Vidi jednu stvar da ti objasnim. Ja več više od 20 godina radim ovaj posao,85% radim Volkswagene,posto imam dobre veze,čim je nešto novo,zovu me ne seminare,edukacije itd. Nemam ništa protiv tih kakao ti kažeš "mlađih majstora" ali večina koje znam,su brzopleti i previše se oslanjaju na čuda današnje tehnike,tipa Youtube i slično. Druga stvar,mozda je tebi promjenio zupčasti,pa je slučajno pogodio,ali BEZ FINOG PODEŠAVANJA,nikad neče raditi kako treba. Problem je u tome što mali broj majstora to zna napraviti,pa zato 90% ljudi ima problem poslije promjene. Nisu ni svi dijelovi za zamjenu zupčastog baš isti,i tu ima razlika,tako da ne može isto raditi sa recimo Conti i Dayco remenom. Eto dat ču ja tom tvom majstoru,nek na uzme dva 1,9 ili 2,0 TDI motora,nek na jedan stavi Dayco,a na drugi Conti set,pa da vidim hoče li mu raditi isto ko i prije. Po tome kako si ti opisao da radi,ne vjerujem...
Još nešto,večina ih gleda kako da što jeftinije prođe,pa stavljaju neke Kineske setove,e na te što mu proradi kako treba,ja ču pojesti kompletan motor i popiti ulje iz kartera...