Autor Tema: Passat b5.5 1.9 tdi plavicasti dim pri paljenju  (Pročitano 58034 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže .igne.

  • VW Početnik
  • Poruke: 57
  • Age: 43
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 1.9 TDI Highline
Odg: Passat b5.5 1.9 tdi plavicasti dim pri paljenju
« Odgovor #80 poslato: Mart 14, 2012, 07:25:58 pre podne »
+1....

Zamenio turbinu, jutros palim, nakon sto se malo zagrejao isti dimic izlazi... :( E sad, kaze majstor da ne ocekujem odma cudo preko noci jer jos ima malo ulja koje nije mogao ocistiti da bude kao da se nista nije desilo u IC i izduvnoj grani posto je to sve plivalo u ulju, on je ocistio koliko moze ali treba to iz interkulera da izadje sto je jos malo ostalo i da sagori u izduvnoj grani takodje. Imam na raspolaganju 2000 km tako da ocekujem da ce biti poboljsanja nakon povratka sa puta. Ako ne bude ni to resilo dimuckanje, preostale su jos samo dizne da proverim i ako nije ni to zapalicu ga...  :angry:

Ja sam do sada vozio samo Renault, prvo Lagunu `97, fantastican auto, sluzio me odlicno, posle kupio Megane 2003 godiste 1.5 dci 2007 godine od prve vlasnice u austriji sasvim slucajno kad sam otisao kod tetke u posetu, imao je 62000 km u satu i vozio ga do kupovine Passata, nikad nikakvih ni najmanjih problema, od kupovine pa do prodaje, prodao ga jer me drug doslovno molio da mu ga prodam, nikad problema ni najmanjega, samo sipaj i vozi, kap ulja nije trosio od zamene do zamene na 10.000, jednom recju auto za samu pohvalu... I onda se zajebem i kupim ovo... Sve je to lepo, Passat mi je prelep, velika navigacija sa kozom itd, itd... Ali brate mili kad niko ne zna tacno sta mu je...

Do sada me izasao vec dodatnih 600 eura sa zajebavanjem oko njega a nisam ga ni jeftino platio kad sam ga kupio... Ajde to sto on dimucka dok je hladan, nego sto taj dim uzasno smrdi i stipa za nos, ja treba da stavim dete u auto a pre toga pogasim ventilaciju i odmah isteram auto iz garaze da moje dete ne bi to udisalo... I onda mi dodje drugar pa mi prica gluposti kako je samo W dobar auto.... Odem u VW servis kod nas u subotici, oni tamo ni redovne plate ne dobijaju, pravo rasulo i sramota za jednog VW ovlascenog dilera i servisera, ne mozes da porucis nijedan deo jer su u blokadi  blink

Nije ni cudo, u srbiji svaka druga garazica radi samo VW  :rolleyes:

Odes lepo u renault, mozes kupiti bilo koji deo u bilo koje vreme, sve su iskusni majstori i cene su korektne za delove. Odem u VW trazim hrom lajsnu za zadnji branik i odvali mi cenu 11.280 din   blink

Pa da je pozlacena razumeo bih...

Kao sto kaze covek u postu iznad mog, poslednji W koji je usao u moju garazu.
 
« Poslednja izmena: Mart 14, 2012, 08:22:36 pre podne od strane .igne. »

Van mreže .igne.

  • VW Početnik
  • Poruke: 57
  • Age: 43
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 1.9 TDI Highline
Odg: Passat b5.5 1.9 tdi plavicasti dim pri paljenju
« Odgovor #81 poslato: Mart 14, 2012, 09:23:09 pre podne »
Samo sam cekao kada ce neko da se pojavi da brani VW status  biggrin

Pokusajte da razumete, ljudi su ljuti i u momentu frustracije svasta pisu i svasta misle, ja sam se zaljubio u moj Passat kad sam ga kupio i govorio od sada samo W, ali kada ti se desi da vidis da si kupio auto koji nije onakav kakav si ocekivao i jos prvi te vrste normalno je da steknes utisak da su svi takvi  ;)

Nisam ja dizao reno u nebesa, govorim o svom iskustvu kao vozac renoa 7 godina i imao sam samo dobro iskustvo a evo kupim W i odma problem, Laguna koju sam kupio 2003 godine je bila 6 godina auto i nije se moglo reci da je bas nov auto, bar ne toliko kao megane koji je bio 4 godine star i svega 62.000km ali oba su me sluzila odlicno i bio sam prezadovoljan.

Kupio sam W jer ko kaze da ne zeli da ima W taj laze, W ima status pouzdanog auta i to nije sporno, ali kada pocnes da citas koliko ustvari ima problema gubi se ta magla da je taj auto naj a ostalo sve ispod. Dodjes do toga da je auto kao i svaki drugi, pa i reno ;)

Za vasu informaciju to su majstori koji citav zivot rade samo VW i svi imaju debelo iskustvo.

Bosista je bosista, nije VW majstor, on je rekao treba proveriti dizne i turbina je losa jer ima ulja u izduvnoj grani, kompresija ok i toliko.

Sta bi vi zakljucili oko toga? To sto sam i ja uradio, promenio turbinu, idem na put i ocekujem da ce sve ulje za 2000 km da sagori i kad se vratim sledece jutro da mirise na lavandu iz auspuha  lollol

Salim se ;) Ja sam krenuo da resavam te tudje greske naravno jer auto je vizuelno extra ocuvan, osim ovoga nema sta da ulazem u njega ali i ovo mi je vec puno jer to sto menjam nije jeftino  :rolleyes:

Dosao sam na forum kao i svaki drugi covek koji zeli prvo dobro da se iformise o mogucim problemima jer postoje slicna iskustva i ponekad je jeftinije potraziti nekoga ko je imao isti problem i resio ga i samim tim znas odakle najpre da pocnes nego da se selim po majstorima i placam dijagnoze "mozda" jer problem nije kao sto se cini iz tudje perspektive. Novac dajem ja i gledam da ga dam sto je manje moguce i da cujem vise misljenja i iskustva pa tek onda da popravljam. Turbina je bila losa i to je zamenjeno, pisem zato ovde sve, i pisacu dok ne resim problem jer ce se pojaviti jos neko sa slicnim problemom i znace odakle da krene da resava.

Toliko za sada  mahac


Goran79

  • Gost
Odg: Passat b5.5 1.9 tdi plavicasti dim pri paljenju
« Odgovor #82 poslato: Mart 14, 2012, 09:29:54 pre podne »
Druze, kada kupujes polovan auto to je uvek macka u dzaku (to svi znaju), to ne zavisi toliko od same marke automobila nego vec kako je taj automobil odrzavan pre tvoje kupovine. Da se razumemo, i RR ume da se pokvari. Meni je iskreno zao sto si ti naleteo na takav primerak kojeg je verovatno predhodni vlasnik veoma lose odrzavao ali recimo ja trenutno imam 3 VW-a nijednog nisam kupio kao novo vozilo ali sam znao ko mu je bio predhodni vlasnik, tj. celokupnu istoriju tog VW i do sada nisam imao nijedan ozbiljan problem ni sa jednim.

Van mreže LEMI

  • Youngtimer
  • VW Klub Prijatelj
  • Master Member
  • ***
  • Poruke: 3413
  • Age: 113
  • Lokacija: Beograd, Vozdovac
  • Karma: +48/-31
  • Pol: Muškarac
  • KORREKT
Odg: Passat b5.5 1.9 tdi plavicasti dim pri paljenju
« Odgovor #83 poslato: Mart 14, 2012, 09:34:52 pre podne »
Nije uopste poneta VW statusa. Vec ono sto dobar procenat ljudi u Srbiji ne moze da skonta kakvi se konkretno VW dovlace sve(da bukvalno dovlace) u Srbiju. Prvo sto ih nema 20% da su dosli u nekoj konkretnoj opremi, nego sve pakovano da se od klota napravi nesto. Barem je tako bilo DO Passata 3BG (B5.5) ovi noviji su ipak malo kao opremljeniji.
Sustina je da se dovoze sa preko 200k pa cak i 300k i prave se od njih "odlicnim" automobilima sa 170k.  I svi su oni na oko lepi a ustvari sacuvaj boze.
Moj B5.5 je presao 240k od toga kod nas 100k, i ja nikad problem sa njim nisam imao. Osim fatalne greske Autokomerca, ali da ne razvodnjavam. Svakvih ima, ali to ne znaci da je VW los, vec njihovi prethodni vlasnici i odrzavanja. I taj tvoj megan sa tih 60k je mogao da bude sacuvaj boze, jer je nista cudno da ga je prethodni vlasnih ubijao i unistavao... znaci sve moze da utice a opet da deluje bajno! E zato sam se umesao, jer ste previse globalizovali stvari.

A toplo ti preporucujem da kad vec ides u Minhen, odes gore u neki servis i objasnis im problem i cujes njihove misljenje, ako se nista ne promeni ni po povratku, spusti se do Beograda, ovde sam uveren da neko moze da ti sredi, pocevsi od naseg klupskog majstora Gedore.


Van mreže btomic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 263
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +5/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora 1.9 TDI
Odg: Passat b5.5 1.9 tdi plavicasti dim pri paljenju
« Odgovor #84 poslato: Mart 14, 2012, 09:45:42 pre podne »
Malo da se vratimo na temu o plavičastom dimu, ako se javlja samo ujutro pri paljenju i ako je od turbine, koliko se može očekivati povećana potrošnja ulja zbog toga? Jel to recimo 0,1 ili 0,3 ili više litara na 1K? Kod mog Bore je isti simptom i troši oko 0,15 na 1K, da li je to to? I plus, što je jutarnja temperatura viša dima je manje i obratno.

Van mreže .igne.

  • VW Početnik
  • Poruke: 57
  • Age: 43
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 1.9 TDI Highline
Odg: Passat b5.5 1.9 tdi plavicasti dim pri paljenju
« Odgovor #85 poslato: Mart 14, 2012, 10:01:25 pre podne »
ja sam u principu sada ljut na sebe, idem 2-3 puta godisnje u svabiju i mogu da si kupim auto tamo bez problema ali ni bog nezna da objasni zasto sam ga ja kupio bas u srbiji  bonk

Cimanje mi je bilo to sa carinom i ostalim zezancijama pa rekoh sebi ajde uzecu ovde i to jos u mom gradu od vlasnika i zajeb nevidjeni  bonk

Ono sto je meni bitno je to da je motor ok, sada turbina ok i eventualno jos dizne da proverim i servisiram i vise ne bi trebalo da bude problema...

Kupio sam Passat jer mi je potreban veci auto i ovaj Passat sam odavno zeleo da kupim, sada su mi uslovi dozvolili i kupio sam ga. Jedina greska moja je sto nisam malo sacekao, skupio jos malo novca i uzeo B6 2008+ godiste sa bosh diznama i ne bi bilo problema, ovako ajde rekoh sebi uzecu ovaj malo stariji i jeftiniji sa sigurnijim motorom i eto, TRT!  driving


@btomic

to je odprilike to, moj je trosio sa ovom starom turbinom 1 dl na 1000km

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 40
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: Passat b5.5 1.9 tdi plavicasti dim pri paljenju
« Odgovor #86 poslato: Mart 14, 2012, 10:46:00 pre podne »
Kada sam vozio golf 3 nisam ništa imao od kvarova(polovan auto pre mene pregazio dosta km...), pumpa riknula, nije menjana kad je rađen veliki servis, senzor abs na jednom točku... i to je to....
Na polu sam se već lepo isprsio, drugi sam vlasnik, prvi što je izraubovao ja morao da menjam(tako ti je to kad voziš polovan auto)...Odmah sam se smorio, ali to je bilo samo momentalno, kada shvatiš da je motor dobar limarija klasa a potrošni delovi za nova vozila skupa, razmišljaj realno, vw je tata...
Sad jebi ga, zakačio si verovatno auto kome je izvađena duša, niko ne kaže da izdrndan vw šljaka kao sat, to kao što reče @Goran79 ti je ma;ka u dzaku, sad pljuješ po vw kao da su sva kola ista.To je onaj stereotip kao da su svi vw dobri, sve plavuše glupe...i td....

Taman posla da menjaš ime nick ti je savršen, ovde se niko ne banuje zbog ličnog mišljenja(osim ako nije u suprotnostima sa pravilima foruma), ti tebra da kupiš ovaj novi kineski čeri, ima da se navozaš sa njim, a sam sebi uskačeš u usta time što si na forumu ljubitelja vw, lako odustaješ od vw, pljuješ po novim i starim vw, a 'vamo serbian_vw.Mi Srbi(i ljubitelj vw) smo mazohisti-i kad se kvari mi volimo i ne odustajemo bonk mahac
Земунчанин

Van mreže .igne.

  • VW Početnik
  • Poruke: 57
  • Age: 43
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 1.9 TDI Highline
Odg: Passat b5.5 1.9 tdi plavicasti dim pri paljenju
« Odgovor #87 poslato: Mart 14, 2012, 12:37:29 posle podne »
Mda, hajde kreni ti na put od 2000km sa losom turbinom koja ne da gura ulje nego je IC posteno nauljen u iz vakum creva vec vlazi poprilicno  :rolleyes:

Znas, ja nisam od ljudi koji znaju da im je nesto na autu "samo sto ne crkne" ali ipak je to dobro i teraj  ;)

Ja ne rizikujem da zbog necega sto cu morati pre ili kasnije da promenim rizikujem da ostanem u sred nedodjije i da me umesto 350 eura koliko me kostala zamena turbine (prodao staru za 50 eura) rizikujem slepanje i mnogo vece troskove i finansijske gubitke posto idem poslom u Minhen.

Krpljenje necega sto se mora menjati je samo bacanje para  ;) Pre ili kasnije ces svakako morati taj novac da das a krpljenje ce te dodatno kostati ;)

Navikao sam da moje prevozno sredstvo bude u ispravnom stanju u svakom momentu i mislim da je pogresno pricati o tome sta bi me izaslo jeftinije time sto bih isao sa 90% unistenom turbinom na put  ;)

Kao sto sam naveo, moja greska najveca je sto sam kupio za mene neuobicajeno isuvise star auto, obicno sam do sada kupovao izmedju 4 i 6 godina auto i nisam nikada imao vecih problema, jbg, sada imam limuzinu staru 11 godina i za njegove godine auto izlgeda odlicno i sve osim eto do sada ove turbine se pokazalo ok, zato mislim da bas i ne mogu da kazem da sam kupio izdrndan auto, vise bih mogao reci auto koji je presao kilometrazu za koju je i normalno da turbina bude neispravna.

Inace, pre nego sto sam pisao ovde o ovom problemu, googlao sam poprilicno na netu i uvek postoji kod dizelasa upravo taj problem, DIM  biggrin

Da li je crn, da li je plav, da li je plavicast, da li je belicast, da li je sivkasto plavi...  Jbt trebas desifrovati dim kod kupovine auta ako kupujes polovan  wacko Moje kupovine do sada su bile uvek dobre, jbg, desilo se da je ova kupovina bila nesto losija nego uobicajeno i to je to  bonk

Sledeci put kupujem ili nov dizel ili polovnog benzinca, tamo ne sme da ima nikakvog dima  biggrin

Dakle, auto je sad spreman za put, juce sam mu nabacio i valjda jedinu stva koju nije imao a to je tempomat... Jbt mislim da nema sta nema od opreme ali taj tempomat nije imao, fixiram brzinu na 140 kmh i kad se vratim, nadam se da vise dima nece biti  B)

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 40
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: Passat b5.5 1.9 tdi plavicasti dim pri paljenju
« Odgovor #88 poslato: Mart 14, 2012, 01:28:14 posle podne »
Tom autu koji ti voziš je izvađena duša i izdrndan je čim mu je riknula turbina, ako ti je na satu pisalo 190 000 km kad si ga kupio, on je pregazio preko 400 000 km, o tome ti pričam...A ako kupiš nov vw možeš uz pravilno održavanje da ga voziš do penzije i taj će saraniti 3 renoa....i za lajsne,karoserijske delove i stakla se ne ide kod ovlašćenog distributera jer šure, već postoje firme koje prodaju karoserijske delove...U Ak i Porsche ideš kad ti trebaju delovi koji su od važnosti za pravilan rad motora i mehanike(veliki servis i sl....)
Plavičast dim i svaki drugi(u kombinaciji sa gubitkom ulja, čak i ne velikim..) može biti, u tvom slučaju i dotrajalost motora, gumice ventila, karike i td...
I da znaš, da se vw servisira a yugo se krpi... ;)
« Poslednja izmena: Mart 14, 2012, 01:30:12 posle podne od strane Fred Peric »
Земунчанин

Van mreže GT267

  • BBS Fanatic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4835
  • Age: 36
  • Lokacija: Bar, Crna Gora
  • Karma: +166/-42
  • Pol: Muškarac
  • Danke Herr Benz
  • Auto: Mk3 GT 74 kw, MB W201E 9O kw
Odg: Passat b5.5 1.9 tdi plavicasti dim pri paljenju
« Odgovor #89 poslato: Mart 14, 2012, 03:10:59 posle podne »
Momci , spustite malo loptu i smirite strasti, tema prerasta u prepucavanje i vodi samo ka tome da se zakljuca. ..

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 40
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: Passat b5.5 1.9 tdi plavicasti dim pri paljenju
« Odgovor #90 poslato: Mart 14, 2012, 03:18:04 posle podne »
Nema potrebe da se žestiš, lepo sam ti napisao šta bi pored turbine mogao biti uzrok tvojim problemima sa automobilom, dotrajao motor koji je prešao stotine hiljada kilometara(napisao sam gumice, karike možda nešto gore...).Uopšte ti se nisam podcenjivački obratio, ne znam čemu takav ton...

Ti kažeš da ti je majstor rekao da ''ćete pratiti situaciju'', onda promeni majstora ako želiš da ti auto radi kako valja, uradi generalnu, ako si servisirao turbinu i idalje imaš problema,ako ti curi ulje u IC, dimi ti auto, troši ulje i td...

Ne razumem šta ti znači onaj komentar u vezi avatara, kapiram da si iznerviran pa si hteo nekako da me uvrediš, a slika je za forum sasvim prikladna..

Ti si se vodio sa pričom da kad kupiš vw nema šta da se više na njemu odradi, samo da se sipa gorivo, e pa nije baš tako...Potrebno je ulaganje kao i u sve, jer vozimo polovne automobile...

Srećan ti put, da te auto dobro služi i želim ti da sa njim pređeš puno kilometara driving mahac
Земунчанин

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: Passat b5.5 1.9 tdi plavicasti dim pri paljenju
« Odgovor #91 poslato: Mart 14, 2012, 03:39:49 posle podne »

ako je neko imao muke sa passatom,i to turbinom i tim sranjima onda sam to ja,godinu dana nisam mogao da resim turbinu,i posle godinu dana sam resio,ulozio sam u auto dosta para li ga nikad nebi menjao ni za jedno govno francusko,pogotovo reno,fuj
sad kad sam resio sve oko auta ne bih ga menjao ni za koji drugi,prava je uzivancija voziti vw,audi itd
vozio sam na poslu i ovako francuze,reno scenic,lagunu,megana,pezo 406,307cc i ni jedan nemoze da pridjebilo kom vw
francusko sranje nikad nece uci u moju garazu!!!  pogotovo ovi noviji
« Poslednja izmena: Mart 14, 2012, 03:43:00 posle podne od strane Acca »
  champ1

Na mreži Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9782
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Passat b5.5 1.9 tdi plavicasti dim pri paljenju
« Odgovor #92 poslato: Mart 14, 2012, 04:33:32 posle podne »
Opušteno ljudi =) Igne, nisam pratio od početka, koliko ulja troši na 1000km ako smem da pitam?

Van mreže .igne.

  • VW Početnik
  • Poruke: 57
  • Age: 43
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 1.9 TDI Highline
Odg: Passat b5.5 1.9 tdi plavicasti dim pri paljenju
« Odgovor #93 poslato: Mart 14, 2012, 04:38:51 posle podne »
@Acca

Meni niko nije rekao da je bilo sta lose osim turbine i eventualno da se provere dizne jer je i potrosnja malo pojacana (kazu da je njemu potrosnja oko 7L), trosi u proseku oko 8L po gradu uz normalnu voznju.
Neka bude da je samo turbina bila problem ja cu biti prezadovoljan sa Passatom :D

@Desmo

Trosio je 1dl na 1000 km sto i nije puno ali bila je bas losa turbina...

Na mreži Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9782
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Passat b5.5 1.9 tdi plavicasti dim pri paljenju
« Odgovor #94 poslato: Mart 14, 2012, 04:56:21 posle podne »
Dobro nije to mnogo, kakva se debata vodi ovde mislio sam da troši makar litru!

Ja sam na mom golfu koji nema veze sa dizelom i tvojim motorom ponekad imao "problem" sa plavim dimom.

Dešavalo se samo leti kad je jako toplo u kombinaciji kad ostavim automobil posle žustrije vožnje dan dva.

Kad ga upalim baš dosta zadimi al samo dok ne sagori ulje u cilindrima i posle 5-6 sekundi prestane da dimi.

Vozio sam ga tako par godina i prošle godine sam skinuo glavu poslao u Novi Sad na obradu i sad radi kako treba. Naplatili su mi 60€ + ptt.

Ujakov Audi 2.8 je isto tako purnjao kad se ne vozi par dana preko leta, imao je 120,000 na satu

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: Passat b5.5 1.9 tdi plavicasti dim pri paljenju
« Odgovor #95 poslato: Mart 14, 2012, 09:07:49 posle podne »
Kako uspete da izmeride 1 deci na 1000 meni nije jasno... Evo bash sam jutros dosipao ulje, moja mrcina je popila oko pola litre na 3000km... shto po ovom loshem vremenu i mrazevima i stalnim drndanjem po gradu nije nishta... Isto tako je zimus na minusu prilikom prvog paljenja malo izbaci plavog dima... ali to nije ni pola minuta i to je to... dok ne izgori ulje koje je slilo u cilindre... najverovatnije su mi gumice na ventilima malo popustile, ali ja da otvaram motor zbog toga ne pada mi na pamet... E i da, primetio sam da potroshnja ulja zavisi i od proizvodjaca... Zimus sam prvi put kako je auto kod mene sipao castrol maganetic, i kao nije loshe... primetio sam da sporije pocrni, mada je to irelevantno jer mi je karter nov... Ranije sam sipao Oman Benelux, neko uvozno, moj serviser ga ima, i kaze da je odlicno ulje, i nikada nisam izmisljao toplu vodu... Sad sam morao da sunem castrol, a za sledeci put cu da razmislim debelo...

Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: Passat b5.5 1.9 tdi plavicasti dim pri paljenju
« Odgovor #96 poslato: Mart 14, 2012, 10:05:22 posle podne »
Turbina je skinuta pre 2 godine, ociscena i vracena nazad... Prilikom promene ulja, serviser pogleda kompletno auto, i mrdne turbinu da vidi u kakvom je stanju... I sve je ok... Ulja, da cuknem u drvo, u interkuleru nema... Erg je za 30000km jednom ociscen, i radi i dan danas kao posle ciscenja... Motor mora da trosi ulje, ko kaze da mu ne troshi ni gram, ili vas laze ili ne dize merac...

« Poslednja izmena: Mart 14, 2012, 10:38:37 posle podne od strane Shomi »
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

Van mreže LEMI

  • Youngtimer
  • VW Klub Prijatelj
  • Master Member
  • ***
  • Poruke: 3413
  • Age: 113
  • Lokacija: Beograd, Vozdovac
  • Karma: +48/-31
  • Pol: Muškarac
  • KORREKT
Odg: Passat b5.5 1.9 tdi plavicasti dim pri paljenju
« Odgovor #97 poslato: Mart 14, 2012, 11:33:29 posle podne »
Momci otkljucao sam temu, ali cu vas zamoliti da se drzite iste i ne skacete jedan na drugog kome je kakav auto i zasto je kako kome. Ovde se Igne trudi da resi problem na svom Passatu i da podeli isti sa vama, ko moze da mu da savet ili pomogne, neka to uradi, a ovakva prepucavanja koja su bila ovde(i obrisana) se nece vise tolerisati, Serbian_vw je banovan, ne treba da bude sledecih.  Pozdrav

Van mreže .igne.

  • VW Početnik
  • Poruke: 57
  • Age: 43
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 1.9 TDI Highline
Odg: Passat b5.5 1.9 tdi plavicasti dim pri paljenju
« Odgovor #98 poslato: Mart 15, 2012, 12:13:11 pre podne »
Kad sam odneo auto kod bosiste da meri kompresiju, bio je tamo jos jedan Passat isto od 131ks sa problemom kada upali da dimi kao parnjaca sve dok se ne izganja a onda kasnije nema dima, izmerio je tom Passatu kompresiju i rekao je da je sarala kao nenormalna, 23. 28. 27. 25. i da je tamo bio problem definitivno oko motora, za moj je rekao da je kompresija skroz ok i da ne dimi ni slicno onom ali da je video da dimucka kada se tek pocne penjati kazaljka od temperature i da stipa i smrdi, za to mi je rekao da ga donesem jedan dan da proveri dizne i da mi je turbina losa jer ima dosta ulja u usisnoj grani (sto sam ja vec od ranije znao).

Za taj dim je rekao da motor nije u tako losem stanju da bi zbog toga dimio nego da bi trebalo proveriti i servisirati dizne jer mozda neka pomalo kapa i to je dovoljno.

Mene jos samo stavlja u dilemu to ako sam menjao turbinu i imao dosta ulja u IC-u i izduvnoj grani jel je potrebno da to sagori jos neko vreme ili se tu vise ne sme videti dim niti osetiti po mirisu? Logicno bi bilo da treba jos neki odredjeni period voznje da prodje da bi se to rascistilo ali ajde da pitam :)

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: Passat b5.5 1.9 tdi plavicasti dim pri paljenju
« Odgovor #99 poslato: Mart 15, 2012, 12:20:19 pre podne »
Nisam ukapirao, jel je on tebi cistio usisnu granu,interkuler, i erg? Ono shto ja znam je da je neophodno da se sav taj sistem i ona debela creva osice i odmasne... dakle celo kako da kazem, to usisno kolo, od turba, preko interkulera i zakljucno sa erg-om i usisnom treba da se pocupa, ocisti i odmasni... e sad to je posaooo ogroman... A i ne moze bash lepo da se naplati...
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!