VW Caffe > OFF Topic

Električni trotineti i skuteri

(1/17) > >>

Wele:
Da li vozite neki? Relativno sam skoro uzeo za sina, a i suprugu jer joj je parking par kilometara od kancelarije. Mene nije nikad privlačilo to sokoćalo, ali u poslednje vreme sam se ozbiljno navukao. Sve što treba da se uradi po Zemunu ili NBG, naskočim na skuter i ceeeepaj :)
Koristim MS Energy E10 sa debelim 10" točkovima i nosivošću do 120kg što mi je bilo bitno jer sam 10ak kila ispod limita  :37
Domet 40km, max brzina sa 25 podignuta na 35km/h, punjenje oko 4h, masa 18kg. Odličan kompromis karakteristika.

Gledam šta Kinezi već prave, offroad el. skutere sa ozbiljnim ogibljenjem 120km/h... ludilo. Sledećih godina će ozbiljne spravice da dođu na tržište.


(PS. Molim admina da prebaci ovu temu u neku adekvatnu npr Off. Moja greška)

Madison:
Razmisljao sam o kupovini dok sam morao da se parkiram na kilomar i vise od posla, ali sad mi nije potrebno. Nije losa stvar, samo mora sto pre da se regulise kod nas, neki su poceli bas bahato da voze po sred puta... Korisni su trotineti kao prevozno sredstvo do prodavnice i sl. umesto skutera, ali kad vidim one sto odu na Adu i iznajme el. skuter iz "rekreacije", nije mi dobro. :)

Guarana:
Ja imam 1200km pređenih sa mojim :D
Xiaomi m365 onaj običan prvi koji je izašao. U par godina sam mu promenio display i software na pro verziju, tako da vidim gore koliko brzo ide i par sitnica doda to, plus kojekakve gluposti tipa torba za stvari spreda, kuka za kese itd itd.
Meni je po Ljubljani brže nego bilo koje drugo prevozno sredstvo, furam do posla i nazad (3km u pravcu), do grada, na sastanke, itd itd.
Ograničenje od 25 nisam čačkao jer ne vozim nikad sa opremom (kaciga,štitnici) i realno možeš da se razbiješ ko vagina  ako ne gledaš. Skoro su ih ovde zakonski kao "regulisali" da imaju ista pravila manje-više kao bicikle.

Wele:
Opasnije je nego bajs. Prvo na bajsu mozes da pustis jednu stranu volana jer je duza sipka. Ovde jednom rukom tesko da moze da se vozi. Drugo bajs ima vece tockove i dosta lakse podnosi neravnine i rupe. Trece bajs nema insant ubrzanje. Sada kada sam ga stavio na 35 km/h i ako naglo pritisnem gas i ne nagnem se napred, ode na zadnji tocak :)
Najveca pretnja su pesaci. Ili setaju levo desno kucajuci poruke ili koriste biciklisticku stazu kao setaliste. Ja kad sam na trotoaru svestan sam da svi imaju prednost naspram mene. Kada vozim po ulici vise se okrecem unazad nego sto gledam napred.
Ja sumnjam da mogu trotineti kvalitetno da se zakonski ogranice. Ne mogu da budu biciklisti jer em nemaju pogon vozaca vec imaju motor, masom su tezi od biciklista i imaju vece ubrzanje, samim tim i opasniji. Vremenom ce biti sve brzi i tezi.
Nisam pao nijednom, ali ako se desi... bice ozbiljna kaskaderska scena

Guarana:
Jednaki u smislu:
- Mogu da furaju max 25kmh
- Smeju da imaju max 250w
- Moraju da koriste biciklističku stazu (where aplicable).
- Kad nema biciklističe staze mogu da idu 25 po ulici ili brzinom pešaka po trotoaru.
- Ista pravila važe i za bicikle i e-bicikle (ovde bar).

Meni je isto jako problem da pokažem ljudima kuda želim da idem, jer je jako problem dignuti jednu ruku, kao što si rekao... pa obično dignem lakat i glavom klimam levo-desno kao budala.
Generalno je ovde bilo dosta otpora, jer su to skapirali kao lenju zamenu za bicikle, dok meni služi kao zamena za auto zapravo, bajs mi nije uvek ok opcija.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju