VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: jerotije318 Novembar 19, 2023, 03:11:41 posle podne
-
Drugari jedno prosto i glupo pitanje : za sta konkretno sluzi shus pleh ?
Odvalio mi se skoro tj propao i skinuo sam ga, bacio i sad vozim bez njega [Pasat b5.5].
Jel obavezan, nije mi bucniji auto pa jel steti nesto motoru i sl.
Nije skup ali ne nameravam da ga kupim i stavljam ako ne mora.
Savet, hvala :rolleyes:
-
Sluzi i da stiti motor i menjac od vode blata. Da ne upadne voda gde ne treba .
-
Jerotije, služi da te sex svaki put kad treba nešto odozdo da se čačka.
-
Jerotije, služi da te sex svaki put kad treba nešto odozdo da se čačka.
lollol lollol lollol
-
Trebalo bi i da malo umanji potrosnju goriva... Raco ima i ovih doktorskih sto ne jebu:
(https://i.postimg.cc/MX2d7fYR/420602806-BYqc-N-M.jpg)
-
Nerazumem kako da smanji potrosnju goriva, na koju foru ?
-
Preusmerava vetar prema podu automobila pa samim tim ima manji otpor. Ne dozvoljava da vetar zalazi u motorni prostor.
-
To mi je za leto ok da motor ima bolje hladjenje ali za zimu nije dobro.
Tako mi je logicno
-
Stavi drugi i ne brini. wink
-
I jos nesto :
nov nije skup, nesto manje od 50 eura al kazu da je bolje staviti neosteceni original s nekog stranca nego domaca proizvodnja B)
-
kazu da je bolje staviti neosteceni original s nekog stranca
:25
malo pretrci oglase
-
Original se raspao vremenom, izgubio plastična svojstva. Pogledajte samo po gradu šta je Golfova 4/5 koji vam idu u susret, a vuku im se creva ispod motornog prostora.
Ovi zamenski se razvuku kao žvaka na letnjoj temperaturi
-
Samo original šuspleh. Da li ovlašćeni ili otpad ali to jedino.
Sent from my SM-G780G using Tapatalk
-
Ako je u pitanju Passat B5.5, pored ovoga što su te ostali posavetovali, da li znaš, kada vidiš na nekom primerku onaj V zarez na prednjem potkrilu na strani ka farovima...To je zato što točak o njega češe. A zašto češe? Zato što se prednji deo potkrila oklembesi, jer nije ukopčan u šuš-pleh sa dve kopče i drži taman-tako da točak ne zakačinje. Stavi drugi sus-pleh, naravno.
Obično su polomljenje kopče, plastične su te što povezuju sa potkrilom, ima po dve na obe strane. Kod mene su na mestu, jer ih skidam sam, pa vodim računa, čak i ako bi se slomila, ima da se kupi, pa bi zamenio. Tri šrafa koji povezuju veci i manji deo prednjeg šus-pleha i još dva za manji deo. I ti šrafovi i zabice od stalnog skidanja i vracanja se izdeformišu, ja sam kod mene na autu ta tri prepravio na masinske srafove 6, odgovarajuće dužine i zabice sa tim navojem, da se šrafe u njih. One zabice što su na onoj šini koja je ispod menjača. I ima napred 4. Jedan na sredini, to je matica, sa jedne strane dva i sa druge jedan. Zašto tako ne znam, uglavnom i oni su svi na mestu. Obicno posle skidanja, one sa strane ni ne vežu, jer ko ce da se drnda sa tim, napred i nazad, vezica ili hol-šraf u plastiku, jer ,,držaće to". Hajde vezica nekako- šta ćeš, kada je slomljeno...Ali kada vidim hol-šraf ušrafljen u plastiku :+ . Msm, svako ima svoj način rada, ima nas raznih, poštujem i ko radi tako...
Ovo što je postavio Desmo, to je kod BMW-, čini mi se, ta mala vratanca u šuš plehu, odličan detalj, bar kada se ispušta ulje, da ne mora da se skida šuš-pleh. Za neku veću intervenciju i hajde...
-
Hvala drug mada ne mislim ni da kupijem shus pleh jer ne vidim potrebu.
Bar za sad, mozda na prolece prelomim......