VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: predrag Novembar 28, 2012, 11:40:32 pre podne

Naslov: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: predrag Novembar 28, 2012, 11:40:32 pre podne
Pitanje ...cuo sam da treba zameniti osovinicu pumpe za ulje na 200.000 km...da nebi došlo nedaj bože do veceg kvara..kažu da se osovinica pojede i dolazi do zakošenja zupčanika ...
pa pitam dali neko ima iskustva sa tim...dali je menjao i na koju kilometražu....ja konkretno imam passata 2,0 tdi prešao 190.000 km...
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: RUS Novembar 28, 2012, 09:46:04 posle podne
Prvi put to cujem.Ali po logici, ako se osovinica pojela (istrosila) pa onda je i onaj drugi deo pohaban. Moj savet zameniti uljnu pumpu celu brate.
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: lemi2903 Decembar 03, 2012, 08:38:59 posle podne
Ja znam coveka koji to radi, ima svoju radnju u Sarajevu i to mu je jedna od djelatnosti, istokari tu osovinu i daje garanciju 2 godine. Pokazivao mi je sta je to ustvari i kako se radi ali nije rekao da ima period kad to treba raditi nego one istrosene on sredjuje, tj. pravi druge ili njih reparira ili sta vec...
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: predrag Decembar 04, 2012, 09:57:46 pre podne
Ma nema šta da ih sredjuje toti je kao imbus ključ parče metala i kaDA prokliza stavi se nov deo košta 500-600 dinara..
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: dejan golf3 Decembar 04, 2012, 01:37:19 posle podne
ne cackaj bez potrebe jos je rano za tu kilometrazu .to je deo iz prve ugradnje i to brate traje.menjaj ulje na vreme i vozi.
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: gedora Decembar 04, 2012, 07:10:09 posle podne
Ja znam coveka koji to radi, ima svoju radnju u Sarajevu i to mu je jedna od djelatnosti, istokari tu osovinu i daje garanciju 2 godine. Pokazivao mi je sta je to ustvari i kako se radi ali nije rekao da ima period kad to treba raditi nego one istrosene on sredjuje, tj. pravi druge ili njih reparira ili sta vec...

to moze uraditi bilo koji strugar


Ma nema šta da ih sredjuje toti je kao imbus ključ parče metala i kaDA prokliza stavi se nov deo košta 500-600 dinara..

kako da ne. ima li tih od 500din na vecu kolicinu da se kupi?

ta osovina se potrosi zbog dotrajalog mehanizma pumpe ili prljavstine u karteru, ne odlazi sama od sebe nikad.
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: RUS Decembar 04, 2012, 08:04:06 posle podne
To majstore, samo sam cekao da potvrdis moje reci da ne ispadnem bela vrana. Pumpa za ulje ili valja ili ne valja. A zamena osovine je sistem drzi bure vodu dok majstori odu.
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: pokemoni Decembar 04, 2012, 10:24:53 posle podne
Imao sam priliku da prisustvujem otvaranju 2,0 tdi motora sa problemom uljne pumpe.Motor kada radi culo se lupkanje u karteru,lanac se toliko isteglio da je polomio klizac na hidro spaneru lanca.Ima dva tipa pogona uljne pumpe do 2006 godine je na lanac a od 2006 god na zubcanike.Nije problem toliko u samoj osovinici nego u samom lancu koji se tegli a ne prodaje se vise zbog loseg fabrickog resenja.Lancanike osovinicu i hidro spaner lanca sam kupio iz originala oko 8000 din jer jedino jos to smeju da prodaju a lanac stavljen od opela.Da bi trajno resio problem nova pumpa sa resenim problemom prenosa kosta 135000 din i polovna 600e.
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: shvexoman Decembar 04, 2012, 10:33:19 posle podne
jel ima nesto sto nisu usrali na tom 2.0 tdi ?
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: gedora Decembar 04, 2012, 10:36:37 posle podne
taj se motor posle 120 000km trese na leru ko mlin za kafu, ali ako ima majstora koji taj problem rjesavaju za 500-600 din onda je ok.
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: Hard_Core_Golf Decembar 04, 2012, 10:39:28 posle podne
auuuh
ta jbna pumpa je samo da je meris na kilo! izacivanje AUS!
a to sto kvazi majstori ubacuju te shestkante tj imbuse od plastelina okacish macku o rep..
ta pumpa se izbacuje i ubacu je se obicna na lanac od 1.9 samo ko je skonta ta ce da radi dok je veka...
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: chemise Decembar 05, 2012, 10:14:06 pre podne
Auuu, ovakav skup neznalica odavno nije vidjen (sa ponekim izuzetkom) , najvise me iritiraju ljudi koji prepricavaju kafanske price i bacaju coveka koji je kulturno postavio pitanje u gadan trip . Jedan sredjuje stvar za 500 kinti , drugi brat lazov kupuje spaner koji je povucen iz prodaje pre 4 godine za 8000 din ( i da ga nadjes negde nekim slucajem ne bi ga dobio za te pare nikad u zivotu) , a treci biser ugradjuje pumpu od 1,9 tdi a provereno se zna da od 1,9 tdi NE MOZE zbog uljnog pritiska ,a da ti kazem sta se desava i zasto bas necu, nego bato stisni petlju pa je ugradi nekom.
Jedino trajno resenje je konverzija pumpe sa pogona na lanc na pogon na zupcanike i to je to.
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: mirko79 Decembar 05, 2012, 12:42:23 posle podne
samo da dodam da pasati 3c sa brojem sasije ispod 200000 imaju lanac a preko nemaju
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: pokemoni Decembar 05, 2012, 02:24:01 posle podne
Brat lazov je kupio osovinicu spaner hidraulicni i lancanik u porseu novi sad imam i racun skeniracu ga.Sve delove mozes da kupis i imaju ih cak na stanju sem lanca koji se vise ne prodaje i ne moze se nabaviti pa je stavljen pogonski lanac opelov .Sama uljna pumpa je minijaturna kao i na svakom autu 2006 godina je prelomna tada su iz upotrebe izbacili pogon uljne pumpe na lanac jer je bilo puno reklamacija i problema i preradili pogon uljne pumpe na zubcanike.Uljna pumpa je teska oko13 kg jer na sebi ima dve balans osovine koje pogoni uljna pumpa preko osovinice.Zaista na forumu nas ima raznih ali bas zbog raznih gluposti koje sam procitao gledam da se maksimalno suzdrzavam bilo kakvih komentara.Nisam mehanicar ali sam svakodnevno u radionici  jer se bavim prodajom novih delova.Da nisam siguran u to sto sam gore napisao ne bih lupetao gluposti.Imao sam problem sa 2,0tdi motorom i kako je uradnjeno jer mi se nije davalo 135000 din za novu uljnu pumpu i gvozdjuriju oko nje.U karteru se ne cuje vise lupanje,a problem je u lancu koji se neverovatno tegli i pocinje da lupa jer hidro spaner ne moze vise da ga spanuje dosao je do kraja.
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: pokemoni Decembar 05, 2012, 02:44:19 posle podne
Nasao sam racun uslikacu ga i okaciti cena delova iz originala maloprodajna porsce novi sad ako delove nemaju trenutno mogu da se poruce osovinica kosta 700 din lancanik na uljnoj pumpi 2100 din spaner lanca uljne pumpe 6800 din.Ja sam platio jeftinije jer imam rabat kod njih.
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: chemise Decembar 05, 2012, 03:00:19 posle podne
Onda su oni jedini u evropi koji prodaju nesto sto je fabrika izbacila  i NE UGRADJUJE VISE  vec je OBAVEZA OVLASCENOG SERVISA da se uradi konverzija. Inace problem je u lancu i zupcaniku radilice koji su povuceni iz prodaje a samim tim i spaner lanca. Nije ni logicno da i dalje prodaju delove za sklop  koji je proglasen za felerican , kao , to nije dobro vise se ne ugradjuje ali mozes da kupis kao rezervni deo.To tako ne funkcionise vec ako je nesto povuceno iz ugradjne onda se povlaci i iz prodaje.
Cak i da su umali na stanju neku zaostalu zalihu nisu smeli da ti prodaju.
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: pokemoni Decembar 05, 2012, 03:24:06 posle podne
Isprozivao si me a pojma nemas problem je u lancu i njega su izbacili i ne prodaju a ostale delove sklopa imaju i u celom svetu se prodaju bez ikakvih problema.Ako ne znas onda lepo pitaj i proveri a ne da mi tu filozofiras nepotrebno a ne pomazes.I nije problem u lancaniku radilice nego uljne pumpe.Umesto da dam 135000 din za pumpu ja sam prosao sa 8000 +2000 lanac opelov sa  spojnicom
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: RUS Decembar 05, 2012, 03:39:07 posle podne
Zamolio bi bez prepucavanja i prozivanja, inace ce svaki sledeci post koji bude sadrzao slicne komentare biti obrisan a clan koji ga bude pisao bice BANOVAN
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: predrag Decembar 07, 2012, 07:57:49 posle podne
ipak sam se raspitao malo bole ...stvar stoji ovako...nemora ništa da se dira dok traje,nepostoji nikakav termin da se nešto menja...
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: Hard_Core_Golf Decembar 08, 2012, 01:57:13 pre podne
Rodila majka predraga sina...e onda je opao uljni pritisak... biggrin
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: predrag Decembar 08, 2012, 02:57:17 posle podne
Šta si hteo time da kažeš...ako pritisak opadne upaliće se valjda lampica...neznam zašto si tako duhovit....
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: Desmo Novembar 09, 2013, 12:34:43 pre podne
audi a4 b7 2.0 tdi Zmiana napędu pompy oleju . Balance Shaft replacement (http://www.youtube.com/watch?v=aFo3POhm-v8#ws)
Naslov: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: iwcham1979 Avgust 15, 2014, 03:49:59 posle podne
Naleteh na temu iz gugla :) Imam 2.0tdi pd Bmr motor 125kw. Radim uskoro veliki servis, a posto me ceka sledeceg proleca jako dug put, (2100km u jednom pravcu) mozda ne bi bilo lose da promenim tu osovinicu pumpe. Proverio sam po broju sasije, na mom Passatu je pumpa sa zupcanicima, ali opet, ako se osovinica istrosi, moze da dodje do njesra... Jel procedura zamene komplikovana, jel osovinica moze da se naruci preko ovl. servisa? Zeznut je ovaj motor. Dizne su promenjene sve Siemens i stavljene kontinental pri akciji besplatne zamene. Da resim jos i sumnjivu uljnu pumpu, i da vozim miran.
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: Gandra Avgust 15, 2014, 06:01:16 posle podne
Clan Manja je napisao kako je resio taj problem u temi o motorima 2.0 TDI!
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=59179.60 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=59179.60)
Naslov: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: iwcham1979 Avgust 15, 2014, 06:45:23 posle podne
Hvala ;) Njegov je Pasat 2005g, to je tezak sex bio... Kod niega ide pumpa sa lancem. Nije napisao koliki posao je zamena te osovinice, ako neko zna? Ja bih zamenio samo osovinicu preventivno prilikom vel. servisa, ali samo ako ne treba rasturati pola motora...
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: iwcham1979 Avgust 16, 2014, 01:48:43 pre podne
Malo sam citao za problem sa uljnom pumpom. Ima i ponavljanja, ali mislim da nije lose podeliti sa vama. Na 2.0Tdi najvise je problema sa uljnom pumpom na Passatu b6 i Audiju a6 i a4. Strada jedna osovina 10cm dugacka (sipkica) koja izgleda kao imbus kljuc 6 istrosi se i pogon uljne pumpe pocne da preskace. Cesto se istrosi i deo u koji ulazi taj imbus. Samo osovina košta nekih 5 evrica, ali resava problem za par stotina kilometara jer će opet da se potroši. Za uljnu pumpu i ne treba neka sila, nego se preko toga pokreće još i balansna osovina sa tegovima koji nuliraju titranje motora i smiruju ga. Tu se prave ta opterećenja i zato se od sestougaonog profila osovinice stvori skoro kružni i prokliže. (Pogodjeni su Passat-i i Audi, jer su taj sistem napravili zato sto je rec o ekskluzivnijim modelima, da bi ugladili rad motora. Altee, Leoni, Golfovi, Octavije cak i oni od 125kw sa Siemens diznama nisu pogodjeni) Jedino rešenje je da se zameni kompletan modul uljne pumpe. Ima dvije vrste tog modula, sa lancem i sa zupčanikom, dodatno ovaj sa lancem ima i problema sa lančanikom. Sa lancem je od 2004 do 2006, posle toga je zupčanik. Obično se desi posle 150000km pređenih, ali nije pravilo. Ako se na vreme ne primeti da nema dovoljno pritiska ulja tj. ignorise se lampica u narednih 2km strada i turbina, možda i ranije. Tako da prilikom dijagnostike samog kvara mora se pregledati i turbina jer je u 80% slučajeva i ona stradala. Znaci, 2.0tdi golf 5 ili a3 iz tog perioda tj. motor BKD nema taj sistem modula i balansne osovine, tako da na njima nema problema. Slovna oznaka motora sa seksualnim problemima najčešće je BKP ili BMP, ili BMR kod Passata i BRE kod A6.... Jedan majstor je pisao da nije lose resenje da se skine karter izvuče osovina i okrene naopako (ako se nema nova).

Ako se desi, nedaj boze, da ispise "stop oil pressure engine off see owners manual" treba uraditi upravo to, i slepka, bez bilo kakvog pokusaja paljenja. Ovo ne: https://www.youtube.com/watch?v=j8KioSULg-4 (https://www.youtube.com/watch?v=j8KioSULg-4)
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: radesaric Novembar 08, 2014, 11:57:33 pre podne
izvinjavam se sto ozivljavam temu,ali me zanima kako znati da li motor moze da ima problem sa ovom osovinicom? Da li negdje postoji spisak motora koji mogu da imaju problem? Pitam posto od skoro imam mitsubishija u kom je VW PD 2.0 motor oznake BSY,pa me zanima da li bih trebao mozda nesto preventivno uraditi povodom ovoga? (mada sam na netu nasao da ovaj motor ima neki stariji sistem uljne pumpe koji ne pravi problem pa ljudi traze ove motore da bi prebacili uljnu pumpu u problematicne- ako sam dobro protumacio...  wacko)
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: Gandra Novembar 08, 2014, 03:06:07 posle podne
Uglavnom te probleme imaju motori BKP. Posle 2008 god kazu da su sve te probleme resili uvodjenje CR sistema.
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: radesaric Novembar 08, 2014, 03:18:59 posle podne
zahvaljujem na odgovoru, meni je vozilo 2007 god, motor sa ovom oznakom je isao u:
Mit Outlander,Jeep Compas, Jeep Patriot, Chrysler Sebring, Dodge Caliber koliko mogu da nadjem

Da li mozda postoji negdje na netu da se nadje neka specifikacija motora, kako bih znao da li je ovaj motor medju "ugrozenima",jer nije toliko cest na nasim putevima, koliko mi se cini... najgore je sto u Mitsubishi servisu kazu da treba da pitam u VW servisu, a u VW da nece da prime Mitsubishija,mada bi meni bilo logicnije da vezano za motor rade u VW,ali sta da se radi...

P.S. da li vjerovat ovome:
http://www.avengerforumz.com/archive/index.php/t-49344.html (http://www.avengerforumz.com/archive/index.php/t-49344.html)

Citat
[BSY] = NON-Balance Shaft Engine
[BYL] = Balance Shaft Engine WITHOUT Diesel Particulate Filter
[BWD] = Balance Shaft Engine WITH Diesel Particulate Filter
Naslov: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: iwcham1979 Novembar 09, 2014, 07:30:36 posle podne
A dizne koje su? Posto je 2007g, tada je problem skoro resen kod vw motora, verovatno i kod tebe. Pretpostavljam da kod tebe pumpa nije problem jer je bila samo kod VW Passata i Audija A4 i A6, zato sto su tu novu stavljali da bi motori radili mirnije i bili tisi. U Skodi i Seatu, Golfu 5 su isle te stare ali pouzdane uljne pumpe, jer buka nije bila razlog za brigu. Pretpostavljam da i je mnogo bolo cose da li ce i tvoj Mitsubishi da se cuje ili ne :)
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: radesaric Novembar 10, 2014, 12:13:08 pre podne
dizne su Bosch,to je prvo bilo sto sam provjerio kad sam uzimao auto  majstor1
pa i ja se nadam da im je bilo svejedno to,pogotovu sto su motor svakako prodavali,nije isao u njihove modele  :63
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: iwcham1979 Novembar 10, 2014, 07:11:59 posle podne
Mislim da nemas razloga za frku. Moze da se rasturi i da se zameni ta sestougaona sipkica koja je duhacka 10cm. Problem nastaje kada se ona oglodje pa onda preskace, i kao se primeti da to zeza pre nego sto bude kriticno, cuje se kako zvecka. Neki kojima je sipkica bila naceta nisu ni menjali, kazu nema potrebe, vec je samo okrenu naopako...
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: radesaric Novembar 10, 2014, 09:24:46 posle podne
uh,mene su bas nesto u zadnje vrijeme isprepadali sa tim,kad sam uzimao auto,rekli mi da samo vidim je li bosch dizna,sad poceli da me prepadaju sa tom osovinicom,posto je drugaru na passatu 2.0 sve stradalo zbog toga,jer kao ako prokliza skroz,motor je za bacanje,a niko ne moze sa sigurnoscu da kaze da li je ovaj motor sa tom ili sa starim tipom uljne pumpe :(
kamo srece da je benzinac kao sestica koju takodje imam, pa da me bas briga :)

u svakom slucaju,hvala na odgovorima,ako neko mozda zna neki nacin kako da saznam da li sam "ugrozen",molio bih da mi napise...
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: iwcham1979 Novembar 11, 2014, 11:09:12 pre podne
Najverovatnije da nisi. Kao sto sam reako, ako Seat, Skoda, VW Golf 5 nisu ugrozeni, vec samo "top" modeli poput Passat-a i Audi A4 i A6, jer nepouzdana pumpa smanjuje buku, ne vidim sto bi ti. Plus, ova pumpa koja je losa je bila losa samo do 2006g, i na njoj je pucao lanac, posle su popravili stvari, presli sa sistema sa lancem na sistem zupcanika, i u retkim slucajevima se desava samo  da osovinica pocne da prollizava, a to daje simptome, zvecka, izbaci upozorenje na tabli, i NE MOZE da napravi havariju.... S obzirom da je tvoj auto 2007g nemas sigurno pumpu sa lancem, a ako osovinica pocne da zeza, cuces to, ako ne cujes upalice ti se upozorenje, a motoru nece faliti nista. Neki kojima je proklizavala su po paljenju imali upozorenje, pa ugase, pale ponovo i voze. Tada pumpa radi ali preskace samo, ali radi....Ako si bas paranoican, oteraj auto kod majstora, neka skine karter i neka okrene naopako osovinicu :) Ja sam se razmisljao to da uradim, ali ipak mi je to preterivanje. A posao je prljav, sve to pliva u ulju, treba neko da te odere bez veze... To da radim, a auto kad ga upalim prede ko mace, bez veze je...
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: radesaric Novembar 11, 2014, 12:05:31 posle podne
zahvaljujem,bitno je samo da ce se pojaviti u slucaju toga prvo neki simptomi, da ne bude odmah kraj price :)
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: iwcham1979 Novembar 11, 2014, 01:23:57 posle podne
Nece, tako su meni pricali. Pitao sam na TdiClub i na VW Vortex forumima, a ima i koji su pitali pre mene... Kazu prvo zvecka i mora da se primeti, pa tek onda pali upozorenje, upozorenje pali kad proslajfuje ali ni tada nije kasno i nema stete. Problem je sa onim do 2006g sa lancem jer lanac pukne i tada pumpa radi i sledece sekunde uopste ne radi, e tada je caooo :) Ovo nema brige...
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: gedora Novembar 11, 2014, 09:11:10 posle podne
ichvam koliko si ti puta u zivotu u zivo vidio skinut karter sa 2,0 tdi i tu osovinicu? ALI U ZIVO KOLIKO PUTA SI JE VIDIO??
Naslov: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: iwcham1979 Novembar 12, 2014, 12:09:54 pre podne
Gedora, sta se deres. Nisam majstor ali odlicno znam engleski i samo sam citao sta su pisali oni koji se time bave i koji po Tdi Club forumu pisu sa nickom TdiTech. Ima i prepoznavanje po br. sasije, kakva je pumpa ako je auto 2006g. Do te i te nedelje i oznake stara pumpa, od nova i sl. Ima sve da se nadje, a to nisu pisali teletabisi, vec ljudi koji znaju... Ovu temu sam otvorio i napisao roman u nadi da pomognem i doprinesem neki djavo jbt... I smatram da je korisna! Ovo sto sam gore pisao sam bukvalno preveo segmente sa VW Vortex i Tdi Club!!! Svako ima pravo da veruje da sve ovo nije tacno i da sam se ja ovde nalupao gluposti... Ja sve ovo pojma nemam druze. Ja sam profesor engleskog koji je preveo ono sto je procitao iz drugih izvora... Isto tako, mnogo toga me zanimalo oko DPF filtera jer ga imam na autu, i saznao sam mnoge stvari, mogu i da napisem nesto ako neko bude u nedoumici kao sto sam i ja bio, a eto nikada nisam video uzivo taj filter, samo na slici...
Evo kako izgleda osovinica sa tragovima koriscenja, koju NIKADA NISAM VIDIO UZIVO :)
(http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/11/1c5d27679f1f495751572d152b0dde52.jpg)
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: gedora Novembar 12, 2014, 06:55:17 pre podne
opusti se. niko se ne dere. nego reci ti meni sto se ta osovinica uopste trosi? iz kog razloga?
Naslov: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: iwcham1979 Novembar 12, 2014, 10:04:37 pre podne
Trosi se jer ovaj muski deo upada u zenski i onda se to vremenom glodje i kad dodje do toga da izgleda ovako kao na slici, pocne da preskace. Kazu da nema bojazni po motor, jer pumpa i u tom slucaju radi, ali moze da bude skupo za opravku jer se desi da se i  taj zenski deo isto oglodje malo tako da cak i okretanje sipkice ili njena zamena samo privremeno resava problem. Stavis novu sipkicu, koja kosta 10e i ona se opet oglodje brzinom svetlosti jer se rupica u koju ona upada prosirila i uglovi zaokruglili... :)
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: svrle Novembar 12, 2014, 11:09:53 pre podne
Kao kad ga guras ribi na suvo
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: gedora Novembar 12, 2014, 10:00:28 posle podne
to te i pitah sto se trosi, ja dobro znam koji dio ulazi u koji, nisam te pitao koji je muski a koji zenski, nego te pitah za razloge a ti mi ne odgovori.
 i jos mi reci imas li neki argument da je taj sa nickom tdi tech pametan ili je kao nas clan blade?
mislis li da na tom vorteksu nema budala kao na ovom forumu ili su svi pametni i svi sve znaju a ?
 stavljali su ljudi i parce kaljenog imbusa umjesto te tvoje famozne "osovinice" i nikakav efekat nisu dobili.
sjebe se za 10 dana voznje.
mozes li mi sad konkretno odgovoriti sto se ta "osovinica" trosi?
Naslov: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: iwcham1979 Novembar 13, 2014, 12:03:55 pre podne
Mozes li mi ti odgovoriti iz kog razloga me zajebavas? :) Ako ti znas, ajd kazi, ti si majstor, jbt, ja nisam niti zelim da budem...A taj TdiTech sam skapirao da zna neki djavo jer je nabutao u VW Lupo 2.0tdi od 125kw BMR lool :)
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: radesaric Novembar 13, 2014, 12:35:05 posle podne
nasao sam u servisnom uputstvu sliku rasklapanja uljne pumpe,vidim da je na lanac,ali nisam nasao da ima balanser,tako da je moguce da je stariji tip  tapsac
(http://www.dodaj.rs/t/3l/Rb/3eBGp9q2/ak503795ab00eng.jpg) (http://www.dodaj.rs/?3l/Rb/3eBGp9q2/ak503795ab00eng.png)

Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: delja Novembar 13, 2014, 03:57:21 posle podne
Kazite vise sto se trosi, zivi nismo dok ne saznamo bleh.
Naslov: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: iwcham1979 Novembar 13, 2014, 10:46:55 posle podne
Evo sada kada je pobrisan spam, pitao si me zasto se trosi. Ne znam zasto se trosi, niti mi je za posao da znam. Ali tebi jeste, pa izvolte, reci... Mene iskreno i ne zanima zasto, sta me briga zasto, kad se trosi. Pronasao sam na netu ono sto sam trazio: 1. Da moj auto ima pumpu koja je je bolja, 2. da ta osovinica moze da zeza, 3. Ako pocne da zeza, cuce se i nema bojazni da motor rikne. Ako je na forumu zabranjeno ono sto sam ja uradio, a to je, procenio da je info sa stranih foruma validan, i ako mogu samo majstori da pisu, onda molim moderatore da uklone celu temu, ne bi li ja doprineo sirenju dezinformacija, kada mi je cilj bio upravo suprotno....
Naslov: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: iwcham1979 Novembar 13, 2014, 11:57:01 posle podne
Evo Gedora i zasto, kad te toliko zanima....
TdiTech pise :)
"Very briefly, the 2.0 PD differs from the 1.9 in having twin Lanchester balancing shafts which contra-rotate at 2x crank speed. The first engines used a chain driVe which was a complete disaster (pictures on this website) and the later engines a gear driVe. All 2.0 PD got the geared driVe towards the end of 2005.

The problem with the 2.0 PD engine is the driVe from the slave balancer shaft to the oil pump, which is a piece of 6 AF hex bar which has inadequate engagement depth with the grooves in the slave shaft. It's the torsional oscillations caused by the balance shafts which destroy the oil pump coupling (the 6mm AF bit of hex) and the chain driVe to the balancer shafts before the gear driven systems came out, though these still give problems with the hex key rounding. Think washing machine -> unbalanced load -> keep doing it = new machine.

As I said earlier, the problem is with lack of concentricity of the driVe socket into which the driVe rod/hex fits. Since I've started looking at this problem, I've seen three cars where the driVe socket is off centre by at least 0.1mm. In engineering terms, this is a massive defect. Since I've starting checking the concentricity, all the driVe sockets in the
failed units were off centre, but all the replacement balancer units were dead centre and have not led to a repeat failure in the people i have spoken too. Some replacement balancer units have now done 100k+ miles according to some garages.

So, to sum up. You will get this problem at some point if you have a 2.0TDi WITH balancer shafts. If your 2.0TDi does NOT have balancer shafts, you will be ok. If you fit the lastest balancer shaft/ pump assembley from VAG it will more than likely cure the problem for life as they have made the hex longer and centered it all properly. "
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: radesaric Novembar 15, 2014, 03:57:12 posle podne
Ovde se neko zanosi malo previse brisuci,pa je obrisao i link na kome je objasnjeno kako da znate da li mozete imati problem a da ne rasklapate auto...ali dobro...
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: radesaric Novembar 15, 2014, 05:49:41 posle podne
http://www.myturbodiesel.com/wiki/oil-pump-failure-or-balance-shaft-module-faq-b5-vw-passat-or-audi-tdi-engine/ (http://www.myturbodiesel.com/wiki/oil-pump-failure-or-balance-shaft-module-faq-b5-vw-passat-or-audi-tdi-engine/)

Evo jos jedan sajt na kome mozete vidjeti detalje o motorima koji su isli u skodu,dosta tih motora je islo i u VW...tu mozete naci da li vas motor potencijalno moze imati problem sa osovinicom...
http://tou.mobi/part/list.php?str=skoda/ (http://tou.mobi/part/list.php?str=skoda/)
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: predrag Novembar 23, 2014, 07:12:51 posle podne
Ljudi vidim da vas mnogo interesuje ovo oko uljne pumpe...ja sam imao taj problem i delimicno sam ga resio...evo recicu vam u cemu je problem ...zbog cega je i VW izbacio lanac i stavio zubcanike na CR motore od 10. 2008 g.
Problem je citav sklop ...i taj problem se javi od 150 hiljada pa nadalje..vise se desava da se pojede zenski deo na pumpi nego osovinica zato sto je meksi materijal ...od sivog liva je  odlivak dok je osovinica od tvrdjeg celika...to je jedan problem ...isteglji se lanac tako da nemogu spaneri da ga zategnu pa se onda bas cuje pa zatim donji mali lancanik se pojede da se desava da lanac prezubljuje desava se da se zubi poravnaju..Ja sam preventino na 220 000 km skinuo pumpu i video da samo sto nije proklizala osovinica..odradio sam biksnovanje zenskog dela  osovinicu stavio novu i zamenio taj manji lancanik srecom sam nasao zadnji primerak u Porse NS i stvar resena na neki period sigurno...i da napomenem tih delova u prodaji nema vise zato sto je povucena kao greska iz proizvodnje...i da vam kazem da se ta ista osovinica jede i na novijim motorima to jest na CR i na VW i na audijima bez obzira sto je izbacen lanac..i dalje postoji osovinica...
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: madmax 81 Novembar 23, 2014, 07:37:00 posle podne
Svaka cast @ predrag zbog ovog " tih delova u prodaji nema vise zato sto je povucena kao greska iz proizvodnje"...
Filozofija do besvesti a odgovor lezi u promasenoj konstrukciji pomenutog dela...... :26
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: Stevica Grujic Januar 16, 2019, 12:16:54 pre podne
Pozdrav prijatelji,nov sam na forumu i mam par pitanja,
U pitanju je passat b6 2.0 tdi 125kw 2006god, koji je kod njega pogon uljane pumle na lanac ili na zubcanike?

Na auto je pre dva meseca ugasen egr ventil i dpf filter isklucen(ociscen je skroz) i u mapi je dignut za 25% t.j. oko 210ks (zlo od auta)

Hteo sam cisto da proverim uljanu pumpu,jer cu raditi polovinom februara veliki servis.
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: iwcham1979 Januar 16, 2019, 06:52:16 posle podne
Zlo :) Ja bih ti rekao da zamenis osovinicu kad radis vel.servis. Tako je meni savetovao majstor da uradim za Alteu, i tako cu uraditi, tamo na prolece... Trebalo bi da ima 99% na zupcanike pumpu... Mislim da je na lanac bila do kraja 2005g. Goglao sam davno o tome i napisa, pa najeba zbog toga, valjda jer sam izasao iz svog podrucja rada, bes li ga....  Uglavnom to ti je to... :) Kako dostize radnu temperaturu sad bez egr-a? Ima li bitne razlike?

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: Stevica Grujic Januar 17, 2019, 01:36:59 pre podne
Hvala druze.Kad dodjem kuci sredicu.Temp. je ok,jedino kad ga palim kad je malo ladnije zadimi ali to me ne zanima

Naslov: Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
Poruka od: iwcham1979 Januar 17, 2019, 09:23:23 pre podne
Np. Ma koji tdi ne zadimi pri paljenju.... Ovu osovinicu cu da promenim na 200k km. Pokazivao mi majstor kako izgleda na preko 250k i  vidi se da se oglodala...

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk