 2140 cm3 i turbinom koja mu daje 134 KW. Preskupa mi je registracija.Iznosi vise od 30000 DIN. A sto se tezine tice,tezi je 100 kg od takodje mog Audija 2.0 TD sa 64 Kw. Pa mislim da bi neki motor od 2.0 mogao da ga pokrece,tj ako moze da se nabaci na postojeci menjac.
-
stavi ti njemu kakve dobre alu felge... B)
a motor ne diraj...
Pa i ove koje su na njemu jesu aliminijske ali nisu bas lepe za oko.
-
Nista ispod 1.9 ako planiras dizela i to obavezno turbo ili 1.8 benzinca. E sad kak ce da se uklopi prenos ako ostavljas menjac trba vise matematike.
-
Nista ispod 1.9 ako planiras dizela i to obavezno turbo ili 1.8 benzinca. E sad kak ce da se uklopi prenos ako ostavljas menjac trba vise matematike.
E pa to je problem. ima li nekog matematicara "DOBROG MEHENICARA" koji ce mi reci da li moze i ako moze koji motor da trazim da nabacim na postojeci menjac.
-
registracija za 2.0 je 25000 dinara.Menjac moras da menjas jer ce se vuci po putu kao slina ako ostavis ovaj.Svaki motor ima svoj odredjeni prenos.Nije velika razlika u ceni registracije a mnogo gubis i pri tom dajes pare za drugi motor.
-
134 KW...to je oko 180 konja bonk
-
Fin auto. Nisam video nesto puno ovakvih audija...Kolki mu je gepek na'pako biggrin
Greota vaditi takav motor iz njega... Uostalom, menjace se zakoni.....
-
Ja sam pre 10-tak dana za Audi 2.0 TD koji ima 64 Kw platio registraciju oko 20 000 din, a za ovo cudo mi traze oko 33000. Mnogo BREEEeee!!! :angry: Nameravam da prodam ovaj TD a da sredim karavana ali samo ako mogu da mu ubacim motor manje snage i kubikaze,tako da mi ragistracija ne prelazi 20000-tak hiljada,a ako ne.onda karavan ide na licitaciju.
-
Da li stvarno niko nezna da mi napise,moze li se u ovaj auto ugraditi neki motor manje snage i kubikaze na postojeci menjac??? :huh:
-
Da li si ti pismen? Ja sam ti napisao da moras da menjas i menjac.I lepo sam napisao da svaki motor ima svoj menjac i svoj prenos.Recimo golf 1.8 i 1.8 gti imaju razlicine menjace.Oni su na oko isti,ali je prenos drugaciji.
-
Da li si ti pismen? Ja sam ti napisao da moras da menjas i menjac.I lepo sam napisao da svaki motor ima svoj menjac i svoj prenos.Recimo golf 1.8 i 1.8 gti imaju razlicine menjace.Oni su na oko isti,ali je prenos drugaciji.
Pismen sam prijatelju,ali sam u nedoumici jer mi je jedan drugi forumas napisao ovo:
"""Ja sam u moj audi imao 2.2 pa sam ubacio 2.0 pa kad sam taj motor sahranio ubacio sam 2.0D. Ni za jedan od tih motora nisam morao da menjam ni drzace niti sam imao nekih vecih problema oko struje. Ako ubacujes slabiji motor onda verovatno neces morati ni menjac da menjas. Ja sam sa 2.2 na 2.0 ostavio stari menjac. Mislim da sam morao set kvacila da ostavim od 2.2. Ne mogu tacno da se setim davno bese. A za dizela sam morao i menjac da menjam. Jedino na sta bi trebao da obratis paznju je da li na tom slabijem motoru ima predvidjene rupe za drzace za spoljne agregate. Jer na pojedinim motorima nema rupe koje su potrebne. Jer taj 200 verovatno ima i klimu. I pogledaj da li ce remenica klinastog kaisa moci da se prebaci zbog klime. A sve ostalo leze kao du#e na nosu. """
Pa sada i sam neznam sta da mislim. P.S. Mozda je to kod Audija malo drugacije reseno nego kod tvog golfa???
-
Posle ovog posta i ne treba njega da pitas, pitaj nekog ko se stvarno razume, posalji Mikiju pm.
-
Posle ovog posta i ne treba njega da pitas, pitaj nekog ko se stvarno razume, posalji Mikiju pm.
A ko je Miki? Da li mu je to nick na forumu?
-
VW-TECH
Idi na web sajt kluba i videces ga pod sponzorima, onaj sto popravlja lamburdzinija biggrin
-
VW-TECH
Idi na web sajt kluba i videces ga pod sponzorima, onaj sto popravlja lamburdzinija biggrin
Hvala puno.
-
Da li si ti pismen? Ja sam ti napisao da moras da menjas i menjac.I lepo sam napisao da svaki motor ima svoj menjac i svoj prenos.Recimo golf 1.8 i 1.8 gti imaju razlicine menjace.Oni su na oko isti,ali je prenos drugaciji.
2.2 i 2.0 obicni motori su skoro iste snage,a ti imas turbo motor i taj menjac neces moci da iskoristis ako ubacujes obican slabiji motor.Uostalom pitaj TECH_a...dobices siti odgovor.Promenio sam u svom zivotu sigurno 300 motora i menjaca... bleh
Pismen sam prijatelju,ali sam u nedoumici jer mi je jedan drugi forumas napisao ovo:
"""Ja sam u moj audi imao 2.2 pa sam ubacio 2.0 pa kad sam taj motor sahranio ubacio sam 2.0D. Ni za jedan od tih motora nisam morao da menjam ni drzace niti sam imao nekih vecih problema oko struje. Ako ubacujes slabiji motor onda verovatno neces morati ni menjac da menjas. Ja sam sa 2.2 na 2.0 ostavio stari menjac. Mislim da sam morao set kvacila da ostavim od 2.2. Ne mogu tacno da se setim davno bese. A za dizela sam morao i menjac da menjam. Jedino na sta bi trebao da obratis paznju je da li na tom slabijem motoru ima predvidjene rupe za drzace za spoljne agregate. Jer na pojedinim motorima nema rupe koje su potrebne. Jer taj 200 verovatno ima i klimu. I pogledaj da li ce remenica klinastog kaisa moci da se prebaci zbog klime. A sve ostalo leze kao du#e na nosu. """
Pa sada i sam neznam sta da mislim. P.S. Mozda je to kod Audija malo drugacije reseno nego kod tvog golfa???
-
VW-TECH
Idi na web sajt kluba i videces ga pod sponzorima, onaj sto popravlja lamburdzinija biggrin
Sanduce mu je puno i ne mogu da mu posaljem poruku JBG!!! bonk
-
Imas broj telefona pa ga pozovi sutra.
-
Auto je 1986.g.
Ne
-
Auto je 1986.g.
Ne
-
Sve se slaze u saobracajnoj.ne mogu da primetim neko majmunisanje. Broj sasije sam stavio na internet i tu se poklapa godiste koje je u saobracajnoj.
Sad vidim da je enterijer sa starijeg modela, onda su verovatno samo zamenjena vrata jer uz ovakav enterijer kao
-
Lep auto, jos je 4x4, stoga mozes onaj traktor (IMT) odma da nekome utopis i eto ti za registraciju biggrin