za turbo garret je alfa i omega.. za tacni model ces se dogovoriti sa majstorom koji ti bude radio
posto imas vec mk2 mislim da je najlaksa/najbrza varijanta da ti se ubaci G60 i onda prepravi ili na 16v ili na turbo umesto G-laddera. plus nemas komplikacije oko registracije kao sto bi imao da ubacis ABF.
misim da podcenjujes kolko to zadovoljstvo na kraju izadje... a sa druge strane nisi bas upoznat sa fizikom povecavanja KW u autu..
ukratko ostala bi ti skoljka od auta original.. skoro sve ostalo bi morao da menjas, koji god brzi motor da ubacis
treba ti:
-motor .. g60/abf sta god
-struja za taj motor, tj custom struja ako idu turbo prepravke
-drugi menjac, pitanje je uopste dal bi neki serijski izdrzao.. gledajuci krusku sa 200+ vec puca na sve strane
-drugi amortizeri/opruge.. raspored tezine u autu ti se menja, sa tolikim brzinama bi morao tvrdje vesanje da imas
-drugi rezervoar, pumpu za gorivo, creva itd itd
-drugi cajger unutra
-velike felne zbog sl. stavke..
-VECE/JACE KOCNICE!!! ... uzasno je koliko ljudi dodaje kw autu a ostavlja fabricke kocnice.. veci diskovi, druge celjusti, drugi kocioni glavni, jaca creva..
-auspuh, hladnjaci i sl. random sto ne ide uz motor
mozda sam lupio za nesto, ima par ljudi koji na forumu koji imaju u prstu pa ce me vec ispraviti
po mom skromnom misljenju, sve to izadje sigurno 4.000-5.000e da bude kako treba.. ja iskreno sumnjam da ti sa 18 godina imas toliko kesha na raspolaganju, ako se varam jbg.. nije to tip posla gde mozes da placas 50-100e mesecno pa kad bude gotovo, gotovo..
eee sad.. druga strana.. posto si mladjan momak i hteo bi 250KS u autu matorom 20 godina koji je tezak samo oko 1000kg
1)mislim da je glupa ideja.. ja svom klincu ne bi nikad dao takav auto u ruke.. nisam ispratio onu promenu zakona, al valjda je sad i nelegalno ako si nov vozac?
2)neces moci da lupis pun gas dok ne dodjes do 4-5 brzine.. na to dodaj turbo koji ne radi dok nije u obrtajima i dobices auto koji je za svakodnevnu voznju uzas po mom skromnom misljenju
3)to sto moze na pravcu da ide 5x brze ne znaci da moze i u krivinama.. i dalje je to auto sa prednjom vucom.. da bi dobio bolje ponasanje van pravolinijskog, dodaj jos par hiljada evra i spremi se da se odreknes bilo kakvog komfora u obicnoj voznji..
4)kome budes dao da ti uradi auto, na njega si posle i vezan za sve popravke.. znaci ako ti je majstor 200km od tebe, moraces svaki put kad je nesto vise od ulja i filtera auto do njega.. ako je nesto crklo, na prikolicu/slep i tamo
itd..
kazem ti sve ovo dobronamerno, nemoj se uvrediti.