Evo epiloga nakon nekog vremena
Nakon sto sam zamenio turbinu, otisao u nemacku i vratio se, posle 2000 km dima je bilo mozda malo manje ali je bio prisutan i neprijatan miris takodje.
Odvezao sam auto sad u ponedeljak kod bosiste na servis dizni, dizne pregledane, kaze bosista da nisu ni odlicne a nisu ni lose pa samim tim nisu za menjanje jos uvek, kaze proce one jos dosta, malo manji pritisak imaju ali su OK. Nakon sto ih je servisirao, znaci ne remont nego samo servis, ciscenje i menjanje nekih dihtunga i sta ja znam, platio 100 eura i motor zaista mnogo lepse i mirnije radi
Juce kada sam otisao sa drugarom po auto, dao sam njemu da vozi ispred mene i da ga malo ganja, do 4000 obrtaja nema ni dimcic da proviri, nakon 4000 se malo pojavi ali to je toliko malo da ga ni ne mogu svrstati u dimljenje i dim je neke tamno sive boje, sto bi rekli od forsiranja dizelasa, jbg ipak je to TDI
Jutros, pomolih se bogu, okrenuo kljuc, auto upalio lepo kao i uvek, ostavio ga neko vreme da radi u mestu, malo testirao po gasu kao i obicno kada pocne da se zagreva, do 1400-1500 obrtaja, neprijatan miris jos uvek postoji, ali nije toliko jak, tacnije isti je miris ali ne stipa i dim iskreno ne znam da li sam video ili nisam, iako ga je bilo onda je bilo izuzetno malo, toliko da nisam uspeo da procenim da li dimi ili ne
Sve u svemu, mislim da je problem resen, bosista kaze da je motor odlican jer je on merio kompresiju i kako kaze, to sto se oseti neprijatan miris je najverovatnije ulje iz katalizatora, posto kada sam dosao iz nemacke bilo je na zadnjici auta dosta tragova od izduva, tacnije ostatak od ulja u nekim komadicima i garez koje je prethodna turbina gurala u usisnu granu, i da ce trebati malo vise vremena da to sve izgura i sagori, ili cu cak trebati ili da menjam katalizator (sto nije opcija), ili da ga izbacim ako mi bas bude smetalo jos neko vreme...
Za dim je rekao da i ako ga bude, treba da imam na umu da su dizne ok ali nisu sjajne, ali da nece biti dima, bar ne u toj kolicini koliko je do sada bilo. Koliko ga sada ima, iskreno, za mene taj dim ne postoji
Jedino sto mi je u ovom momentu bzvz, je to da auto za nijansu sada slabije vuce, posto za razliku od prethodne turbine koja je prepunjavala i zbog ulja koje je gurala vukao je malo bolje, a ova radi kako treba
Zakljucak, dim je bio zbog dizni a smrad od ulja koje je jos uvek verovatno prisutno u nekoj kolicini u katalizatoru...
The End