Autor Tema: Golf 2 gti 1990  (Pročitano 77651 puta)

0 Članovi i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Marko mk2

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 764
  • Age: 31
  • Lokacija: Stubal Kraljevo
  • Karma: +23/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2
Odg: Golf 2 gti 1990
« Odgovor #60 poslato: Februar 23, 2015, 09:34:35 posle podne »
 bonk  congratulations

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 2 gti 1990
« Odgovor #61 poslato: Februar 23, 2015, 09:47:38 posle podne »
A zasto ne bi mogao triger da radi kad se postavi na remenicu od pumpe i fixira?
U cemu je razlika ako je vezan sa tri safa za teg od radilice ili ako je fixiran na remenici?Zar ga i onda ne moze zezati labavi kais? ne vidim u cemu je razlika dal bio na tegu od radilice ili na remenici od pumpe?

Evo stari dokazacu ja uskoro da moze tako da radi jel posteno ?
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 gti 1990
« Odgovor #62 poslato: Februar 23, 2015, 09:50:47 posle podne »
nemoj da dokazujes. kako na vodenoj pumpi da odredis pravi polazaj impulsa, polozaj radilice, bregaste,.. i sta ce ti se desiti kad budes mijenjao nekad remen kais i naravno kad se remenice pomijere?
jebes li me to ili si ozbiljan?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 2 gti 1990
« Odgovor #63 poslato: Februar 23, 2015, 09:53:02 posle podne »
E jebem te izlapela boodala Procitaj dobro.......mislio sam na remenicu onu sto pogoni pumpu a usrafljena  je za radilicu :)

Cak i da pocne da zeza moze softverski da se pegla ugao za 7 stepeni bez problema da se ne dira triger uopste

« Poslednja izmena: Februar 23, 2015, 09:56:05 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Marko mk2

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 764
  • Age: 31
  • Lokacija: Stubal Kraljevo
  • Karma: +23/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2
Odg: Golf 2 gti 1990
« Odgovor #64 poslato: Februar 23, 2015, 09:56:46 posle podne »
I ja sam se zbunio kad je maxo  rekao na vodenu pumpu, trebalo bi to da bude ustelovano zato su i napravljene ove rupe za stelovanje

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 gti 1990
« Odgovor #65 poslato: Februar 23, 2015, 09:58:28 posle podne »
ajd da vidimo sa shonetom190 on je postavljao i na alternator da vidimo kako to funkcionise   lollol lollol lollol
maks triger mora biti na remenici radilce ili na zamajcu. sve ostalo je sviranje kurcu

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 2 gti 1990
« Odgovor #66 poslato: Februar 23, 2015, 10:05:44 posle podne »
Na glavnu remenicu radilice sam i mislio.
Kod mene ce isto kao sa ove slike biti
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 gti 1990
« Odgovor #67 poslato: Februar 23, 2015, 10:09:56 posle podne »
vidi maks slika sto je mario postavio  se zove "triger za cobane"
ja koliko znam da je to sve fiksno i da ne postoji nikakva vrsta stelovanja ni pozicioniranja.
mozda sam ja glup, pa bi bilo dobro da neko strucan objasni podesavanje impulsa u nulti polozaj.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 2 gti 1990
« Odgovor #68 poslato: Februar 23, 2015, 10:17:22 posle podne »
Jeste fixno kad je oem i zasrafljen za teg radilice ili je na semeringu,a kada ga postavljas i hoces da bude glavni senzor polozaja radilice na motoru na kom nije postojao fabricki moraju ovako da se proslicuju rupe pa cak i tako ne moze dobro da se upuca.Ostalo se popegla sa onih 7 stepeni softverski,a kao sekundarni senzor se ostavi hall u razvodniku tako da to fercera kao da tfsi na sporetu iz 86god ;)
Moze cak i sondu na tehnickom da prodje koliko precizno pegla paljenje i impuls ubrizgavanja
« Poslednja izmena: Februar 23, 2015, 10:18:55 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 gti 1990
« Odgovor #69 poslato: Februar 23, 2015, 10:22:37 posle podne »
au jesi tezak u picku materinu.
stelovanja nema nema nema nema i nece ga nikad ni biti. stelovanje impulsa ne postoji ne postoji ne postoji ne postoji
stelovace te ga samo samo samo samo ti i shone 190 doktor za audije
ubacicu ti sutra 1 sliku u ovu temu i sah mat.
nemoj bolan biti budala gori si od onog cobana skodemaniaka i njegovog brata ajnstajnaTDI  i njihovog sinhronizovanja kaisa na pumpa diznama motoru

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 2 gti 1990
« Odgovor #70 poslato: Februar 23, 2015, 10:28:38 posle podne »
Stari ja pakujem stand alone struju od nule i kazem ti da ce primarni senzor biti vr senzor sa trigerom a sekundarni hall i iz razvodnika a razvodnik na kurblu iz 86god leti napolje idu bobine i videces kako frercera i pokazacu da cak i softverski moze da se triger kontorlise za 7 stepeni,samo polako.
Ti si tvrdoglav ne ja 60 zuba na njemu ima pa kad ga postavljas naknadno ne mozes ti rupe izbusiti i pogoditi u desetu da bi to radilo kao fabrika da ga je instalirala,zato proslicujes rupe da ga naguras na samo upali pa posle u softveru popeglas ostatak


eo ga radi
http://youtu.be/9cD3Q1AUE_k
« Poslednja izmena: Februar 23, 2015, 10:32:49 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 gti 1990
« Odgovor #71 poslato: Februar 23, 2015, 10:35:27 posle podne »
evo i ovaj ajnstajn je pokusao sa stelovanjem da nadje nulu i da bude pametan
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=2784.0
na mom motoru ima 5 zuba i sve je fiksno nigdje nikakvog stelovanja.
koja je potreba za 60? jel tvoj i sonetov motor imaju veci broj impulsa? jel tvoj motor ima vise radnih taktova od mog?

edit
ti se kragujevacki klosaru skolni iz teme sere mi se kad te god vidim gdje sam ja nesto napisao.
ajd pali!
« Poslednja izmena: Februar 23, 2015, 10:37:13 posle podne od strane gedora »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 2 gti 1990
« Odgovor #72 poslato: Februar 23, 2015, 10:49:46 posle podne »
Meni treba 60 da bi mogao da naknadno skontam na kom je zubu koji klip jer ja ne mogu da proracunam i pri tome skontam i pozicioniram taj od 5 i pri tome ga postavim tako precizno na remenicu nema sanse,a i sam struja zahteva 60 2 triger jer da bi komp pravilno racunao.
Tvoja struja radi na taj od 5 tako je neko projektovao.

Sone je upalio auto na takav triger i motor je ispravan i radi
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 gti 1990
« Odgovor #73 poslato: Februar 23, 2015, 10:52:25 posle podne »
nastavicemo drugi put. ne treba ti 60 ali nije bitno

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 2 gti 1990
« Odgovor #74 poslato: Februar 23, 2015, 10:55:35 posle podne »
Treba struji znam nisam lud tako je projektovana isto kao i na OEM struji od abf a ili 1,8t itd.Broji komp zube i odredjuje gde je koji klip da bolje kontrolise paljenje i impuls na bobine a i dizne

« Poslednja izmena: Februar 23, 2015, 10:58:33 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 gti 1990
« Odgovor #75 poslato: Februar 23, 2015, 10:59:37 posle podne »
ja se s tobom prepirem i objasnjavam a cobani citaju uce zanat?
kako moj radi na 5 komada? jel moja mater odredjuje polozaj radilice ili komp?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 2 gti 1990
« Odgovor #76 poslato: Februar 23, 2015, 11:03:07 posle podne »
Pa tvoj komp je projektovan da radi na tih pet majku mu nemoj da me nerviras ovaj moj hoce 60 kao i abfov onaj od agg motora ,onaj od vr6,tdi  pa sve do ovih novih motora
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Golf 2 gti 1990
« Odgovor #77 poslato: Februar 23, 2015, 11:04:02 posle podne »
Ja samo nerazumem za sto bi pravio novi nosac i 60-2 zupcanik,menjac 02A ili 02J imaju fabricko mesto za orginal citac koji sam ti generale vec nudio a mozda i dao,potrebno je samo da na zamajc postavis 60-2 zupcanik koji takodje postoji sa novijeg modela.
Sto se tice soneta,njemu svaka cast ali o njegovom znanju necu da komentarisem,dovoljno je bilo sto je covek rekao da je motor 4,2 v8 laksiji od 2,2 turbo,i da je ovaj 2,2 turbo tesko govno.
Da taj audi radi i da je to uspesno upakovano on bi se u veliko vozao,cemu svrha da ti auto koji je legenda i vredi debele pare lezi.
Po meni su sve ove prerade uzaludne za ulicnu voznju.
Ali sta ja znam, svi ovde znamo da ja gajim guske..... lollol

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 2 gti 1990
« Odgovor #78 poslato: Februar 23, 2015, 11:06:23 posle podne »
Onaj od g60 senzor nije magnetni  a moja struja zahteva magnetni senor zato i koristim od 1,8t motora jer on ima vr magnetni senzor koji zahteva 60 2 triger.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 gti 1990
« Odgovor #79 poslato: Februar 23, 2015, 11:09:18 posle podne »
boze ti sacuvaj.
sad bi te pitao mozes li 3x bez vadjenja ali ne mogu prispavalo mi se pa cu te pitati sutra