Autor Tema: Japanske krsine  (Pročitano 9368 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zarsilic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 243
  • Age: 64
  • Lokacija: Temerin,AVIS
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Japanske krsine
« Odgovor #20 poslato: Februar 17, 2010, 10:27:58 posle podne »
Dogadjaji sa Toyotom su bacili u senku sve dosadasnje kvarove na vozilima proizvedenim u poslednje 2 dekade.

"Ameri?ko ministarstvo prometa objavilo je da su dobili prijave za smrt 34-ero ljudi koji su navodno poginuli zbog kvara na papu?ici gasa u Toyotama.  Ameri?ko ministarstvo posljednjih je tjedana primilo 13 prijava o smrtnim slu?ajevima navodno povezanima s naglim ubrzavanjem od 2005. godine do danas. Toyota je u posljednjih nekoliko mjeseci zbog problema s podnim prostirkama, papu?icom gasa te sustavom ko?enja opozvala 8,5 milijuna automobila."


Sa Americkim ministarstvom prometa nema sale.

Kako vozila stare tako se povecava verovatnoca da ce se "epidemija" prosiriti.

VAGovi zamajci, turbine i porozni blokovi su decija igra naspram ovakvog kraha i skandala svetskih razmera, sto je strefilo Toyotu. Trenutno im ne bi pomogao ni serum protiv SIDE, da ga kojim slucajem poseduju.
« Poslednja izmena: Februar 17, 2010, 10:37:21 posle podne od strane zarsilic »
Automotive Software Development

Van mreže zarsilic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 243
  • Age: 64
  • Lokacija: Temerin,AVIS
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Japanske krsine
« Odgovor #21 poslato: Februar 17, 2010, 10:57:57 posle podne »
Postojecim kvarovima pridruzio se i novi. Isto toliko vazan za bezbednost jednog vozila.


Citat
Nakon silnih problema s nizom Toyotinih modela, najnoviji su se pojavili i na najprodavanijem autu na svijetu, Corolli. Voza?i su osjetili problem u vo
« Poslednja izmena: Februar 17, 2010, 11:00:18 posle podne od strane zarsilic »
Automotive Software Development

Krle

  • Gost
Odg: Japanske krsine
« Odgovor #22 poslato: Februar 18, 2010, 12:57:49 pre podne »
Ma garant je neko ubacio uljeza u Toyotu, pa ovaj sabotira po malo...

Van mreže zarsilic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 243
  • Age: 64
  • Lokacija: Temerin,AVIS
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Japanske krsine
« Odgovor #23 poslato: Februar 18, 2010, 11:35:27 pre podne »
Ma garant je neko ubacio uljeza u Toyotu, pa ovaj sabotira po malo...

To ne znamo  B), ali zato znamo nesto drugo i to obrnuto. Naime u americkoj agenciji za bezbednost u saobracaju jos od devedesetih lobiraju Toyotini ljudi na visokim polozajima:

Citat
Naime, Bloomberg citira dokumente koji pokazuju da su Christopher Tinto, nadle
Automotive Software Development

Van mreže VW-TECH

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Lokacija: zemun
  • Karma: +9/-7
  • Auto: Seat ibiza 6L TDI
Odg: Japanske krsine
« Odgovor #24 poslato: Februar 18, 2010, 02:25:26 posle podne »
Postojecim kvarovima pridruzio se i novi. Isto toliko vazan za bezbednost jednog vozila.


Citat
Nakon silnih problema s nizom Toyotinih modela, najnoviji su se pojavili i na najprodavanijem autu na svijetu, Corolli. Voza?i su osjetili problem u vo
Say no to spark plugs!

Van mreže zarsilic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 243
  • Age: 64
  • Lokacija: Temerin,AVIS
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Japanske krsine
« Odgovor #25 poslato: Februar 23, 2010, 01:56:34 pre podne »
Klupko polako pocinje da se odmotava. Izgleda da problemi postoje odavno samo su uz pomoc snaznog lobiranja zataskavani. Toliko se daleko stiglo da su nevini pojedinci, i pored jasne situacije pri vestacenju, nepravedno slati u zatvore.

Uzas.

http://www.youtube.com/watch?v=3FYhJojbTS8
« Poslednja izmena: Februar 23, 2010, 03:59:48 posle podne od strane zarsilic »
Automotive Software Development

Van mreže nemanja7

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1486
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd-Borca
  • Karma: +12/-10
  • Pol: Muškarac
  • Das Auto
  • Auto: Seat Leon 1.9 Seat inca 1.4
Odg: Japanske krsine
« Odgovor #26 poslato: Februar 23, 2010, 11:01:22 pre podne »
Klupko polako pocinje da se odmotava. Izgleda da problemi postoje odavno samo su uz pomoc snaznog lobiranja zataskavani. Toliko se daleko stiglo da su nevini pojedinci, i pored jasne situacije pri vestacenju, nepravedno slati u zatvore.

Uzas.



http://www.voanews.com/wm/voa/europe/serb/serb2130vb.asx

Vest pocinje na 18 min i 40 sec. Pomerite klizac na to vreme .

i sta sad dali treba jos kometarisati japanske krsine...cast izuzecima ali toyota je nevidjena krsina.....

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 45
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: Japanske krsine
« Odgovor #27 poslato: Februar 28, 2010, 11:57:09 pre podne »
Ma ok. Imaju probleme sada sa modelima. Zure i stancuju ih kao da su od kartona. Samo ima i nekih koji zasluzuju i postovanje, mislim na Hondu.
Ima modela i motora koji su zaista dobri, naravno ne kao VW biggrin

Van mreže nemanja7

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1486
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd-Borca
  • Karma: +12/-10
  • Pol: Muškarac
  • Das Auto
  • Auto: Seat Leon 1.9 Seat inca 1.4
Odg: Japanske krsine
« Odgovor #28 poslato: Februar 28, 2010, 01:15:37 posle podne »
Nekazem ja da nevaljaju svi japanci ali generalno 95 posto kola su im ruzna nemaju nikakvi liniju a iznutra jos gore...cast izuzecima...Mitsubishi Pajero ,Honda Acord, Honda CRX,Civic pa Mazda 3 i 6 su ok ..i jos neki model ali to je sve sto valja od njih po mom ukusu i da svijda mi se se nisan sx200

Van mreže vivanbgd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 553
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • SCIROCCO
Odg: Japanske krsine
« Odgovor #29 poslato: Februar 28, 2010, 02:20:18 posle podne »
skoro sam imao priliku da uporedjujem mazdu 3 i novu hondu civic........mazda je kao od plastike iz bloka 70 napravljena, nov auto koji se vec raspada i sve u njemu shkripi, udara,lupa........katastrofa...honda je deffinitivno najbolji japanski auto,bar u klasi civica koju sam ja gledao, a naravno nije ni priblizno Nemcima...

.a ne znam da li ste slucajno videli sistem obaranja prednjih sedista na novoj mazdi 2....ima neki kaish u dnu sedishta, na zglobu, na koji je privezana kuka koja se povuce(mora dosta jako), i onda se sedishte obori da udje neko pozadi, a kada se vraca ne vrati se u predhodni polozaj vec je naslon po 90 stepeni.................da ne pricam o sitnim stavrima i propustima.......
EEEEJJJJ, sa sam imao normalno obaranje sedishta na BMWu iz 1982.....a ne 2009.......

za novu hondu civic stvarno nemam nekih preteranih zamerki, osim suvishe komplikovano korishcenje klime i tempomata, kao i to shto mnogo svetli sve u kabini pa ometa.....inace auto se ponasa super, tako da ako se neko odluci za japanca moja topla preporuka za civica, sestra ga ima vec 2 godine i nije mrdnulo nishta......

Potpis nije bio u skladu sa pravilima foruma!!!

Van mreže zarsilic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 243
  • Age: 64
  • Lokacija: Temerin,AVIS
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Japanske krsine
« Odgovor #30 poslato: Mart 01, 2010, 08:52:07 pre podne »
Oni Japanci koji nesto vrede kostaju isto kao i Nemci (ponekad i vise) pa se onda postavlja pitanje zasto bi se kupili?

Bolje opremljen Civic kosta koliko i G6 14 TSI HiLine.
« Poslednja izmena: Mart 01, 2010, 08:53:45 pre podne od strane zarsilic »
Automotive Software Development

Van mreže vivanbgd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 553
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • SCIROCCO
Odg: Japanske krsine
« Odgovor #31 poslato: Mart 01, 2010, 10:49:41 pre podne »
potpuno si u pravu(mada civic za 17000 ima 140 hp)........zato ja nisam kupio civica......kao i honda jazz i polo....skoro ista cena a ko nebo i zemlja su.......

mada, nemci imaju tu jednostavnost dizajna koja se svima nama svidja.....spolja svaki nemac lici na predhodni model, pa cak i na prvi proizveden, a unutra su uvek jednostavni(cast izuzecima visoke klase).....
.ima ljudi koji padaju na neke novitete u enterijeru ili exterijeru, pa uzimaju japance.........


u ostalom sami vidite kako svaki nemacki auto prati istu liniju(stare dobre kazaljke, sporetas za svetla...) i to tako od 80ih godina.....
       
By vivanbg, shot with Canon EOS-1Ds Mark II at 2010-03-01
By vivanbg at 2010-03-01

pa mozete i da prebroite dugmice.....
By vivanbg at 2010-03-01

Potpis nije bio u skladu sa pravilima foruma!!!

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13074
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Japanske krsine
« Odgovor #32 poslato: Mart 01, 2010, 08:38:12 posle podne »
Ja iskreno nikad nisam ni umeo da razlikujem da korejska-japanska kola, pogotovu ona starija, ali bukvalno su sva ista...
Sa izuzetkom Honde, koja po meni pravi dobra kola, naravno sa naznakom na njihove motore, za koje mislim da su bili daleko ispred vw-ovih, recimo 90-ih godina. Na primer V-Tec sistem, koji se malo izmenjen i dan danas ugradjuje-honda crx iz 1.6 motora izvlaci 160 konja, a golf mk3 gti iz 2.0 150... Ali naravno, sve ima svoje, u tu istu hondu jedva da stanu 3-4 ljudi, a u golfa komotno 5 sa prtljagom  ;)

Van mreže zarsilic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 243
  • Age: 64
  • Lokacija: Temerin,AVIS
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
« Poslednja izmena: Mart 01, 2010, 10:45:29 posle podne od strane zarsilic »
Automotive Software Development

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Japanske krsine
« Odgovor #34 poslato: Mart 01, 2010, 10:53:21 posle podne »
honda integra typeR, i honda civic 1,6-16v od 92 do 95 su vrh, ko nije vozio nezna sta je stabilnost na kocenju i ubrzanje sa 160km/h pa na gore. svi ostali su sporeti. svaka im cas sto se tice dzipova terano, pajero lend kruzer itd takva terenska auta nikad niko nece napraviti sto posto

Van mreže zarsilic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 243
  • Age: 64
  • Lokacija: Temerin,AVIS
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Japanske krsine
« Odgovor #35 poslato: Mart 02, 2010, 12:04:36 pre podne »
Od 92. do danas proslo je mnogo vremena i mnoge stvari su se potpuno okrenule. Ni japanski SUVovi nisu ono sto su nekad bili.

Jer da jesu i da imaju sta da pokazu, to bi i uradili, ali ne mogu. Svabe su ih pregazile do korena.

30 Toyoti, 20 Nisana, 20 Mitsubichia,...

a rezultat:

http://www.dakar.com/us/DAKAR/2010/stage-14/standings/cars/overall.html

sa samo 5 VWa.

Pajero i Landkruser odlaze u istoriju. Ako se Toyota uopste iscupa iz sveg ovog sto ju je snaslo, bice dobro.

« Poslednja izmena: Mart 02, 2010, 12:07:59 pre podne od strane zarsilic »
Automotive Software Development

Van mreže nemanja7

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1486
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd-Borca
  • Karma: +12/-10
  • Pol: Muškarac
  • Das Auto
  • Auto: Seat Leon 1.9 Seat inca 1.4
Odg: Japanske krsine
« Odgovor #36 poslato: Mart 02, 2010, 12:46:26 pre podne »
da da da bravo care..to sam zaboravio ..u dakaru su pokazali koji je najbolji

Van mreže hektor

  • VW Početnik
  • Poruke: 42
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Japanske krsine
« Odgovor #37 poslato: Mart 02, 2010, 12:15:31 pre podne »
Zarsilic i Nemanja 7 bas ne podnose Japance  biggrin . Samo sto se tice tehnologije..ne bih rekao da su zastareli..Evo pogledajte ove klipove, godine su 1991 i 1993. http://www.youtube.com/watch?v=MAgf5OG2Pyg http://www.youtube.com/watch?v=6NYe5jFhF0g .Gedora je u pravu, a covek sa trka valjda zna. Kakvo je vesanje pozadi imao Golf 90-ih,pa i 2000-ih? torzionu osovinu, a Hondin Civic nezavisno (double wishbone), sto je VW grupaciija rezervisala samo za Audi. Drugo Vtec je izuzetan izum koji je VW samo gledao, mnogoooo dugoooo. Realno ljudi. Integra TYPE R 1.8-192ks, S2000- 2.0 240ks sve atmosferski motori. Jeste da je snaga u gornjem delu obrtaja, ali zar se tako i ne voze trkacki automobili? Na trkama ne treba 500Nm/1800 O/min. Mada je za gradsku voznju lepsi i pogodniji VW princip.
I da..ako su tako zastareli..sto svi kupujemo Pioneer-e, Kenwood-e, Alpine, JVC-jeve, Clarion-e..., a ne Blaupunkt-ove, Becker-e?
A sto se tice gluposti koje zaostali Amerikanci forsiraju u medijima, necu ni da komentarisem.. mislim samo da im je mnogoooo krivo sto prave velika g.....ta od kola. Pa njihova vozila (cak i sportska tipa Pontiac firebird) su imala dobose pozadi do 2000...I sto se ti problemi ne pojave u Evropi, sto se tu malo ne digne prasina...? Nemojte blatiti bez ociglednih i realnih dokaza.

Van mreže hektor

  • VW Početnik
  • Poruke: 42
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Japanske krsine
« Odgovor #38 poslato: Mart 02, 2010, 12:30:05 pre podne »
Taj Civic sa 140 KS ne moze da pridje novom G6 sa 1,4 TSI motorom. Ni estetski ni tehnoloski.

Ne postoji tehnicki parametar na ovoj Hondi koji je realno usporediv sa ovim novim VW motorima.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=124687328&__lp=39&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1




Novi nodularni TSI  trenutno je san svakog japanskog proizvodjaca.

Druze znas li sta je GDI? Jesi li cuo nekad za to? Da li znas kad je Mitsubishi izbacio taj proizvod u civilnu upotrebu? A znas li kad VW FSI sistem? i znas li sta je ?o cemu pricas... evo ti jedan text pa se informisi prvo, pa posle blati http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injection . Ukratko, VW uvodi GDi pod nazivom FSI 4 godine nakon Mitsubishi-ja i ostalih japanskih prozvodjaca.
Pozdrav, i izvinjavam se na duzini post-ova

Van mreže guluaz

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1213
  • Age: 39
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +23/-13
  • Pol: Muškarac
Odg: Japanske krsine
« Odgovor #39 poslato: Mart 02, 2010, 12:51:46 pre podne »
ma Mitsubishi evolution 8 je mama ,a za ostale japan krshine me bole