Autor Tema: Project EZGAAR by Roman Jurišić  (Pročitano 9007 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže -CARBON-

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1081
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
  • Karma: +36/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BMW E39 525D, E60 535D
Project EZGAAR by Roman Jurišić
« poslato: Jun 12, 2015, 07:00:28 posle podne »
Neki forumasi su trazili da predstavim ovaj automobil i ovdje, kao sto sam uz licno dopustenje Romana ucinio i na drugim forumima.
Kao sto neki vec znaju, napravljena je pauza koja traje 3 godine, zbog slaganja novog motora.
Uradjeno je puno promjena na automobilu: jace podvozje, motor se slaze sa najboljim dijelovima da moze bez problema trpiti 1000+KS, pravi se da bude trajan, snaga ce biti 1000 KS sa EFR9180 1.45 turbom i nitrom, tu je i dog box mjenjac i sekvencijalna saltaca, sper diferencijali naprijed i nazad, MegaSquirt 3 struja i jos mnogo toga.








Van mreže -CARBON-

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1081
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
  • Karma: +36/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BMW E39 525D, E60 535D
Odg: Project EZGAAR by Roman Jurišić
« Odgovor #1 poslato: Jun 12, 2015, 07:01:37 posle podne »
O ozbiljnosti poduhvata dovoljno govori cinjenica da je napravljen objekat koji sluzi samo za potrebe projekta EZGAAR. dimenzija 5x8 metara, sa kanalom 1x4 metar.






Van mreže -CARBON-

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1081
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
  • Karma: +36/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BMW E39 525D, E60 535D
Odg: Project EZGAAR by Roman Jurišić
« Odgovor #2 poslato: Jun 12, 2015, 07:02:43 posle podne »
evo i turbine, rijec je o BorgWarner EFR 9180 1.45, cije karakteristike se mogu vidjeti na ovom linku:
http://www.full-race.com/store/turbos/borgwarner-efr/borgwarner-efr-9180-turbo.html




Van mreže -CARBON-

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1081
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
  • Karma: +36/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BMW E39 525D, E60 535D
Odg: Project EZGAAR by Roman Jurišić
« Odgovor #3 poslato: Jun 12, 2015, 07:06:01 posle podne »
LSD diferencijali Peloquin










Van mreže -CARBON-

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1081
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
  • Karma: +36/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BMW E39 525D, E60 535D
Odg: Project EZGAAR by Roman Jurišić
« Odgovor #4 poslato: Jun 12, 2015, 07:09:47 posle podne »
Evo dijelova iz glave motora:

- Cat Cams bregaste po specijalnoj narudzbi
- mehanicki podizaci ventila, ultra lagani kovani celik
- titanijumski sesirici
- SuperTech jake opruge ventila
- bolje gumice ventila
- vanjska stelujuca remenica na bregastoj, super lagani kovani aluminij
- stelujuci lancanici na bregastim za precizno podesavanje faze
- Inconel ispusni ventili
- Inox black nitrided usisni ventili
i sama glava prolazi prejebenu obradu


Van mreže -CARBON-

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1081
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
  • Karma: +36/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BMW E39 525D, E60 535D
Odg: Project EZGAAR by Roman Jurišić
« Odgovor #5 poslato: Jun 12, 2015, 07:11:14 posle podne »
- Bosch Motorsport 2+2 bobina
- AuteTech 10mm kablovi paljenja
- Mishimoto oil catch can
- Tial blowoff ventil
- FluidAmpr crna remenica za posebno upijanje vibracija
- 2 nova knock senzora
- 4.9 wideband sonda za gorivo
- plocice za ibelauf i flandze za vodu, bit ce jos tokarene
- veliki chargecooler
- EFR9180 turbo
- aluminijske usisne cijevi 76mm
Svi dijelovi ce na kraju biti lakirani u crnu boju.




Van mreže -CARBON-

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1081
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
  • Karma: +36/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BMW E39 525D, E60 535D
Odg: Project EZGAAR by Roman Jurišić
« Odgovor #6 poslato: Jun 12, 2015, 07:13:28 posle podne »
Evo upgrade vodene pumpe za chargecooler.
Lijeva pumpa je Bosch Cobra, standardna pumpa koja inace dolazi u chargecooler kitovima, a na auto ide desna, puno veca Johnson CM90.



Idemo na jos jednu vodenu pumpu, u pitanju je EMP Stewart koja hladi sam motor i ima maximalni moguci protok 200 litara po minuti. Motor nece imati mehanicku vodenu pumpu. U izradi je adapter ploca obradjena na CNC, koja ce ici umjesto vodene pumpe i poseban racing alternator bez natezaca. Pumpa uz sebe ima kontroler Craig Davies koji sav posao oko hladjenja uzima na sebe.




Van mreže -CARBON-

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1081
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
  • Karma: +36/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BMW E39 525D, E60 535D
Odg: Project EZGAAR by Roman Jurišić
« Odgovor #7 poslato: Jun 12, 2015, 07:14:37 posle podne »
Rezervar goriva je poseban, aluminijski. Gorivo ce se i dalje tociti na standardnom mjestu na autu, i to se jos treba napraviti.
Pumpe goriva idu Bosch 044 i Bosch Motorsport 413, kao i ova dva pojacala napona.




Van mreže -CARBON-

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1081
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
  • Karma: +36/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BMW E39 525D, E60 535D
Odg: Project EZGAAR by Roman Jurišić
« Odgovor #8 poslato: Jun 12, 2015, 07:18:01 posle podne »
Evo i dijelova iz samog bloka motora:

- radilica od TDI, olaksana, knifana i balansirana
- kovane polutke radilice (ravne, da bi radile uz plocu)
- ploca za utezanje donjeg dijela bloka
- poseban karter, dublji sa pregradama
- JE Pistons klipovi u FSR izvedbi
- posebne bolcne klipova od alatnoga celika
- Pauter klipnjace sa ARP 625+ sarafima
- ARP sarafi glave debljine 12.7mm
- ARP2000 sarafi radilice
- ARP625+ sarafi na klipnjacama (samo jedan kosta preko 60KM)







« Poslednja izmena: Jun 12, 2015, 07:20:18 posle podne od strane -CARBON- »

Van mreže -CARBON-

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1081
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
  • Karma: +36/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BMW E39 525D, E60 535D
Odg: Project EZGAAR by Roman Jurišić
« Odgovor #9 poslato: Jun 12, 2015, 07:18:16 posle podne »
Ovdje je adapter ploca i ostalo sto ide umjesto mehanicke vodene pumpe, remenica je od alternatora, a to je ujedno i ultra lagani spaner.
Znaci nema vise spanera posebno, samo ta remenica. Ceka se jos alternator (ide nov) i onda se to sve lakira u crno (black powder coating).


Van mreže -CARBON-

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1081
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
  • Karma: +36/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BMW E39 525D, E60 535D
Odg: Project EZGAAR by Roman Jurišić
« Odgovor #10 poslato: Jun 12, 2015, 08:00:34 posle podne »
web stranica projekta
www.ezgaar.com

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Project EZGAAR by Roman Jurišić
« Odgovor #11 poslato: Jun 12, 2015, 09:23:03 posle podne »
Sra reci osim VRRRRRh...Gledo sam na netu par snimaka kako je oprangijo neka auta na dragu.Stvarno brutalna vozilica. thumbup
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 31
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: Project EZGAAR by Roman Jurišić
« Odgovor #12 poslato: Jun 12, 2015, 10:47:56 posle podne »
Jos malo pa ko bobov golf.

Van mreže Vlada SD

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 219
  • Age: 28
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk 1
Odg: Project EZGAAR by Roman Jurišić
« Odgovor #13 poslato: Jun 12, 2015, 10:54:56 posle podne »
Nemoj max da te cuje ima da bude  batine Jedan je boba :53 Salim se ekstra je golf nemam reci  :53
« Poslednja izmena: Jul 05, 2015, 08:48:34 posle podne od strane Modus »
Faculty of Electronic Engineering, University of Niš

Van mreže TTS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2014
  • Lokacija: Vareš BiH
  • Karma: +64/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 1,8T 4 Motion
Odg: Project EZGAAR by Roman Jurišić
« Odgovor #14 poslato: Jun 12, 2015, 11:03:24 posle podne »
Ko moj penis,taj prepotentni debil je do sad potrošio milion na tog Golfa koji nikad nije išao,niti če iči. žali bože para što su se potrošile,bolje da je pomogao kakvo sirotište ili javnu kuhinju,kad mu več taj Streetrace na koji se toliko loži ne ide nikako...
Valjda još nije prodavao muda pod bubrege jedino na ovom forumu,na ostalim su ga ili banovali ili izbacili doživotno...
« Poslednja izmena: Jun 12, 2015, 11:08:42 posle podne od strane TTS »
Moji postovi mogu sadržavati surovu istinu i biti okrutni!

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 31
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: Project EZGAAR by Roman Jurišić
« Odgovor #15 poslato: Jun 12, 2015, 11:08:25 posle podne »
Sto mislis tako?

Van mreže TTS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2014
  • Lokacija: Vareš BiH
  • Karma: +64/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 1,8T 4 Motion
Odg: Project EZGAAR by Roman Jurišić
« Odgovor #16 poslato: Jun 12, 2015, 11:09:45 posle podne »
Zato što znam mnogo više nego vi ovdje o tom autu i vlasniku... Pitaj malo dečke sa HR foruma ili Bh tuning foruma (koji su bili tamo doj je forum bio forum) pa neka kažu šta misle o toj spodobi i njegovom "strašno brzom" Golfu.
« Poslednja izmena: Jun 12, 2015, 11:11:50 posle podne od strane TTS »
Moji postovi mogu sadržavati surovu istinu i biti okrutni!

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 31
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: Project EZGAAR by Roman Jurišić
« Odgovor #17 poslato: Jun 12, 2015, 11:11:56 posle podne »
Dobro samo pitam

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Project EZGAAR by Roman Jurišić
« Odgovor #18 poslato: Jun 12, 2015, 11:14:45 posle podne »
Nemoj tako damire da gresis dusu.Njegov auto je tukao 10sec i bio najbrzi na 402 u bih. dok su drugi bauljali u 14-15 sec.Cak i HR.je pravio opasna vremena rame uzrame sa bulicicima,galicem,konopekom.Znaci predhodni rezultati su neosporni i glupo je dovoditi ih u pitanje.
Postoje zvanicno zavedena vremena,a to znaju i svi koji prate taj sport.
Nema tog ko moze to da ospori,na stranu sve :26
« Poslednja izmena: Jun 12, 2015, 11:17:53 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže TTS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2014
  • Lokacija: Vareš BiH
  • Karma: +64/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 1,8T 4 Motion
Odg: Project EZGAAR by Roman Jurišić
« Odgovor #19 poslato: Jun 12, 2015, 11:20:57 posle podne »
Jest,dok je motor iz Nidalovog Golfa bio u njemu. Poslije toga je dotični složio milion u auto i ništa. Tako da če najvjerovatnije i ove pare otiči u vjetar... Motor nije znao složiti,ali je zato znao pljuvati po svima i vrijeđati,da je to čudo jedno!
Moji postovi mogu sadržavati surovu istinu i biti okrutni!