Autor Tema: Menjac mk2  (Pročitano 2059 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zemunac

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1417
  • Age: 51
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +40/-29
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V,C5,M3 ,Honda
Menjac mk2
« poslato: Oktobar 30, 2009, 06:28:38 posle podne »
Golf MK2 1.6 benzin
Problem je sledeci; auto je dosta trom i nema krajnju brzinu onako kako bi trebao da ima.Motor je iskljucen kao moguci problem jer je u odlicnom stanju,sve je kako treba,od zupcenja preko paljenja i svega ostalog.Moja sumnja je menjac.Slikao sam danas u voznji instrument tablu pa bih molio one koji imaju golfa 1.6 da uporede brzinu i obrtaje sa ovim slikama.
100 km/h u 4. brzini

100 km/h u 5.

120km/h u 5.

140 km/h u 5.


Zahvaljujem se svima na pomoci
ONLY IN A
   |_Jeep_|
   (OlllllllO)

Krle

  • Gost
Odg: Menjac mk2
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 30, 2009, 07:05:05 posle podne »
Druze, kao sto sam ti vec rekao, menjac ti je od jaceg auta, i ne pokazuje ti dobro broj obrtaja, ja bi rekao da je do toga. Ja imam isti problem, meni u 5-oj brzini pri 180 na sat pokazuje 3000 obrtaja, a ne moze da mrdne preko 180... Motor je 1.8 90 KS a menjac od VR6 ili mozda nekog GTI, ko ce to znati.. U mom autu je ranije bio VR6, pa ja predpostavljam da je ostao menjac stari.
Evo primera
« Poslednja izmena: Oktobar 30, 2009, 07:11:51 posle podne od strane Krle GTI »

Van mreže Comi014

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 221
  • Age: 42
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Menjac mk2
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 31, 2009, 12:24:31 pre podne »
Po obrtajima i brzini bi rekao da je kod tebe u pitanju menjac sa oznakom 4T.To je menjac koji je najcese ugradjivan na taj motor.Da ne bude zabune taj menjac je ugradjivan i na dizela i cak cesce ces ga sresti na dizelu nego na benzincu,tim cesce sto dizela ima u vecem broju.Ja imam identican i motor i menjac tako da sam davno istrazio tu problematiku.Proverio sam pozadi na nalepnici na zadnjem veznom limu iznutra i pise da je taj tip menjaca fabricki ugradjen.U pocetku mi je bilo totalno cudno koliko su dugi prenosni odnosi,pogotovo sto sam ranije vozio auto sa prekratkim prenosima,za citavu jednu brzinu kraci.E sad ti mozes da ugradis i neki "kraci" menjac i dobices na ubrzanju ali i na povecanoj potrosnji.Moja preporuka je da ne diras nista oko menjaca i da pri voznji malo kasnije saltas u visu brzinu,tj "navlacis" ga u obrtaje kad hoces malo zescu voznju i videces ume on odlicno da povuce kad predje u malo vise obrtaje.
I jos nesto vrlo vazno,maksimalna brzina se dostize u cetvrtom stepenu prenosa.Peta je tzv ekonomik i sluzi samo za "krstarenje" ,a ako hoces maksimalnu brzinu spusti ga u cetvrtu i puni slobodno do 170 na nekih 5000 obrtaja.
Evo ti neke fabricke maksimalne preporucene brzine po stepenima prenosa.Oni su deklarisali na nekih 5200 obrtaja jer tu postize i maks snagu.Na satu bez obrtomera obelezeno je reckama(crticama) za svaku brzinu.
1.45 km/h
2.80 km/h
3.120 km/h
4.170 km/h
Ovo sto pisem su fabricki podaci tako da ne mislis da je to samo neko moje zapazanje.
Pozz i samo cepaj po gasu driving
A kod tebe Krle je slicna situacija s'tim sto je kod tebe menjac stvarno predugacak,ali nije ti to uopste bitno za maksimalnu brzinu..Zaboravljate jednu bitnu cinjenicu,a to je da jedino sto je bitno za maksimalnu brzinu je snaga motora,a ti sa 90 konja i masom koju ima trojka nemozes ni da ocekujes mnogo vise od 180.
Mozes da pokusas u cetrvrtoj i na 180 ce se vrteti nesto preko 4000 i ubrzavace lakse i postici malo vecu brzinu,ali to ce biti samo malo preko ovog tvog rezultata.
Pozz i tebi,nadam se da nisam previse udavio sa pisanijem. mahac
« Poslednja izmena: Oktobar 31, 2009, 12:54:23 pre podne od strane Comi014 »

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13676
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Menjac mk2
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 31, 2009, 12:48:31 pre podne »
Moja preporuka je da ne diras nista oko menjaca i da pri voznji malo kasnije saltas u visu brzinu,tj "navlacis" ga u obrtaje kad hoces malo zescu voznju i videces ume on odlicno da povuce kad predje u malo vise obrtaje.
Potpuno se slazem sa ovim. Ja na mom passatu imam menjac sa 4 brzine. Motor je 1600ccm. I kao sto rece Comi ako hoces da vuce mora da ide u vise obrtaje. Kod mene je to od 3200. Ispod ovog broja je trom a posle toga vuce kao mutav. Nekad ga teram do 5000 nekad do 5600. ;)

Van mreže zemunac

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1417
  • Age: 51
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +40/-29
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V,C5,M3 ,Honda
Odg: Menjac mk2
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 31, 2009, 08:32:12 pre podne »
Sto se tice potrosnje stvarno je mali potrosac 7-9 litara plina ali brzina.....ok,to je onda to.Hvala za odgovore.
ONLY IN A
   |_Jeep_|
   (OlllllllO)

Krle

  • Gost
Odg: Menjac mk2
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 31, 2009, 07:19:06 posle podne »
Druze, objasnio si neke stvari. Svaka cast. Ja sam probao da ga razvucem u 4-oj, i dosao je do 4000 obrtaja posle jako dugo vremena, brzina je bila oko 160 i tu se desilo da zakucava gas, znaci naterao sam ga da izvuce max. broj obrtaja, a tako voziti nije dobro za motor... Cak i kad u mestu turiram, ide do 4000 i nesto obrtaja, i tu preskace...

Van mreže Comi014

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 221
  • Age: 42
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Menjac mk2
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 31, 2009, 07:31:31 posle podne »
Verovatno ti obrtomer laze kad ti je blokada na tako malom broju obrtaja.Blokada tj maksimalni (elektronski limitirani) broj obrtaja treba da je negde oko 6300 obr/min.

Ako je tabla(sat) ostala od VR6 motora onda ti obrtomer sigurno laze odnosno pokazuje ti 66% stvarnih obrtaja.

« Poslednja izmena: Oktobar 31, 2009, 07:36:37 posle podne od strane Comi014 »